Daar zat ik dus ook aan te denken...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef Blackf1re het volgende:
Nee, het kan alleen in beslag genomen worden en evt. boete.
Met airmail heb je vrijwel nooit last van douane.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef VGTA het volgende:
is het niet zo, dat als zien dat het merk shit is, dat je dan invoerbelasting moet betalen voor die shizzle?
dus stel je bestelt een neprolex van 50 eu. en ze zien dat het nep is. dat je dan gewoon het volledige bedrag moet betalen van wat die rolex in de winkel kost?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef VGTA het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken...
Ze gaan vast niet met een heel SWAT team voor me deur staan om een paar boxers toch?
![]()
ja, voor een product da overduidelijk nep is zul je inderdaad de hier geldende winkelprijs plus een boete moeten betalen jaquote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef VGTA het volgende:
is het niet zo, dat als zien dat het merk shit is, dat je dan invoerbelasting moet betalen voor die shizzle?
dus stel je bestelt een neprolex van 50 eu. en ze zien dat het nep is. dat je dan gewoon het volledige bedrag moet betalen van wat die rolex in de winkel kost?
Sorry menneerquote:Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef Heatseeker het volgende:
Je IP-adres is #############. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
LOL!quote:
Nee , wel de enige leuke.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL!
Is dat de enige spelfout die je kunt ontdekken?![]()
Ik heb lang geleden al geleerd dat het geen zin heeft om op dit forum mensen te attenderen op spelfouten.
Zolang ik maar ongeveer begrijp wat er geschreven wordt, vind ik het allemaal best.
De stomste vraag ooit......quote:Op zondag 24 januari 2010 20:41 schreef VGTA het volgende:
Ik keek net border security. Ze hadden daar een pakje onderschept met cocaine erin. en ze gingen dus wel dat pakje bezorgen en vervolgens die gozer oppakken die het pakje accepteerde.
Ik bestel wel is nepshit uit china. opzich is dat ook illigaal in nl.
kan ik hiervoor opgepakt worden of iets?
Hoezo? Niemand heeft hier op nog een concreet antwoord gegeven, hoor.quote:
Tja ik weet het ook niet maar ik heb dat big-brother is watching you gevoelquote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand heeft hier op nog een concreet antwoord gegeven, hoor.
Zolang jij het pakket niet officieel accepteert zit je volgens mij gewoon veilig. Wat mij overigens ook meer dan logisch lijkt. Wettelijk heb ik geen enkele know-how over dit soort zaken, maar het lijkt me toch op zijn minst plausibel te noemen dat je op deze manier wettelijk vervolgd kan worden.
Ja, best lullig. Maar de politie trapt echt niet in dat smoesje hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:02 schreef GoodFella275 het volgende:
Maar hey, stel je besteld iets, en er zit toch cocaine in ofzo? Met als doel voor de smokkelaars om het onderweg te onderscheppen of iets. Als je dan opgepakt wordt omdat je een shirt bestelde en je wordt opgepakt voor cocainehandel dat is toch lullig als je niet kwaadwillend bent?
Ze trekken natuurlijk eerst alles na, er moet wel echt bewijs zijn. Maar met het huidige rechtsstelsel in Nederland geef ik je weinig hoop.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:02 schreef GoodFella275 het volgende:
Maar hey, stel je besteld iets, en er zit toch cocaine in ofzo? Met als doel voor de smokkelaars om het onderweg te onderscheppen of iets. Als je dan opgepakt wordt omdat je een shirt bestelde en je wordt opgepakt voor cocainehandel dat is toch lullig als je niet kwaadwillend bent?
Inderdaad cocaïnehandelaars geven heel graag gratis cocaïne weg aan mensen die shirtjes bestellen op het internet.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:02 schreef GoodFella275 het volgende:
Dom wijf, ik zei toch ook om het te onderscheppen onderweg en er dus aan te verdienen, ga leren lezenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:43 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Inderdaad cocaïnehandelaars geven heel graag gratis cocaïne weg aan mensen die shirtjes bestellen op het internet.
Dus je denkt dat ze echt zo dom zijn dat t bij jou aankomt? Waarom zouden ze het pakketje niet gewoon naar zichzelf laten sturen? Ze kunnen t zelfde debiele onwaarschijnlijke verhaaltje ophangen als jij zojuist gedaan hebt.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Dom wijf, ik zei toch ook om het te onderscheppen onderweg en er dus aan te verdienen, ga leren lezen
Alles wat ik zei was maar een onlogische ALS ALS ALS veronderstelling, jij bent zo idioot dat je daarop ingaatquote:Op maandag 25 januari 2010 23:09 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ze echt zo dom zijn dat t bij jou aankomt? Waarom zouden ze het pakketje niet gewoon naar zichzelf laten sturen? Ze kunnen t zelfde debiele onwaarschijnlijke verhaaltje ophangen als jij zojuist gedaan hebt.
in- en uitademen óf je maakt je te druk óf je communiceert niet relaxed.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Alles wat ik zei was maar een onlogische ALS ALS ALS veronderstelling, jij bent zo idioot dat je daarop ingaatIk bedoel stel ik heb een hekel aan iemand, wil hem niet omleggen ofzo maar wel echt ff naaien (Haha ik zei naaien
) dan kan ik dus in principe een pakketje cocaine (weliswaar zonder vingerafdrukken etc) gewoon opsturen en dan moet hij de bak in zo een voorbeeld, zoiets vroeg ik me af
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:20 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
in- en uitademen óf je maakt je te druk óf je communiceert niet relaxed.
Vandaar haar Signaturequote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Dom wijf, ik zei toch ook om het te onderscheppen onderweg en er dus aan te verdienen, ga leren lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |