abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77040437
Ik weet dat ik een risico ga nemen met dit bericht, maar plaats hem dan ook met een brede grijns. Dit is toch werkelijk niet serieus te nemen? Een aardbevingswapen. Teveel StarWars gekeken?
quote:
Niet de aarde is schuldig aan de ramp in Haïti, maar de Verenigde Staten. Niet zomaar een bewering van een of andere gek, maar van het ministerie van Communicatie en Informatie in Venezuela. Een experiment van de VS zou namelijk de aardbeving hebben veroorzaakt, zo beweren de ambtenaren.

De Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee onderzoekt, zou als bron hebben gediend voor de boude bewering. Volgens de Venezolanen zou het Russische onderzoek hebben aangetoond dat de Amerikaanse marine met hun 'aardbevingswapens' de zware aardbeving heeft veroorzaakt.

De Amerikanen zouden al vele decennia beschikken over deze zware wapens, maar deze sinds een jaar of dertig sterk hebben verbeterd. Volgens het Venezolaanse ministerie is Iran een van de volgende landen die een opgewekte aardbeving te wachten staat.
'Aardbeving Haïti is Amerikaans experiment'
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77040451
volgens mij liep hier al een topic over, kan hem alleen zelf zo snel ook niet meer vinden

OT:
tja, wat moet je hier nou eigenlijk OT over zeggen...
ik zit te twijfelen tussen:
-

of

-

een paar dagen terug was de playstation nog een duivels apparaat wat aanzet tot moorden
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77040517
  woensdag 20 januari 2010 @ 07:50:59 #5
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_77040813
DE AARDBEVING IS OPGEWEKT MET PLAYSTATIONS OM NANOCHIPS IN VOEDSELPAKETTEN TE KUNNEN VERSPREIDEN.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_77041075
Ventura's vaste devies was : "Win als je kunt, verlies als je moet, maar speel altijd vals!"

Een in elkaar geflanst filmpje maakt iets nog geen waarheid. Een regering laat je niet meteen toe tot hun geheimen en je denkt meteen dat ze de wereld kunnen laten vergaan? Whehe, kan je zoiets ook van Iran zeggen etc.

Heb het filmpje bekeken. Ik zie de woorden die hij uitspreekt niet als bewijs.

Ik zie een acteur
quote:
Jesse Ventura will be working on a new conspiracy-theory series for truTV.

Production of a pilot featuring Ventura begins next month. The project comes from A. Smith & Co. Productions, which also produces "Hell's Kitchen" and "Trading Spaces."
Wanneer het niet allemaal zo overdone was, zou ik er nog in kunnen trappen. Dit is alleen zo ver over het geloofwaardige heen, dat ik mij niet voor kan stellen dat iemand hierin gelooft
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:22:32 #7
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_77041084
Die gekken zouden opgepakt moeten worden vanwege hun uitspraken.
Zelf amper hulp inschakelen om Haiti te helpen. Nee, alleen de ramp aangrijpen om over de rug van 200.000 doden laster te verspreiden over de VS. Wat een mongolen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:24:03 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_77041097
Ik geloof het niet, maar het zou me niks verbazen als ooit aan het licht komt, dat het wel zo is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_77041220
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik geloof het niet, maar het zou me niks verbazen als ooit aan het licht komt, dat het wel zo is.
Ik denk dat er een soort anti-Amerika propaganda op aan de gang is. Soort van, verzwak je vijand.

Ik maakte ooit de gein....ja, het vieze weer ligt zeker ook aan de joden? Geloofden er werkelijk mensen dat dit waar zou kunnen zijn? Tot er iemand tegen mij zei; de Joden hebben de macht over alle tomatenplanten.

Wist ik veel dat er werkelijk mensen zijn die in een fantasiefilm leven.

Ik geloof best dat Amerika met een verdedigingsschild bezig is, maar dit? Nah, is net zoiets als die man die beweerde dat de joden de macht hebben alle tomatenplantjes van de wereld in handen te hebben. Ik kijk er dus niet gek vanop dat er een soort van verdeel en heers opgezet is tegen Amerika.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:47:44 #10
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77041375
Wat een ONZIN!

Iedereen weet dat dit de oorzaak is van de aardbeving:

En dus sturen ze:

.... want hij weet van aanpakken!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_77041403
Deze uitleg las ik ergens
quote:
In de ionosfeer bevinden zich gebieden (lagen) met een bepaalde ionisatiegraad. Die werken als een reflector voor elektromagnetische golven met een frequentie van pakweg 1 tot 30 MHz. daar beneden vindt alleen wat we grondgolfpropagatie noemen plaats. Nu is het zo dat de aarde rond is en die reflector dus mooi te gebruiken is om van een plaats a op de bol naar een plaats b op een grote afstand te communiceren zonder dat daar een directe zichtverbinding voor nodig is (over de horizon dus). vervelend is wel dat de dikte, hoogte en ionisatiegraad van die lagen afhankelijk is van de straling van de zon het seizoen het jaar maar nog erger het tijdstip van de dag.

Jaren geleden (jaren 70-80) bedacht het russische leger dat het wel eens handig zou zijn om raketten te detecteren nog voor die over de optische horizon te zien zouden zijn. Ze vonden dus een radarsysteem uit dat op lage frequenties werkt (<30 MHz) en dat van de eerdergenoemde lagen gebruik maakt. Vervelend was dat het niet altijd even goed op elk uur van de dag en niet in elke richting werkte (die eerdergenoemde afhankelijkheid van de zon dus).

De amerikanen keken het systeem van de russen af en verbeterden het maar deden in een later stadium nog iets extra, ze zorgden dat ze zelf de ideale condities in de ionosfeer voor dit radarsysteem konden maken. De straling van de zon kan worden gesubstitueerd door een enorm sterk omhoog gericht elektromagnetischn veld. Het HAARP systeem dus. Dit systeem bestaat uit een groot aantal omhoog stralende antennes (inverted v´s) die door hun mutuele fases te veranderen een bundel min of meer op een stuk ionosfeer kunnen richten. Behalve voor OTH radar (over the horizon) kun je het ook voor gewone kortegolf communicatie gebruiken en het is nog steeds een backup voor de satelliet als die zou uitvallen tijdens een kernoorlog of iets dergelijks.

En meer is het gewoon niet, sorry als ik nu iemand teleur stel
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 09:06:33 #12
8781 crew  Frutsel
pi_77041649
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat dus
Nou... iran is al getroffen door een aardbeving. In Bam enkele jaren terug.
Was ook de schuld van de VS denk ik.
pi_77053535
Wat te denken van die Tsunami laatst.
pi_77053622
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat dus
Nou... iran is al getroffen door een aardbeving. In Bam enkele jaren terug.
Was ook de schuld van de VS denk ik.
Ik ben het vaak met je eens enzo..

maar dit
pi_77053728
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik ben het vaak met je eens enzo..

maar dit
Zo moeilijk is het niet, je richt een stuk of 3 miljoen antennes met genoeg power op een bepaald gedeelte van de aardbol en jaagt er een lage Hertz doorheen. Gevolg: terror.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:04:49 #16
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_77054321
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet, je richt een stuk of 3 miljoen antennes met genoeg power op een bepaald gedeelte van de aardbol en jaagt er een lage Hertz doorheen. Gevolg: terror.

Godzijdank hebben ze de pure vijanden van de westerse beschaving aangepakt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_77054933
quote:

[..]

Ow natuurlijk...

Orkaan Katrina was dan natuurlijk eigenlijk een aanval van Al Qaeda?
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:41:35 #18
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77056006
quote:
En dat hebben de Amerikanen natuurlijk gedaan om Haïti van de kaart te vegen.

-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:53:53 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77056497
Nikola Tesla.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:56:09 #20
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77056590
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Nikola Tesla.
Heel goed:

pi_77056628
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef maartena het volgende:

[..]

En dat hebben de Amerikanen natuurlijk gedaan om Haïti van de kaart te vegen.

Precies, Haïti aartsvijand nummer 1.
pi_77056857
En Israel is op Haiti momenteel aanwezig met het grootste mobiele ziekenhuis om de bevolking aldaar "te helpen"
Daar zit meer achter, wat ik je brom.
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:05:44 #23
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_77056940
quote:
Precies waar ik aan dacht toen ik de TT zag...
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:09:49 #24
62913 Blik
The one and Only!
pi_77057115
http://www.grenswetenschap.nl/

Precies actief tijdens de aardbeving
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:12:14 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77057239
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Igen het volgende:
Precies, Haïti aartsvijand nummer 1.
Daar in die bergen waar die 7.0 was..... lagen vast allemaal WEAPONS OF MASS DESTRUCTION opgeslagen, die de Haitianen naar de VS wilden afschieten. En die hebben ze natuurlijk stiekem van Hugo Chavez gekregen, en daarom is die nu zo boos.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')