zijn ze wel volgensmij...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef steve.T het volgende:
Spaanse mensen zijn niet blank meestal toch wel gekleurd en het zijn toch ook westerse immigranten...
hopelijk kom je nooit meer terugquote:
hebben ze zelf naar gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef donthate het volgende:
De haat tegen het westen is groot. als het Uitverkoren Volk is voor vele mensen een excuus om Joden te haten.
GEWELDIG GELOOF
Dat wel ze is wel okequote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hopelijk kom je nooit meer terug
Tja, het overgrote merendeel van immigratie naar ons landje is arabisch/moslim.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar dat is gewoon racistisch. En niets anders. Want westerse allochtonen zijn blank
Het zijn de Moslims die het er zelf naar maken dat niet Moslims hen hatenquote:
Nee nu moet je echt normaal doen...quote:
heb niks, nada tegen blanke mensen. het merendeel van m'n ex-vriendjes was blank. Niet overdrijvenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat wel ze is wel oke
Maar alleen niet meer over dit soort onderwerpen praten
Maar denk dat dit een troll is als je dit serieus meent.. Wat ze allemaal kakelt dan heeft heel fok nu een hekel deraan terwijl ze net zelf blanke ging haten..
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslimsquote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
heb niks, nada tegen blanke mensen. het merendeel van m'n ex-vriendjes was blank. Niet overdrijven
Heb ik ook dit is voor het eerst in mn hele leven dat ik op dit moment heel even een hekel aan buitenlanders hbquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslims
Spanjaarden zijn niet blankquote:
Maar denk dat er door dit topic opeens 10geert stemmers bij gekomen zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef GSP het volgende:
Mij lul je niet om, want als je een beetje nuchter kunt nadenken stem je op GEERT.
GEERT ROELEERT
Een prima zaak waar TS trots op mag zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar denk dat er door dit topic opeens 10geert stemmers bij gekomen zijn
Wat donthate al zei, in vrijwel ieder West-Europees land is gedonder met intollerante moslims. In Europa zijn het voornamelijk Marokkanen, maar in Australië zijn het Libiërs die de boel verstieren. Moet je dan hiervoor wegkijken alsof er niks aan de hand is?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef steve.T het volgende:
Ik wil je ook niet om lullen om op wie dan ook te stemmen maar ik wil dat je in je achterhoofd houdt dat het niets uitmaakt. zolang je maar macht kan krijgen wordt iedereen gek niemand kan daar mee om gaan en niemand zal er ooit mee omkunnen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |