Had ik idd al gevonden vlak nadat ik de butch en sundace googlede en al meteen gedownloadquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
The Sting, met hetzelfde duo en van dezelfde regisseur, is nog leuker.
Vonden Shifto en ik een vreselijk slechte film. Een 2,5 waard voor de actrice, maar verder...quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Drag Me To Hell 2009
Heerlijke en verfrissende film. Ook het verhaal wordt merkwaardig goed opgebouwd waardoor de film van in het begin boeit. Ook het acteerwerk zat meer dan goed.
7.5
Ik vond het mooie aan Zombieland juist dat ze die clichés hebben weten te vermijden of juist heel anders benaderden.quote:Pak alle zombie-clichés die je kan verzinnen, gooi Woody Harrelson en Jesse Eisenberg erbij en het werkt.
Hij is niet in de bios verschenen, dus ik gok dat hij daar langs iedereen is heengegaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zombieland
Een film die eigenlijk geheel langs mij heengegaan is toen hij in de bios verscheen, maar dat hadden volgens mij meer Fokkers.
Dat laatste wilde ik er ook mee zeggen. Dat werd leuk uitgewerkt met die Rules.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:16 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik vond het mooie aan Zombieland juist dat ze die clichés hebben weten te vermijden of juist heel anders benaderden.
Oh.. dat verklaart veel ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij is niet in de bios verschenen, dus ik gok dat hij daar langs iedereen is heengegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dikke 8
Die was leuk in die film.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:04 schreef Falco het volgende:
(500) Days of Summer
een van mijn favoriete actrices: Zooey Deschanel.
Deze film gisteravond ook gezien. Hij was idd boeiend van begin tot eind maar de clue van het verhaal was toch gewoonquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:12 schreef McGilles het volgende:
Triangle
[ afbeelding ]
Mysterie film, eindelijk weer eens een leuke! Van begin tot eind boeiend vond ik. Leuk om het einde ook te zien.
Niet echt heel bekend volgens mij maar mocht je niks te doen hebben dit weekend, kijken maar.
Mijn cijfer: 8,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plotholes klopt wel inderdaad, maar ik vond het wel origineel gevonden.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef Tim86 het volgende:
Een en al plothole, maar wel vermakelijk, puur omdat het zo bizar is at first..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |