mee eens ik had ook liever het hoe en waarom wat meer verklaard zien wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Migue het volgende:
Het viel wel flink tegen ja. Leuk voor de achtergrond, want daar speelde het zich ook af, maar erg veel toegevoegde waarde heeft het nu ook weer niet. Ik denk dat we het maar moeten zien als een cadeautje voor de fans.
Is het trouwens slecht van mij dat ik ontzettend hard moest lachen toen Cavil John neerstak?Want dat was echt zó gruwelijk vals dat ik niet meer bij kwam van het lachen.
Gratis kijken en dan nog klagen ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu bij s3e14. Vindt het nog steeds schijt irritant dat ik nergens seeders heb gevonden voor de mini serie die ervoor zat en nog steeds schijt irritant dat ik laatste ep. van s2 niet heb kunnen binnen halen
kom op je bent hollander of nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Gratis kijken en dan nog klagen ook.
dit of zoek eens beter, ik ben er vrij overtuigd van dat dat ding nog ergens rondzwerftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef Mirel het volgende:
waaaaaa heb je de season finale van S2 niet gezien. Gek. Zoek een private tracker.
Zijn zat goede torrents iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dit of zoek eens beter, ik ben er vrij overtuigd van dat dat ding nog ergens rondzwerft
Dit dus. Al zou het een 3 uur durend verslag zijn van Gaeta die Roslin oraal pleziert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
No more mr Nice Gaius!!.
.
Ik weet niet of ik nou lage verwachtingen had, maar ik vond het toch gewoon leuk om weer even "op Galactica" te zijn.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. Al zou het een 3 uur durend verslag zijn van Gaeta die Roslin oraal pleziert.
De hybrid is ook kaal en vrouwelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Van alle vrouwelijke figuren, dan de kale pakken![]()
Kijk es op isohuntquote:Op woensdag 28 oktober 2009 05:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
torrents genoeg te vinden die hem allemaal "healthy" vinden maar kan hem niet binnen halen. Gelukkig genoeg flashbacks vanuit s3 naar finale s2 dus het is goed te volgen (heb overigens wel deel 1 gezien van de laatste 2 dus dat scheelt een hoop). wie weet vraag ik ik wel battalestar galactica serie voor kerst..zou anders toch niet weten wat ik moet vragen haha
dat ik die vergeten benquote:
Tja... een vervolg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wat een butt product, dat "the Plan". De tieten waren wel ongeveer het hoogtepunt, ik zie liever een vervolg en een Caprica
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Een vervolg moet er echt NOOIT komen. Hooguit wat meer The Plan-achtige background films, maar die moeten dan wel beter uitgevoerd worden.
Caprica heb ik wel een goed gevoel over.
Starbuck op die planeet was dan wel weer cool!quote:
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. IIquote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef PPL het volgende:
Ik zou hem als laatste kijken al valt hij chronologisch in Seizoen 1.
Caprica is een pilot van een spin-off serie die momenteel in productie is. Deze speelt zich voor (zo'n 50 jaar dacht ik) alles van BSG af.quote:
Caprica is een pilot voor een nog te komen serie.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. II
(met daaraan gekoppeld het uit een airlock gooien van beide Cavils)
Dus The Plan moet je sowieso NA seizoen 2 kijken, al sluit ik inderdaad bij je aan dat hij prima als laatste te bekijken is
Als je The Plan na seizoen 2 kijkt, dan spoiler je een heleboel voor jezelf, bijvoorbeel de Final Fivequote:Op zondag 8 november 2009 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. II
(met daaraan gekoppeld het uit een airlock gooien van beide Cavils)
Dus The Plan moet je sowieso NA seizoen 2 kijken, al sluit ik inderdaad bij je aan dat hij prima als laatste te bekijken is
Ik heb een paar weken terug de hele serie incl. Minisodes van usenet gedownload. Het meeste was toen 80 dagen oud, dus met een beetje goede newsserver kan je alles nog in BluRay binnenhalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 05:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
torrents genoeg te vinden die hem allemaal "healthy" vinden maar kan hem niet binnen halen. Gelukkig genoeg flashbacks vanuit s3 naar finale s2 dus het is goed te volgen (heb overigens wel deel 1 gezien van de laatste 2 dus dat scheelt een hoop). wie weet vraag ik ik wel battalestar galactica serie voor kerst..zou anders toch niet weten wat ik moet vragen haha
Alles nog een keer kijkenquote:Op zondag 15 november 2009 19:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
klaar met seizoen 4
wat moet ik nu met mijn vrije tijd?
ja maar ik heb niet zo slurfje waar ik op kan wanken.quote:
zit er over te denken om hem orgineel te kopenquote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles nog een keer kijken![]()
Ik zit nog op seizoen 4 te wachten. Heb de eerste 3 seizoenen er veel sneller doorgejaagd dan ik had gedacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |