Je weet zeker dat ie uitgezonden wordt? En je deed als groep mee dus?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef NoNickOne het volgende:
Wat vrijdag betreft de auditie rondes zijn verspreid over 3 afleveringen. Ik heb geen idee in welke onze auditie uitgezonden gaat worden..
Ze hebben ons na de opnames wel bevestigd dat het uitgezonden gaat worden. We zijn ook meerdere malen uitgebreid geïnterviewd en zo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet zeker dat ie uitgezonden wordt? En je deed als groep mee dus?
Vroeg een van de juryleden: 'Is dit een serieuze auditie?'quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ze hebben ons na de opnames wel bevestigd dat het uitgezonden gaat worden. We zijn ook meerdere malen uitgebreid geïnterviewd en zo.
We hebben meegedaan als duo genaamd "Zaad Waard"
Ik weet het niet precies meer. Dat klinkt heel raar maar zodra je die jury ruimte betreed met al die productie mensen op de achtergrond die je op televisie niet ziet ervaar je alles toch als een soort flash. Althans dat heb ik zelf zo ervaren. Als het het nummer Iris van The Goo Goo Dolls was waren wij het.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:44 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Vroeg een van de juryleden: 'Is dit een serieuze auditie?'
Ik zag net een promo voorbij komen op TV, en daar kwamen in een flits twee gasten voor die een geweldige chanson ten gehore brachten
Ik denk redelijk een idee te hebben van waar ik aan begonnen ben!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Knipoogje het volgende:
Jeweetz dat als je het zelf als grapje bedoeld hebt het door de rest van NL als geforceerd leuke poging tot kansloosheid wordt bestempeld en je beter meteen maar onder een andere fok usernaam verder kunt gaan?
Hhmm, kan me er op zich wel wat bij voorstellen! Ik kon het zo gauw niet horen welk nummer het was, zo kort was de promo maar. Ik zal er op letten!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:56 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer. Dat klinkt heel raar maar zodra je die jury ruimte betreed met al die productie mensen op de achtergrond die je op televisie niet ziet ervaar je alles toch als een soort flash. Althans dat heb ik zelf zo ervaren. Als het het nummer Iris van The Goo Goo Dolls was waren wij het.
Nee, ik zag het ook al inderdaad. Vond het al een hele vrije interpretatie van de Goo Goo Dollsquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef NoNickOne het volgende:
Ik zag net die promo waar je het over had. Dat zijn wij niet!
mag ik je handtekeningquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef NoNickOne het volgende:
Ik zag net die promo waar je het over had. Dat zijn wij niet!
We zijn al wel even voorbij geflitst. En er zijn natuurlijk nog 2 auditie rondes te gaan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Zaad Waard gezien heb?
Origineel, moet ik zeggenquote:
En flitste je ook door naar de volgende ronde?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
We zijn al wel even voorbij geflitst. En er zijn natuurlijk nog 2 auditie rondes te gaan!
Nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En flitste je ook door naar de volgende ronde?
Opzuigen BunkerPim!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Sjaappie het volgende:
Ja inderdaad, dit is de moeite waard...
Dat moet nog blijken, natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Sjaappie het volgende:
Ja inderdaad, dit is de moeite waard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |