Ik zag wel fouten in topics die in MyActiveTopics, maar die zijn verre van origineel... Dus ook hier maar een ordinaire TVP. Is ook niet origineel hoor, dat weet ik.quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Vanyel het volgende:
Ongegeneerde tvp, kon zo snel geen leuke fouten vinden in de Active Topics.
Toch knapquote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Afgelopen donderdagavond was de koopzondag in Groningen ook al afgelast.
Het lijkt me niet dat ze sneeuw echt zo raar vindenquote:Alle bus en tramlijnen zijn voorlopig gestaakt door de bizarre weersomstandigheden
Als je op de link klikt, zie je wat een Engelse ziekte is. De topictitel die daar oven staat is namelijk een Engelse ziekte.quote:Op zondag 20 december 2009 14:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat is er mis met "gevalletje Engelse ziekte"?
Moet het engelse zijn ipv Engelse?
Meer smaken hebben we niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet want dit zou wel erg misselijk en smakenloos zijn
quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef 747 het volgende:
Despijt de onnuttige reacties van sommige leden kan ik beamen dat ik zo'n pakket in ontvangst mogt nemen.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb dat topic nu in drie tabs open en wordt gek
CV?quote:Op zondag 20 december 2009 23:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar ben ik niet zeker van ..
draai het verhaal eens om ..
RvkB en de andere toezichthouders die haar in de gaten moesten houden zeggen dat ze niet capabel was om die tocht te doen.
nu heeft ze het misschien zelf voor elkaar gekregen om van uit hier naar St maarten te gaan ( dit wel of zonder hulp)
Om alleen maar aan te tonen dat de installaties waar zij onder toezicht staat , er zelf geen éne reet van bakken.
Dus al zij met deze verklaring komt is het natuurlijk de meest grote bewijs dat de instanties die haar niet weg willen hebben zelf heel hard falen
Leuke tikfout in deze contextquote:Op maandag 21 december 2009 03:05 schreef Cherimoya het volgende:
[..]
Je zou ook eens naar Haaksbarf kunnen kijken, daar hebben ze wel een verkooppunt van in Pijnacker. Het bevat net zoals de diabetes-versie van Carnibest geen rijst.
Bij mijn dierenwinkel hadden ze alleen de hondenvariant, maar ze honden de kattenversie voor me bestellen en binnen 2 dagen was het er.
Niet de gewone dood, maar de ernstige dood!quote:Op maandag 21 december 2009 @ 14:21 schreef Pakspul het volgende:
Maar er ligt 2cm sneeuw!!!! Begrijp dat dan, het is totaal onverantwoord om nu nog naar buiten te gaan. Zelfs lopen door de sneeuw verhoogt de kans op ernstige dood tot een extreem!
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:32 schreef surfer124 het volgende:
ik ben op zoek naar een site waar ik bladmuziek voor viool kan krijgen en wel gratis downloadde en zo en verhal kerst muziek
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Adelante het volgende:
Er is uberhaupt geen geld meer voor dat kamp en haar renovatieMisschien dat de mediaaandacht nu weer wat oude rijke Joden aanspoort tot donaties.
Media-aandacht inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.
Maar is mediaaandacht nu fout of niet? Er is geen risico om dit fout uit te spreken, maar toch zou ik zelf mediaäandacht schrijven en ik vermoed dat het onder de huidige regels media-aandacht moet zijn.
Mediaäandacht??? Nederlands kent toch geen a-trema?quote:Op maandag 21 december 2009 22:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kamp en zijn renovatie, uiteraard.
Maar is mediaaandacht nu fout of niet? Er is geen risico om dit fout uit te spreken, maar toch zou ik zelf mediaäandacht schrijven en ik vermoed dat het onder de huidige regels media-aandacht moet zijn.
Licht uit, spot aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
In dat voetlicht kun je haast niets anders dan concluderen dat het bijzonder jammer is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Steeds vaker als ik in gesprek ben met mensen over bijbaantjes en werk vinden ze het enorm vreemd en echt niet kunnen dat ik niet werk. Ze vinden me verwend (ook al zal ik het zelf wel ooit terug moeten gaan betalen maargoed, HBO argumenten he!). Wat is trouwens het verschil tussen een HBO'er en een EHBO'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat terwijl ze zelf met kerst of sinterklaas de meest dure cadeaus krijgen van ouders (denk laptop, nieuwe iphone e.d.). Godverdomme man, als ik niet zo sneu voor minder dan 10 euro zo'n kutbaantje wil dan moet ik dat toch zelf weten? Belachelijk dat je hier tegenwoordig al op veroordeeld wordt. Klote burgers die niet kunnen redeneren, met Wibra-achtig baantjes waarmee ze zich verhullen achter papa's anus.
Het is off-topic, maar ik vind het overbodig om hier een nieuw topic over te openen. Kan iemand mij uitleggen waarom het "verhult" moet zijn in plaats van "verhullen"? Ja, ik ben analfabeet....quote:
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |