'Aardbeving Haïti is Amerikaans experiment'quote:Niet de aarde is schuldig aan de ramp in Haïti, maar de Verenigde Staten. Niet zomaar een bewering van een of andere gek, maar van het ministerie van Communicatie en Informatie in Venezuela. Een experiment van de VS zou namelijk de aardbeving hebben veroorzaakt, zo beweren de ambtenaren.
De Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee onderzoekt, zou als bron hebben gediend voor de boude bewering. Volgens de Venezolanen zou het Russische onderzoek hebben aangetoond dat de Amerikaanse marine met hun 'aardbevingswapens' de zware aardbeving heeft veroorzaakt.
De Amerikanen zouden al vele decennia beschikken over deze zware wapens, maar deze sinds een jaar of dertig sterk hebben verbeterd. Volgens het Venezolaanse ministerie is Iran een van de volgende landen die een opgewekte aardbeving te wachten staat.
Wanneer het niet allemaal zo overdone was, zou ik er nog in kunnen trappen. Dit is alleen zo ver over het geloofwaardige heen, dat ik mij niet voor kan stellen dat iemand hierin gelooftquote:Jesse Ventura will be working on a new conspiracy-theory series for truTV.
Production of a pilot featuring Ventura begins next month. The project comes from A. Smith & Co. Productions, which also produces "Hell's Kitchen" and "Trading Spaces."
Ik denk dat er een soort anti-Amerika propaganda op aan de gang is. Soort van, verzwak je vijand.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik geloof het niet, maar het zou me niks verbazen als ooit aan het licht komt, dat het wel zo is.
quote:In de ionosfeer bevinden zich gebieden (lagen) met een bepaalde ionisatiegraad. Die werken als een reflector voor elektromagnetische golven met een frequentie van pakweg 1 tot 30 MHz. daar beneden vindt alleen wat we grondgolfpropagatie noemen plaats. Nu is het zo dat de aarde rond is en die reflector dus mooi te gebruiken is om van een plaats a op de bol naar een plaats b op een grote afstand te communiceren zonder dat daar een directe zichtverbinding voor nodig is (over de horizon dus). vervelend is wel dat de dikte, hoogte en ionisatiegraad van die lagen afhankelijk is van de straling van de zon het seizoen het jaar maar nog erger het tijdstip van de dag.
Jaren geleden (jaren 70-80) bedacht het russische leger dat het wel eens handig zou zijn om raketten te detecteren nog voor die over de optische horizon te zien zouden zijn. Ze vonden dus een radarsysteem uit dat op lage frequenties werkt (<30 MHz) en dat van de eerdergenoemde lagen gebruik maakt. Vervelend was dat het niet altijd even goed op elk uur van de dag en niet in elke richting werkte (die eerdergenoemde afhankelijkheid van de zon dus).
De amerikanen keken het systeem van de russen af en verbeterden het maar deden in een later stadium nog iets extra, ze zorgden dat ze zelf de ideale condities in de ionosfeer voor dit radarsysteem konden maken. De straling van de zon kan worden gesubstitueerd door een enorm sterk omhoog gericht elektromagnetischn veld. Het HAARP systeem dus. Dit systeem bestaat uit een groot aantal omhoog stralende antennes (inverted v´s) die door hun mutuele fases te veranderen een bundel min of meer op een stuk ionosfeer kunnen richten. Behalve voor OTH radar (over the horizon) kun je het ook voor gewone kortegolf communicatie gebruiken en het is nog steeds een backup voor de satelliet als die zou uitvallen tijdens een kernoorlog of iets dergelijks.
En meer is het gewoon niet, sorry als ik nu iemand teleur stel
Dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik geloof het niet, maar het zou me niks verbazen als ooit aan het licht komt, dat het wel zo is.
Ik ben het vaak met je eens enzo..quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat dus
Nou... iran is al getroffen door een aardbeving. In Bam enkele jaren terug.
Was ook de schuld van de VS denk ik.
Zo moeilijk is het niet, je richt een stuk of 3 miljoen antennes met genoeg power op een bepaald gedeelte van de aardbol en jaagt er een lage Hertz doorheen. Gevolg: terror.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens enzo..
maar dit
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, je richt een stuk of 3 miljoen antennes met genoeg power op een bepaald gedeelte van de aardbol en jaagt er een lage Hertz doorheen. Gevolg: terror.
Ow natuurlijk...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, je richt een stuk of 3 miljoen antennes met genoeg power op een bepaald gedeelte van de aardbol en jaagt er een lage Hertz doorheen. Gevolg: terror.
En dat hebben de Amerikanen natuurlijk gedaan om Haïti van de kaart te vegen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Salvad0R het volgende:
Precies, Haïti aartsvijand nummer 1.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef maartena het volgende:
[..]
En dat hebben de Amerikanen natuurlijk gedaan om Haïti van de kaart te vegen.
Precies waar ik aan dacht toen ik de TT zag...quote:
Daar in die bergen waar die 7.0 was..... lagen vast allemaal WEAPONS OF MASS DESTRUCTION opgeslagen, die de Haitianen naar de VS wilden afschieten. En die hebben ze natuurlijk stiekem van Hugo Chavez gekregen, en daarom is die nu zo boos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |