abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77282895
Ja, dat kan idd.. vinnik alleen wel wat veel gedoe Moet dat soort dingen nog wat meer doen, wordt ik er vanzelf handiger in.. Ben stiekem ook maar een Elements-noob hoor
Ik had hem trouwens ook onder een contrastfilter gelegd en toen werden de bergen bijna paars! Prachtig gezicht, alleen iets te bewerkt om het echt zo te laten. Ik heb nu alleen een polarisatie er overheen gelegd. Vind het echte filter een onding dus vet handig dat ik die er achteraf nog overheen kan leggen
pi_77283386
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat kan idd.. vinnik alleen wel wat veel gedoe Moet dat soort dingen nog wat meer doen, wordt ik er vanzelf handiger in.. Ben stiekem ook maar een Elements-noob hoor
Heb je echt alleen Elements? Of CS4? Ik kan je wel een paar truukjes laten zien evt. de 20e?
quote:
Ik had hem trouwens ook onder een contrastfilter gelegd en toen werden de bergen bijna paars! Prachtig gezicht, alleen iets te bewerkt om het echt zo te laten.
Dramatisch is goed Te bewerkt bij landschapsfotografie niet
quote:
Ik heb nu alleen een polarisatie er overheen gelegd. Vind het echte filter een onding dus vet handig dat ik die er achteraf nog overheen kan leggen
Maar als je dat in het echie doet scheelt het echt zoveel nabewerken en al je kleurtjes worden er zoveel lekkerder van
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77283534
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je echt alleen Elements? Of CS4? Ik kan je wel een paar truukjes laten zien evt. de 20e?
Ik heb ook CS.. de 1e dus.. oudje.. maar met alles er op en er aan dus.
quote:
Dramatisch is goed Te bewerkt bij landschapsfotografie niet
precies! Ik ben sowieso van de natuurlijke foto's. Ik bewerk ze alleen om een meer realistisch beeld te krijgen meestal..
quote:
Maar als je dat in het echie doet scheelt het echt zoveel nabewerken en al je kleurtjes worden er zoveel lekkerder van
Klopt, maar ik wordt zo moe van het op en af zetten (want voor veel omstandigheden heb ik die stops wel nodig die ik mis..) en we hebben er alleen een voor de 18-200. Ik vergeet hem ook gewoon
pi_77283896
Heerlijk uitgeslapen en er zit alweer een wasje in
Teruglezen gaat.
pi_77284009
Ha Bluezz
pi_77284021
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Teruglezen gaat.
Veel plezier
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77284087
Moet ze wel ff over ons fotografisch geneuzel heen lezen vrees ik
pi_77284276
Klaargelezen
Die eerste foto son

en sterkte voor de culkindjes
pi_77284386
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Klaargelezen
Die eerste foto son
Dat zijn de Red Cullins op Skye
pi_77284419
pi_77284447
En die ander is dus het uitzicht vanaf The Old Man of Storr..
pi_77284671
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet ze wel ff over ons fotografisch geneuzel heen lezen vrees ik
Leert ze nog eens wat joh
pi_77284743
En aangezien Sziget niet doorgaat reisgenote wist nog niet of ze dan nog een baan had en kon het zich ook ff niet veroorloven dus hebben we dat feest af moeten blazen zit ik er nu vrij hard over te denken ff een weekje Schotland te doen voor ik naar Ierland ga

Jullie zijn zo te horen ervaren Schotland-gangers.....hoe zit dat nou met links rijden? Is het handig je eigen auto mee te nemen of daar een auto te huren?
pi_77284910
Ik vond het geen enkel punt in onze eigen auto links te rijden! Zit alles binnen tenminste op de goede plek
Het is 1 a 2 uurtjes wennen, daarna ging het me makkelijker af dan terug wennen rechts te rijden in nederland Ging hier vaker bijna in de fout dan in Schotland
pi_77284959
Als je met de boot gaat P (zie mijn site, schotlandfoto's 2009) kan je lekker je eigen auto meenemen.
Het is alleen rottig met bochten naar links om een rots heen qua uitzicht.
pi_77285041
Jongens ik buig voor Xena en vul haar bakje
Ze heeft me nu wel lang genoeg aan zitten staren naast haar bakje en elke keer als ik beweeg springt ze door de kamer van geluk
pi_77285052
Ik ga de kou in.. ff een flink stukje lopen met het monstertje.. die me steeds sjaggie aan zit te kijken als ik mee zing met de radio
pi_77285053
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Als je met de boot gaat P (zie mijn site, schotlandfoto's 2009) kan je lekker je eigen auto meenemen.
Het is alleen rottig met bochten naar links om een rots heen qua uitzicht.
Ok. Hoe hinderlijk is dat? Ik had je foto's al gezien trouwens Ook Golfer die steeds ongelukkiger begon te kijken als je weer eens een groepsfoto probeerde te maken En is die grote jeep van jullie? Nee toch?

Ik zie het wel voor me btw Eerst een weekje door Schotland crossen en dan oversteken en door Ierland heen racen naar Galway Vervolgens weer terug door Engeland En dat allemaal in september Zin in
pi_77285078
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Jongens ik buig voor Xena en vul haar bakje
Ze heeft me nu wel lang genoeg aan zitten staren naast haar bakje en elke keer als ik beweeg springt ze door de kamer van geluk
dat is herkenbaar! Hier heb ik er een die zo duidelijk maakt dat ie naar buiten wil
pi_77285114
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok. Hoe hinderlijk is dat? Ik zie het wel voor me btw Eerst een weekje door Schotland crossen en dan oversteken en door Ierland heen racen naar Galway Vervolgens weer terug door Engeland En dat allemaal in september Zin in
Ben jaloers! Lijkt me geweldig idd!!
Ik vond dat niet echt hinderlijk.. soms een beetje op de gok rijden als de weggetjes erg smal waren, maar over het algemeen gaat dat best goed
pi_77285396
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef PdeHoog het volgende:

Ok. Hoe hinderlijk is dat? Ik had je foto's al gezien trouwens Ook Golfer die steeds ongelukkiger begon te kijken als je weer eens een groepsfoto probeerde te maken En is die grote jeep van jullie? Nee toch?

Ik zie het wel voor me btw Eerst een weekje door Schotland crossen en dan oversteken en door Ierland heen racen naar Galway Vervolgens weer terug door Engeland En dat allemaal in september Zin in
Wij zaten samen in de auto, dus kon de bijrijder (ik dus , golfer vind het veel te leuk om zelf te rijden) een oogje in het zeil houden.

Wij hebben geen jeep

Klinkt helemaal super lekker
pi_77286242
Links rijden lijkt me eng
Ik had ook helemaal respect voor Ross! Die hielp verhuizen en reed in de bus van mijn schoonvader (megading!) en dan ook nog aan de verkeerde kant van de weg. Ik durf niet eens in dat ding rijden!
pi_77286300
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
Ik had ook helemaal respect voor Ross! Die hielp verhuizen en reed in de bus van mijn schoonvader (megading!) en dan ook nog aan de verkeerde kant van de weg. Ik durf niet eens in dat ding rijden!
Ross is ook tof. Alleen is zijn thee werkelijk niet te zuipen. Net koffie
pi_77286345
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

zo sterk bedoel je? das wrs iets van mannen? de mr drinkt wel eens thee maar wil het ook belachelijk sterk,
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77286378
links rijden lijkt mij wel ff wennen ja maar goed, de mr mag het eerst doen en als ik een beetje een gevoel dat ik t ook durf ga ik wel verder rijden Ik hou van autorijden, hij niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77286424
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Met melk
Maar hij weigerde mijn thee. Hij vond het geen thee

En de verwarming is nog aan, zo lekker Ik was helemaal ongerust vanmorgen.
O en het vriest in de bijkeuken. Ik pak net de (nog een beetje natte) dweil. Wassie hard

En mijn papa en mama komen straks kijken en koffieleuten
pi_77286497
En TARA is tof Gisteren had hij 8 uur gewerkt en ging hij 's avonds nog de trapleuningen verven En idioot netjes Hij kan het zonder afplaktape strakker dan met
pi_77287570
wat een &^%$%-mevrouw net aan de telefoon zeg. Bel ik t ziekenhuis om even iets na te vragen zegt die oh zo vriendelijke mevrouw nadat ik mijn vraag gesteld heb: ' nou kan mij niet vooooooorstellen dat de dr dat gezegd heeft hooooor, vind ik errrrg vreemd' (gatver mensen die met uithalen praten )

Ja dat kan ze weten want ze zit er idd altijd bij als de dr zijn patienten ziet...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77287664
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
En TARA is tof Gisteren had hij 8 uur gewerkt en ging hij 's avonds nog de trapleuningen verven En idioot netjes Hij kan het zonder afplaktape strakker dan met
Held Ik kan echt niet netjes schilderen Ik "huur" daar altijd vrienden voor in
pi_77287790
DE: door de telefoon heentrekken en slaan
pi_77287915
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een &^%$%-mevrouw net aan de telefoon zeg. Bel ik t ziekenhuis om even iets na te vragen zegt die oh zo vriendelijke mevrouw nadat ik mijn vraag gesteld heb: ' nou kan mij niet vooooooorstellen dat de dr dat gezegd heeft hooooor, vind ik errrrg vreemd' (gatver mensen die met uithalen praten )

Ja dat kan ze weten want ze zit er idd altijd bij als de dr zijn patienten ziet...
Slaat ook nergens op idd.
Gisteren kreeg ik een verloskundige aan de tel. haar zwangere client moest naar lab en dan naar de int. ze had eerst een secretaresse aan de foon gehad en die deed zo raar toen durfde de client niet meer te bellen.
Vind ik zo slecht Je zit daar om mensen te HELPEN niet om de oordelen of sjaggo te doen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:31:41 #182
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77288371
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
Je raakt er heel erg snel aan gewend. In Zimbabwe moest ik ook altijd links rijden, en de gaten in de weg ontwijken. Hoewel ik dacht dat schakelen met m'n linkerhand heel gek zou zijn ging het me makkelijk af. Ik vond het lastiger om terug weer rechts te rijden, zeker omdat de richtingaanwijzers de andere kant op gaan, en ook aan de andere kant van het stuur zitten. Hoe vaak ik wel niet eerst de ruitenwissers aanzette, en daarna de richtingaanwijzer de verkeerde kant op deed toen ik net weer terug was in Europa is niet te tellen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77288414
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
Held
Hoe voel jij je?

En haaai Nynke
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:33:36 #184
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77288447
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Held
Hoe voel jij je?

En haaai Nynke
Lekker een dag vrij in Bluezedaal?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77288471
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef freecell het volgende:
DE: door de telefoon heentrekken en slaan
je zou t soms bijna doen ja
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Slaat ook nergens op idd.
Gisteren kreeg ik een verloskundige aan de tel. haar zwangere client moest naar lab en dan naar de int. ze had eerst een secretaresse aan de foon gehad en die deed zo raar toen durfde de client niet meer te bellen.
Vind ik zo slecht Je zit daar om mensen te HELPEN niet om de oordelen of sjaggo te doen.
kan mij best voorstellen dat je soms beu wordt van stomme mensen die bellen of die onaardig tegen jou doen maar het is je werk hoor, je zit er idd om mensen te helpen/te woord te staan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77288491
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Held
Hoe voel jij je?
prima vandaag Voor het laatst naar de fysio geweest voor mijn bekken vandaag en ik voel me ongeveer 7 maanden zwanger.
Nog twee te gaan, heus!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:38:05 #187
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77288614
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
links rijden lijkt mij wel ff wennen ja maar goed, de mr mag het eerst doen en als ik een beetje een gevoel dat ik t ook durf ga ik wel verder rijden Ik hou van autorijden, hij niet.
Het stelt echt helemaal niets voor dat links rijden. Eerste keer dat we naar GB gingen zag ik er best tegenop, maar binnen de kortste keren weet je gewoon niet beter.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_77288714
Mijn wangen staan in brand!!

Het is echt lekker vrieskouig buiten Net 1,5 uur stevig door gestapt met Sam, die ligt nu al diep te tukken
pi_77288773
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Het stelt echt helemaal niets voor dat links rijden. Eerste keer dat we naar GB gingen zag ik er best tegenop, maar binnen de kortste keren weet je gewoon niet beter.
dat zei hij ook al dus ik geloof iedereen maar Komt best goed.

heb zo een ontzettende zin in de vakantie!!!! Duurt allemaal nog even maar dat maakt niets uit!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77288789
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn wangen staan in brand!!

Het is echt lekker vrieskouig buiten Net 1,5 uur stevig door gestapt met Sam, die ligt nu al diep te tukken
heerlijk weer is het he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77288909
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je raakt er heel erg snel aan gewend. In Zimbabwe moest ik ook altijd links rijden, en de gaten in de weg ontwijken. Hoewel ik dacht dat schakelen met m'n linkerhand heel gek zou zijn ging het me makkelijk af. Ik vond het lastiger om terug weer rechts te rijden, zeker omdat de richtingaanwijzers de andere kant op gaan, en ook aan de andere kant van het stuur zitten. Hoe vaak ik wel niet eerst de ruitenwissers aanzette, en daarna de richtingaanwijzer de verkeerde kant op deed toen ik net weer terug was in Europa is niet te tellen...
Haha, wij hadden in ZA 2x een auto gehuurd, en de knopjes bij ruitenwisser e.d. zaten bij beide anders. Was meneer net aan de ene gewend (na heel vaak ruitenwissers aan), kreeg hij een volgende huurauto waarbij het precies andersom was en hij het dus weer fout deed
Hij mepte in het begin ook een keer tegen de deur toen hij wilde schakelen
pi_77288972
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

heerlijk weer is het he?
Moet zo even naar Nijverdal (lijsten kopen) en Rijssen en ik denk dat ik de camera even mee neem en langs de Regge rij (=rivier). Moet er nu wel heel erg mooi uit zien
pi_77289039
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:33 schreef AKnynke het volgende:

Lekker een dag vrij in Bluezedaal?
Yeah, ik hou van mijn 2e weekend & rooster
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef DarkElf het volgende:

kan mij best voorstellen dat je soms beu wordt van stomme mensen die bellen of die onaardig tegen jou doen maar het is je werk hoor, je zit er idd om mensen te helpen/te woord te staan.
Precies. En als je het even niet op kan brengen neem je die telefoon even niet op. Of vraagt een collega, zo doen wij het altijd.
Niet dat als je de tel niet opneemt hij gewoon vanzelf ophoudt hoor, dat dan weer niet
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:01:15 #194
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77289518
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Moet zo even naar Nijverdal (lijsten kopen) en Rijssen en ik denk dat ik de camera even mee neem en langs de Regge rij (=rivier). Moet er nu wel heel erg mooi uit zien
Datr is zeker weten mooi Doe maar, we hebben nog plek voor meer lijsten
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_77292247
DE,idd vervelend dat soort telefoonmensen, bah! FC, wat goed van tara Ik ga zo het snotkind eens vd taxi halen
pi_77292808
Mensen voelt u maar weer een stukje veiliger in nederland.

Ik heb de gehele dag vanaf 07:30 besteed aan ZHKH en ben er nu echt weer helemaal bij.

Vertaling: ZHKH staat voor Zelf Hulp Kamaraden Hulp. Om het makkelijk te houden is het EHBO+++. Was er op zich al best goed in maar vandaag de hele dag les gehad van een CLS'er (Combat Life Saver) dus mijn hoofd staat nu op springen , maar ben echt weer heerlijk bijgetanked qua kennis
pi_77292874
Good for you Braam Er zal maar eens een graadje in onze keel blijven steken tijdens de hightea
pi_77293019
yup yup

Mensen zullen tijdens de High-Tea gewoon bang zijn om ook maar enig teken van verwonding te laten zien, voordat je het weet spring ik boven op je met noodverbandjes en al en ben je binnen 3.4 seconden getransformeerd tot mummie....

On a side note: Heel erg leerzaam vandaag, maar SAAI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_77293494
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zo sterk bedoel je? das wrs iets van mannen? de mr drinkt wel eens thee maar wil het ook belachelijk sterk,
Sterkte thee
pi_77293537
Zo weer terug.. geen foto's, had geen zin om een eind te lopen, en ze waren met graafmachines bezig, niet zo gezellig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')