abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:45:27 #201
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53691758
Ik weet niet meer precies hoeveel mensen er vreemdgaan...

Maar ik vind het wel altijd frappant dat iedereen zegt dat het niet om hun relatie gaat.

Zalige onwetendheid.
Een open relatie is idd veel erger.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_53693776
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik weet noet hoe jij over eten denkt, maar ik hecht aan bloemkool héél andere normen en waarden dan aan seks.
Alsof verlangen, honger en geilheid door normen en waarden gestuurd worden.... ik dacht het niet.

Als je claimt dat je je nooit zult afvragen hoe het is om met een andere jongen te seksen, omdat dat niet volgens jouw normen en waarden is, dan geloof ik je niet. Er is eerst een gedachte/verlangen/honger/aantrekkingskracht/vonk/neiging, pas daarna kun je je normen en waardenstelsel eroverheen gooien.

Wat dat betreft is honger (naar patat of bloemkool) niet anders dan een seksueel verlangen (een opgewonden gedachte bij een passerende vent), primaire verlangens worden niet door normen en waarden gestuurd, die overkomen je of je wil of niet. HONGERRRR!!!!
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:16:10 #203
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_53695178
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:11 schreef Roquefort het volgende:
Leuke vergelijking.
Ik heb best wel eens honger! But I don't indulge... Anders word ik dik!

En natuurlijjk, als je op dieet bent mag je best naar het menu kijken! Maar je bent zwak als je je laat leiden door je verlangens en alles eet wat los en vast zit.

En door een vrouw (en sex) met maar een soort groente te vergelijken vind ik dat je vrouwen toch echt tekort doet (of zelf een beetje inspiratieloos bent).

Misschien is het dan wel altijd dezelfde bloemkool, maar je kan genoeg varieren door de ene avond te roerbakken, te koken met een kaassausje of een beetje sambal om het wat heter te maken. Ook kun je er de ene avond een flinke slavink bijdoen en de andere avond een lekkere hamburger bakken, om over een lekker pepersteakje nog maar te zwijgen. En dan begin ik nog niet eens over aardappels... Recepten genoeg om de bloemkool jaren lekker te houden!

En als je dan toch in goed overleg met de bloemkool een keer brocoli eet is het geen probleem!

Als je de bloemkool maar niet in de koelkast laat verpieteren door je tegoed te doen aan verse boontjes terwijl de bloemkool op je wacht in de koelkast! Want dat is niet eerlijk.

Eet smakelijk.

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_53696380
Jullie rukken mijn vergelijking uit zijn verband.

Ik reageer op dat meisje claimt dat ze zich niet voor kan stellen dat ze ooit zich zal afvragen hoe seks met iemand anders zou zijn. Je hoeft mij echt niet te vertellen dat een monogame relatie mogelijk en plezierig is, ik ben al vele jaren gelukkig getrouwd en monogaam, volgende week vieren we weer een huwelijksjubileum.
Maar dat mijn vrouw en ik nooit in al die jaren een flits gedacht zouden hebben aan seks met een ander, dat zou onzinnig zijn, zo steekt een mens niet in elkaar, dat is het enige dat ik beweer.

Ik geloof niet in open relaties, en ik geloof net zo min dat er mensen zijn die hun hele leven nooit eens aan seks met een ander dan hun partner denken. Is dat zo'n ingewikkeld te begrijpen concept?
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:01:27 #205
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53696513
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik heb best wel eens honger! But I don't indulge... Anders word ik dik!

En natuurlijjk, als je op dieet bent mag je best naar het menu kijken! Maar je bent zwak als je je laat leiden door je verlangens en alles eet wat los en vast zit.

En door een vrouw (en sex) met maar een soort groente te vergelijken vind ik dat je vrouwen toch echt tekort doet (of zelf een beetje inspiratieloos bent).

Misschien is het dan wel altijd dezelfde bloemkool, maar je kan genoeg varieren door de ene avond te roerbakken, te koken met een kaassausje of een beetje sambal om het wat heter te maken. Ook kun je er de ene avond een flinke slavink bijdoen en de andere avond een lekkere hamburger bakken, om over een lekker pepersteakje nog maar te zwijgen. En dan begin ik nog niet eens over aardappels... Recepten genoeg om de bloemkool jaren lekker te houden!

En als je dan toch in goed overleg met de bloemkool een keer brocoli eet is het geen probleem!

Als je de bloemkool maar niet in de koelkast laat verpieteren door je tegoed te doen aan verse boontjes terwijl de bloemkool op je wacht in de koelkast! Want dat is niet eerlijk.

Eet smakelijk.

Deze vind ik nog het mooist. Lekker varkenshaasje en dat soort dingen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:28:12 #206
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_53697221
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:57 schreef Roquefort het volgende:
Jullie rukken mijn vergelijking uit zijn verband.

Ik reageer op dat meisje claimt dat ze zich niet voor kan stellen dat ze ooit zich zal afvragen hoe seks met iemand anders zou zijn. Je hoeft mij echt niet te vertellen dat een monogame relatie mogelijk en plezierig is, ik ben al vele jaren gelukkig getrouwd en monogaam, volgende week vieren we weer een huwelijksjubileum.
Maar dat mijn vrouw en ik nooit in al die jaren een flits gedacht zouden hebben aan seks met een ander, dat zou onzinnig zijn, zo steekt een mens niet in elkaar, dat is het enige dat ik beweer.

Ik geloof niet in open relaties, en ik geloof net zo min dat er mensen zijn die hun hele leven nooit eens aan seks met een ander dan hun partner denken. Is dat zo'n ingewikkeld te begrijpen concept?
Nee, ik ben het ook met je eens!

En eerlijk... Ik denk ook wel eens aan brocolli terwijl ik bloemkool eet

Ik vond alleen dat je redelijk kort door de bocht reageerde, dus voelde me geroepen om de hete bloemkolen van het vuur te halen. Sorry
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 22:09:35 #207
27084 Pissie
Like duh....
pi_54019280
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe kun je dat delen met je vriend!?! Ik zie het absoluut niet in. Help mij!

Ik kan me er absoluut niets bij voorstellen, ben misschien wel heel traditioneel, hoe je dat met je vriend kan delen. Vertellen jullie elkaar alles? Wat je bij die ander hebt gedaan, wat die ander bij jou heeft gedaan? Details? Lengte? Ik kan me er echt niets, maar dan ook niets bij voorstellen!

Ik word al gek bij de gedachte dat mijn vriendin me verteld dat ze 'het' met iemand anders heeft gedaan, laat staan dat ze er honderduit over verteld als we weer samen in bed liggen. Misschien is dat wel omdat ik nog niet zo zeker ben van mijn eigen kunnen!
Tja, hoe deel je dat... dat is denk ik voor iedereen verschillend.

In mijn geval houdt het delen in dat ik het er met mijn vriend over heb. We treden niet tot in de kleinste details, maar vertellen elkaar wel veel. En soms 'delen' we de (nieuwe) ervaringen in de praktijk Want je bent nooit te oud om wat te leren, ons sexleven is er echt door veranderd, we zijn allebei stukken wilder geworden in bed... Staan open voor meer dingen hierdoor, maar beleven het niet samen, dmv een trio of toekijken ofzo.

Maar het kan ook zijn dat we alleen maar vragen: "Was het leuk? Was het lekker? Mooi zo... "
en dat kan soms ook genoeg zijn. Ligt helemaal aan de situatie en het moment. We vinden het ook allebei niet gek, raar of vies als de ander verteld over de sex met een ander. In tegendeel zelfs
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 22:16:38 #208
27084 Pissie
Like duh....
pi_54019465
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet niet meer precies hoeveel mensen er vreemdgaan...

Maar ik vind het wel altijd frappant dat iedereen zegt dat het niet om hun relatie gaat.

Zalige onwetendheid.
Een open relatie is idd veel erger.
Een open relatie is niet erger, een open relatie is juist gebaseert op eerlijkheid en openheid,
vreemdgaan is in een woord gezegd achterbaks, en dus erger naar mijn idee....

Ik ben wel benieuwd waar jij jou 'wijsheid' op baseert....
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_54020148
pffff ik zou het echt niet kunnen een 'open' relatie
mijn tere Friese hartje zou kapot gaan...
mischien met opvoeding te maken.... ben vrij tradiotioneel opgevoed....niet christelijk overigens
  donderdag 18 oktober 2007 @ 22:55:32 #210
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54020435
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef Pissie het volgende:

[..]

Een open relatie is niet erger, een open relatie is juist gebaseert op eerlijkheid en openheid,

Ik ben wel benieuwd waar jij jou 'wijsheid' op baseert....
Het was sarcastisch bedoeld.

Ik bedoel dat je beter een open relatie kunt hebben dan het gelieg en bedrieg dat (hoeveel procent was het ook alweer?)de mensen die vreemdgaan normaal vinden.

Als je mijn eerdere reakties had gelezen, had je dat geweten.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_54023374
Nope, een open relatie zou echt helemaal niks voor mij zijn. Ik zou er gigantisch paranoïde van worden.....plus heb ik echt geen behoefte om met iemand anders het bed in te duiken als ik verliefd ben....Het vreemde is dat ik buiten een relatie liefde en sex wel apart kan zien, maar binnen in een relatie absoluut niet....Naar mijn idee kies je voor een relatie omdat je alles met die ene persoon wilt delen....
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:17:16 #212
172358 oddman
Introspecteur
pi_54025928
Het volgende heb ik op mijn blog gezet, onder andere naar aanleiding van dit topic. In het Engels, dat dan wel, maar dat zou geen probleem mogen zijn, wel?
quote:
Alternative application of liberal principles

Or,

Musings on fidelity in relationships

It was in my first year in Leiden, I remember it well. I was riding the train from Leiden to The Hague, it must have been sometime in the afternoon. Power lines near De Vink and meadows between Leiden and Voorschoten. A pretty and slender girl was sitting next to me and as always we were having a conversation, a nice and open conversation about some more or less esoteric thing. I don't recall the exact reason why we broached the subject of open relationships, but we did.
It was the first time I had cause to think about it seriously. My first instict was, and frankly, it still (or once again) is, to say the following:
"I don't mind as long as I know the other person will come back to me, as long as I can be sure to remain number one in my significant other's life. As for me, I shouldn't feel the need to and if I did, I'd want to have someone who will always remain number one for me."
My partner in crime found this somewhat surprising and enlightened me about her own view on the matter:
"Well, I do mind if the other's doing it. I'd like to be able to try something else myself and then come back, but I don't think I could accept the same from the other person. I also know that my boyfriend does not allow any sort of infidelity. Still, I think it's pretty cool that you're open-minded enough about it."
Which was nice and all but rather ironic. You see, the fact of the matter was that I had a crush on this girl while she had a boyfriend so if anything was going to happen I was going to be playing the second fiddle, so to speak. Which was exactly the thing I wasn't interested in.

Anyway, I'd like to muse a little on the meaning, desirability and acceptability of being non-exclusive in a relationship.
What does it really mean to be non-exclusive? I recognize endless degrees of 'unfaithfulness', ranging from 'looking at other people' to 'being polyamorous'. Nobody is totally, entirely exclusive. So it's more of determining the level of acceptable, nay, appropriate unfaithfulness in one's relationship. We do not live in Islamic theocracies so everyday cross-gender interaction is par for the course. From talking to the other gender to going off into the sunset with a new lover, everybody has a boundary somewhere. I seek to discover mine.
I recognize two different scales. The first is intent, the second is action. Usually when dealing with infractions concerning boundaries of any sort, intent is not of any relevance. In this case, however, I maintain intent is of consequence. What my lover desires to do is certainly important to me, not just what my lover actually does with that intent.
Thus, there are two scales: the scale of intent and the scale of action.
These scales can follow the same axis. Let me throw out a number of words to illustrate this axis.
Intent:
1. No romantic desire for anyone else period.
2. Finding other people physically attractive.
3. Wanting to get to know attractive people better because of that attractiveness.
4. Wanting harmless (semi-erotic) intimacy with someone attractive.
5. Wanting intimacy (fully erotic) with someone attractive but not 'meaningful'.
6. Wanting intimacy and a limited emotional connection with an attractive person.
7. Wanting intimacy and a full-blown emotional connection, basically a relationship.
8. Wanting intimacy and a full-blown emotional connection to a level exceeding the current relationship.

Action:
1. Nothing exceeding politeness with other people.
2. Looking at great specimens of the opposite sex.
3. Flirting with attractive people.
4. Having harmless intimacy with someone attractive. (Yes, the following is going to be predictable.)
5. Having intimacy with someone attractive but not 'meaningful'.
6. Having intimacy and a limited emotional connection with an attractive person.
7. Having intimacy and a full-blown emotional connection, basically a relationship.
8. Having intimacy and a full-blown emotional connection to a level exceeding the current relationship.

Funny thing is that the level of perceived emotional connection with another person is dependent on one's own perception of the original relationship: if one is very secure about the mutual love, things can be 5 or 6. Insecure people never find other sex partners 'meaningless', so they can't differentiate between 5, 6, 7 and 8. It's all 'sleeping around'.
I think it takes quite a lot of confidence to be able to call any other sex partner 'meaningless', much less be able to tell 5 from 6.

Every person has four values:
1. Own intent: the level of your own mental faithfulness, the way you will think about attractive people.
2. Own action: the level of your own physical faithfulness, the sort of sordid things you do with attractive people who are not your, eh, prime partner.
3. Acceptable intent: the level of intent you accept in your partner. This is a tough one as your partner has to tell you about it.
4. Acceptable action: the level of physical unfaithfulness you find acceptable in your partner.

This speaks for itself.
Having high Own Action while you partner has a low Acceptable Action makes you a cheater.
Non-matching Intent and Action makes you a liar.
Non-matching Own and Acceptable makes you a bigot or a softie.
Having low Own Intent and Action makes you faithful.
Low Acceptable values makes you controlling and anal.
Common sense tells us one defaults to the most conservative point of view concerning differences of opinion in a relationship and many people object to their significant others' adventures, so even if one partner's Own values are high while the other's Acceptable values are low things aren't going to work very harmoniously. People adapt, and usually the less adventurous choice is adopted.

Looking at our statements in the introduction, we can try to determine these values for me and the attractive girl.
For me:
1. Own intent: well, I know how I felt at the time and I can say I was smittten with the attractive girl and wasn't planning on any sort of intimacy with anyone, so probably a 3.
2. Own action: considering the fact that I said I wasn't interested, I can stick this one at 2. I wouldn't've flirted with anyone not my partner. Assuming a proper partner, of course.
3. Acceptable intent: I stated I would not be comfortable with any attachment exceeding the level between me and my SO, so 6.
4. Acceptable action: The same, really. 6, provided the other person would theoretically allow me the same freedom. Wouldn't really be happy with anything above 3, though.

For her:
1. Own intent: She wouldn't mind experimenting. She did express the intent to remain with the same boyfriend, so up to and including 6.
2. Own action: I have personally experienced 4 with her and I know I'm not the only one. She may even have wanted to go up to 6, but her boyfriend wouldn't agree.
3. Acceptable intent: Wouldn't know, but I'm sure she'd be able to handle her boyfriend fantasising about one-night stands with other women. I'm guessing a 5, here.
4. Acceptable action: She wouldn't accept sleeping around. 4.

Now, the question is whether having high Own values makes one unfaithful or just, er, active.
My theory is that it's no problem as long as the other's Acceptable scores aren't violated.

So, how do I feel about these things myself right now? Let's apply this to to current situation, shall we.
1. Own intent: Tough one. I don't feel like anything else at the moment, but I do think that anything not exceeding the level of intimacy with the significant other should be a fundamental problem. I do, however, object to true polyamory. 6 would be okay (given SO consent, obviously), 7 would be cause to break up, solely because of my own limits. I want a Special Someone, someone who is above all else and I want this person to be my number one girlfriend.
2. Own Action: Theoretically matching the Own Intent, but at the moment... well, let's say that to avoid confusion I'm not going to surpass 3. The worst I have done ever would be 4. Which made me horribly uncomfortable already.
3. Acceptable Intent: matching my own. I think my partner should have the sort of freedom I give myself. My partner can want anything as long as she doesn't want more with someone else than she wants with me. 6 is okay. 7 is cause for concern, needing to see whether it's going to pass and 8 is unacceptable.
4. Acceptable Action: I'd allow the other person the same level of freedom she'd allow me, up to 6. Actually going out and doing a 7 is ground for relational termination. 8 will make me curl up in a ball and want to die.
In practice, 4 and above will make me somewhat uncomfortable and I'd need to be able to completely trust my partner and trust in the fact that our love really is above it all.
The real question, of course, is whether I'd be able to even tell the difference between 5, 6, 7 and 8...

Now I'm curious. How do you people feel about this sort of thing?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:20:38 #213
27084 Pissie
Like duh....
pi_54037502
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Het was sarcastisch bedoeld.

Ik bedoel dat je beter een open relatie kunt hebben dan het gelieg en bedrieg dat (hoeveel procent was het ook alweer?)de mensen die vreemdgaan normaal vinden.

Als je mijn eerdere reakties had gelezen, had je dat geweten.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik idd niet alles opnieuw heb gelezen wat eerder geschreven staat...

Mijn excuses...

Met wat je nu schreef ben ik het natuurlijk wel helemaal eens....
pi_54040794
Mijn meisje weet dat ik weleens geil op andere vrouwen, maar altijd thuiskom om die geilheid op elk mogelijke manier op haar te botvieren.

Ik vind spreken van een open relatie hetzelfde als volstrekt monogame gedachten van iemand eisen. Ik heb er 2 gehad en nooit de bijzondere band opgebouwd daarin met die persoon die ik in een monogame relatie krijg. Het is toch vooral altijd om de 'opties open te houden' met het idee 'om voor de liefde bij elkaar te komen'. Bij mij zit die liefde ook toch een tikkeltje in de exclusiviteit van de lichamelijke kant en dat geldt voor meer mensen.

Overigens vind ik het makkelijker om een open relatie te hebben met iemand die ik enkel leuk vind zonder verliefdheid. Verliefdheid heeft altijd iets van 'zij is van mij' in zich. Als dat er niet is, dan ben ik de moeilijkste niet.

Ik denk overigens dat mensen hier voorbijgaan aan het vluchtgedrag van vreemdgangers, die gaan vreemd omdat het een spanning biedt die ze niet in hun relatie hebben. Dat is een andere spanning dan de mogelijkheid met iedereen buiten je relatie seks te hebben.
Verbaal terrorist
pi_54085353
Ik vind vreemdgaan niet normaal maar ik begrijp het soms wel en daarom zal ik ook nooit de relatie daarom verbreken.... Ik heb liever dat ie het eens op iemand anders botviert (zonder daar verdere gevoelens bij te hebben) dan dat ie het met mij doet en dan aan iemand anders denkt.

Monogaam zijn we allemaal 'niet'! Zolang je maar vanelkaar houd en inderdaad voor de liefde bijelkaar bent....
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:03:10 #216
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_54085595
Ik heb er echt niks mee. Vind het verschrikkelijk als ik mijn vriend zou moeten 'delen'. Maar idd, als je het allebei oke vindt, waarom niet?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_54110098
quote:
Ik denk overigens dat mensen hier voorbijgaan aan het vluchtgedrag van vreemdgangers, die gaan vreemd omdat het een spanning biedt die ze niet in hun relatie hebben. Dat is een andere spanning dan de mogelijkheid met iedereen buiten je relatie seks te hebben.
Nou ja, zoek die spanning dan op!
Zolang het enkel spanning is en het niet in je opkomt om op te geven wat je hebt moet ik eerlijk zeggen dat ik het probleem niet zo zie.
Ik weet dat er maar 1 is met wie ik samen wil wonen, kinderen wil krijgen etc..
pi_77542558
Ik ben nu 2 jaar getrouwd heb een kind en kwam er achter dat mijn vrouw aanstelten maakt om vreemd te gaan (msn contact, met behulp van haar beste vriendin) ondanks dat ik meer behoefte in sex heb dan haar. Om haar de kans te geven hebben wij hebben nu een open relatie voor een jaar, daarna als een van de 2 het niet meer wil stoppen we er mee en hebben we weer een gewone relatie.
Mijn bedoeling was om via een swinger site iemand samen te regelen en dan trio-tjes te doen en soms 1 op 1, maar nu doet ze dat met haar beste vriendin die wel een paar mannen kent, ze zitten dan achter msn enzo en cammen, laten hun tieten zien enzo, kijken naar mannen die zich trekken.
Nu moet ik afstand houden van haar, ze gedraagt zich stiekem, en wist continu alle berichtjes in haar telefoon.
ze zegt dat als ik afstand neem dat ze vanzelf naar mij toekomt, maar Ik wilde dit juist samen doen en nu voel ik mij buitengesloten. Dit heb ik haar meerdere malen over gesproken maar ze wordt steeds boos als ik er over begint.
Ik heb het er erg moeite mee, en ik heb zelf eigenlijk niet eens meer de behoefte om wat met een andere vrouw te doen, ik wil gewoon beter contact met mijn vrouw op sexueel gebied. Er was mij ook beloofd dat ik meer sex zou krijgen maar tot nu toe zie ik nog geen verandering.

Ik heb nu alles op papier gezet wat me dwars zit en dat naar haar gemaild.
Voor de rest is ze gewoon een lieve vrouw en doen ze wel normaal tegen me.
Wat mij het meeste dwars zit is dat ik het gevoel krijg dat ze een sexrelatie wil inplaats van gewoon een keer proberen.
ze heeft het nog niet gedaan met een ander, ze heeft mij beloofd dat ze het dan ook zal zeggen als ze het gedaan heeft.

Ik weet alleen niet of ik dit gevoel een jaar lang kan volhouden..
misschien moet ik ook geduld hebben, maar ik vindt ook dat haar vriendin niets met onze sex leven te maken moet hebben, het voelt af en toe alsof ik 2 vrouwen in huis heb waar ik mij tegen moet verdedigen.
Haar vriendin bemoeit zich overal mee ze heeft ook commentaar op mijn vrouw.
Soms heb ik gewoon het gevoel alsof hun een stel zijn en mijn vrouw neemt veel zaken van haar over waar ik niet altijd mee eens ben.
Persoonlijk vond ik het allemaal goed tot op het moment dat ze met ons sex leven begint te bemoeien.

Ik heb misschien te weining tijd gehad om goede afspraken te maken,
maar je weet ook niet waar je op moet letten tot je het mee maakt en afspraken maken as we go is nog al lastig.
ze wil niet bij mij weg, maar dit maakt onze relatie wel erg moeilijk voor mij.
Ze noemt me jaloers (het voelt het meer als buitengesloten), ook al ben ik dat, dan is dat toch ook ons probleem en niet alleen mijn eigen?
Moet ik mij constant ergeren aan haar gedag het hele jaar? of moet ze zich gewoon wat aanpassen?
of maak ik het erger dan het is?

Ik moest dit gewoon ergens kwijt, ik heb geen vrienden waar ik dit soort dingen bespreek, en normaal bespreek ik dit soort dingen altijd met mijn vrouw, maar dat werkt nu niet echt...

Het kan goed gaan daar ben ik van overtuigd maar zij heeft een verkeerde start genomen en is bij die foute start verder gegaan met waar zij mee bezig was. Als zij zelf eerder het voorstel had gedaan, en wij samen op swingers sites mensen regelen enzo zou het stukken beter aanvoelen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:53:16 #219
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77543261
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:59 schreef stonecoldcrazy het volgende:
Hee hoe staan jullie fok!\'ers eigenlijk tegenover open relaties?
Persoonlijk vind ik het eigenlijk juist iets heel goeds als je tenminste nog jong bent en nog niet in de \"settle-fase\" zit, want je stelt het geluk van je partner boven dat van jezelf, ik heb altijd zoiets van als mijn vriendin wil zoenen met een kerel als ze met der vriendinnen uit is dan moet ze dat gewoon doen, maar ze moet ook niet zeiken als ik dat doe, op een of andere rare manier heb ik zelfs het gevoel dat onze relatie er spannender door wordt, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders, iig wat vinden jullie van open relaties, zijn er miss ook mensen die hier zelf ook ervaring mee hebben, laat het horen..
Mij lijkt het te veel extra complicaties ten opzichte van de extra "groei" en seks. Maar alles is bespreekbaar bij mij. Sta je op exclusiviteit, prima. Wil je juist een heel open relatie, ook prima. Maar aan dat laatste heb ik persoonlijk geen behoefte.

Stop eens met elkaar proberen te moraliseren...
pi_77543285
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef vader85 het volgende:
Ik ben nu 2 jaar getrouwd heb een kind en kwam er achter dat mijn vrouw aanstelten maakt om vreemd te gaan (msn contact, met behulp van haar beste vriendin) ondanks dat ik meer behoefte in sex heb dan haar. Om haar de kans te geven hebben wij hebben nu een open relatie voor een jaar, daarna als een van de 2 het niet meer wil stoppen we er mee en hebben we weer een gewone relatie.
Mijn bedoeling was om via een swinger site iemand samen te regelen en dan trio-tjes te doen en soms 1 op 1, maar nu doet ze dat met haar beste vriendin die wel een paar mannen kent, ze zitten dan achter msn enzo en cammen, laten hun tieten zien enzo, kijken naar mannen die zich trekken.
Nu moet ik afstand houden van haar, ze gedraagt zich stiekem, en wist continu alle berichtjes in haar telefoon.
ze zegt dat als ik afstand neem dat ze vanzelf naar mij toekomt, maar Ik wilde dit juist samen doen en nu voel ik mij buitengesloten. Dit heb ik haar meerdere malen over gesproken maar ze wordt steeds boos als ik er over begint.
Ik heb het er erg moeite mee, en ik heb zelf eigenlijk niet eens meer de behoefte om wat met een andere vrouw te doen, ik wil gewoon beter contact met mijn vrouw op sexueel gebied. Er was mij ook beloofd dat ik meer sex zou krijgen maar tot nu toe zie ik nog geen verandering.

Wat mij het meeste dwars zit is dat ik het gevoel krijg dat ze een sexrelatie wil inplaats van gewoon een keer proberen.
ze heeft het nog niet gedaan met een ander, ze heeft mij beloofd dat ze het dan ook zal zeggen als ze het gedaan heeft.

misschien moet ik ook geduld hebben, maar ik vindt ook dat haar vriendin niets met onze sex leven te maken moet hebben, het voelt af en toe alsof ik 2 vrouwen in huis heb waar ik mij tegen moet verdedigen.
Soms heb ik gewoon het gevoel alsof hun een stel zijn en mijn vrouw neemt veel zaken van haar over waar ik niet altijd mee eens ben.
Persoonlijk vond ik het allemaal goed tot op het moment dat ze met ons sex leven begint te bemoeien.

maar je weet ook niet waar je op moet letten tot je het mee maakt en afspraken maken as we go is nog al lastig.
Ze noemt me jaloers (het voelt het meer als buitengesloten), ook al ben ik dat, dan is dat toch ook ons probleem en niet alleen mijn eigen?
Moet ik mij constant ergeren aan haar gedag het hele jaar? of moet ze zich gewoon wat aanpassen?

Ik moest dit gewoon ergens kwijt, ik heb geen vrienden waar ik dit soort dingen bespreek, en normaal bespreek ik dit soort dingen altijd met mijn vrouw, maar dat werkt nu niet echt...

Het kan goed gaan daar ben ik van overtuigd maar zij heeft een verkeerde start genomen en is bij die foute start verder gegaan met waar zij mee bezig was. Als zij zelf eerder het voorstel had gedaan, en wij samen op swingers sites mensen regelen enzo zou het stukken beter aanvoelen.
Nee, je moet je niet constant ergeren, je moet dit hier en nu stoppen!
Dit is geen open relatie, dit is gewoon over de ander heen lopen, je zin doordrammen en iemand stevig kwetsen.

Als je werkelijk wel wat wil doen op dat gebied kan je evt duidelijk maken dat je daar dan samen over praat in dat jaar ipv dat zij lekker met haar vriendin de hort op gaat.
Zodat jullie een jaar hebben om duidelijk te krijgen wat je dan presies wil, daar veel over praten.
Maar als je het vooral voor haar doet, begin er dan niet aan, dat gaat niets beter maken, dat gaat niets oplossen, dat gaat alleen maar hele erge pijn doen.

Problemen tussen de lakens los je niet op door wat met een ander te gaan doen, eerst zelf echt goed met elkaar zitten, tussen de lakens en daarbuiten, dan pas vanuit daar samen tot de conclusie komen dat je dit wel wil proberen, afspraken maken van hoe gaan we dat aanpakken voorzichtig aan.
NOOIT het doen om de ander te plezieren terwijl je er eigenlijk geen behoefte aan hebt, teveel pijn, vertrouwen gaat verloren, relatie gaat kapot!

Zij loopt over jouw gevoelens heen, wil je twijvels niet aanhoren, laat staan begrip tonen, dit is geen gezonde grond voor zowel een open als een monogame relatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:13:02 #221
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_77543803
quote:

Weet je... als je getrouwd bent, samen een kind hebt, maar ook de behoefte heb om over zoiets fundamenteels in je relatie een mail te moeten sturen naar je vrouw... vraag je dan heel hard op af wat je nog bij elkaar doet.

Daarnaast, jij kan een open relatie niet aan. Als je al zo anders tegen zoiets aankijkt als haar, moet jer niet aan beginnen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_77545756
@Vader85

Zodra jij je buitengesloten gaat voelen is dit geen goed teken. Je verteld dat haar vriendin zich er in mengt en dit is ook niet goed. Een open relatie kun je pas doen op het moment je beiden goed in je vel zit. Je kan dit niet doen om je relatie te redden.

Jij wilt meer sex en zij wilt het buiten zoeken. Ik denk dat ze op je uit is gekeken maar niet het left heeft om van je af te gaan. Ik zou een jaar aangrijpen om goed met haar te praten ipv haar buiten de deur te laten neuken. Als zij dit niet wil dan zou ik eieren voor mijn geld kiezen en van haar af gaan.
Haters gonna hate.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:34:27 #223
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_77548819
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef Pissie het volgende:

[..]

Precies.

Ik heb het idee dat mensen met een open relatie, dus stellen die er samen achterstaan, veel eerlijker zijn omdat ze ALLES durven te bespreken. Ken stellen die wel fantaseren over anderen of vreemdgaan omdat de lust het overwint maar als je het gewoon kunt bespreken en er afspraken over maakt kun je alles eerlijk zeggen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_77554203
quote:

Ik kan niet uit ervaring spreken maar heb je post eens goed gelezen en vind ook net als eerder vermeld dat hier gewoon gedaan wordt wat men zelf wil zonder ook maar enig respect te hebben voor of rekening te houden met jou.
Volgens mij is ook de enige oplossing om dit NU een halt toe te roepen.
Niet door er ruzie over te maken maar door er eens goed over te praten en per direct dat open gedoe terug te draaien totdat men er beiden achter staat.
Het lijkt wel of je een afspraak met iemand hebt gemaakt zonder de kleine regeltjes te lezen want je voelt je tenslotte belazerd.
Waarom zou zij zich trouwens wel aan de afspraak van 1 jaar houden als het haar na dat jaar nog steeds goed bevalt ?
Waarom zou jij je een jaar lang laten kwetsen door nb je partner omdat je schijnbaar iets heel anders bedoelde dan zij er nu van maakt?
Afspraken mag je altijd op terug komen als ze niet bevallen toch?

Ik wil dan ook niet invullen wat er tijdens of na dat jaar gebeurd maar hou je wel voor ogen dat als je dit niet stopt je alles kan verliezen wat je lief is, inclusief jezelf.
Zij heeft nu (als jij je aan dat jaar vastklampt en niet eeerder ingrijpt) een jaar lang de kans om te doen wat ze wil zonder rekening te houden met wat jij wil.
Als ze in dat jaar een leefstijl vindt die haar beter bevalt hoef ik je niet uit te leggen waar jij naar dat jaar blijft.
Mocht ze echter zelf gekwetst worden of toch vinden dat haar nieuwe levensstijl niet (meer) bij haar past heeft ze nu de zekerheid dat jij nog steeds wacht tot ze haar beloftes naar jou inlost.
Zij kan dus een jaar lang gokken en krijgt haar inzet altijd terug, jij moet maar wachten wat je nog terug krijgt en of je nog wat terug krijgt.
Dat lijkt me dus geen gelijkwaardige verhouding als je het al volhoud.

Soms moet je in het leven keuzes maken en die gaan niet altijd tussen "goed" en "slecht" maar soms tusssen "slecht" en "minder slecht" en ik ben bang dat als jullie er niet uit komen jij hierin een keuze moet maken.
Welke beslis alleen jij maar mijn mening hierin is hopelijk duidelijk maar helaas niet van belang.

Ik hoop dan ook dat jullie samen tot een oplossing komen die jullie allebei bevredigd en anders hoop ik dat je voor jezelf (en kind) kiest.
pi_77555301
Ik zou nooit een open relatie kunnen hebben. Ik wil een mannetje volledig voor mijzelf.
Ik ben dan ook van nature vrij jaloers moet ik zeggen . Toch ben ik benieuwd hoe anderen zo'n relatie beleven.
pi_77555398
Vader85: Zij wil een open relatie, jij niet. Je hebt geen keuze, omdat ze het toch doet ( zegt ze ). Ik lees de pijn in je post. Je houdt verschrikkelijk veel van haar, maar ieder blind paard kan zien dat dit een alles behalve normale relatie is. De verhouding tussen jullie zit scheef, als het nog aanwezig is tenminste.

Stop met de mail, spreek je uit, face to face. En wel nu.

Een open relatie kan alleen werken als beide partijen er vrijwillig in gestapt zijn. Niet omdat de ander dat perse wil en je haar wil oplegt.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_77555606
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:16 schreef Chahna het volgende:
Ik zou nooit een open relatie kunnen hebben. Ik wil een mannetje volledig voor mijzelf.
Ik ben dan ook van nature vrij jaloers moet ik zeggen . Toch ben ik benieuwd hoe anderen zo'n relatie beleven.

Helemaal mee eens.
Ik zou het ook niet willen of kunnen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:18:15 #228
173455 KeyzerSoze
Green eyed bandit
pi_77557800
quote:

Best wel kut als je erachter komt dat je met een hoer bent getrouwd.
smoke and a pancake?
pi_77580286
Ok ik heb gister een gesprek met haar gehad aan de telefoon,
Ze luisterde weer niet en toen ze begon te dreigen ben ik maar mee gaan dreigen en toen kneep ze hem wel een beetje.
Ze had opgehangen en ik ben naar haar toegegaan vanuit mijn werk, wat zullen mijn collega's wel niet denken...
toen ik bij haar was deed ze hardstike normaal, en hebben uiteidelijk rustig gepraat waar ik last van had.
Eindelijk luisterde ze.
Het is gewoon bij haar soms moeilijk om met haar een converterende gesprek te hebben, want als ze ook maar boos wordt luisterd ze niet naar wat ik zeg, en wordt alleen maar bozer als ik meer zeg en het maakt dan niet meer uit wat ik zeg. (vooral als haar vriendin er bij is die zich ook eens er bij gaat mengen... /spit)

De afspraken die we tot nu toe gemaakt hebben:
-Minder contact met haar vriendin, en dit onderwerp blijft alleen bij ons.
Ze heeft vaak wel de hele dag wel op een manier contact met haar en hier wordt ik ook gek van.
-Zij zal minder achter de pc zitten, zodat ik niet steeds naar boven gestuurd wordt. (ze is ook met een erotische verhaal bezig maar "I don't give a SHit", ik heb haar eerste verhaal gelezen en dat was min of meer "standaard" sex)
-Ik heb haar gezegt de manier waarop zijn de jongens uitdaagd, dat ik dat niet fijn vind (en zeker niet als ik boven wil slapen, en dat ik continu dat gegiegel van die 2 moest aanhoren. ze gaat dat alleen via normale msn chat, doen.
en ik krijg gewoon een datum te horen wanneer, zodat ik weet waar ik aan toe ben.
ik heb haar ook gezegd dat ik het niet fijn vind dat ze zo lang contact van te voren met die jongens heeft voordat ze wat begint te doen, dit komt over als een band kweken of een (sex)relatie. Gewoon hop der boven op en weg wezen, aub idee heb ik minder moeite mee.
ze gaat het toch waarschijinlijk met een van de jongens doen die haar vriendin heeft voorgesteld, omdat ze daar meer vertrouwen inheeft dan een onbekende.. hier ben ik het gedeeltelijk niet mee eens, ze kan toch eerst een gesprek aan gaan met die gene voordat je begint? maar goed.
-Wij hebben afgesproken niet steeds dezelfde jongen te gebruiken, per keer moet het een andere zijn en bij de trio-tjes wil ik betroken zijn.
-Meer sex in het algemeen. en pas als dat een beetje op orde is een maand ofzo kan ze een keer buiten eten.
-We hebben het jaar contract verbroken, we doen 1 keer alle conbinaties en dan houd het op, als het al niet eerder ophoud.. volgens haar zeggen. Als ze het bij de eerste keer niet leuk vind, stopt ze. (/pray that she gets a really bad one, lol)
Ik ben vast nog wat dingen vergeten, maar het voelt nu al iets beter.

Ik hoop dat ze zich hieraan een beetje gaat houden en anders heeft zij pech.
Ik voel dingen aan bij mijn vrouw en ik weet snel wanneer iets uit de hand gaat lopen, ik hoef daarvoor nog geen eens haar gesprek af te luisteren. Dit doe ik alleen wel als ik het niet vertouw. En dat was de rede waarom ik er uberhoubt achter ben gekomen. Ja, mijn vrouw is een vroeger een slet geweest voordat ik haar leerde kennen, het probleem is als ze te veel drinkt, dan doet ze dit soort rare dingen, ze had er wel spijt van, maar daar geloof ik niet echt in want ze had te veel plezier met haar vriendin.

Eigenlijk vraag ik me wel af waarom ze het met een ander wil proberen, ze heeft nooit een concreet antwoord gegeven. ze zegt dat ze nieuwe dingen wil leren, en dat dan daarna bij mij uitproberen, maar dan zeg ik "dan kan toch ook bij mij?" Ik heb altijd mijn best gedaan om juist haar te verwennen. Ik weet dat ik meer/langer/vaker sex aankan dan zij. ik vind het leuk om haar orale sex te geven. Trio-tjes hadden we het al vaker over gehad en dat wilde ik zeker eens proberen, een vrouw apart kan leuk zijn, maar het hoeft van mij niet persee ik heb liever sex met de gene waarmee ik getrouwd ben.

Ik wacht even af hoe het nu gaat, anders zal ik de discussie kraan weer open gooien.
Bedankt voor jullie reacties, had ik even nodig om voor mijn zelf op te komen.
ik moet gewoon door die muur heen als ik een discussie met haar heb.
We zijn allebei scorpioen en dat is te merken.
pi_77581147
@Vader85 Goed dat je met haar gepraat heb maar mijns inziens gooi je nu je eigen glazen in. Jullie zitten niet op 1 lijn en als je er zo in staat gaat dat swingen niet de goede kant op. Ik vind het een vreemd verhaal.
Haters gonna hate.
pi_77581993
Voor mij is het ook vreemd, maar ik ga nog niet de moed opgeven, we zijn ten slotte getrouwd en hebben een kind.
Ik ga denk ik vanavond even verder over dit onderwerp. Ik had het er al over gehad om het toch maar helemaal niet te doen, maar ik heb haar wel een paar keer beloofd dat ze het met een andere jongen mag doen. Alleen daar wil ik dan bij zijn in vorm van een trio ofzo. Misschien moeten we het voorlopig uit ons hoofd zetten. Het is niet niets, zoiets.
De rest van de avond was wel gezellig ze maakte tijd voor me, we hebben na ons gesprek hier even niet overgepraat. (en neej, geen sex gehad)
pi_77582681
Ik heb haar een sms gestuurd dat ik er vanavond weer wil over hebben omdat we nog niet helemaal op een lijn liggen.
ze reageerde positief.
pi_77583483
En nog steeds doe je te veel consessies bij iets waar jij geen trek in hebt. Face it: je wil dit helemaal niet, maar je doet het om te voorkomen dat je je vrouw verliest. Op dit moment zijn er alleen maar verliezers: Zij doet water bij de wijn, jij ook. Maar je blijft nog steeds in dezelfde situatie waar je helemaal niet in wil zitten. En deze afspraken slaan nergens op. De kans dat ze alles stiekem doet wordt alleen maar groter zo.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_77583706
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:30 schreef vader85 het volgende:
Ik heb haar een sms gestuurd dat ik er vanavond weer wil over hebben omdat we nog niet helemaal op een lijn liggen.
ze reageerde positief.
Dat is heel mooi, maar zeg wel werkelijk wat je bedoeld.
Ik proef in je woorden dat je het helemaal niet ziet zitten, zelfs over dat jij erbij bent heb je twijvels, bij twijvel, niet doen!
Dit kan je echt alleen maar doen als je denkt leuk, spannend, dat je dan niet zeker weet of je het echt wat gaat vinden als het eenmaal gebeurd is wat anders, maar je moet er wel zin in hebben het een keertje te proberen.
Is die zin er niet dan gaat het vooral heel erg vervelend worden.

Jullie hebben samen wat probleemjes, dat is opzich niet zo heel erg, iedereen heeft weleens probleempjes, maar belangerijk is dat jullie je op elkaar richten en niet naar buiten richten nu.
Ipv dat ze zit te chatten met een ander, te fantaseren met een ander, plannen zit te maken met een ander hoort ze nu bij jou te zijn, leuke dingen doen, tot elkaar komen, tussen de lakens op 1 lijn komen, in alles op 1 lijn komen.
Als jullie dan sterk staan samen na een tijd kan je hier altijd nog een keer over denken.
Maar neem die tijd samen om samen te fantaseren en echt weer goed door een deur te kunnen met z'n 2-en.

Echt, doe het alleen als je het echt ziet zitten, elke andere manier sloopt meer dan dat het goed doet!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_77584800
Shit, ik ben er over begonnen via sms.
Ik kan het gewoon niet voor me houden tot we thuis zijn...
stom stom stom ...
pi_77589882
@ vader 85

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten en ik gun je ook het beste maar volgens mij gaat dit gewoon niet werken.
Jullie gaan jullie problemen proberen op te lossen met anderen terwijl jullie elkaar volgens mij hier mekaar alleen mee kwetsen.
Ik hoop voor jou dat ik het mis heb maar ik denk dat je met dat goed praten wat je eigenlijk niet wil gewoon moet stoppen.
Als je vrouw daar niet in mee gaat, jammer dan, maar zij heeft net zoveel verantwoording als moeder dan jij als vader.
Je min of meer laten dwingen in iets dat voor jou/jullie geen oplossing is was neem ik aan toch nooit de bedoeling van jullie relatie/huwelijk, laat je dat dan ook niet doen.
Het klinkt misschien zakelijk/grof maar ik zou zeggen, "met mij zoals WE de toekomst voor ogen hadden of zonder mij zoals jij het wil".
Aanpassingen en veranderingen die beide doormaken zijn natuurlijk heel normaal want die maakt iedereen door.

Succes met je beslissing.
pi_77619156
We hebben het er overgehad en ik kan me er nu bij neerleggen.
Zolang ik voldoende aandacht/sex van haar krijg, heb ik er minder moeite mee.
De rest van de relatie loopt goed, ze dreef gewoon een beetje door de laatste tijd en gaf mij totaal geen aandacht, en dit is eigenlijk de rede dat ik zo veel moeite mee had.
Ze heeft ook minder behoefte in mij vanwegen dingen die wij samen hebben meegemaakt en soms ben ik denk ik ook iets ondankbaar overgekomen, een keer klaarkomen is bij mij vaak gewoon niet genoeg. Ook gaan we proberen vernieuwing in ons sex leven te brengen om het interessanter te maken.
Ik ga zelf er dan ook dan maar gebruik van maken, heb wel iemand die intresse heeft, ze is niet mooi en haar karakter spreekt mij ook niet echt aan, maar ze is aardig en kan het zeker gebruiken, ze heeft al zolang niemand gehad (ze is bijna maagd) en is een beetje depri, ik hoop dat ze hiermee wat beter in het leven gaat staan. Heb ik in iedergeval aanvulling op mijn sex te kort.
Mochten we merken dat het minder wordt tussen ons gaan we weer een gesprek aan, en misschien is het dan de optie om te stoppen, dan heeft ze het iniedergeval mogen proberen.

Bedankt voor de reacties.
pi_77619185
Dit is ook een goede site om te bekijken:
http://www.polyamory.nl/KathyJaloezie.html
Die had mijn vrouw gevonden nadat wij ons gesprek hadden afgerond.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:59:04 #239
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_77620972
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 07:35 schreef vader85 het volgende:
We hebben het er overgehad en ik kan me er nu bij neerleggen.
Right.

Ik geloof eerlijk gezegd geen reet van je verhaal. Je bent wel snel omgeluld. Mooi verteld maar klinkt mijn niet geloofwaardig in mn oren eigenlijk.

Maar goed, de realiteit is dat veel mensen denken dat een open relatie gezien moet worden al laatste redmiddel, evenals het nemen van een kind. Terwijl een open relatie een aanvulling moet zijn, geen invulling.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:48:08 #240
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_77622228
Ik ben echt verbaasd dat er zoveel mensen zijn met een open relatie en dan niet jaloers worden als hun partner de halve wereld heeft geneukt.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_77623857
Je hoeft mij niet te geloven, mijn vrouw loopt gewoon te hard van stapel en is dominant ingesteld.
Dit is ook kwa shoppen en andere dingen, altijd zo geweest, als zij iets wil, wil ze het het liefst meteen, en op haar manier, het is lastig om haar van gedachte te laten veranderen.
Wij hebben altijd een goede relatie, ze heeft gewoon zin in iemand anders te proberen.
Dit gevoel heb ik ook wel een beetje, maar mijn behoefte naar andere komt uit dat ik te weinig sex met haar heb, zij heeft over het algemeen gewoon niet zo vaak zin in sex, vooral nadat zij geknipt bij de bevalling, dit heeft ook grote invloed gehad. Als ik sex met haar heb proberen wij ook nieuwe dingen. Ik ken haar lichaam goed, weet haar plekjes.
Wij zijn al langer bezig om het sex leven beter te krijgen, als we sex hebben is het ook leuk en proberen wij ook nieuwe dingen. Wij hebben het wel eens gehad over dat ik eens buiten de deur mag eten, maar ik heb liever sex met mijn vrouw, maar ik had eigenlijk ook niet verwacht dat zij daar ook eens behoefte aan zo hebben, omdat ik haar genoeg sex mogenlijk bied, en toen kwam ik er achter dat zij contact had met iemand via msn en kwam de waarheid boven water.
We hebben het toen besproken, op dat moment vond ik het prima als ik maar wat vaker sex met haar mag hebben.
Maar zij was er toen te veel met haar vriendin mee bezig en sloot mij buiten, dat is de rede waarom ik mijn twijfels kreeg.
Ik kreeg ploseling geen aandacht meer, terwijl er verbetering beloofd was, en moest ik maar afwachten van haar.
Nu heeft ze zich aangepast, ze geeft me gewoon weer aandacht en ik heb meer vertrouwen dat zij nu ook meer gaat werken aan de sex. Het is trouwens niet dat zij het van de ene op de andere dag het doet met een ander, ik denk dat ze zelfs een beetje bang is, en vandaar veel contact zocht om te weten of hij wel te vertrouwen is. Anders had ze nu ook al een afspraak gemaakt om het te doen. We hebben ook nog niet gezegd hoevaak wij buiten de deur zouden eten, laat haar eerst een keer proberen, misschien wil zij een 2e keer, misschien niet.

Het is ook een te lang verhaal om uit te leggen wat wij samen habben meegemaakt,
zij heeft ook problemen vanwegen haar verleden, ze heeft nooit een goede opvoeding gehad, en heeft veel mee gemaakt, ik heb haar erg veel geholpen en om eerlijk te zijn denk ik niet dat ze mij zou verlaten om zoiets.
ik ben gewoon soms ook zo onzeker over mijn eigen zaken, terwijl alles wel vaak goed is.
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:15:26 #242
173455 KeyzerSoze
Green eyed bandit
pi_77624897
Ze heeft weinig zin in sex met jou maar neukt wel met anderen? Kom op man! En welke man laat zijn vrouw met andere mannen neuken?? Daar lig je dan met je vrouw in bed die onlangs nog onder het zweet en het zaad van een andere man zat. Ranzige shit. De mond die jij kust heeft lekker aan andermans lul gezogen. Geniet er maar van. En dan ook nog een kind erbij. Dat mens heeft geen schaamte en jij hebt geen ballen.
smoke and a pancake?
pi_77625653
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 08:16 schreef crossover het volgende:

[..]

Mja voor mij zou dat dus echt niet werken. Ik kan toch geen liefde geven als ik weet dat ze de volgende dag misschien wel met iemand anders staat te zoenen?
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_77626453
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:15 schreef KeyzerSoze het volgende:
Ze heeft weinig zin in sex met jou maar neukt wel met anderen? Kom op man! En welke man laat zijn vrouw met andere mannen neuken?? Daar lig je dan met je vrouw in bed die onlangs nog onder het zweet en het zaad van een andere man zat. Ranzige shit. De mond die jij kust heeft lekker aan andermans lul gezogen. Geniet er maar van. En dan ook nog een kind erbij. Dat mens heeft geen schaamte en jij hebt geen ballen.
Heel veel mannen vinden dat prima en weet je, je kan je wassen en dan nog lijkt het me niet de normale manier om overal zaad te krijgen, want soa's enzo weet je....
Je kan het dus veilig doen en je kan je wassen.

Maar hoe ga je om met het feit dat je toekomstige partner al andere bedpartners heeft gehad, na je 20ste wordt het toch echt wel wat lastiger iemand te vinden die nog nooit op een lul heeft gezogen namelijk.
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:08:45 #245
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_77626726
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 07:35 schreef vader85 het volgende:

Ik ga zelf er dan ook dan maar gebruik van maken,
Dus in feite wil je het zelf ook wel maar staat het idee je tegen dat je vrouw het initiatief neemt? Zoiets?
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:27:07 #246
173455 KeyzerSoze
Green eyed bandit
pi_77627240
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Heel veel mannen vinden dat prima en weet je, je kan je wassen en dan nog lijkt het me niet de normale manier om overal zaad te krijgen, want soa's enzo weet je....
Je kan het dus veilig doen en je kan je wassen.

Maar hoe ga je om met het feit dat je toekomstige partner al andere bedpartners heeft gehad, na je 20ste wordt het toch echt wel wat lastiger iemand te vinden die nog nooit op een lul heeft gezogen namelijk.
Nou, als ik het zo lees is vader en niet zo erg blij mee. Als hij nou ook buiten de deur pussy ving is het wat anders, maar dat wil hij niet. En je kan je wel gaan wassen maar je blijft toch een slet. Wat mijn toekomstige partner in het verleden heeft uitgespookt met andere mannen zal mij een zorg zijn. Maar als ze onbekende lullen gaat zuigen terwijl ze met mij een relatie heeft raak ik haar niet meer aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door KeyzerSoze op 04-02-2010 13:36:56 ]
smoke and a pancake?
pi_77627277
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus in feite wil je het zelf ook wel maar staat het idee je tegen dat je vrouw het initiatief neemt? Zoiets?
Volgens mij doet hij het meer omdat zij het ook doet en zo zijn sekstekort aan denkt te kunnen vullen.
Helow zeg, hij zegt dat hij het dan maar met iemand gaat doen die hij niet eens zo leuk vindt, maar waarvan hij denkt dat ze er beter van zal worden, een medelijdenwip om dan maar wat te hebben, klinkt mij erg treurig in de oren om eerlijk te zijn.

Vader85, naar mijn idee laat je enorm met je sollen, wordt er dubbel en dwars over je heen gelopen en laat je dat gewoon toe.
Ik hoop dat het goedkomt, maar ik vrees best veel pijn en moeilijkheden zo, ik hoop dan ook dat je eerlijk en duidelijk zult comminuceren hoe je hoerover denkt en stelling neemt.

Een open mind is een meer dan goede zaak, maar denk niet dat je dan alles moet pikken en voor alles moet openstaan om zelf te ervaren, een goede open mind betekend dat je begrip kan hebben, maar zelf goed weet wat je wel wilt en wat niet, dat je het ziet als de keuze's die het zijn en daar je eigen beslissingen in neemt zonder een ander te veroordelen die een andere keuze maakt.
Maar maakt een ander een andere keuze dan betekend dat niet dat jij jou keuze ook maar aan moet passen.
pi_77628101
Ik krijg verschillende reacties, maar ik ga haar niet meer tegen houden.
Wij hebben nu de afspraak met elkaar, wij kunnen die niet continu blijven veranderen,
dit is ook niet goed voor de relatie.
Ik was het er mee eens, alleen niet op de manier hoe het verliep.
Zij heeft zich al aangepast, nu mag zij even doen wat zij wilde.

Merk ik dat de relatie minder wordt spreek ik haar hier op aan, dan heb ik me aan de belofte gehouden dat zij het een keer met een ander mag doen, en kunnen we het onderwerp afsluiten en er eventueel mee stoppen of doorgaan als het ons beide bevalt. Wij hebben afgesproken als 1 van ons het niet meer na een tijdje dat we dan stoppen, we kunnen het tenslotte niet blijven doen zeker met een kind die ook dingen door begint te krijgen.

Na dit jaar willen wij zelfs een 2e kind, we zijn nog steeds gek op elkaar.
pi_77628208
klinkt sowieso niet als een gezonde relatie. zo wil je toch niet oud worden? je wordt alleen maar gek als je geen duidelijke lijnen stelt samen. anders kan je er beter maar mee stoppen, vrees ik.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:12:35 #250
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_77628828
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:51 schreef vader85 het volgende:
wij kunnen die niet continu blijven veranderen,
dit is ook niet goed voor de relatie.
Je zin doordrijven is anders ook niet goed voor je relatie.

Bouw het dan op door een keer naar een parenclub te gaan waar je de vinger aan de pols kan houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')