Hij luistert ze niet met verboden middelen af. Dat is het verschil.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Die vuile rat van een Albert Verlinde!
Zelf BN'ers afluisteren, maar als meneer zelf het mikpunt is vliegt hij als de brandweer naar zijn mamma en de rechter toe.
quote:
Dat je het uberhaupt kijkt, ik keek even naar het item maar ben dr alweer weggezapt. Boulevardquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik boycot per direct RTL Boulevard, tot nader order.![]()
Ik kijk het haast nooit, mij zal die Kwalbert niet missen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt kijkt, ik keek even naar het item maar ben dr alweer weggezapt. Boulevard
Maar hij stuurt wel zijn handlangers om BN'ers te bespieden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij luistert ze niet met verboden middelen af. Dat is het verschil.
Maar ook zn handlangers maken geen prive opnames.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar hij stuurt wel zijn handlangers om BN'ers te bespieden.
Dat paparazzi nog geen onderdeel uitmaken van de georganiseerde misdaad...
Nee na 2x is die grap er ook wel af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef evert het volgende:
[..]
die onverwachte musical is altijd erg leuk
Dat heb je niet goed geregeld dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef senderrr het volgende:
ik kan even geen tv kijken hier (film wordt opgenomen)..
Mijn god wat een huilie, met die trillende stemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:21 schreef radio3fmfan het volgende:
Albert Verlinde vs voc bnn albert zit te janken bij giel beelen maar bij voc vond hij het niet zo erg
en Lange Frans - 'Albert Verlinde is een nerd'![]()
Dat zijn echt regelneven van de ergste soort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:03 schreef evert het volgende:
probeer allemaal eens voor de gein op de site www.mediacourant.nl een kritische opmerking over het gedrag van verlinde te maken... wordt gelijk verwijderd... alleen positieve verlinde postings....
Daar had ik ook last van, 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef senderrr het volgende:
is er nou al iets uitgezonden van die opnames? ik kan even geen tv kijken hier (film wordt opgenomen)..
Ik nooit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:15 schreef northernlight81 het volgende:
Daar had ik ook last van, 10 jaar geleden.
Ohwja, toen moest ik erg hard lachenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:22 schreef Meddo het volgende:
In die bus zat er ook eentje![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |