mooi zo!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:12 schreef Deetch het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussengas
Neuh.. niet éen nieuwerwetse vrachtwaggel heeft datquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:19 schreef blup het volgende:
MAN's hebben dit toch soms nog?
Gaat zeker wennen worden.... maar is al heel wat beter dan in zijn 2 afremmen tot stilstand en terugschakelenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
Dubbelclutchend terugschakelen: koppeling in, uit de versnelling halen, koppeling los, stampje op het gas met andere poot, koppeling weer in, versnelling inleggen en koppeling weer op laten komen; vereist enig gevoel, maar het went vanzelf
Ik denk dat de kans dat je dat ooit gaat doen niet zo heel groot is, gezien het feit dat het meestal antieke voertuigen betreft, en het 'oefenen' van het kunstje am sich nogal 'belastend' is voor de bakquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:36 schreef bluuf het volgende:
Ookal schijnt het lastig te zijn, ik zou toch graag een keer willen rijden met een oude auto met een niet gesynchroniseerde bak (alleen al voor het "pure" autorij gevoel).
Heb je dat straaljagergeluid al een beetje de kop ingedrukt ??quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Gaat zeker wennen worden.... maar is al heel wat beter dan in zijn 2 afremmen tot stilstand en terugschakelen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je dat straaljagergeluid al een beetje de kop ingedrukt ??
Automaten zijn voor vrouwen en heule oude mannen......quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef green_power het volgende:
Niet eens een automaat in je Yank chevelle? En hoe is het met je tjik?
Jah, maar ik had het over de échte wereld hequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Er worden nogsteeds nieuwe vrachtwagens gebouwd met ongesynchroniseerde versnellingsbakken hoor. Ga maar eens aan de overkant van de grote plas kijken. Die rare amerikanen zweren er nogsteeds bij
Je zegt het zelf alquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Er worden nogsteeds nieuwe vrachtwagens gebouwd met ongesynchroniseerde versnellingsbakken hoor. Ga maar eens aan de overkant van de grote plas kijken. Die rare amerikanen zweren er nogsteeds bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |