abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77581714
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:50 schreef phpmystyle het volgende:
Scanman heeft een Wilders-fobie
Welnee, hij stond niet vooraan toen hersenen werden uitgedeeld, maar daar kan hij ook niks aan doen.

Dit soort mensen horen tegen zichzelf in bescherming genomen te worden door middel van een permaban bijvoorbeeld
pi_77588087
TS is zo te zien geestelijk gehandicapt. Hij zal dan ook pvda oid stemmen, iets waar de meeste lageropgeleiden op stemmen en ook schorum dat niet wilt werken, voor hen is dat de toekomstpartij.
pi_77588466
Hitler had gewoon gelijk toen, de Joden zorgden ook voor flinke overlast, steelde tasjes, zorgen voor buurtoverlast, pesten homo's de buurt uit, mishandelen mensen op straat, studeerden niet maar hingen continue op straat rond, weigerden de taal te leren, bouwden continue moskeën, wilden hun ideologie opdringen aan andere mensen....

Hej wacht eens even, dit komt bekend voor, wie wou ook alweer zijn ideologie opdringen aan anderen, andersdenkenden werden uitgeroeid, geweld werd niet verafschuwt, één volk één rijk/Islamisering? Ach gut..............
pi_77588628
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef VatosLoco het volgende:
Hitler had gewoon gelijk toen, de Joden zorgden ook voor flinke overlast, steelde tasjes, zorgen voor buurtoverlast, pesten homo's de buurt uit, mishandelen mensen op straat, studeerden niet maar hingen continue op straat rond, weigerden de taal te leren, bouwden continue moskeën, wilden hun ideologie opdringen aan andere mensen....

Hej wacht eens even, dit komt bekend voor, wie wou ook alweer zijn ideologie opdringen aan anderen, andersdenkenden werden uitgeroeid, geweld werd niet verafschuwt, één volk één rijk/Islamisering? Ach gut..............
... Osama?
Ja, ik generaliseer.
pi_77603197
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Welnee, hij stond niet vooraan toen hersenen werden uitgedeeld, maar daar kan hij ook niks aan doen.

Dit soort mensen horen tegen zichzelf in bescherming genomen te worden door middel van een permaban bijvoorbeeld
LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jou. Jij dot je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :

Verder lachen mijn kinderen zich een slag in de rondte om de onzin die jij uit je toetsenbord weet te krijgen

Maar stem lekker PVV, oh gij simpel wezen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77603336
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Jeroenz het volgende:
TS is zo te zien geestelijk gehandicapt. Hij zal dan ook pvda oid stemmen, iets waar de meeste lageropgeleiden op stemmen en ook schorum dat niet wilt werken, voor hen is dat de toekomstpartij.
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelen Hoe voorspelbaar. En nee, ik stem niet op de PvdA. Is lang niet links genoeg.
En in verhouding stemmen de meeste domme mensen op de PVV. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Confronterend hè?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77604110
door je op een manier te gedragen waar je PVV-ers van beticht, is je gepretendeerde verhevenheid nogal ongegrond. Uiteindelijk werkt je gedrag dus totaal averechts en zijn jouw posts een fantastische manier om de PVV aan meer stemmers te helpen.
Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle chicks; eet/drink geen light producten, krijg je tumoren van.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:11:14 #108
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77604266
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef scanman1 het volgende:

[..]

LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelen Hoe voorspelbaar. En nee, ik stem niet op de PvdA. Is lang niet links genoeg.
En in verhouding stemmen de meeste domme mensen op de PVV. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Confronterend hè?

Laat even je IQ -test uitslag zien.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:13:14 #109
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77607145
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef scanman1 het volgende:

[..]

LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jouw. Jij doet je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :

Verder lachen mijn kinderen zich een slag in de rondte om de onzin die jij uit je toetsenbord weet te krijgen

Maar stem lekker PVV, oh gij simpel wezen.
Ik denk dat dat IQ van jouw nog wel bitter hard tegenvalt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:15:42 #110
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77607259
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Je spreekt telkens weer de feiten tegen. http://www.volkskrant.nl/(...)ger_opgeleide_kiezer

Of is ook de Volkskrant populistisch net zoals de Telegraaf. Tjonge jonge, slechte journalistiek hier in Nederland.

Voorstel: Emigreer naar Noord-Korea, zeker weten dat ze daar wel aan jouw wensen tegemoet komen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_77607425
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag!
Hallon!
pi_77607687
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je spreekt telkens weer de feiten tegen. http://www.volkskrant.nl/(...)ger_opgeleide_kiezer

Of is ook de Volkskrant populistisch net zoals de Telegraaf. Tjonge jonge, slechte journalistiek hier in Nederland.

Voorstel: Emigreer naar Noord-Korea, zeker weten dat ze daar wel aan jouw wensen tegemoet komen.
2% van de stemmers heeft WO opleiding klinkt me niet zo bijster hoog in de oren t.b.h.

Zie dat artikel er te pas en onpas bijgehaald worden. In dat artikel staat helemaal niet dat er veel hoger opgeleiden op Wilders stemmen, alleen meer dan voorheen. Net zoals het vandaag warmer was dan gisteren, was het vandaag niet echt warm te noemen.

nog een mooi quotje uit het artikel:
Ook het inkomen van de gemiddelde PVV-kiezer gaat omhoog. Qua welstandsniveau lijkt die steeds meer op de gemiddelde Nederlander. ‘De Wilders-stemmer normaliseert’, zegt Peter Kanne van TNS NIPO.
pi_77607787
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik denk dat dat IQ van jouw nog wel bitter hard tegenvalt.
ironisch
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:32:37 #114
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77607989
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:37:55 #115
167595 mirved
Infobesitas
pi_77608220
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:39:41 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77608302
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef mirved het volgende:
Dit zijn de figuren waar anti-wilders stemmers voor opkomen http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
Dat plaats ik er niet bij, gewoon omdat bij niemand van de niet-Wilders stemmers zo denken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_77608543
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef mirved het volgende:
Dit zijn de figuren waar anti-wilders stemmers voor opkomen http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html

[ afbeelding ]
Nee hoor...
Hallon!
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:48:10 #118
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_77608651
Eindeloos topic....
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:52:25 #119
167595 mirved
Infobesitas
pi_77608827
Het ander topic is alweer gesloten. Je mag blijkbaar wel op WIlders zeiken maar andersom is het opeens trollen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_77608905
DIe extreme anti-wilders personen zijn laag geschoold en hebben een opvallend laag IQ. Daarom stemmen ze ook GL of PVDA. Ze kunnen nooit beargumenteren maar alleen schelden en smleys plaatsen. En in het echte leven kunnen ze alleen maar huilen omdat ze door niemand begrepen worden
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:55:05 #121
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77608937
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef mirved het volgende:
Het ander topic is alweer gesloten. Je mag blijkbaar wel op WIlders zeiken maar andersom is het opeens trollen.
Nee dit is een geschil met de mod in kwestie, dit los ik wel even op hoor.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:56:01 #122
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_77608981
tvp.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:57:21 #123
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77609048
Waarom zou je de mening van lieden zoals de TS serieus moeten nemen? Laat die debiel lekker in zijn eigen sop gaar koken.
I am not impressed by your performance
pi_77611152
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:19 schreef phpmystyle het volgende:
Dingen zoals kopvoddentax en Koran verbieden is natuurlijk absurd. Maar dat waren denk ik ook meer grappen.
Ieder enorm fout en eng voorstel wegzetten als een grap. Zo komen dit soort engerts dus aan de macht.
Het zijn allemaal bloedserieuze voorstellen van een compleet op hol geslagen machtswellusteling.
pi_77611212
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef mirved het volgende:
Je kan toch gewoon reageren in dit topic, of wil jij voor iedere post een nieuw topic openen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')