Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissanquote:
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissan
Sta je daar met je plastic sleutel en je kermis meters op je tupperware dashboardhihi
Geen beton etc. Wel strakquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.
Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten..
Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is.
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef draaijer het volgende:
Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden)
Tja haha als je het zo bekijkt hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.
In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf.
Ik gok op een combinatie van Carbon fiber, leer, plastic en misschien wat opgepoetst aluminium voor de detailsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.
Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten..
De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.
In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf.
De 928 was wel een mannenbak...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is.
Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef ellevehC86 het volgende:
De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken.
Honda en Opel vergelijken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ondertussen hadden ze de absoluut snelste raceauto met de 917 die in de jaren 70 records maakten die nu nog niet verbroken zijn,(van Lennep/Marko, 24 uur Le Mans 1971) het is maar puur waar je je prioriteiten neerlegt, maar dat kan nooit gelukt zijn met een hoog vermogen en een belabberde wegligging.
Ik zie een Honda nog steeds als de Japanse versie van de Opel, kun je wel een Calibra of een Speedster maken, maar het is altijd de Astra die de boventoon blijft voeren
Voor mij ligt Opel nog hoger op de ladder dan Honda!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:52 schreef green_power het volgende:
[..]
Honda en Opel vergelijken...
Honda en Skoda (de nieuwe skodaas) wellicht
Opel en Huyundai..
Komt meer in de buurt
Nope, zoals ik al zei.. Ik heb niks met die Aziatische tupperware. Zelfs een Opel kan het mooier afwerken. Dat is al heel wat dat ik iets positiefs over Opel zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou ik juist denken dat een Porscherijder Honda's om de techniek en bouwkwaliteit zou verkiezen boven de ultieme spruitjesluchtauto Opel.
Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
Mijn mening als vrouw telt vast niet, maar ik vind het in ieder geval geen wijvenbak.
Bij een auto voor vrouwen, denk ik eerder aan bijvoorbeeld een roze Audi TT.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geen beton etc. Wel strak
[ afbeelding ]
Dus jij hebt of een 911 of een Boxster! right?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze 911 middenconsole vind ik er redelijk standaard( cheap ) uitzien iig, voor een merk met zo,n reputatie.
Fully agreequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.
Menig sjonnie rijd daar in rond.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fully agree
Die zijn echt te lelijk om het licht te mogen zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |