Je kent ze wel, weerzinwekkende teksten over dat de PVV-stemmers zo achterlijk zijn als een bos wortels. Serieus in discussie gaan heeft geen zin want ze vallen altijd weer terug in dezelfde retoriek. Wat ook een mooi saillant detail is dat ze ze zeggen dat de PVV smerige racisten zijn en dat ze generaliseren en stigmatiseren. Verderop in de discussie als ze die aan het verliezen zijn krijg je te horen dat alle pvv-stemmers een laag IQ hebben en olie dom zijn. Wat een paradox zeg

De hypocrisie

Maar ook hierom kan je erg hard om lachen.
Wilders vergelijkt de Koran met Main kampf, en dat is aan zetten tot haat. Verderop in de discussie krijg je te lezen dat hij Wilders met Hitler vergelijkt. Maar dat is dan weer
GEENaanzetten tot haat noch beledigen. Dat dan weer niet. Zo zijn er nog tal van voorbeelden te bedenken.
Ook dit moet gezegd worden.
Dit is niet bedoeld om bepaalde uitspraken van de PVV weg te poetsen maar om louter aan te geven hoe hypocriet sommige anti-Wilders bestrijders zijn. Ik vind dat iedereen zelf mag weten op wie hij/zij gaat stemmen, kritiek is prima, maar je hoeft iemand iets niet door de strot te duwen. Dat maakt Nederland tot een democratie. Ik heb dus geen enkel probleem met mensen die GL of wat voor democratische partij dan ook stemmen.
Oh even voor de impressie:
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 02:41 schreef scanman1 het volgende:[..]
Omdat erg rechts stemmen lager dan laag is. Dan ben je egoist en asociaal tegelijk. Dieper kun je niet zinken. Heel rechts is altijd al het schuim van de samenleving geweest en toen Janmaat nog rondwandelde had iedereen dat nog wel door. Maar het simpele volk is in opmars. Het is opeens OK om hardop te zeggen dat je Nick en Simon echt geweldig vindt en het is opeens ook OK om te zeggen dat je PVV stemt. Wat is er toch gebeurd in dit land? Nederland is 'versimpeld'.
Heel soms vraag ik me wel eens af of je het welzijn van een land wel mede kunt laten bepalen door mensen met een IQ van 100 of lager. Aan de andere kant kun je mensen bij het stemhokje moeilijk eerst een IQ test laten doen. Maar misschien zou het wel beter zijn.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef scanman1 het volgende:[..]
LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jou. Jij dot je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :
Verder lachen mijn kinderen zich een slag in de rondte om de onzin die jij uit je toetsenbord weet te krijgen

Maar stem lekker PVV, oh gij simpel wezen.
Dit spreekt wel boekdelen dacht ik zo.