Welnee, hij stond niet vooraan toen hersenen werden uitgedeeld, maar daar kan hij ook niks aan doen.quote:
... Osama?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef VatosLoco het volgende:
Hitler had gewoon gelijk toen, de Joden zorgden ook voor flinke overlast, steelde tasjes, zorgen voor buurtoverlast, pesten homo's de buurt uit, mishandelen mensen op straat, studeerden niet maar hingen continue op straat rond, weigerden de taal te leren, bouwden continue moskeën, wilden hun ideologie opdringen aan andere mensen....
Hej wacht eens even, dit komt bekend voor, wie wou ook alweer zijn ideologie opdringen aan anderen, andersdenkenden werden uitgeroeid, geweld werd niet verafschuwt, één volk één rijk/Islamisering? Ach gut..............
LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jou. Jij dot je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Welnee, hij stond niet vooraan toen hersenen werden uitgedeeld, maar daar kan hij ook niks aan doen.
Dit soort mensen horen tegen zichzelf in bescherming genomen te worden door middel van een permaban bijvoorbeeld
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Jeroenz het volgende:
TS is zo te zien geestelijk gehandicapt. Hij zal dan ook pvda oid stemmen, iets waar de meeste lageropgeleiden op stemmen en ook schorum dat niet wilt werken, voor hen is dat de toekomstpartij.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenHoe voorspelbaar. En nee, ik stem niet op de PvdA. Is lang niet links genoeg.
En in verhouding stemmen de meeste domme mensen op de PVV. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Confronterend hè?
Ik denk dat dat IQ van jouw nog wel bitter hard tegenvalt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jouw. Jij doet je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :
Verder lachen mijn kinderen zich een slag in de rondte om de onzin die jij uit je toetsenbord weet te krijgen
Maar stem lekker PVV, oh gij simpel wezen.
Je spreekt telkens weer de feiten tegen. http://www.volkskrant.nl/(...)ger_opgeleide_kiezerquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenHoe voorspelbaar. En nee, ik stem niet op de PvdA. Is lang niet links genoeg.
En in verhouding stemmen de meeste domme mensen op de PVV. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Confronterend hè?
2% van de stemmers heeft WO opleiding klinkt me niet zo bijster hoog in de oren t.b.h.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je spreekt telkens weer de feiten tegen. http://www.volkskrant.nl/(...)ger_opgeleide_kiezer
Of is ook de Volkskrant populistisch net zoals de Telegraaf. Tjonge jonge, slechte journalistiek hier in Nederland.
Voorstel: Emigreer naar Noord-Korea, zeker weten dat ze daar wel aan jouw wensen tegemoet komen.
ironischquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat IQ van jouw nog wel bitter hard tegenvalt.
Dat plaats ik er niet bij, gewoon omdat bij niemand van de niet-Wilders stemmers zo denken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef mirved het volgende:
Dit zijn de figuren waar anti-wilders stemmers voor opkomen http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
Nee hoor...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef mirved het volgende:
Dit zijn de figuren waar anti-wilders stemmers voor opkomen http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
[ afbeelding ]
Nee dit is een geschil met de mod in kwestie, dit los ik wel even op hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef mirved het volgende:
Het ander topic is alweer gesloten. Je mag blijkbaar wel op WIlders zeiken maar andersom is het opeens trollen.
Ieder enorm fout en eng voorstel wegzetten als een grap. Zo komen dit soort engerts dus aan de macht.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:19 schreef phpmystyle het volgende:
Dingen zoals kopvoddentax en Koran verbieden is natuurlijk absurd. Maar dat waren denk ik ook meer grappen.
Je kan toch gewoon reageren in dit topic, of wil jij voor iedere post een nieuw topic openen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef mirved het volgende:
Het ander topic is alweer gesloten. Je mag blijkbaar wel op WIlders zeiken maar andersom is het opeens trollen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |