inderdaadquote:
Haha ik ook zal er wel leren inburgerenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaadik heb het beste voor met de multiculti samenleving dus :p
Nee wij letten daar niet opquote:Op maandag 25 januari 2010 22:37 schreef Inktfles het volgende:
Whehe, iedereen is zo op in de discussie dat ze vergeten dat TS slegt typte i.p.v. slecht
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef steve.T het volgende:
In elke krant of bank zit er wel een ex minister in de top en die hebben contact met de schaduw regering ze willen dat we ons consentreren op A en dan kunnen ze zonder problemen door gaan met B
Bogarde was, zoals bekend, een niet-blanke speler van Ajax. Uit zijn boek en uit zijn gedrag blijkt dat hij het idee heeft dat iedere blanke tegen hem is, omdat hij een neger is.quote:
Hahah we worden binnenkort gechiptquote:
Haha maar dit wijf slaat helemaal doorquote:Op maandag 25 januari 2010 22:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bogarde was, zoals bekend, een niet-blanke speler van Ajax. Uit zijn boek en uit zijn gedrag blijkt dat hij het idee heeft dat iedere blanke tegen hem is, omdat hij een neger is.Dit is nieteens overdreven. Als de politie hem 5 dagen achterelkaar aanhoudt wegens verkeersovertredingen, zegt hij dat het racisme is.
ye en hij heeft nauwe banden met Opus Dei, Illuminati en de vrijmetselarijquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef steve.T het volgende:
Het zal me niet verbazen als wilders een speeltje van de schaduw regering is om de aandacht van de mens af te leiden zodat zij rustig verder kunnen gaan met hun plan voor het vergaren van macht
Jij moet bij dingens zitten forum THE TRHUT IS OUT THEIR OFSJitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef steve.T het volgende:
Het zal me niet verbazen als wilders een speeltje van de schaduw regering is om de aandacht van de mens af te leiden zodat zij rustig verder kunnen gaan met hun plan voor het vergaren van macht
Ter jouw info is illuminati wel een groep om rekening mee te houden en ook de bulderman groep. Daar bij zijn de vrijmetselaren niet verkeerd ik zelf ben ook daar lid vanquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye en hij heeft nauwe banden met Opus Dei, Illuminati en de vrijmetselarij
Hah oke kan ik ook lid wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef steve.T het volgende:
[..]
Ter jouw info is illuminati wel een groep om rekening mee te houden en ook de bulderman groep. Daar bij zijn de vrijmetselaren niet verkeerd ik zelf ben ook daar lid van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |