abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77279003
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod.
Als er niet met argumenten gewonnen kan worden is Godwin de verlosser van scanman1...
Jij hebt óf mijn post niet geleden of je doet nu aan struisvogelpolitiek. Blijf vooral een hele grote groep mensen over 1 kam scheren, net als Wilders. Dan kun je vast lekker slapen. In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:58:30 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77279007
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Jij hebt óf mijn post niet geleden of je doet nu aan struisvogelpolitiek. Blijf vooral een hele grote groep mensen over 1 kam scheren, net als Wilders. Dan kun je vast lekker slapen. In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.
LAATMAAR
pi_77279008
niet op hem ingaan, ik heb al een betere topic aangemaakt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:59:32 #4
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77279010
Hee maar we laten deze gast achter choad

Hoestie daar in de bijlmer?
pi_77279012
He mensen kennen jullie Deadliest Warrior? Het is vanaf nu elke maandag 22.00 na Voetbal International op TV, best gruwelijk!

We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 05:01:10 #6
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77279014
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 05:00 schreef Choad het volgende:
He mensen kennen jullie Deadliest Warrior? Het is vanaf nu elke maandag 22.00 na Voetbal International op TV, best gruwelijk!

waar gaat die over

En TS MAG GEEN NIEUWE OPENEN WANT MOET LAPO DOEN
pi_77279015
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:59 schreef donthate het volgende:
Hee maar we laten deze gast achter choad

Hoestie daar in de bijlmer?
Ja lekker man beetje chillen toch weet jij nog goeie plekjes waar ik wat lekkers voor in mijn J kan halen mattie
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 05:02:02 #8
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77279018
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 05:01 schreef Choad het volgende:

[..]

Ja lekker man beetje chillen toch weet jij nog goeie plekjes waar ik wat lekkers voor in mijn J kan halen mattie
WE GAAN IN TOPIC VAN STEVEN VERDER DEZE BOII IS GEK MATTIE
pi_77279019
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 05:01 schreef donthate het volgende:

[..]

waar gaat die over

En TS MAG GEEN NIEUWE OPENEN WANT MOET LAPO DOEN
Een team in Californië gebruikt allemaal bazentechnieken om de wapens/kracht van 2 krijgers te meten (bijv Samurai en Viking, die was vandaag). Gaan ze al die wapens testen enzo en daarna 1000x het gevecht simuleren met een bazencomputer om te kijken wie er zou winnen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 07:13:29 #10
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_77279244
quote:
In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.
Ja dank u, meneer Godwin.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 07:32:07 #11
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77279324
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:13 schreef Garisson72 het volgende:
Ja dank u, meneer Godwin.
Leuk is dat altijd.... van die mensen die denken dat ze geen verdere onderbouwing hoeven te geven na het roepen van "Godwin", alsof ze daarmee direct en altijd gelijk hebben.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:14:01 #12
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77280319
quote:

[..]

Zit niet te zeiken man. Als iemand achter Amerika aan een ander land is binnengevallen en dat bezet houdt, is het Balkenende wel. Dat lijkt me een betere vergelijking met Hitler dan Wilders. Zie ook mijn topic daarover.

Je moet je eens realiseren dat honderdduizenden, zo niet miljoenen mensen het met de huidige Sinterklaaspolitiek en het weggeefbeleid van de huidige regering oneens zijn, en daarom in Wilders een goed alternatief zien. Met jouw stelling dat Wilders stemmers kennelijk dom zouden zijn, veroordeel je een heel grote bevolkingsgroep. En dat is nu precies wat je Wilders stemmers verwijt. Over hypocriet gesproken.

Dat Wilders en zijn stemmers bestaansrecht hebben, blijkt wel uit de omvang van de aanhang en het feit dat het dus de tweede partij is, en misschien wel de grootste kan worden.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_77290166
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Is dat je reactie? Hoe typerend
En dan klagen dat andere mensen generaliseren. Hypocriet zwakzinnig stuk vreten.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:56:18 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_77302129
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:32 schreef maartena het volgende:
Leuk is dat altijd.... van die mensen die denken dat ze geen verdere onderbouwing hoeven te geven na het roepen van "Godwin", alsof ze daarmee direct en altijd gelijk hebben.
Bij lange na niet zo leuk als de mensen die nog steeds denken hun punt kracht te kunnen bijzetten door nog maar weer eens de heer Adolf H. en diens olijke strapatsen van stal te halen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_77302164
PVV.
pi_77310552
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_77310733
quote:

[..]

Hitler loog over de Joden- de Joden wilde Duitsland helemaal niet overheersen.

Ik kan echter wel andere hedendaagse figuren bedenken die Nederland kapot willen.

Verder vindt ik het een beetje zielig om Hitler erbij te halen, waar slaat het in vredesnaam op- en B wat schiet je ermee op? Wil je mensen bang maken in de Pvda traditie van demoniseren ofzo?
pi_77312555
PVV!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77312849
Origneel topic
pi_77313110
Terechte klacht. Extremisten zoals Wilders.
pi_77313518
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:14 schreef EINZ het volgende:

[..]

Zit niet te zeiken man. Als iemand achter Amerika aan een ander land is binnengevallen en dat bezet houdt, is het Balkenende wel. Dat lijkt me een betere vergelijking met Hitler dan Wilders. Zie ook mijn topic daarover.

Je moet je eens realiseren dat honderdduizenden, zo niet miljoenen mensen het met de huidige Sinterklaaspolitiek en het weggeefbeleid van de huidige regering oneens zijn, en daarom in Wilders een goed alternatief zien. Met jouw stelling dat Wilders stemmers kennelijk dom zouden zijn, veroordeel je een heel grote bevolkingsgroep. En dat is nu precies wat je Wilders stemmers verwijt. Over hypocriet gesproken.

Dat Wilders en zijn stemmers bestaansrecht hebben, blijkt wel uit de omvang van de aanhang en het feit dat het dus de tweede partij is, en misschien wel de grootste kan worden.
Miljoenen mensen hebben ook gestemd op de partijen die nu in de regering zitten. Dus de partij heeft wel bestaansrecht, maar daar is voorlopig verder alles mee gezegd.
pi_77313725
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Vraagje.. het volgende:
Dan liever Moslim extremisten die 'random' mensen vermoorden
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77315790
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 05:00 schreef Choad het volgende:

Die muziek
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_77320726
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Vraagje.. het volgende:
Dank u. Gelukkig zijn er nog weldenkende mensen.

Helaas is er te veel klootjesvolk. Daarom kunnen Nick en Simon en de toppers heel erg populair worden in dit land.... en kan een gek als Wilders veel zetels krijgen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77320870
soms he scanman, wou ik dat er een soort 2e DGK was, dan kon je je tenminste erop uitleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')