Daar was ik al bang voor toen ik onderin zag dat het een Australisch concept was.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef El_jefe07 het volgende:
Net de eerste aflevering gezien.. leuk programma
Na vijf minuten kijken kwam ik er overigens wel achter dat het een exacte kopie is van het Australische The Chaser's War on Everything, compleet met de inrichting in de studio als wel sketches als de spontane straatmusical en het omroepen van iets grappigs in een winkel. Die Australische show maakt het trouwens af en toe wel bont (zie ook die wiki pagina), en zijn nu zelfs twee weken van de televisie afgehaald vanwege een te grove scene in de laatste aflevering.
Ehm ja behalve dan dat die Twittergrap niet zelf bedacht is, maar regelrecht gejat is van het internet. Goede kans dat het gewoon uit de australische show is overgenomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Leuk programma! Misschien een format uit een ander land, maar BNN op zijn best: origineel! Sophie die met een megafoon aan het Twitteren is, geweldig LOL.
Ik blijf me verbazen hoe vindingrijk en origineel die BNN'ers zijn. Een verademing gewoon. En Sophie Hilbrand is wat mij betreft weergaloos goed, wat een lef. Volgens mij barst het van het talent, bij BNN.
Nee nee nee er is slechters van de BNN. Kebab in 2007 dat was echt van een vreselijk niveau. Dat gaat niet zo snel meer overtroffen worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Hoort dit niet in KLB? Echt zielige shit. Vorige keer ging die achterlijke teef Hilbrand samen met iemand die ik niet eens eerder had gezien (zal wel weer zo'n sneu 6 pack-figuur zijn geweest) doen alsof ze van de AIVD waren... Nou ja, ik ga niet eens zeggen wat ze gingen doen, maar dit programma is het toppunt van BNN-zieligheid wat mij betreft.
Mwah, daar probeerden ze tenminste niet grappig te doen. Maar idd, dat was ook best erg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee nee nee er is slechters van de BNN. Kebab in 2007 dat was echt van een vreselijk niveau. Dat gaat niet zo snel meer overtroffen worden.
Leuke rel.quote:Albert Verlinde afgeluisterd?!
Waar liggen de grenzen van de privacy? VOC heeft z'n Gouden Oor dus lekker 'ns bij Albert te luisteren gelegd. Maar wat gebeurt er nou met de Albert-Verlinde-tapes? Kijk vrijdag naar de ontknoping: VOC vanaf 21.15 uur op 3!
quote:Verlinde wint afluisterzaak van BNN
` BNN mag niets uitzenden van het
materiaal dat stiekem is opgenomen bij
RTL-presentator Albert Verlinde.Dat
heeft de rechter in Amsterdam bepaald
in een kort geding dat was aangespannen
door Albert Verlinde en zijn man Onno
Hoes.BNN wilde het vanavond uitzenden.
BNN had afluisterapparatuur verstopt in
een nepprijs die de zender aan Verlinde
had uitgereikt.
Ja, was ook op 1Vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:09 schreef DaFrenk het volgende:
Schijnbaar heeft de rechter zojuist het uitzenden verboden
Hij luistert ze niet met verboden middelen af. Dat is het verschil.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Die vuile rat van een Albert Verlinde!
Zelf BN'ers afluisteren, maar als meneer zelf het mikpunt is vliegt hij als de brandweer naar zijn mamma en de rechter toe.
quote:
Dat je het uberhaupt kijkt, ik keek even naar het item maar ben dr alweer weggezapt. Boulevardquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik boycot per direct RTL Boulevard, tot nader order.![]()
Ik kijk het haast nooit, mij zal die Kwalbert niet missen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt kijkt, ik keek even naar het item maar ben dr alweer weggezapt. Boulevard
Maar hij stuurt wel zijn handlangers om BN'ers te bespieden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij luistert ze niet met verboden middelen af. Dat is het verschil.
Maar ook zn handlangers maken geen prive opnames.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar hij stuurt wel zijn handlangers om BN'ers te bespieden.
Dat paparazzi nog geen onderdeel uitmaken van de georganiseerde misdaad...
Nee na 2x is die grap er ook wel af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef evert het volgende:
[..]
die onverwachte musical is altijd erg leuk
Dat heb je niet goed geregeld dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef senderrr het volgende:
ik kan even geen tv kijken hier (film wordt opgenomen)..
Mijn god wat een huilie, met die trillende stemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:21 schreef radio3fmfan het volgende:
Albert Verlinde vs voc bnn albert zit te janken bij giel beelen maar bij voc vond hij het niet zo erg
en Lange Frans - 'Albert Verlinde is een nerd'![]()
Dat zijn echt regelneven van de ergste soort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:03 schreef evert het volgende:
probeer allemaal eens voor de gein op de site www.mediacourant.nl een kritische opmerking over het gedrag van verlinde te maken... wordt gelijk verwijderd... alleen positieve verlinde postings....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |