quote:Op maandag 25 januari 2010 23:11 schreef steve.T het volgende:
En daar bij zit je de hele tijd achter twylight aan om hem te irriteren en dat is toch ook levenloos en dat maakt je post acc nog ongeloof waardiger
En nu moet je als het goed is beginnen met schelden zoals je altijd doet als je een topic aan het verliezen bent
En niet zeggen dat ik lul want ik heb al wat meerdere topics van je gevolgd en zie steeds veranderingen in je standpunten dus zeg nu maar gewoon dat dit een super slechte troll/rell user is
En jouw moeten we dan serieus nemen met je ik ben super karva maga ofzo iets gozer in je profiel staat dat je op het vmbo zit dus jij bent ongeloof waardig en je profiel past niet eens bij je verhalenquote:
En stiekem weet je dat ik toch gelijk hebquote:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TSquote:Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef steve.T het volgende:
[..]
En stiekem weet je dat ik toch gelijk heb
Nope vriend want de Ts heeft geen enkele invloed op zijn eigen topic zij word helemaal onderuit geschoffeld en ik vertel donthate me de waarheid en hij houd het voor gezien dat is pas faalhaasquote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TS
En BTW bemoei je er ingodnaam niet mee als je niet eens weet waar het over gaat dude plz lees je eerst in voor je iets post want met ditquote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TS
Leg dan eens jouw argumenten op tafelquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef steve.T het volgende:
[..]
En BTW bemoei je er ingodnaam niet mee als je niet eens weet waar het over gaat dude plz lees je eerst in voor je iets post want met ditkrijgen we ook geen beter argumentatie
Dus een zwarte man kan niet rijk zijn??????quote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef steve.T het volgende:
Dat donthate gewoon een zwakke troll/rell users is omdat:
* hij zijn profiel in de topics steeds weer veranderd
* hij alleen maar dingen zegt om in de topic te passen
* hij van zwarte man naar antiliaan naar blanke rijke luis switcht
* hij een van de topic admins achterna zit en daardoor zeer ongeloofwaardig word
Argumenten genoeg?
Twylight irriteerd mij idioot..quote:Op maandag 25 januari 2010 23:11 schreef steve.T het volgende:
En daar bij zit je de hele tijd achter twylight aan om hem te irriteren en dat is toch ook levenloos en dat maakt je post acc nog ongeloof waardiger
En nu moet je als het goed is beginnen met schelden zoals je altijd doet als je een topic aan het verliezen bent
En niet zeggen dat ik lul want ik heb al wat meerdere topics van je gevolgd en zie steeds veranderingen in je standpunten dus zeg nu maar gewoon dat dit een super slechte troll/rell user is
WAT ZEG IK DAAR ONDERAAN... DAT HET NIET MN HYVES IS FAALGABBERquote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef steve.T het volgende:
uhm maar dan zeg je toch niet dat het jouw hyves is dan ben je toch echt wel ongelovelijk je geloof waardigheid naar beneden aan het krikken
Die heeft die niet het is een kloon denk ik die gastquote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Leg dan eens jouw argumenten op tafel
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef Michielos het volgende:
dat weet achelle ook wel over mij. Zoals zij en de meeste fokkers wel weten ben ik een rustige jongen van nature![]()
Zo dom zijn die PVV stemmers idd wel ja. Die stemmen op een partij vanwege uitlatingen van anderen op en foum als FOK...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:59 schreef luckass het volgende:
Bedankt, dit topic geeft Geert weer een extra zetel.
Ik heb ooit eens een account aangemaakt met de naam mandy en daarin het email adres gebruikt. Kreeg heel veel vunzige voorstellen van vieze oudere fokkersquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Waarom heb jij een msn met mandy13@hotmail erin??
De wat? Dit is weer zó veelzeggend voor een PVV stemmerquote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zeker weten pvv stemmen, alleen al om dat soort mensen de luw af te steken.
Ga aub niet op hem in, die jongen weet zelf niet wat hij zegt af en toequote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De wat? Dit is weer zó veelzeggend voor een PVV stemmer![]()
Mild? Ja, roepen dat de Islam een gestoord geloof is en dat iedereen die aanhanger is van de Islam een potentieel gvaar is, is nogal mild jaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslims
Het schijnt zo. Maar feit is dat het gemiddelde IQ van de mens behoorlijk laag is, dus zo vreemd is het niet. PVV is en blijft een tokkies partij en tokkies hebben we heel erg veel in dit land.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:09 schreef donthate het volgende:
maar ff eerlijk zijn er echt mensen die o die idioten stemmen
Wat een zelfkennis...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het schijnt zo. Maar feit is dat het gemiddelde IQ van de mens behoorlijk laag is, dus zo vreemd is het niet. PVV is en blijft een tokkies partij en tokkies hebben we heel erg veel in dit land.
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:31 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis...
Petje af voor je.
Wilders met Hitler vergelijken gaat wel heel ver hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
Als je dat doet lopen je hersen kronkels scheefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wilders met Hitler vergelijken gaat wel heel ver hoor
Scanman kan beter gaan slapen denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Als je dat doet lopen je hersen kronkels scheef
Tuurlijk. Hitler scheerde een enorme groep mensen over 1 kam en zette ze neer als het kwaad van de samenleving. Wilders doet héél wat andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Als je dat doet lopen je hersen kronkels scheef
Zucht.. het klopt niet eens wat je zegt hitler had niet aan gepakt kunnen worden leer beter f geschiedenis..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
Kan niet ben anti heb laag IQquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hitler scheerde een enorme groep mensen over 1 kam en zette ze neer als het kwaad van de samenleving. Wilders doet héél wat anders![]()
![]()
Denk toch eens na man!!!!!!
Het gevaar zijn mongolen zoals jij die niet om kunnen gaan met het vrije woord, politieke processen propganderen, partij-aanhangen generaliseren als tokkies, op internet gaan roepen dat je het niet afkeurt dat er à la Volkert van der G. wordt ingegrepen (moord). Je hebt kaas gegeten van noch politiek noch democratie. Je bent bovendien slecht ingelezen in de geschiedenis als je Wilders met Hitler vergelijkt. En neen ik stem geen PVV en zal dat ook nooit doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
Ik denk dat jij beter kunt stoppen met posten op FOK, want als dat het enige is wat uit je keyboard komt is het behoorlijk triest met je gesteld. Laat die drank staan en denk eens na als iemand iets post waar wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Lees het anders morgen nog eens na, als je nuchter bent en enigszins helder kunt nadenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Scanman kan beter gaan slapen denk ik
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kunt stoppen met posten op FOK, want als dat het enige is wat uit je keyboard komt is het behoorlijk triest met je gesteld. Laat die drank staan en denk eens na als iemand iets post waar wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Lees het anders morgen nog eens na, als je nuchter bent en enigszins helder kunt nadenken.
Wow!!!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit het licht zult zien, maar helaas... zal wel niet gebeuren. Een beetje als veel Duitsers die lang geleden zeiden 'Wir haben es nicht gewusst'. Maar slaap lekker en maak je niet druk dat je een uiterst gevaarlijk mening hebt. Gelukkig zijn er mensen zat die wél overeenkomsten zien met de jaren 30/40. Je hebt er wel enig IQ voor nodig, zo blijkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:47 schreef Choad het volgende:
[..]
Het gevaar zijn mongolen zoals jij die niet om kunnen gaan met het vrije woord, politieke processen propganderen, partij-aanhangen generaliseren als tokkies, op internet gaan roepen dat je het niet afkeurt dat er à la Volkert van der G. wordt ingegrepen (moord). Je hebt kaas gegeten van noch politiek noch democratie. Je bent bovendien slecht ingelezen in de geschiedenis als je Wilders met Hitler vergelijkt. En neen ik stem geen PVV en zal dat ook nooit doen.
Hoop dat jij gauw weer oprot van dit forum
Je mensenkennis is heel laag want ik heb al een paar weken niks meer gedronkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kunt stoppen met posten op FOK, want als dat het enige is wat uit je keyboard komt is het behoorlijk triest met je gesteld. Laat die drank staan en denk eens na als iemand iets post waar wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Lees het anders morgen nog eens na, als je nuchter bent en enigszins helder kunt nadenken.
Wat een zwaktebod.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hitler scheerde een enorme groep mensen over 1 kam en zette ze neer als het kwaad van de samenleving. Wilders doet héél wat anders![]()
![]()
Denk toch eens na man!!!!!!
Al een paar weken? Knap van je. Vond de AA het ook geweldig en kreeg je applaus?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mensenkennis is heel laag want ik heb al een paar weken niks meer gedronken![]()
Ik vind het gewoon te ver gaan wanneer je hitler met wilders vergelijkt
We zijn toch tegen wilders mafketelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit het licht zult zien, maar helaas... zal wel niet gebeuren. Een beetje als veel Duitsers die lang geleden zeiden 'Wir haben es nicht gewusst'. Maar slaap lekker en maak je niet druk dat je een uiterst gevaarlijk mening hebt. Gelukkig zijn er mensen zat die wél overeenkomsten zien met de jaren 30/40. Je hebt er wel enig IQ voor nodig, zo blijkt.
Heb je al eens verteld over mijn IQ en je weet dat ie hoger is dan die van jou. Zal ik je eens wat vertellen, als je Wilders met Hitler vergelijkt, vergelijk je Nederland van nu met Duitsland van de jaren 30, en dat maakt jouw een achterlijke proleet die het postrecht niet eens waard is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ooit het licht zult zien, maar helaas... zal wel niet gebeuren. Een beetje als veel Duitsers die lang geleden zeiden 'Wir haben es nicht gewusst'. Maar slaap lekker en maak je niet druk dat je een uiterst gevaarlijk mening hebt. Gelukkig zijn er mensen zat die wél overeenkomsten zien met de jaren 30/40. Je hebt er wel enig IQ voor nodig, zo blijkt.
Idd, is een onvergelijkbare situatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mensenkennis is heel laag want ik heb al een paar weken niks meer gedronken![]()
Ik vind het gewoon te ver gaan wanneer je hitler met wilders vergelijkt
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Al een paar weken? Knap van je. Vond de AA het ook geweldig en kreeg je applaus?
Deze man is een zeer nare trol maar wel bruikbaar om mensen die werkelijk zo denken (hoogstwaarschijnlijk in mindere mate want niemand kan zó achterlijk zijn) aan het denken te zetten om dingen eens van meerdere perspectieven te zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod.
Als er niet met argumenten gewonnen kan worden is Godwin de verlosser van scanman1...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |