SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef ruw.nl het volgende:
Wat is er fout gegaan ik dacht dat we echt een goede relatie hadden.
Daar ging het fout.quote:Ik dacht dat we goed konden praten met elkaar
Er valt ook niets te snappen want er wordt niks verteld over hoe en wat en waarom de relatie is uitgegaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik snap niet echt waarom de relatie nu is verbroken?
Even meer uitleg graag.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef minkuukel het volgende:
Hoeren
naar wie dan, toch geen ex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: uhmmm ja, kutzooi, dat is het... je had haar vanaf d'r 18de dus blijkbaar, paar nieuwe vriendinnen en de wereld ligt weer open voor haar04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
De tekst impliceert dit wel.. Maar het richt zich ook alleen daar op. Denk jij wat FireFox1 zegt TS?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
Ze ging vreemd. Vriendinnen die 30 km. afstand wonen? Dude, ze heeft een ander.
Met iets van de wereld zien bedoelt ze waarschijnlijk andere mannen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef ruw.nl het volgende:
Ze wil wat van de werweld zien, sorry hoor 3 maanden terug zaten we nog in thailand.
Zij werkt in de reis wereld is wel is weg voor haar werk.
Nee mannen doen het altijd op de goede manier wil je zeggen ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een beetje vent pakt het in ieder geval niet zo aan. 9 jaar is te lang voor zulke grappen.
haha oja?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef SuperFokker het volgende:
Vrouwen van tegenwoordig....die denken vaak dat het gras ergens anders groener is.
Hiermee praat je niks goed. Iedereen die vreemdgaat is gewoon fucking triest bezig, man of vrouw.quote:
Dat bedoelde ik nu ook. Maar omdat er geklaagd werd over alleen vrouwen dacht ik "EN DE MAN DAN"?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hiermee praat je niks goed. Iedereen die vreemdgaat is gewoon fucking triest bezig, man of vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |