Jij hebt óf mijn post niet geleden of je doet nu aan struisvogelpolitiek. Blijf vooral een hele grote groep mensen over 1 kam scheren, net als Wilders. Dan kun je vast lekker slapen. In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod.
Als er niet met argumenten gewonnen kan worden is Godwin de verlosser van scanman1...
LAATMAARquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jij hebt óf mijn post niet geleden of je doet nu aan struisvogelpolitiek. Blijf vooral een hele grote groep mensen over 1 kam scheren, net als Wilders. Dan kun je vast lekker slapen. In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.
waar gaat die overquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:00 schreef Choad het volgende:
He mensen kennen jullie Deadliest Warrior? Het is vanaf nu elke maandag 22.00 na Voetbal International op TV, best gruwelijk!
Ja lekker man beetje chillen toch weet jij nog goeie plekjes waar ik wat lekkers voor in mijn J kan halen mattiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:59 schreef donthate het volgende:
Hee maar we laten deze gast achter choad
Hoestie daar in de bijlmer?
WE GAAN IN TOPIC VAN STEVEN VERDER DEZE BOII IS GEK MATTIEquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:01 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja lekker man beetje chillen toch weet jij nog goeie plekjes waar ik wat lekkers voor in mijn J kan halen mattie
Een team in Californië gebruikt allemaal bazentechnieken om de wapens/kracht van 2 krijgers te meten (bijv Samurai en Viking, die was vandaag). Gaan ze al die wapens testen enzo en daarna 1000x het gevecht simuleren met een bazencomputer om te kijken wie er zou winnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:01 schreef donthate het volgende:
[..]
waar gaat die over
En TS MAG GEEN NIEUWE OPENEN WANT MOET LAPO DOEN
Ja dank u, meneer Godwin.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:
In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.
Leuk is dat altijd.... van die mensen die denken dat ze geen verdere onderbouwing hoeven te geven na het roepen van "Godwin", alsof ze daarmee direct en altijd gelijk hebben.quote:
Zit niet te zeiken man. Als iemand achter Amerika aan een ander land is binnengevallen en dat bezet houdt, is het Balkenende wel. Dat lijkt me een betere vergelijking met Hitler dan Wilders. Zie ook mijn topic daarover.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jij hebt óf mijn post niet geleden of je doet nu aan struisvogelpolitiek. Blijf vooral een hele grote groep mensen over 1 kam scheren, net als Wilders. Dan kun je vast lekker slapen. In het Duitsland van de jaren 30 en 40 sliepen velen vast ook gewoon goed. Zij hebben destijds toch ook niets fout gedaan? Alleen maar een man gesteund die een enorme groep mensen afschilderde als het kwaad van de samenleving en iedereen vertelde dat het land veel beter af zou zijn zonder al die slechterikken.
Bij lange na niet zo leuk als de mensen die nog steeds denken hun punt kracht te kunnen bijzetten door nog maar weer eens de heer Adolf H. en diens olijke strapatsen van stal te halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:32 schreef maartena het volgende:
Leuk is dat altijd.... van die mensen die denken dat ze geen verdere onderbouwing hoeven te geven na het roepen van "Godwin", alsof ze daarmee direct en altijd gelijk hebben.
Hitler loog over de Joden- de Joden wilde Duitsland helemaal niet overheersen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:57 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Miljoenen mensen hebben ook gestemd op de partijen die nu in de regering zitten. Dus de partij heeft wel bestaansrecht, maar daar is voorlopig verder alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:14 schreef EINZ het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken man. Als iemand achter Amerika aan een ander land is binnengevallen en dat bezet houdt, is het Balkenende wel. Dat lijkt me een betere vergelijking met Hitler dan Wilders. Zie ook mijn topic daarover.
Je moet je eens realiseren dat honderdduizenden, zo niet miljoenen mensen het met de huidige Sinterklaaspolitiek en het weggeefbeleid van de huidige regering oneens zijn, en daarom in Wilders een goed alternatief zien. Met jouw stelling dat Wilders stemmers kennelijk dom zouden zijn, veroordeel je een heel grote bevolkingsgroep. En dat is nu precies wat je Wilders stemmers verwijt. Over hypocriet gesproken.
Dat Wilders en zijn stemmers bestaansrecht hebben, blijkt wel uit de omvang van de aanhang en het feit dat het dus de tweede partij is, en misschien wel de grootste kan worden.
Dan liever Moslim extremisten die 'random' mensen vermoordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Vraagje.. het volgende:
Terechte klacht. Extremisten zoals Wilders.![]()
Die muziekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 05:00 schreef Choad het volgende:
He mensen kennen jullie Deadliest Warrior? Het is vanaf nu elke maandag 22.00 na Voetbal International op TV, best gruwelijk!
Dank u. Gelukkig zijn er nog weldenkende mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Vraagje.. het volgende:
Terechte klacht. Extremisten zoals Wilders.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |