abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77320938
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 02:44 schreef banaandehaan het volgende:
soms he scanman, wou ik dat er een soort 2e DGK was, dan kon je je tenminste erop uitleven
Dan maar een nieuwe Big Brother.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77321021
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 02:17 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Dank u. Gelukkig zijn er nog weldenkende mensen.

Helaas is er te veel klootjesvolk. Daarom kunnen Nick en Simon en de toppers heel erg populair worden in dit land.... en kan een gek als Wilders veel zetels krijgen.
Dan ga je toch weg!

Daar is het gat van de deur:

Staat wagenwijd open...
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_77321035
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 03:17 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Dan ga je toch weg!

[ afbeelding ]

Staat wagenwijd open...
Ik woon lekker in zwolle zuid en ben niet van plan weg te gaan. Wel om me sterk te maken dat een generaliserende partij als de PVV gestopt moet worden. We kunnen dezelfde fout niet nog een keer maken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77502507
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 03:20 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik woon lekker in zwolle zuid en ben niet van plan weg te gaan. Wel om me sterk te maken dat een generaliserende partij als de PVV gestopt moet worden. We kunnen dezelfde fout niet nog een keer maken.
Jij woont er niet, je kraakt er! Eng mannetje!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:58:23 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_77509503
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 05:00 schreef Choad het volgende:
He mensen kennen jullie Deadliest Warrior? Het is vanaf nu elke maandag 22.00 na Voetbal International op TV, best gruwelijk!

Jaar geleden op internet gevolgd, Engelse voice-overs zijn legendarisch.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_77509704
OMG Wilders-stemmers zoveel aandacht geven.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_77509964
Wilders
Wilders-stemmers
Extreem-rechts
Nazi's
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_77510401
Hetiszover
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 1 februari 2010 @ 13:29:29 #34
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77510442
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Jij hebt óf mijn post niet geleden of je doet nu aan struisvogelpolitiek. Blijf vooral een hele grote groep mensen over 1 kam scheren, net als Wilders. Dan kun je vast lekker slapen. In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77513295
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Jij hebt óf mijn post niet geleden of je doet nu aan struisvogelpolitiek. Blijf vooral een hele grote groep mensen over 1 kam scheren, net als Wilders. Dan kun je vast lekker slapen. In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.
Jij ziet de verschillen niet:

*NSDAP'ers maakten onderscheid op grond van ras (joden en niet joden, blanken (ariërs) en kleurlingen); PVV'ers maken onderscheid op grond van gedrag en houding en baseren zich op statistieken die alle andere partijen (zelfs de linkse) onderschrijven. De oplossing van de PVV slaan alleen te ver door.

* De NSDAP was aan de macht in de jaren '33-40 en had het parlement buiten spel gezet en kon hierdoor een dictatuur handhaven.

*Voor de NSDAP aan de macht was gekomen hadden ze verschillende militante groeperingen, waaronder de SA en de SS, volledig los van het duitse leger.

Er dit is nog maar een topje van de ijsberg van de verschillen die er zijn, Wilders verwerpt bijvoorbeeld de democratie niet, waar Hitler dat openlijk deed. Het kan natuurlijk zijn dat Wilders toneel speelt en eigenlijk een dictatuur wilt. Maar ten eerste is dat speculeren en ten tweede dat gaat ie er in het huidige Europa nooit meer doorheen krijgen, mocht ie al de grootste worden.
Een heer met stijl
  maandag 1 februari 2010 @ 15:15:17 #36
17420 DeX090
bastard on parade
pi_77513967
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 03:17 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Dan ga je toch weg!

[ afbeelding ]

Staat wagenwijd open...
Dat is ook echt zo'n tragisch triest kutargument he. Als iedereen die het hier niet volledig naar z'n zin heeft, op zou rotten, zou het een een leeg land worden. Stel je voor dat na elke verkiezing, iedereen weg zou gaan wiens partij (qua stem dan) niet in de coalitie zit.
Als je het niet leuk vindt in het land, dan werk je ervoor. Je zou wel extreem laf zijn om elke keer als je iets je niet aan staat, op te staan en weg te lopen. Een voorbeeldje, je bent in debat met een aantal andere partijleiders, iemand die zegt iets waar jij het niet mee eens bent, en je staat op en loopt weg. Dat doen toch alleen debielen?
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_77514217
aah gut daar komt scanman weer aan met zijn WOII vergelijking

Vraag eens aan de Joden in Kanaaleilanden (voorzover die niet weggepest zijn) wie de nieuwe Nazi's zijn ik denk niet dat ze dhr Wilders aanwijzen.
pi_77514257
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 03:20 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Democracy is a bitch.
  maandag 1 februari 2010 @ 15:25:36 #39
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77514309
Eej daar heb je rukker Scanman weer Wilders aanhangers uitmaken voor klootjesvolk maar zelf helemaal verzot zijn op DGK. Wie is er hier nu zwakzinnig?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_77514380
scanman doe is niet zo emo kneus
jemoeder
  maandag 1 februari 2010 @ 15:28:26 #41
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77514405
quote:
Criminele jongeren nemen wijken in Brussel over
maandag 1 februari 2010 12:31

Criminele jongeren dreigen sommige wijken in Brussel over te nemen. Na een schietincident waarbij een agent drie kogels in zijn been kreeg durft de politie zich amper nog in de bewuste wijken in de Belgische hoofdstad te vertonen.

De politie durft sommige wijken van Brussel niet meer in
De politie is de controle kwijt

De Belgische minister van Justitie, Stefaan de Clerck, heeft besloten dat er tijdelijk een zerotolerancebeleid nodig is. De minister overweegt snelrecht of een avondklok in te voeren. Andere politici willen vooral de politiemacht in de stad versterken.

Kalasjnikovs
In de afgelopen dagen hadden meerdere incidenten met zware wapens plaats in de onveilige wijken, zoals de wijken Laken en Anderlecht. Jongeren schieten met kalasjnikovs op de politie. Nadat de politie in de wijk Laken een ontsnapte gevangene die een warenhuis had overvallen doodschoot, ontstonden relletjes.

Eerder werden studenten van een industriële hogeschool uit de wijk Kunegem in Anderlecht weggepest. Ook een middelbare school sloot zijn deuren omdat de leerlingen steeds werden beroofd en bedreigd.

Door Marlou Visser
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 1 februari 2010 @ 15:34:40 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77514640
Ik snap niet dat men daar de ME niet op af stuurt en keihard in grijpt.
Ze laten nu dus de mensen aan hun lot over.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 1 februari 2010 @ 15:36:59 #43
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77514736
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
Ja die knuppels gaan wat uithalen tegen hun automatische geweren
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_77514857
scanman
<hr>
pi_77514875
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Democracy is a bitch.
Zoals een beroemde president ooit zei "het is het slechtste systeem dat we hebben op alle andere uitgeprobeerde systemen na"
Een heer met stijl
  maandag 1 februari 2010 @ 15:40:20 #46
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77514883
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
De ME begint weinig tegen idioten met Kalashnikovs. Hiervoor is het leger nodig, of antiterreureenheden.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_77523105
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:25 schreef Equites het volgende:
Eej daar heb je rukker Scanman weer Wilders aanhangers uitmaken voor klootjesvolk maar zelf helemaal verzot zijn op DGK.
Dat meen je niet?
pi_77523810
Wilders
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 1 februari 2010 @ 19:37:30 #49
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77524338
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:40 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

De ME begint weinig tegen idioten met Kalashnikovs. Hiervoor is het leger nodig, of antiterreureenheden.
Ook goed.
Zolang er maar met scherp wordt geschoten.
pi_77524376
PVV

PVDA
GroenLinks
Linkse partijen
Linkse overheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')