Ik heb wel vaker bizarre dromen gehad. Hier de voorspellende dromen:
- Op mijn 7e of 8e ofzo had ik gedroomd over een gozer. Maar die heb ik vorig jaar dus ontmoet na eindeloze gesprekken op msn

Hoe die droom precies ging weet ik niet meer.
- In februari 2009, droomde ik dat ik in Amsterdam was. Ik zocht naar een coffeeshop, ik liep namelijk in een straat vol met coffeeshops. maar de goeie zat er niet bij. Ik loop de straat uit, en zie een gozer op een brommer voorbijkomen. Daarna loop ik naar het water toe, dan zie ik 2 gozers een jonko smoken. er komt eentje naar me toe die me naar een coffeeshop wilt brengen, en nadat ik met hem een beetje stond te ouwehoeren, zag ik in mijn ooghoeken een gozer wegrijden. Niks bijzonders eigenlijk, maar toen ik wakker werd zei ik tegen mezelf dat dit een voorspellende droom was.
Een maand later ga ik naar Masters of Hardcore toe, en toen kwam ik die gasten tegen. Die gozer die voorbij kwam fietsen was een beetje terughoudend, de twee gasten die een jonko zaten te smoken stonden met elkaar te ouwehoeren, de gast die naar me toe kwam en ouwehoerde tegen mij, ging in het echt ook constant praten en dingen aanbieden enzo

En met die gozer in de auto heb ik gezoend.
- In 2004 ofzo kreeg ik een droom. Ik stond in een tweedehands kledingzaak op de Sluisjesdijk, in Rotterdam. Ik wil het licht aandoen, maar in plaats van dat het licht aangaat, ontstaat er kortsluiting. Ik in paniek de winkel uit, inmiddels is de brandweer aanwezig. Ik rende naar huis toe en werd wakker.
Destijds woonde ik tegen de Sluisjesdijk aan, met zicht daar op. Ik keek eens uit het raam en vroeg aan mijn broer wat er eerst op die kale vlakte stond. Hij zei dat er een tweedehand kledingwinkel stond. Ik vroeg daarna wat er mee was gebeurd en waarom ik daar niks van wist. Hij vertelde:
"Ja Suf, in 2004 stond dat ding in de fik. De vlammen vlogen het dak uit. Later bleek dat kortsluiting de oorzaak was." Hij zei ook nog iets over welke brandweerauto's er waren, en dit herkende ik allemaal uit mijn droom.
En een -voor mij- zeer bizarre droom, hopelijk deels niet voorspellend.
Vriendlief, ik en baby
(als ik iets met die gast krijg dan hoop ik dat het wel voorspellend is want dat was een fucking lekker ding
) lopen een huis binnen. We gaan samenwonen en bekijken dus een huurhuis. Ik heb het huis gezien en loop weer naar buiten. "Stèffaniieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
(like, ik heet Stéphanie) hoor ik en Vie
(weet ik veel hoe ik haar naam schrijf), stagiaire op school die alleen mij aanspreekt en dat ik dus verschrikkelijk irritant vind

staat voor me. "heb je een babyyy?"
Ik zo, gefrustreerd, "ja". "Jaaa d'r is een flieeegshow in de stad" en ze liep weg.
het begon leuk, maar daarna niet