quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
Bij bah vrijdagavond werken dan ga ik gewoon werken.
Als ik echt ziek ben dan bel ik.
Net zoals iets als de TS, iets lafs en achterbaks....quote:
Je ziek melden terwijl je niet ziek bent? Kansloze rat. Werken met je luie donder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:58 schreef Shockiee het volgende:
Stel..
Het is vrijdag ochtend en je denkt bah..
Vrijdag avond werken..
En je wilt je ziekmelden... hoe meld jij je ziek af en/of hebben jullie tips voor jullie mede FOK!ers ?
xxx
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:47 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je ziek melden terwijl je niet ziek bent? Kansloze rat. Werken met je luie donder.
Dit dus, bij ons hebben we ook zo'n hond op kantoor die op dag A trots loopt te vertellen dat hij met vrienden uit eten (lees drinken) gaat en de volgende dag ziek opbelt....ZUM KOTSEN@!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:47 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je ziek melden terwijl je niet ziek bent? Kansloze rat. Werken met je luie donder.
Dan ben je echt een faler. Ga dan gewoon met je kater naar het werk en doe tenminste alsof je aan het werk bent..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit dus, bij ons hebben we ook zo'n hond op kantoor die op dag A trots loopt te vertellen dat hij met vrienden uit eten (lees drinken) gaat en de volgende dag ziek opbelt....ZUM KOTSEN@!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
....... Ga dan gewoon met je kater naar het werk en doe tenminste alsof je aan het werk bent..
Dan zou ik ff de ARBO langssturen of meneer wel thuis is en in bed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit dus, bij ons hebben we ook zo'n hond op kantoor die op dag A trots loopt te vertellen dat hij met vrienden uit eten (lees drinken) gaat en de volgende dag ziek opbelt....ZUM KOTSEN@!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |