Welnee, hij stond niet vooraan toen hersenen werden uitgedeeld, maar daar kan hij ook niks aan doen.quote:
... Osama?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef VatosLoco het volgende:
Hitler had gewoon gelijk toen, de Joden zorgden ook voor flinke overlast, steelde tasjes, zorgen voor buurtoverlast, pesten homo's de buurt uit, mishandelen mensen op straat, studeerden niet maar hingen continue op straat rond, weigerden de taal te leren, bouwden continue moskeën, wilden hun ideologie opdringen aan andere mensen....
Hej wacht eens even, dit komt bekend voor, wie wou ook alweer zijn ideologie opdringen aan anderen, andersdenkenden werden uitgeroeid, geweld werd niet verafschuwt, één volk één rijk/Islamisering? Ach gut..............
LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jou. Jij dot je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Welnee, hij stond niet vooraan toen hersenen werden uitgedeeld, maar daar kan hij ook niks aan doen.
Dit soort mensen horen tegen zichzelf in bescherming genomen te worden door middel van een permaban bijvoorbeeld
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Jeroenz het volgende:
TS is zo te zien geestelijk gehandicapt. Hij zal dan ook pvda oid stemmen, iets waar de meeste lageropgeleiden op stemmen en ook schorum dat niet wilt werken, voor hen is dat de toekomstpartij.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenHoe voorspelbaar. En nee, ik stem niet op de PvdA. Is lang niet links genoeg.
En in verhouding stemmen de meeste domme mensen op de PVV. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Confronterend hè?
Ik denk dat dat IQ van jouw nog wel bitter hard tegenvalt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jouw. Jij doet je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :
Verder lachen mijn kinderen zich een slag in de rondte om de onzin die jij uit je toetsenbord weet te krijgen
Maar stem lekker PVV, oh gij simpel wezen.
Je spreekt telkens weer de feiten tegen. http://www.volkskrant.nl/(...)ger_opgeleide_kiezerquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenHoe voorspelbaar. En nee, ik stem niet op de PvdA. Is lang niet links genoeg.
En in verhouding stemmen de meeste domme mensen op de PVV. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Confronterend hè?
2% van de stemmers heeft WO opleiding klinkt me niet zo bijster hoog in de oren t.b.h.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je spreekt telkens weer de feiten tegen. http://www.volkskrant.nl/(...)ger_opgeleide_kiezer
Of is ook de Volkskrant populistisch net zoals de Telegraaf. Tjonge jonge, slechte journalistiek hier in Nederland.
Voorstel: Emigreer naar Noord-Korea, zeker weten dat ze daar wel aan jouw wensen tegemoet komen.
ironischquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat IQ van jouw nog wel bitter hard tegenvalt.
Dat plaats ik er niet bij, gewoon omdat bij niemand van de niet-Wilders stemmers zo denken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef mirved het volgende:
Dit zijn de figuren waar anti-wilders stemmers voor opkomen http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
Nee hoor...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef mirved het volgende:
Dit zijn de figuren waar anti-wilders stemmers voor opkomen http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
[ afbeelding ]
Nee dit is een geschil met de mod in kwestie, dit los ik wel even op hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef mirved het volgende:
Het ander topic is alweer gesloten. Je mag blijkbaar wel op WIlders zeiken maar andersom is het opeens trollen.
Ieder enorm fout en eng voorstel wegzetten als een grap. Zo komen dit soort engerts dus aan de macht.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:19 schreef phpmystyle het volgende:
Dingen zoals kopvoddentax en Koran verbieden is natuurlijk absurd. Maar dat waren denk ik ook meer grappen.
Je kan toch gewoon reageren in dit topic, of wil jij voor iedere post een nieuw topic openen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef mirved het volgende:
Het ander topic is alweer gesloten. Je mag blijkbaar wel op WIlders zeiken maar andersom is het opeens trollen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Laat even je IQ -test uitslag zien.
Omdat velen zich (terecht) aangesproken voelen. De vele (vooral trieste en domme) reacties van fanatieke PVV stemmers zetten mijn stelling dat de gemiddelde PVV stemmer over erg weinig intelligentie beschikt alleen maar kracht bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef GSP het volgende:
Waarom zou je de mening van lieden zoals de TS serieus moeten nemen? Laat die debiel lekker in zijn eigen sop gaar koken.
Gast, dat zijn allemaal ventjes van 13 waar jij het over hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:07 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Omdat velen zich (terecht) aangesproken voelen. De vele (vooral trieste en domme) reacties van fanatieke PVV stemmers zetten mijn stelling dat de gemiddelde PVV stemmer over erg weinig intelligentie beschikt alleen maar kracht bijZe worden er op de frontpage en op het forum aan alle kanten uit geluld, maar nog hebben ze het waanidee dat ze gelijk hebben
ik hoop het, maar ik ben bang van niet. Ze mogen dan wat kinderlijk reageren, maar volgens mij zijn het echt wel volwassenen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gast, dat zijn allemaal ventjes van 13 waar jij het over hebt.
Zie mijn topic over hoer er over jou gedacht wordtquote:Op donderdag 4 februari 2010 02:35 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ik ben bang van niet. Ze mogen dan wat kinderlijk reageren, maar volgens mij zijn het echt wel volwassenen.
Ligt allemaal aan ons, hij heeft gewoon gelijk hoor, iedereen die met het oneens is of nazi of racist. of gewoon asociaal. Hij is de enige die wel gelijk heeft hoor!!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:58 schreef Regal het volgende:
Hebben we onze linkse hippie ook weer. Alles wat rechts is heeft volgens hem met nazi-Duitsland te maken. Man man man...
OH NOESquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ieder enorm fout en eng voorstel wegzetten als een grap. Zo komen dit soort engerts dus aan de macht.
Het zijn allemaal bloedserieuze voorstellen van een compleet op hol geslagen machtswellusteling.
!!!!
De verkiezingen gaan voor jou zo'n enorme teleurstelling worden he... Grote kans dat je huilend voor de tv zit, democratie vervloekend.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:07 schreef scanman1 het volgende:
Omdat velen zich (terecht) aangesproken voelen. De vele (vooral trieste en domme) reacties van fanatieke PVV stemmers zetten mijn stelling dat de gemiddelde PVV stemmer over erg weinig intelligentie beschikt alleen maar kracht bijZe worden er op de frontpage en op het forum aan alle kanten uit geluld, maar nog hebben ze het waanidee dat ze gelijk hebben
Ik weet niet of het laten zien dat Wilders vergelijkbaar is met een dictatoriale populist nou zo'n slim idee is om je punt te maken...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:15 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
OH NOES [ afbeelding ] !!!!
Als je niet in de gaten hebt dat dat kopvodden-taks verhaal vooral schenenschopperij is... Chavez is ook regelmatig op een ronduit lompe opmerking te betrappen maar geen hond die dat serieus neemt. Ja, mss de lokale fanboi-kliek op fok!....
dat zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:42 schreef Northside het volgende:
[..]
De verkiezingen gaan voor jou zo'n enorme teleurstelling worden he... Grote kans dat je huilend voor de tv zit, democratie vervloekend.
schenenschopperij prima, maar de geldverspillende kamervragen en allerlei stomme moties indienen moet gewoon stoppen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:15 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
OH NOES [ afbeelding ] !!!!
Als je niet in de gaten hebt dat dat kopvodden-taks verhaal vooral schenenschopperij is... Chavez is ook regelmatig op een ronduit lompe opmerking te betrappen maar geen hond die dat serieus neemt. Ja, mss de lokale fanboi-kliek op fok!....
Nee hoor. Want ook al wordt de PVV de grootste partij, regeren zullen ze NOOIT. Ze zijn té afwijkend van andere partijen (een beetje als de SP aan de andere kant zegmaar). Ik kan me nu al verheugen op die gefrustreerde PVV stemmers die vloeken en schelden als Wilders en zijn anti-moslim partij straks wordt gepasseerdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:42 schreef Northside het volgende:
[..]
De verkiezingen gaan voor jou zo'n enorme teleurstelling worden he... Grote kans dat je huilend voor de tv zit, democratie vervloekend.
Mensen die het niet zienquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:47 schreef thijsltc het volgende:
pvv vergelijken met situatie in jaren 30 ...
Waarom ben je dan zo bang voor een situatie als in de jaren '30? Met je Godwins de hele tijd, maar nu stelt het ineens niets voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ook al wordt de PVV de grootste partij, regeren zullen ze NOOIT. Ze zijn té afwijkend van andere partijen (een beetje als de SP aan de andere kant zegmaar). Ik kan me nu al verheugen op die gefrustreerde PVV stemmers die vloeken en schelden als Wilders en zijn anti-moslim partij straks wordt gepasseerdHet zal een beetje gaan zoals met het Vlaams Belang in België. Grote partij, maar nooit in de regering.
Wat is dan het hele probleem?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef scanman1 het volgende:
Nee hoor. Want ook al wordt de PVV de grootste partij, regeren zullen ze NOOIT. Ze zijn té afwijkend van andere partijen (een beetje als de SP aan de andere kant zegmaar). Ik kan me nu al verheugen op die gefrustreerde PVV stemmers die vloeken en schelden als Wilders en zijn anti-moslim partij straks wordt gepasseerdHet zal een beetje gaan zoals met het Vlaams Belang in België. Grote partij, maar nooit in de regering.
Misschien wel, misschien niet. Ik denk dat als het puntje bij paaltje komt dat een hoop partijen toch graag met PVV willen proberen te regeren, al is het alleen maar om mee te kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef scanman1 het volgende:
[..]
toen links aan de macht was met de pvda was het teniminste nog rustig en vredig. Turken, marokkanen, gekleurden en blanken konden in vrede naast elkaar leven. Wilders verdeelt iedereen met zijn anti-islam haat en propaganda? Je hebt zeker geen énig idee waarom marokkanen zich zo gedragen? Wat ze nu doen is het probleem bestrijden met een probleemquote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef TheKC het volgende:
PVV
PVDA
GroenLinks
Linkse partijen
Linkse overheid
je hebt laag sociale pvv'rs maar er zitten ook zeker slimmen tussen. Maar met dom bedoelt TS niet persee dat ze geen hersencellen bezitten maar dat ze geen idee hebben dat ze voor een man stemmen die alleen maar van aandacht houd. Wilders verdeelt de mensen in plaats van naar elkaar te brengen. Met al die haat tegen moslims, het is gewoon zieligquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Het domste wat je kan doen is de PVV achterban als dom wegzetten.
Neen toen werd alles in de doofpot gestopt nederland is gewoon verrot en nee dat is niet de schuld van bepaalde bevolkingsgroepen maar van ons allemaal en die marrokanen verzieken het maar net zoals dat die hardcore gastjes et doen (die moeten ook aangepakt worden)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
toen links aan de macht was met de pvda was het teniminste nog rustig en vredig. Turken, marokkanen, gekleurden en blanken konden in vrede naast elkaar leven. Wilders verdeelt iedereen met zijn anti-islam haat en propaganda? Je hebt zeker geen énig idee waarom marokkanen zich zo gedragen? Wat ze nu doen is het probleem bestrijden met een probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |