Mijn eerste gedachte ook ja.quote:
Zodra je laat weten er helemaal klaar mee te zijn en je spreekwoordelijke handen er van af trekt, is er een redelijke kans dat het voor haar een beginnend stapje is om te beseffen dat ze misschien eens goed moet gaan nadenken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Cahir het volgende:
Ook al word er aan mij gevraagd wat ze moet doen?
Ok begrepen
Waarom zou ik? Ik blijf nog lekker hier hoor voorlopig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef sig000 het volgende:
Wordt het niet eens tijd om zelf weg te wezen?
Nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
Hebben ze al kinderen? Dat lijkt me relevant voor de vraag of je hem uberhaupt weg kunt werken...
Je lijkt dus wel wat op je zwager.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik blijf nog lekker hier hoor voorlopig.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je lijkt dus wel wat op je zwager.
Ik ben 18 en zit nog op het middelbaar onderwijs....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je lijkt dus wel wat op je zwager.
Wilt hem eruit, maar mijn vader trekt altijd veels te snel conclusies (kwaad) dat ik in dit geval niet zoveel waarde hecht, overmorgen denkt hij er al weer anders over.quote:
Dat blijft niet zo op deze manier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Edit: Nu heeft moeders tenminste nog een leuk kind thuis..
Ja leuk, maak het nog allemaal ergerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef sig000 het volgende:
Zet je ouders voor het blok dan, hij eruit of ik vertrek.
Tante kan natuurlijk niet ingrijpen, weet niet genoeg, en we willen geen familieruzie natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef zeemonster het volgende:
Je moet je erbij neerleggen .. Je kan je moeder steunen en zeggen wat je ervan vind maar meer ook niet. Je bent dan namelijk uiteindelijk de zondebok als je het wel doet.
Wat zegt je vader ervan of een zus/broer van je moeder?
Als ze niet genoeg weet en ook niet hoeft te weten dan is dat al geen optie inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja leuk, maak het nog allemaal erger![]()
[..]
Tante kan natuurlijk niet ingrijpen, weet niet genoeg, en we willen geen familieruzie natuurlijk.
Pappen en nathouden wordt het dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Cahir het volgende:
en we willen geen familieruzie natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, maar gezien de tijd die hij hier doorbrengt lijkt het er wel op.
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoals in de OP beschreven woont ie er zowat, heeft de zwager ook nog eigen woonruimte?
Dan woont ie dus in.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
NeeEen kamer bij zijn moeder volgens mij. That's it.
De zus heeft een kerel van 30 aan de haak geslagen en daar mag van verwacht worden dattie eigen toko kan regelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef OmniRocket het volgende:
ja de ouders zullen ervoor moeten kiezen om hem eruit te schoppen dan. Als je zus voor hem kiest dan moeten ze dat helaas maar respecteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |