Porrce?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef bloedhondje het volgende:
Wat vind jij ?
Porrce maakt toch geen auto speciaal voor vrouwen en homos ?
Ik ben man en ik vind hem gaaf !
De Fiat Multipla ook, maar om meedere redenenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef WurM het volgende:
De Ford Ka is in deze een uitzondering trouwens.
Kan dit in de doofpot?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, over iemands spelling oordelen en dan zelf een knijter van een jetser van een fout maken.
Zweven is leven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Akkoord.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
Als ik jouwas zou ik me druk gaan maken over merken waarvan je de naam wel kunt spellen. Seat ofzo.
quote:
Nu ga je zeker beginnen over de Nissan 350Z. Japanse troep is pas voor homoseksuelen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Voor het geld van een Boxster kun je veel beter krijgen.
Gewone Boxster:
2,9 6-cylinder boxer
255 pk
0-100 km/u in 5.9 s.
Topsnelheid: 263 km/u
65.800 eurie
Boxster S
310 pk uit een 3,4 liter 6 cilinder
0-100 km/u in 5.3 s.
Topsnelheid: 274 km/u
79.800 eurie
Nou fijn, voor dat geld koop je dus makkelijk een auto die zowel qua uiterlijk als qua prestaties verre daar boven zit.
Maja moet jij zelf weten.
Loop jij snel doorquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nu ga je zeker beginnen over de Nissan 350Z. Japanse troep is pas voor homoseksuelen!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:22 schreef bloedhondje het volgende:
Tss zeike over spelling is sowiso voor wijve !
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Voor het geld van een Boxster kun je veel beter krijgen.
Gewone Boxster:
2,9 6-cylinder boxer
255 pk
0-100 km/u in 5.9 s.
Topsnelheid: 263 km/u
65.800 eurie
Boxster S
310 pk uit een 3,4 liter 6 cilinder
0-100 km/u in 5.3 s.
Topsnelheid: 274 km/u
79.800 eurie
Nou fijn, voor dat geld koop je dus makkelijk een auto die zowel qua uiterlijk als qua prestaties verre daar boven zit.
Maja moet jij zelf weten.
een forum nog wel!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:18 schreef 123jeroen het volgende:
[..]
Zou kunnen:)
PS: altijd leuk om een forum omhoog te schoppen!
welquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Loop jij snel door![]()
Nothing Beats a Jap
En dan word je weggereden door een S2000.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nu ga je zeker beginnen over de Nissan 350Z. Japanse troep is pas voor homoseksuelen!
Tsja, je bent een Porsche liefhebber en kunt (nog) geen 911 betalen...quote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef vosss het volgende:
Een Porsche Boxter is een wijvenbak eerste klas
Ik ben helemaal geen Porsche liefhebberquote:Op zondag 31 januari 2010 15:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, je bent een Porsche liefhebber en kunt (nog) geen 911 betalen...
Roggel dan een Cayman![]()
S2000 is wel een bazenauto.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En dan word je weggereden door een S2000.
Dat wil ik ook niet zeggen. Ik wel overigens.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen Porsche liefhebber
911 is eigenlijk autotechnisch een achterlijk concept. Motor achterin.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, je bent een Porsche liefhebber en kunt (nog) geen 911 betalen...
Roggel dan een Cayman![]()
Daarom is de 911 ook de meest succesvolle sportauto ooit. En domineert hij ook nu nog in het sportwagen segment.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
911 is eigenlijk autotechnisch een achterlijk concept. Motor achterin.
Ow okay. Ik ben niet boos op jequote:Op zondag 31 januari 2010 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet zeggen. Ik wel overigens.
Omdat de motor achterin ligt is het de meest succesvolle sportauto ooit? Niet dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom is de 911 ook de meest succesvolle sportauto ooit. En domineert hij ook nu nog in het sportwagen segment.
Waarom is het dan een achterlijk concept?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Omdat de motor achterin ligt is het de meest succesvolle sportauto ooit? Niet dus.
Het is gewoon omdat de auto in de jaren gigantisch doorontwikkeld is.
Zwaartepunt ligt achterin. Voortvliedende kracht, bocht......do the math.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom is het dan een achterlijk concept?
Ja oke, maar dan maken ze toch nog de beste sportauto. Dus het zal wel meevallen allemaalquote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zwaartepunt ligt achterin. Voortvliedende kracht, bocht......do the math.
Als hij uitbreekt heb je echt een probleem.
Stukje op wiki :
The disadvantage of the rear engine configuration is that placing the engine outside the wheelbase can create problems for car handling[citation needed]as, when the car begins to slide on a corner, the end of the car will tend to want to swing wide and overtake the front — especially under braking. This tendency is referred to as oversteer and creates potential safety issues both for ordinary drivers, and even in racing applications. There are also occasions where expert drivers find such behavior desirable in drifting[citation needed], a motorsport based on intentional oversteer. Details on the handling characteristics of rear engined cars were prominently featured in the 1965 book Unsafe at Any Speed.
Inderdaad. We hebben het wel over een Porsche!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan maken ze toch nog de beste sportauto. Dus het zal wel meevallen allemaal
Nee, ze ontwikkelen een concept dat niet perfect is en mensen leren er mee omgaan. Het is namelijk wel gaaf rijden met een achtermotor t.o.v. een middenmotor natuurlijk!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan maken ze toch nog de beste sportauto. Dus het zal wel meevallen allemaal
...en ze maken het de meest succesvolle en (een van de) beste sportauto's ooit. Welke auto met de motor voorin in dezelfde klasse is dan echt significant beter?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, ze ontwikkelen een concept dat niet perfect is en mensen leren er mee omgaan. Het is namelijk wel gaaf rijden met een achtermotor t.o.v. een middenmotor natuurlijk!
Met een s2000 rijd je een normale 911 al van de weg af.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
...en ze maken het de meest succesvolle en (een van de) beste sportauto's ooit. Welke auto met de motor voorin in dezelfde klasse is dan echt significant beter?
Natuurlijk was de oer-911 een hele listige auto. Die tijd ligt echter al ver achter ons. Een willekeurige vrouw zou er al jaren gewoon mee rond kunnen rijden
Nee:quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met een s2000 rijd je een normale 911 al van de weg af.
Helaas maar waar. In andere landen rijden ze weer als idioten dus daar kan het ook niet. Misschien in Duitslandquote:Op zondag 31 januari 2010 22:15 schreef GSP het volgende:
In Nederland is er geen respect voor andermans auto. Dus beter koop je een verrotte auto, want je kunt een mooie auto nooit ergens op een parkeerplaats achterlaten. Of je moet krassen en deuken op de koop toenemen.
Voor dat prijsverschil wil ik best 1 seconde trager zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee:
Dit is overigens de S2000 S met een 2.2 liter motor, alleen uitgebracht in de VS en Japan dacht ik. Heeft evenveel pk's als 'onze' S2000 maar iets meer koppel.
Desondanks is de S2000 een leuke auto!
Hoeveel geld ik ook zou hebben, zo'n ding zou ik dus never niemals nooit niet aanschaffen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het geld hebt, is het zeker leuk
Geld hebben is leukquote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef Catch22- het volgende:
Als je het geld hebt, is het zeker leuk
Dat is mijn punt niet. Doorontwikkelen kan altijd. Ik ontken niet dat een 911 een succesvolle sportauto is maar het concept is niet het beste dat je kunt bedenken.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
...en ze maken het de meest succesvolle en (een van de) beste sportauto's ooit. Welke auto met de motor voorin in dezelfde klasse is dan echt significant beter?
Natuurlijk was de oer-911 een hele listige auto. Die tijd ligt echter al ver achter ons. Een willekeurige vrouw zou er al jaren gewoon mee rond kunnen rijden
Wat voor auto heb jij dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef misteriks het volgende:
Boxter is idd gay, Cayman ook, 911 is voor dandees zonder smaak en cayenne voor de asocialen onder ons
enige die overblijft is de panamera, maar dan vind ik in die klasse wel iets originelers
Je zegt dus eigenlijk dat het nog veel beter had gekund? Dat de engineers bij Porsche daar niet aan gedacht hebben zeg...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Doorontwikkelen kan altijd. Ik ontken niet dat een 911 een succesvolle sportauto is maar het concept is niet het beste dat je kunt bedenken.
Ik mijn Leon ook hoor! Niet de vetste sportwagens maar nog altijd zeer goed te doen!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef GSP het volgende:
[..]
Wat voor auto heb jij dan?Ik heb liever een Boxer dan een doorsnee Ford Mondeo o.i.d. Ik zou mijn 207 graag inrulen voor een Boxter of Cayman
Als die engineers hun tijd beter hadden besteed aan zinniger configuraties hadden ze misschien wel betere concepten kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat het nog veel beter had gekund? Dat de engineers bij Porsche daar niet aan gedacht hebben zeg...
Maar uiteraard snap ik wel wat je bedoeld. Maar blijkbaar is het concept toch niet zo waardeloos als je er zo iets goeds van kunt maken.
Misschien wel een goed sturende auto met voorwielaandrijving en een motor voorin met +400 pk!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als die engineers hun tijd beter hadden besteed aan zinniger configuraties hadden ze misschien wel betere concepten kunnen ontwikkelen.
Behalve de absolute snelheid, is de beleving in een S2000 gewoon enorm. 9000rpm blijft gaaf. Voor het geld by far de leukste, redelijk bruikbare auto (itt tot b.v. een Lotus Elise) die ik gereden heb.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voor dat prijsverschil wil ik best 1 seconde trager zijn.
Leuk hoor, dat boek van Ralph Nader, maar om een 1957 Mercedes 300C Gullwing en een 1962 Chevrolet Corvair te gaan vergelijken met een 911 (die wel was voorzien van Swaybars) gaat me een beetje ver.quote:Details on the handling characteristics of rear engined cars were prominently featured in the 1965 book Unsafe at Any Speed.
Ze zijn bij Porsche zo druk bezig geweest om van die gevaarlijke constructie nog iets fatsoenlijks te maken dat ze vergeten zijn om ook het design eens onder handen te nemen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien wel een goed sturende auto met voorwielaandrijving en een motor voorin met +400 pk!
Precies en daarom hebben ze de motor nog steeds achterin. Chapeauxquote:Op zondag 31 januari 2010 15:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Omdat de motor achterin ligt is het de meest succesvolle sportauto ooit? Niet dus.
Het is gewoon omdat de auto in de jaren gigantisch doorontwikkeld is.
"Aziatische rommel".quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:40 schreef draaijer het volgende:
Porsce Boxster S natuurlijk. Je kan gaan vergelijken met andere auto's en Aziatische rommel maar er is nagenoeg niks te vergelijken met het aansnijden van de bochten remmen etc. Wegligging is echt top..
Mocht je het allemaal nog niet zo onder de knie hebben, dan heb je bij een ongeluk in ieder geval het logo van een Porsche in je voorhoofd en niet van zo'n plastic Aziaat.
Lijkt me sterk. Klasse vs hoogglans tupperware. Iedereen zijn of haar eigen keuze. Als het een Boxster S of een S2000 is, dan is het voor mij niet echt een keusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:14 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
"Aziatische rommel".
Men trekt zich bij het door jou zo geliefde Porsche de haren uit het hoofd door die Aziatische rommel...
Porsche en klasse, ga toch weg, op elke straathoek staat zo'n gammel, rammelend, rommelhok.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Klasse vs hoogglans tupperware. Iedereen zijn of haar eigen keuze. Als het een Boxster S of een S2000 is, dan is het voor mij niet echt een keus
Blijkbaar heb je dus gebrek aan ervaringquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:31 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Porsche en klasse, ga toch weg, op elke straathoek staat zo'n gammel, rammelend, rommelhok.
Dit voegt iets toe??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Precies en daarom hebben ze de motor nog steeds achterin. Chapeaux
M,n zwager dweept er ook mee. Leuke auto,s , meer niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef draaijer het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dus gebrek aan ervaring
Kijk eens naar de afwerking etc. of heb je nog nooit een Porsche gezien van binnen of nog nooit erin gereden. Voor mij nooit meer wat anders. Porsche rocks
Dat kan ook niet, ze hebben namelijk niks anders, zelfs de recentelijk uitgebrachte vierdeurs is weer meer van hetzelfde.quote:
Dus je hebt pas smaak als je favoriete materiaal plastic is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, ze hebben namelijk niks anders, zelfs de recentelijk uitgebrachte vierdeurs is weer meer van hetzelfde.
Het is geen kwestie van smaak als je porsche rijd, het is het compleet ontbreken er van.
Tja er lijken ook zo vreselijk veel auto's op de Panamera.. Porsche maakt gewoon iets waar er al honderden van zijn. Wat een paupersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, ze hebben namelijk niks anders, zelfs de recentelijk uitgebrachte vierdeurs is weer meer van hetzelfde.
Het is geen kwestie van smaak als je porsche rijd, het is het compleet ontbreken er van.
Leer de merknaam eerst maar eens te schrijven. Zolang dat je niet lukt kan je 'm waarschijnlijk ook niet betalen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef bloedhondje het volgende:
Wat vind jij ?
Porrce maakt toch geen auto speciaal voor vrouwen en homos ?
Ik ben man en ik vind hem gaaf !
Na hoeveel jaren aan 911 modellen kwamen ze daarmee op de proppen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tja er lijken ook zo vreselijk veel auto's op de Panamera.. Porsche maakt gewoon iets waar er al honderden van zijn. Wat een paupers
en dan? Dan heb je een Porsche. Je mag overal even hard, je moet je overal aan de regels houden. Zelfde geldt ook voor een fiat panda of een ford ka.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef GSP het volgende:
[..]
Wat voor auto heb jij dan?Ik heb liever een Boxter dan een doorsnee Ford Mondeo o.i.d. Ik zou mijn 207 graag inrulen voor een Boxter of Cayman
Knap het dat de 911 na al die jaren nog steeds 1 van de mooiere wagens is. Laat staan de eigenschappen. Prima bak. Cayenne is ook een mooie unit. Helaas alleen te duurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Na hoeveel jaren aan 911 modellen kwamen ze daarmee op de proppen?
Kom op zeg, wees eerlijk.
Wat een onzin. Omschrijf je passie. Dan zullen we die even dood generaliseren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
en dan? Dan heb je een Porsche. Je mag overal even hard, je moet je overal aan de regels houden. Zelfde geldt ook voor een fiat panda of een ford ka.
het gaat er alleen om, om te laten zien van; "kaik, ik rijh een porsge"![]()
Leuk, maar ik koop een auto om van A naar B te komen, en niet om te "patsen".
Daarom als ik er 1 zou winnen, gelijk verkopen.
Nou jongens......... ik heb hier zojuist de nieuwe lijsttrekker van het CDA gequotequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
en dan? Dan heb je een Porsche. Je mag overal even hard, je moet je overal aan de regels houden. Zelfde geldt ook voor een fiat panda of een ford ka.
het gaat er alleen om, om te laten zien van; "kaik, ik rijh een porsge"![]()
Leuk, maar ik koop een auto om van A naar B te komen, en niet om te "patsen".
Daarom als ik er 1 zou winnen, gelijk verkopen.
haha \o/quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nou jongens......... ik heb hier zojuist de nieuwe lijsttrekker van het CDA gequote![]()
Kleur toevoegen in het leven, en dan heb ik het niet over hordenwerkloze buitenllanders, zegt dat jou iets?
Zonde dat 99 van de 100 porsche bestuurders er in rijden als een oude oma.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:50 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omschrijf je passie. Dan zullen we die even dood generaliseren.
Het is helemaal niet nodig om hard te rijden met een Porsche. Het is emotie. Van het geluid van de flat six tot de eigenschappen van het sturen, remmen en accelereren. De afwerking is fantastisch.. Ik koop een auto voor mezelf en of een familie bak voor mijn gezin. Mij maakt het geen drol uit wat een ander daarvan denkt. Lekker belangrijk.
Al is het ergens ook wel intens triest als je afhankelijk bent van een auto voor een beetje kleur in je leven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef ellevehC86 het volgende:
Nou jongens......... ik heb hier zojuist de nieuwe lijsttrekker van het CDA gequote![]()
Kleur toevoegen in het leven, en dan heb ik het niet over hordenwerkloze buitenllanders, zegt dat jou iets?
vergelijk mij aub niet met het CDAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nou jongens......... ik heb hier zojuist de nieuwe lijsttrekker van het CDA gequote![]()
Kleur toevoegen in het leven, en dan heb ik het niet over hordenwerkloze buitenllanders, zegt dat jou iets?
Wie heeft dat.. Dat zou inderdaad wel triest zijn. Maar zelfs dan zijn er ergere dingen te bedenkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Al is het ergens ook wel intens triest als je afhankelijk bent van een auto voor een beetje kleur in je leven.
Intens triest?, of bewonderenswaardig?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Al is het ergens ook wel intens triest als je afhankelijk bent van een auto voor een beetje kleur in je leven.
Ga je ooit naar Zandvoort om even de auto over het circuit te smijten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wie heeft dat.. Dat zou inderdaad wel triest zijn. Maar zelfs dan zijn er ergere dingen te bedenken
Ik geniet elke dag van mijn auto als ik naar en van mijn werk rol. Even mijn ontspanning.. Heerlijk
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Intens triest?, of bewonderenswaardig?
Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.quote:Er zijn mensen die graag in de tuin werken en er elk jaar een ander kleurtje viooltjes ingooien, is dat dan niet ook dieptriest?
Of om de 3 jaar naar de Ikea gaan om je huis te hermeubelen, is dat niet ook zielig?
Of gezellig bij de kledingwinkel een voorraadje inslaan voor het nieuwe seizoen, is dat ook niet zielig?
Nee, dat is het niet, dat is wat mensen bezighoudt, en van alle bovenstaande zie ik het liefst de leuke auto'sop straat, dat valt me namelijk het meeste op
Nope, maar ik lap heel af en toe de snelheidsregels aan mijn laars. Zo nu en dan moet ik naar Nijmegen en dan pak ik een stukje DEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga je ooit naar Zandvoort om even de auto over het circuit te smijten?
Ik zou het zonde vinden van zo,n auto om dat niet te doen namelijk.
Ja knul of wat voor bloemen je in je tuin hebt, of wat voor kleren je draagt.. you name it.. Lekker belangrijk, De 1 begrijpt de emotie bij auto's de ander totaal niet of heeft helemaal geen emotie.. Alles kanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar..
[..]
Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.!
Dat ben je voor de buitenwerld al snel hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar..
[..]
Yup, en ik geef mijn voorkeur, en jij de jouwe, wat wel dwars is dat je denkt ergens kleur aan te kunnen geven zonder extra hulpmiddelen, dat lukt Prins f#cking Carnaval nog niet eens.quote:Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.!
Mja, dat stelt niks voor. Elke jan doedel kan rechtuit hard rijden. Zonde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope, maar ik lap heel af en toe de snelheidsregels aan mijn laars. Zo nu en dan moet ik naar Nijmegen en dan pak ik een stukje DE
Ik ga niet tot het gaatje met mijn eigen auto waar bloed, weet en tranen in heeft gezeten om dat ding bij elkaar te lappen. Ik geniet van de ontspanning, het geluid en het rijgedrag. In de zomer lekker het kapje open en rollen maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mja, dat stelt niks voor. Elke jan doedel kan rechtuit hard rijden. Zonde.
Welke versie rijd jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ga niet tot het gaatje met mijn eigen auto waar bloed, weet en tranen in heeft gezeten om dat ding bij elkaar te lappen. Ik geniet van de ontspanning, het geluid en het rijgedrag. In de zomer lekker het kapje open en rollen maar
Een fiat panda en die kreeg ik gratis, anders had ik geen auto. Woon toch in het centrum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Boxster S uit 2000 of 2001. Wat heb jij?
quote:
Ik had een 996 Carrera 4 cabrio.. Daarna kregen we iets veel mooiers n.m. kinderen. Dus moest ik dat hok verkopen om een familie wagen te kopen. Dan weer sparen voor een Porsche en dus nu een oudere Squote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een fiat panda en die kreeg ik gratis, anders had ik geen auto. Woon toch in het centrum.
M,n zwager heeft een 911 carerra 2 , en die rijd er ook mee als een bejaarde.
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Achja, ieder zijn hobby denk ik dan. Jij hebt misschien een mooie tuin rond je huis liggen of een verzameling gouden platen aan je muur.
Ik vind het altijd grappig dat andere mensen menen te kunnen bepalen wat iemand met zijn zuurverdiende centen moet doen. Een Boxter is voor vrouwen, met een Porsche moet je elk jaar minstens 3x over Zandvoort, iemand met een postzegelverzameling is zielig etc.
Misschien wel vanwege de kwaliteit van je geluid. Ik kan me voorstellen dat op elk niveau de kwaliteit van je set velen malen beter is dan die hobby rommel die ik heb. Voluit is voor mij geen noodzaak om te kunnen genieten. Overigens heb ik helemaal niks met die audio dingen, maar ik kan me helemaal voorstellen dat het een passie kan zijn.. Ik heb Bose in 1 auto en Harmann Kardon met wel 11 speakers in de familie unitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.
Ik ben zelf audiofiel , maar ik ga mijn muziek/films e.d ook niet enkel op 30 decibel beluisteren, dus de volumeknop gaat ook vol open op momenten.
Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan zoiets?
Definieer volle potentieel? Dat is zeer persoonlijk... Je hoeft echt niet op de limieten te rijden als je dat geen ruk interesseert. Er zijn genoeg mensen van 60-70 die na hun pensioen graag een mooie cabrio kopen en wat geld gespaard hebben voor een Ferrari oid. Moet je dan elke weekend naar Zandvoort omdat de auto het kan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.
Ik ben zelf audiofiel , maar ik ga mijn muziek/films e.d ook niet enkel op 30 decibel beluisteren, dus de volumeknop gaat ook vol open op momenten.
Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan zoiets?
Tja, ik ben opgegroeid in de autosport wereld. ( niet zelf maar in de familie )quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Definieer volle potentieel? Dat is zeer persoonlijk... Je hoeft echt niet op de limieten te rijden als je dat geen ruk interesseert. Er zijn genoeg mensen van 60-70 die na hun pensioen graag een mooie cabrio kopen en wat geld gespaard hebben voor een Ferrari oid. Moet je dan elke weekend naar Zandvoort omdat de auto het kan?
Zo'n ding maakt al een mooi geluid als je hem start en met 30kmpu door het dorp rijdt. Als dat is wat je leuk vind en je kunt dat betalen moet je dat toch gewoon doen?
Dan is dat jouw interesse. Zeer persoonlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, ik ben opgegroeid in de autosport wereld. ( niet zelf maar in de familie )
Alles wat hard kon, daar werd mee gesmeten.
Droog.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan is dat jouw interesse. Zeer persoonlijk.
Ik mag dat ook heel graag doen, maar ik kan ook van een sportwagen genieten door rustig te cruisen en af en toe op het rechte stuk het gas in te trappen.
En ik zie absoluut niets in een postzegelverzameling en toch zijn er mensen die daar 1000en euro's voor uitgeven terwijl ze niet het volle potentieel benutten (post verzenden).
Ik vond het wel een goed voorbeeld.quote:
Ik kan er ook wel om lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed voorbeeld.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ze zijn bij Porsche zo druk bezig geweest om van die gevaarlijke constructie nog iets fatsoenlijks te maken dat ze vergeten zijn om ook het design eens onder handen te nemen.
Dat is zo vreselijk retro dat sommige mensen in de waan worden gebracht dat het modern is, en die gaan dat design dan ook nog verdedigen als ware het 't summum op styling gebied.
Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissanquote:
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissan
Sta je daar met je plastic sleutel en je kermis meters op je tupperware dashboardhihi
Geen beton etc. Wel strakquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.
Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten..
Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is.
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef draaijer het volgende:
Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden)
Tja haha als je het zo bekijkt hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.
In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf.
Ik gok op een combinatie van Carbon fiber, leer, plastic en misschien wat opgepoetst aluminium voor de detailsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.
Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten..
De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.
In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf.
De 928 was wel een mannenbak...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is.
Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef ellevehC86 het volgende:
De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken.
Honda en Opel vergelijken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ondertussen hadden ze de absoluut snelste raceauto met de 917 die in de jaren 70 records maakten die nu nog niet verbroken zijn,(van Lennep/Marko, 24 uur Le Mans 1971) het is maar puur waar je je prioriteiten neerlegt, maar dat kan nooit gelukt zijn met een hoog vermogen en een belabberde wegligging.
Ik zie een Honda nog steeds als de Japanse versie van de Opel, kun je wel een Calibra of een Speedster maken, maar het is altijd de Astra die de boventoon blijft voeren
Voor mij ligt Opel nog hoger op de ladder dan Honda!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:52 schreef green_power het volgende:
[..]
Honda en Opel vergelijken...
Honda en Skoda (de nieuwe skodaas) wellicht
Opel en Huyundai..
Komt meer in de buurt
Nope, zoals ik al zei.. Ik heb niks met die Aziatische tupperware. Zelfs een Opel kan het mooier afwerken. Dat is al heel wat dat ik iets positiefs over Opel zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou ik juist denken dat een Porscherijder Honda's om de techniek en bouwkwaliteit zou verkiezen boven de ultieme spruitjesluchtauto Opel.
Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
Mijn mening als vrouw telt vast niet, maar ik vind het in ieder geval geen wijvenbak.
Bij een auto voor vrouwen, denk ik eerder aan bijvoorbeeld een roze Audi TT.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geen beton etc. Wel strak
[ afbeelding ]
Dus jij hebt of een 911 of een Boxster! right?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze 911 middenconsole vind ik er redelijk standaard( cheap ) uitzien iig, voor een merk met zo,n reputatie.
Fully agreequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.
Menig sjonnie rijd daar in rond.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fully agree
Die zijn echt te lelijk om het licht te mogen zien
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |