Daar zat ik dus ook aan te denken...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef Blackf1re het volgende:
Nee, het kan alleen in beslag genomen worden en evt. boete.
Met airmail heb je vrijwel nooit last van douane.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef VGTA het volgende:
is het niet zo, dat als zien dat het merk shit is, dat je dan invoerbelasting moet betalen voor die shizzle?
dus stel je bestelt een neprolex van 50 eu. en ze zien dat het nep is. dat je dan gewoon het volledige bedrag moet betalen van wat die rolex in de winkel kost?
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef VGTA het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken...
Ze gaan vast niet met een heel SWAT team voor me deur staan om een paar boxers toch?
![]()
ja, voor een product da overduidelijk nep is zul je inderdaad de hier geldende winkelprijs plus een boete moeten betalen jaquote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef VGTA het volgende:
is het niet zo, dat als zien dat het merk shit is, dat je dan invoerbelasting moet betalen voor die shizzle?
dus stel je bestelt een neprolex van 50 eu. en ze zien dat het nep is. dat je dan gewoon het volledige bedrag moet betalen van wat die rolex in de winkel kost?
Sorry menneerquote:Op zondag 24 januari 2010 20:53 schreef Heatseeker het volgende:
Je IP-adres is #############. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
LOL!quote:
Nee , wel de enige leuke.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL!
Is dat de enige spelfout die je kunt ontdekken?![]()
Ik heb lang geleden al geleerd dat het geen zin heeft om op dit forum mensen te attenderen op spelfouten.
Zolang ik maar ongeveer begrijp wat er geschreven wordt, vind ik het allemaal best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |