Ga je ooit naar Zandvoort om even de auto over het circuit te smijten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wie heeft dat.. Dat zou inderdaad wel triest zijn. Maar zelfs dan zijn er ergere dingen te bedenken
Ik geniet elke dag van mijn auto als ik naar en van mijn werk rol. Even mijn ontspanning.. Heerlijk
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef ellevehC86 het volgende:
Intens triest?, of bewonderenswaardig?
Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.quote:Er zijn mensen die graag in de tuin werken en er elk jaar een ander kleurtje viooltjes ingooien, is dat dan niet ook dieptriest?
Of om de 3 jaar naar de Ikea gaan om je huis te hermeubelen, is dat niet ook zielig?
Of gezellig bij de kledingwinkel een voorraadje inslaan voor het nieuwe seizoen, is dat ook niet zielig?
Nee, dat is het niet, dat is wat mensen bezighoudt, en van alle bovenstaande zie ik het liefst de leuke auto'sop straat, dat valt me namelijk het meeste op
Nope, maar ik lap heel af en toe de snelheidsregels aan mijn laars. Zo nu en dan moet ik naar Nijmegen en dan pak ik een stukje DEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga je ooit naar Zandvoort om even de auto over het circuit te smijten?
Ik zou het zonde vinden van zo,n auto om dat niet te doen namelijk.
Ja knul of wat voor bloemen je in je tuin hebt, of wat voor kleren je draagt.. you name it.. Lekker belangrijk, De 1 begrijpt de emotie bij auto's de ander totaal niet of heeft helemaal geen emotie.. Alles kanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar..
[..]
Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.!
Dat ben je voor de buitenwerld al snel hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar..
[..]
Yup, en ik geef mijn voorkeur, en jij de jouwe, wat wel dwars is dat je denkt ergens kleur aan te kunnen geven zonder extra hulpmiddelen, dat lukt Prins f#cking Carnaval nog niet eens.quote:Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden.!
Mja, dat stelt niks voor. Elke jan doedel kan rechtuit hard rijden. Zonde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope, maar ik lap heel af en toe de snelheidsregels aan mijn laars. Zo nu en dan moet ik naar Nijmegen en dan pak ik een stukje DE
Ik ga niet tot het gaatje met mijn eigen auto waar bloed, weet en tranen in heeft gezeten om dat ding bij elkaar te lappen. Ik geniet van de ontspanning, het geluid en het rijgedrag. In de zomer lekker het kapje open en rollen maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mja, dat stelt niks voor. Elke jan doedel kan rechtuit hard rijden. Zonde.
Welke versie rijd jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ga niet tot het gaatje met mijn eigen auto waar bloed, weet en tranen in heeft gezeten om dat ding bij elkaar te lappen. Ik geniet van de ontspanning, het geluid en het rijgedrag. In de zomer lekker het kapje open en rollen maar
Een fiat panda en die kreeg ik gratis, anders had ik geen auto. Woon toch in het centrum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Boxster S uit 2000 of 2001. Wat heb jij?
quote:
Ik had een 996 Carrera 4 cabrio.. Daarna kregen we iets veel mooiers n.m. kinderen. Dus moest ik dat hok verkopen om een familie wagen te kopen. Dan weer sparen voor een Porsche en dus nu een oudere Squote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een fiat panda en die kreeg ik gratis, anders had ik geen auto. Woon toch in het centrum.
M,n zwager heeft een 911 carerra 2 , en die rijd er ook mee als een bejaarde.
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Achja, ieder zijn hobby denk ik dan. Jij hebt misschien een mooie tuin rond je huis liggen of een verzameling gouden platen aan je muur.
Ik vind het altijd grappig dat andere mensen menen te kunnen bepalen wat iemand met zijn zuurverdiende centen moet doen. Een Boxter is voor vrouwen, met een Porsche moet je elk jaar minstens 3x over Zandvoort, iemand met een postzegelverzameling is zielig etc.
Misschien wel vanwege de kwaliteit van je geluid. Ik kan me voorstellen dat op elk niveau de kwaliteit van je set velen malen beter is dan die hobby rommel die ik heb. Voluit is voor mij geen noodzaak om te kunnen genieten. Overigens heb ik helemaal niks met die audio dingen, maar ik kan me helemaal voorstellen dat het een passie kan zijn.. Ik heb Bose in 1 auto en Harmann Kardon met wel 11 speakers in de familie unitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.
Ik ben zelf audiofiel , maar ik ga mijn muziek/films e.d ook niet enkel op 30 decibel beluisteren, dus de volumeknop gaat ook vol open op momenten.
Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan zoiets?
Definieer volle potentieel? Dat is zeer persoonlijk... Je hoeft echt niet op de limieten te rijden als je dat geen ruk interesseert. Er zijn genoeg mensen van 60-70 die na hun pensioen graag een mooie cabrio kopen en wat geld gespaard hebben voor een Ferrari oid. Moet je dan elke weekend naar Zandvoort omdat de auto het kan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut.
Ik ben zelf audiofiel , maar ik ga mijn muziek/films e.d ook niet enkel op 30 decibel beluisteren, dus de volumeknop gaat ook vol open op momenten.
Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan zoiets?
Tja, ik ben opgegroeid in de autosport wereld. ( niet zelf maar in de familie )quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Definieer volle potentieel? Dat is zeer persoonlijk... Je hoeft echt niet op de limieten te rijden als je dat geen ruk interesseert. Er zijn genoeg mensen van 60-70 die na hun pensioen graag een mooie cabrio kopen en wat geld gespaard hebben voor een Ferrari oid. Moet je dan elke weekend naar Zandvoort omdat de auto het kan?
Zo'n ding maakt al een mooi geluid als je hem start en met 30kmpu door het dorp rijdt. Als dat is wat je leuk vind en je kunt dat betalen moet je dat toch gewoon doen?
Dan is dat jouw interesse. Zeer persoonlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, ik ben opgegroeid in de autosport wereld. ( niet zelf maar in de familie )
Alles wat hard kon, daar werd mee gesmeten.
Droog.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan is dat jouw interesse. Zeer persoonlijk.
Ik mag dat ook heel graag doen, maar ik kan ook van een sportwagen genieten door rustig te cruisen en af en toe op het rechte stuk het gas in te trappen.
En ik zie absoluut niets in een postzegelverzameling en toch zijn er mensen die daar 1000en euro's voor uitgeven terwijl ze niet het volle potentieel benutten (post verzenden).
Ik vond het wel een goed voorbeeld.quote:
Ik kan er ook wel om lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed voorbeeld.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ze zijn bij Porsche zo druk bezig geweest om van die gevaarlijke constructie nog iets fatsoenlijks te maken dat ze vergeten zijn om ook het design eens onder handen te nemen.
Dat is zo vreselijk retro dat sommige mensen in de waan worden gebracht dat het modern is, en die gaan dat design dan ook nog verdedigen als ware het 't summum op styling gebied.
Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissanquote:
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissan
Sta je daar met je plastic sleutel en je kermis meters op je tupperware dashboardhihi
Geen beton etc. Wel strakquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.
Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten..
Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is.
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef draaijer het volgende:
Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden)
Tja haha als je het zo bekijkt hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.
In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf.
Ik gok op een combinatie van Carbon fiber, leer, plastic en misschien wat opgepoetst aluminium voor de detailsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer.
Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten..
De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam)quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken.
In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf.
De 928 was wel een mannenbak...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is.
Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef ellevehC86 het volgende:
De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken.
Honda en Opel vergelijken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ondertussen hadden ze de absoluut snelste raceauto met de 917 die in de jaren 70 records maakten die nu nog niet verbroken zijn,(van Lennep/Marko, 24 uur Le Mans 1971) het is maar puur waar je je prioriteiten neerlegt, maar dat kan nooit gelukt zijn met een hoog vermogen en een belabberde wegligging.
Ik zie een Honda nog steeds als de Japanse versie van de Opel, kun je wel een Calibra of een Speedster maken, maar het is altijd de Astra die de boventoon blijft voeren
Voor mij ligt Opel nog hoger op de ladder dan Honda!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:52 schreef green_power het volgende:
[..]
Honda en Opel vergelijken...
Honda en Skoda (de nieuwe skodaas) wellicht
Opel en Huyundai..
Komt meer in de buurt
Nope, zoals ik al zei.. Ik heb niks met die Aziatische tupperware. Zelfs een Opel kan het mooier afwerken. Dat is al heel wat dat ik iets positiefs over Opel zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou ik juist denken dat een Porscherijder Honda's om de techniek en bouwkwaliteit zou verkiezen boven de ultieme spruitjesluchtauto Opel.
Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
Mijn mening als vrouw telt vast niet, maar ik vind het in ieder geval geen wijvenbak.
Bij een auto voor vrouwen, denk ik eerder aan bijvoorbeeld een roze Audi TT.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geen beton etc. Wel strak
[ afbeelding ]
Dus jij hebt of een 911 of een Boxster! right?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze 911 middenconsole vind ik er redelijk standaard( cheap ) uitzien iig, voor een merk met zo,n reputatie.
Fully agreequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.
Menig sjonnie rijd daar in rond.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fully agree
Die zijn echt te lelijk om het licht te mogen zien
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.
De 997 is een interne naam voor de huidige serie 911's...quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik b.v een mooi interieur qua materiaalgebruik.
[ afbeelding ]
997 ziet er idd wel beter uit dan de 911 van binnen. Stuur doet wel afbreuk aan het geheel moet ik zeggen.
Niet echtquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |