quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Een vervolg moet er echt NOOIT komen. Hooguit wat meer The Plan-achtige background films, maar die moeten dan wel beter uitgevoerd worden.
Caprica heb ik wel een goed gevoel over.
Starbuck op die planeet was dan wel weer cool!quote:
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. IIquote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef PPL het volgende:
Ik zou hem als laatste kijken al valt hij chronologisch in Seizoen 1.
Caprica is een pilot van een spin-off serie die momenteel in productie is. Deze speelt zich voor (zo'n 50 jaar dacht ik) alles van BSG af.quote:
Caprica is een pilot voor een nog te komen serie.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. II
(met daaraan gekoppeld het uit een airlock gooien van beide Cavils)
Dus The Plan moet je sowieso NA seizoen 2 kijken, al sluit ik inderdaad bij je aan dat hij prima als laatste te bekijken is
Als je The Plan na seizoen 2 kijkt, dan spoiler je een heleboel voor jezelf, bijvoorbeel de Final Fivequote:Op zondag 8 november 2009 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. II
(met daaraan gekoppeld het uit een airlock gooien van beide Cavils)
Dus The Plan moet je sowieso NA seizoen 2 kijken, al sluit ik inderdaad bij je aan dat hij prima als laatste te bekijken is
Ik heb een paar weken terug de hele serie incl. Minisodes van usenet gedownload. Het meeste was toen 80 dagen oud, dus met een beetje goede newsserver kan je alles nog in BluRay binnenhalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 05:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
torrents genoeg te vinden die hem allemaal "healthy" vinden maar kan hem niet binnen halen. Gelukkig genoeg flashbacks vanuit s3 naar finale s2 dus het is goed te volgen (heb overigens wel deel 1 gezien van de laatste 2 dus dat scheelt een hoop). wie weet vraag ik ik wel battalestar galactica serie voor kerst..zou anders toch niet weten wat ik moet vragen haha
Alles nog een keer kijkenquote:Op zondag 15 november 2009 19:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
klaar met seizoen 4
wat moet ik nu met mijn vrije tijd?
ja maar ik heb niet zo slurfje waar ik op kan wanken.quote:
zit er over te denken om hem orgineel te kopenquote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles nog een keer kijken![]()
Ik zit nog op seizoen 4 te wachten. Heb de eerste 3 seizoenen er veel sneller doorgejaagd dan ik had gedacht![]()
Awwww men!quote:
Kut helemaal aan de kippenvel hier als ik dit ziequote:
Dizer,quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut helemaal aan de kippenvel hier als ik dit zie
Ik mis deze serie echt als geen ander.
Zo zin om alles nog een keer te kijken!
ik vind caprica goed, teminste, zover ik kan beoordelen binnen 2 eps. BSG was beter, maar daar kon ik ook weinig over zeggen na 2 eps. even afwachten dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef .Cake. het volgende:
Is Caprica een beetje goed?
Ben altijd beetje huiverig voor spin-offs, t wordt zelden net zo goed als de originele serie, en BSG was echt f*cking goed!
Nou... na de eerste twee afleveringen (miniseries) was ik om hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
BSG was beter, maar daar kon ik ook weinig over zeggen na 2 eps. even afwachten dus
Ja, Caprica is (vooralsnog) erg goed. Veel belovend, door de ontwikkeling van de Cylonsquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef .Cake. het volgende:
Is Caprica een beetje goed?
Ben altijd beetje huiverig voor spin-offs, t wordt zelden net zo goed als de originele serie, en BSG was echt f*cking goed!
Ik heb Caprica binnen. Maar heb geen zin om 2 episodes te kijken en te wachten. Ik merk het nu met V. 4 afleveringen en moet nu weer wachten. Je raakt je connectie met de serie op deze manier!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dizer,
Wellicht moet je caprica ook gaan kijken
Ik ben al met de 3de rerun bezig van BSG![]()
Nou hij was toch zeker over de 60 en dat jochie is nu nog geen 10 gok ik? Dus het klopt wel hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap de tijdlijn van Caprica niet helemaal. Volgens mij duurde het iets van 60 jaar na het begin van de eerste Cylons dat de hele oorlog begon. Zo oud was Adama toch niet in de serie?
Volgens deze wiki is hij 73 aan het einde van de serie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hij was toch zeker over de 60 en dat jochie is nu nog geen 10 gok ik? Dus het klopt wel hoor.
Dat kind in Caprica is de oude Adama in BSG.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel wazig dat hij zo'n jong kind heeft. Lee is namelijk 30-35 ongeveer....
Lee is niet eens de jongste, maar Zak...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel wazig dat hij zo'n jong kind heeft. Lee is namelijk 30-35 ongeveer....
dan kijken we die wel @your placequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef MissMSX het volgende:
Weet iemand waar ik voor een zacht prijsje (een box van) alle seizoenen kan bestellen met engelse ondertiteling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |