Ja, proostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x..Wat jammer voor de rest van de wereld die een goeie bak leuter wel kunnen waarderen.
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef Rewimo het volgende:
Laatste post vorige topic:
[..]
Ja, proost
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef Rewimo het volgende:
Laatste post vorige topic:
[..]
Ja, proost
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:57 schreef Pixie. het volgende:
Saw keeps getting better![]()
Final destination daar in tegen
Ik heb de mooiste er even uitgehaald. Om nu alle fouten er uit te halenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:30 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
die van mij ook...
uhm, zoals kijk maarr;
Ik droomde over onze verbouwing(die nu nog niet lklaar is:S), en ik was tegelijkertijd ook aan het oppassen:S.
en toen kwam er een kerk, (heel vaag, is hier meer dan 5 km vandaan maargoed.)
en die stond in de vik,.
kwamen allemaal rare vliegende figuren uit geesten dus.
en toen ik weer thuis was(in die droom) was er zo'n geest hangende aan de nieuwe aanbouw.
en het was allemaal zo echt. omdat ik me soms (tewijl ik alleen ben) me bekeken voel(?)
en dus zodoende was het zowieso allemaal echt. en ik werd 's nachts wakker. en toen ik weer ging slapen kreeg ik deze droom, het ging als volgt.
ik was dus thuisgekomen van een nacht stappen,
zat mijn moeder stoned gesnoven wietrokend op de bank(terwijl ze eigenlijk zelf niet zo zeer in aanraking met drufs zelfs niet met sigaretten in aanraking is.) en toen had ze ook coke door mijn drinken gedaan, .
ik werd toen wakker, was het half 6, ben ik er maar uitgegaan aangezien ik om zes uur uit bett ga, altijd..
groetjes.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef 720Flip het volgende:
Haha DUMASS!!!! moet je ook geen typfoute maken he !!!!![]()
haaahahahahahahahaha XDXDXDXDXD
En daarna kwam hij van de gevangenis. Met meerdere strafbladen ook nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Cahir het volgende:
heb een zwager die de 30 gepasseerd is, werkt niet, trekt uitkering, heeft strafbladen, is ooit uit zijn bed gelicht(+1 maand gevangenis)
Ik kon geen andere link bedenken. De t en de l staan erg ver uit elkaar en ook de klanken zijn voldoende verschillend, lijkt me.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Je kan toch (doods)angsten uitstaan? Als ik een brand zie, sta ik doodsangsten uit...
Oke, hier staat "sla" en niet "sta", maar toch... De link met om zich heen slaan zie ik dan weer niet
Ik denk dat het opzettelijk is, zo niet dan is het een juweel van een spelfout.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Je proeft dan gewoon die seksjuwele spanning
Komt uit Remko Kampurt - Tjeempie! of: Liesje in Luiletterlandquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat het opzettelijk is, zo niet dan is het een juweel van een spelfout.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef Heerda het volgende:
Ik dacht zoals zovelen dat je de koop binnen 3 dagen zoals b.v. met een huis ongedaan kunt maken...
Ik lees net bij Troskassa dat het betr. bedrijf wegens misleiding onder vuur staat. Dat de servicemanager er alles aan doet om met de klanten tot overeenstemming te komen.
Ik stel mij voor dat zij gaan leveren volgens hun prijslijst...
Ja want het is Trosradar en Varakassa natuurlijk...quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Marsmyth het volgende:
Ik hoop dat juli snappen wat ik bedoel.
In het topic zelf suggereert iemand, dat bedoeld zal worden: Jongen doodt adoptiemoeder.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:52 schreef Rewimo het volgende:
jonge dood adoptiemoeder, omdat internet afgesloten word
Blijf met je vette troep van de kast af!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ieder geval alvast bedankt voor wat info.
Mocht het inderdaad zo zijn dan hoor ik het wel van iemand die er meer weet van heeft.
Anders kan fok zo zijn kast spekken !
Verschil moet er zijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef MesaJJB het volgende:
Heb geen zin om hier een heel juridisch verschil van te maken
Niet erg origineel, maar in de context toch wel grappig.quote:Ik wordt gek van al die spelfouten hier!
Terwijl het er de eerste keer wel goed staatquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Wat zeeuws spek gebakken en dan een eitje eroverheen (ook gebakt)Lekkerr
Met bakkie thee
![]()
Ga zo even kijken wat we vanavond kunnen eten.
Psst, vijf posts boven de jouwequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
jonge dood adoptiemoeder, omdat internet afgesloten word
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef steve.T het volgende:
Ik maar ik vind dat je door dat juist wel weer hoord dat het santana is dus heeft een eigen stijl niet dat je steeds als je iets nieuws van hem hoord denkt van wie is dat
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef steve.T het volgende:
jezus hoe lang zal je wel niet moeten oefenen om dit soort stuff te kunnen spellen
Misschien moet hij even hier langs?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
Uit Beste gitarist ever
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:46 schreef MesaJJB het volgende:
Heb geen zin om hier een heel juridisch verschil van te maken, maar ik erger me er ook heel erg aan hoe ze de mensen wegjagen ja. Heb daarom je advies opgevolgd en het mailtje gestuurd. Het dreigen met juridisch advies inwinnen heb ik nog even achterwege gelaten. Als hier niet netjes op gereageerd gaat worden zal dat zeker de volgende stap zijn.
Pssst!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:06 schreef Rewimo het volgende:
quote:
Deze user kan ook wel wat hulp gebruikenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef netflanders het volgende:
ik kno het ook niet en keek net op youtube en t is echt iritante muziek misselekmakendt echt serieus
Ik vind 'm eigenlijk heel mooi. Een glomlach. Een glimlach, maar dan net niet. Of wat misschien een glimlach geweest zou kunnen zijn, maar het net niet haalde. Of een glimlach van gisteren.quote:
En voor het geval iemand niet zo bekend is met de teksten van Het Goede Doel: de juiste tekst luidt Een pakketje schroot met een dun laagje chroomquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Vriendschap is als een hoopje schroot met een laagje schroom.
Nee, da's van Piet Paaltjens, alias François Haverschmidt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Pandora73 het volgende:
Variant op de grimlach? (Was dat niet van Van Kooten en De Bie?)
Storend inderdaad!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:45 schreef Hamilcar het volgende:
Als je niet om taal geeft dan moet je gewoon je bek ophouden en het niet gebruiken. Mensen tegenwoordig verwachten dat alles zomaar uit de lucht komt vallen en dat als ze fouten maken dit okay is omdat het toch wel goed komt, toch? Nee, want zonder taalvaardigheid stoort ons onderwijs in en vervolgens ook de wetenschap en ga zo maar door.
Gebrekkige taalvaardigheid leidt tot problemen met communiceren waar de een de ander niet begrijpt en de ander zichzelf niet duidelijk kan uitdrukken om aan te geven wat er aan de hand is wat vervolgens kan leiden tot ruzie. Je moet eens observatiewerk gaan doen bij bijv. een islamitische school. Je zal zien dat veel van die kids gewoon ruzie krijgen omdat ze zich niet kunnen uitdrukken en elkaar niks kunnen uitleggen, ze zitten vervolgens vol met frustratie en ouderwets geweld is iets waarvoor je geen enkele taal machtig hoeft te zijn. Harde scheldwoorden en fysiek geweld regeren op die speelplaatsen.
.. en m'n excuses voor het erbij brengen van een islamitische school, maar toevallig woon ik naast eentje en heb ik tijd zat gehad om deze eens flink te kunnen observeren. Laten we vooral niet het Wilderspad opgaan hier
Ik moest al lachen bij de eerste zin: "je bek ophouden". Hoe doe je dat? Misschien met een kunsgebit?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:22 schreef Wooldoor het volgende:
Ook niet gedoneerd, het is waarschijnlijk toch alleen maar uitstellen van de dood van veel van die mensen.
Als ze nou eens met een goed gestructureerd plan zouden komen om zulke arme landen erbovenop te komen helpen dan doneer ik. Maar nu gaat het toch telkens weer in de bovenloze put.
Dat in elk geval nietquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:51 schreef Tarabass het volgende:
Wij zijn bezig met een hypotheek voor een nieuwbouw woning. Alles loopt voorspoedig, en we hebben veel vertrouwen in de hypotheker die ons helpt. Alleen op het moment dat het over verzekeringen gaat krijg ik altijd een nare smaak in mijn mond. Het liefst zien ze natuurlijk dat je je nog verzekerd tegen het feit dat je een vliegtuig op je hoofd kan krijgen. Maar wat is weisheid?
Betalen voor je prooi!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:03 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik ook van alles wat draadloos en mobiel werkt qua bellen en internet. Is de reden waarom ik buiten een eenvoudige (simockvriije) losse preypay telefoon nooit geen contracten wil aangaan met mobiele telefoonaanbieders.
Ja, de beruchte slasausetiquette.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er ook dressingcode's?
Hij bedoelt staatsexamenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
ooit gehoord van rijkswaterstaat examen?
verder is de post zelf al hilarisch natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:41 schreef VGTA het volgende:
Ik keek net border security. Ze hadden daar een pakje onderschept met cocaine erin. en ze gingen dus wel dat pakje bezorgen en vervolgens die gozer oppakken die het pakje accepteerde.
Ik bestel wel is nepshit uit china. opzich is dat ook illigaal in nl.
kan ik hiervoor opgepakt worden of iets?
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, de beruchte slasausetiquette.
En wij maar dijken en duinen bouwen tegen de erosiequote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik het de kust goed afgekeken hooor
Hihi.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Good for you BraamEr zal maar eens een graadje in onze keel blijven steken tijdens de hightea
quote:Door Appel-Banaan, dinsdag 26 januari 2010 16:45
Ja.... N900 heeft een querty toetsenbord
Duwen maar, jongens!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:26 schreef Deetch het volgende:
Misschien moet je je lichten aan doen dan zien de invoegers je ook. Verder terechte klacht trouwens, net als mensen die direct na het verdringingsvak met 60 km per uur invoegen. Waar is godverdomme die hele invoegstrook dan nog voor?
Als je niet snapt waar het vandaan komt misschien? En het alleen gebruikt als naam voor "een volledig toetsenbord met alle letters apart vermeld met hun eigen toets" in tegenstelling tot "een telefoontoetsenbord met cijfers die je meerdere keren indrukt om een letter te krijgen"?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Hoe krijg je het voorelkaar om "qwerty" verkeerd te tikken?.
[..]
Tsja, brandweerlieden hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bij 0:39 laten ze die brandcard ff 2 verdiepingen naar beneden vallen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:30 schreef PushyGurl het volgende:
die moesten ze tegen de muur zetten en met een metrieur afschieten
Bah, goed bereid lamsvleesquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
lamsvlees vind ik echt heerlijk, tenzij goed bereid.
Lagwekkend taalgebruik...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:35 schreef haagse_sjonnie het volgende:
Met de verkiezingen in het vooruitzicht zien we in de media weer teveel bullshit verkondigd worden.
Er is in Den Haag wijk Ypenburg zelf al "virtueel" een coffeshop gesloten door VVD..
Geen jullie mening over het Cannabisbeleid in Nederland, het is toch belaggelijk !!
In Amerika is het al zover dat de Cannabisclubs als paddenstoelen uit de grond schieten....
Politiek kom met een echt verhaal en zorg voor een gereguleerd beleid !!!
En de doodzieke mensen (MS en Parkinson bv) die geholpen kunnen worden met cannabis op recept...help die mensen.
Geen originele fout, maar wel een echte tvpquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:28 schreef Ralphmeister het volgende:
Het faillissement komt er zo en zo aan?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef melanietjee18jr het volgende:
Voor ik mijn vriend leerde kennen heb ik Rens leren kennen op vakantie, er hong direct een vreselijke spanning, we hebben nooit iets samen gedaan. Wel vanaf dag 1 contact blijven houden via MSN.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
Lost but not least: veroorzaker moet aftreden.
Die heeft in ieder geval geen universitaire graat in Nederlandse taal- en letterkundequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef twiFight het volgende:
Vroeger hadden mannen nog wat ruggegraad en gingen ze zelf op zoek.
quote:
tenzij i.p.v. mits vind ik erger!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan daar serieus een nare brok van krijgen als ik zoiets tik![]()
want het is niet alsof ik het niet weet![]()
Hele flauwe TVP. Maar ik blijf het een schattige spelfout vinden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:29 schreef quirina het volgende:
Dit gaat alleen maar verder en verder en ze gaat steeds verder over je grens heen.
Ik vind het nog knap van je dat je dat zolang volhoud, ik had het in ieder geval niet volgehouden.
Krijgt ze hulp van proffesionals? RIAG of psych?
Misschien is het een idee om daar samen naar toe te gaan?
Dan voelt zij zich geholpen en dan kan jij jezelf daar ook uiten. Ik denk niet dat ze bij een riag/psych leugens tegen je gaat houden want daar prikken ze toch zo doorheen.
Tsja en anders.. Ik zou ook op een gegeven moment breken met zo'n persoon.
Ik kan niet tegen leugens en ik kan helemaal niet tegen claimerig/chanteerderig gedrag.
Rijg een reiger aan een lans.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef Hyperdude het volgende:
Als je veroordeeld bent, en je straf hebt uitgezeten; mag je wel NL kindjes aan je lans reigen, maar geen Thaise kids?![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:25 schreef doctor.starbucks het volgende:
*knip*
Nu worden broodjes kroket/frikandel uit de magnetron verkocht, maar het meer en deel vd leerlingen gaat buiten de deur om een hapje te scoren.
*knip*
Rare afkorting die het lezen er niet echt makkelijk op maakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:12 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
dit is toch iets wat zoveel mensen doen en ik wil het ook ff doen, omdat het zo onglfijk handig is
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende:
Ik denk dat Arjen een heel sterk vermoeden heeft dat Erik de mol is. En Erik wordt hier erg nerveus van. Let maar eens op zijn reactie als Arjan hem confromteert met mollenacties.
Ik lijd meequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef Ixnay het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar gebruik je een zin waarbij je denkt dat je begint met een onderwerp dat toch een leidend voorwerp blijkt te zijn. Storend.
En waarom een spatie voor elk ? of !quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef bloedhondje het volgende:
Wat vind jij ?
Porrce maakt toch geen auto speciaal voor vrouwen en homos ?
Ik ben man en ik vind hem gaaf !
Een ei hoort erbij!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef JAM het volgende:
Als Turkeie dan toch niet bij Europa hoort en ook niet bij Azië (laat staan Afrika of Amerika - of Oceanië - in het beizonder Australië, dat ijgeneleik een ijland is) is Turkeie dan een werelddeel of toch maar een ei-land?
Kun je tegenwoordig leeuwtjes online bestellen?quote:Op maandag 1 februari 2010 07:06 schreef twentemeisje het volgende:
Die 70 euro bon kreeg ik gemaild omdat ik door online cubs te bestellen lid ben van de Nespresso Club.
Hier zou je bijna denken dat het expres is gedaan!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog geen 15 jaar geleden is er zelfs een politicus (Hans Janmaat) veroordeeld omdat hij zei dat hij, als hij aan de macht was, de multiculturele samenleving zou afschaven
JAM kan wel degelijk spellenquote:
En dan nog hameren op de zinsbouw van iemand anders (die overigens gewoon kon).quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:58 schreef Buschetta het volgende:
let ook op sceptic tanks in de kruipruimte. Wellicht volgestort met betonDan kan je echt dokken.
Ook spoken natuurlijk
een leuke typoquote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, Sorbootje toch.Voor jou is het erger dan voor haar, hoor. En over een jaar of wat komt ze thuis met een tand door d'r lip, of een gekneusd handje dat tussen deur en deurpost heeft gezeten. Dat gaatje in haar vingertje is nog maar het begin van vele kwetsures.
Ik blokf het ook interessant vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet als enige. Doel is inmiddels tot een soort toeristische attractie verworden. Blokft desondanks interessant.
Ik vermoed dat hier "alternate" bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja waarom zou hem dat niet passen ..Zo'n talent die kan dat wel spelen. Hij is de ultermate van Freek Bartels als die er niet kan spelen..
Rare fout.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Ligt nogal aan de situatie... Als je huis in de fik staat en je hebt het niet door, dan verstik je inderdaad door de rook. Sta je echt zelf in de fik is dat toch wel enorm pijnlijk.
Mensen die zichzelf in de fik zetten of in de fik gestoken worden sterven ook aan verstikking en wel om het volgende:
Je wil gaan adem halen, maar de lucht die je inamemd is zo heet dat je longen verbranden en daardoor dus geen zuurstof meer op kan nemen. Resultaat.. verstikking en ondertussen enorme pijn moeten doorstaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef daNpy het volgende:
Ah zo, had je post verkeerd geimpreteerd
Deze persoon is blijkbaar te stom om een simpel woord als "reet" goed te schrijven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:32 schreef SicSicSics het volgende:
Als je sommige mensen in Den Haag moet geloven zijn we nog te stom om aan onze eigen reedt te krabben!
Ipv confronterendquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:25 schreef vader85 het volgende:
Het is gewoon bij haar soms moeilijk om met haar een converterende gesprek te hebben, want als ze ook maar boos wordt luisterd ze niet naar wat ik zeg, en wordt alleen maar bozer als ik meer zeg en het maakt dan niet meer uit wat ik zeg. (vooral als haar vriendin er bij is die zich ook eens er bij gaat mengen... /spit)
OK ik weet niks van auto's, maar dit kan toch niet kloppen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef ellevehC86 het volgende:
Hey gasten,
Naar aanleiding van een medeuser die problemen waarschijnlijk heeft met zijn sychnromeshringen ben ik wat verder gaan zoeken over mijn type versnellingsbak en hoe ermee om te gaan om terug te schakelen naar zijn 1, ik heb namelijk geen synchromesh in zijn 1 en dat is correct op de fabrieksspecificaties van 1965.
Is een typo, moet 'synchromeshringen' zijn. Even later schrijft 'ie 'synchromesh' wel goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
OK ik weet niks van auto's, maar dit kan toch niet kloppen?
Er is een woordje kwijt, denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Dizer het volgende:
Je raakt je connectie met de serie op deze manier!
Op zich niet fout, behalve in deze contextquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:05 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Hhmm, kan me er op zich wel wat bij voorstellen! Ik kon het zo gauw niet ontkennen welk nummer het was, zo kort was de promo maar. Ik zal er op letten!
quote:Een half jaar geleden raakte een goede vriend in een maanise depressie is op genomen geweest vrijwillig.
De rest van die OP is trouwens ook om te janken (qua taal)...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef ruw.nl het volgende:
[..]
De baardkoninginquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef Paul het volgende:
Frankrijk
Jawel, daar ging ik dan met mijn pa
Ohja niet te vergeten mijn zusje en ma
Naar Frankrijk toe met de vouwwagen, caravan of tent
Want van slapen in een iglo word je een echte vent
Wisten jullie dat niet hoe stoer dat is, slapen in de kou
Beter slaap je dan wel samen met een naakte vrouw
Maar goed over de grens ging je dan frankrijk in
Met snoepjes uit het potje, of een lekkere zak van jamin
Betalen moest je keiveel bij de grenspoort
Maar ach, niet dat het mijn vader iets stoort
Hij wou net als ik bier drinken in Frankrijk, of aan de wijn
Ja dat vond mijn moeder ook wel fijn!
Wijn van de kwaliteitssupermarkten aldaar
Zo die gaat! De supermarche in en je was weer klaar!
Wat barbeque vlees natuurlijk, stokbrood en een toet
Voor het barbequeen zwemmen in het meertje, gewoon omdat het moet
's avond de kinderdisco in, even de chicas aldaar verleiden
De Alizee's stonden mij al op te wachten, ik wou ze graag berijden.
Sju mapel Paul zei ik dan, dan was het wel opgelost wat ik je brom
Ik keek ze diep aan in hun pareloogjes, ohja ik kom!
Sorry ik laat me even gaan, als ik denk, bij het rijden over de grens
Kan er ook niets aan doen ben ook maar een mens!
Waar ik ook kwam was Italië met lekker ijs en pizza dat was genieten
Dat vertel ik je de volgende keer, ik moet nu aan de Vlaamse frieten!
Misschien de VPRO beter ontwijken, als je wilt omzuilen (mooi nieuw Nederlands werkwoord), of ben je dan aan het ontzuilen? Nou ja, hij is wel mooi.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus ik moet alleen de VPRO kijken om de maatschappelijke problematiek te omzuilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |