Het ging me meer om dat ene zinnetje.. en wat kon 'ie dat goed zeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pfff Gaeta, ik heb eigenlijk niet zoveel op met het karakter.
Cain.
quote:
http://scifiwire.com/2009/06/battlestars-olmos-reveals.phpquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:10 schreef pdiscs het volgende:
Ik zal wel onder een steen geleefd hebben, maar uh ... wat is "The Plan"?
quote:Battlestar Galactica: The Plan is due in the fall.
Juist!quote:
Jup. Vond het zéér Galactica-achtig aanvoelen ^^quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:10 schreef pdiscs het volgende:
Iemand al de Pilot van Caprica gekeken?
je zult inmiddels vast wel ergens kunnen gokken wie de volgende isquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Mirel het volgende:
Waarom gaan ze allemaal dood?Eerst Farah Fawcett, dan Michael Jackson, vervolgens Billy Mays, en net hoor ik Mrs. Slocombe van Are You Being Served? en nu zij ook al.
op dat plaatje wat hierboven staat moet je wel een beetje fantasie hebben om dat erin te zien vind ikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef Cerbie het volgende:
Een WinXP error op het linkse rode beeldscherm achter
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er stond destijds ook een gifje van die scène hier.
Google eens op BSOD (moest ik ook doen trouwens de eerste keer dat iemand me hierop attendeerde, ik ben namelijk geen computernerd en ook geen tong80internetverslaafde hint: het staat voor blue screen of death).quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In afwachting van The Plan toch weer een TVP
Een paar maanden terug nog vlak voorbij de ruhrpottquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef Cerbie het volgende:
Jammer dat die concerten niet dichter in de buurt worden gegeven, was er zeker naartoe gegaan.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Migue het volgende:
[..]
Een paar maanden terug nog vlak voorbij de ruhrpott
mwa lijkt me wel interessant en een leuke toevoeging. Niets meer, niets minderquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Plan
Ik krijg bij het zien van de trailer eigenlijk maar één gevoel: dit had deels gebracht kunnen/moeten worden in seizoen 3/4.
Ik vrees een beetje voor een mosterd na de maaltijd effect.
was dat toevallig watchmenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:48 schreef Jarno het volgende:
Wie krijgt er nog meer kippevel wanneer -ie All Along The Watchtower hoort?. Hij 's nu op 3FM en ik schoot gelijk in de houding.
UM DUM DUM DUM... DUM DUM DUM DUM*
.
Hij kwam pas ook voorbij in 1 of andere film die ik zat te kijken. Hadden ze dat begin ook net ff aangescherpt, erg BSG-like.
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:07 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Denk dat die naam ze meer kwaad dan goed heeft gedaan![]()
Vandaag sprak ik iemand op MSN die had 'two riders were approaching' achter zijn naam staan.
Ik meteen: "Heu! Ben jij een Cylon?!".
Ging 'ie me uitleggen dat dat uit 'n liedje van Bob Dylan kwam en in de film Watchmen zat.
Ik zeg: "Noh! Bob Dylan m'n reet. Sam Anders speelde dat dik 150.000 jaar geleden al"
Mja, hij vond het maar schandalig dat ze zo'n geniaal nummer voor een B-serie gebruikten. Niet dat hij ooit maar één minuut van BSG heeft gezien. Toen ik 'm laatst vertelde dat ik de series finale aan het kijken was vroeg hij of die serie niet al 30 jaar afgelopen was.
B-Serie?! Bob Dylan?! God damn it! De Hendrix cover is tien maal zo goed. Die zit overigens ook in Watchmen, en niet het origineel van Dylan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef KirkLazarus het volgende:
All Along The Watchtower is nu van BSG en geen enkele andere serie/film mag het nog gebruiken![]()
[..]
Wat Bob Dylan zelf ook heeft toegegeven, bij concerten speelt hij ook vaak de Hendrix-versie geloof ikquote:Op maandag 27 juli 2009 00:58 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
B-Serie?! Bob Dylan?! God damn it! De Hendrix cover is tien maal zo goed. Die zit overigens ook in Watchmen, en niet het origineel van Dylan.
Lekker offtopic, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:34 schreef Cheiron het volgende:
Toch blijft Storming New Caprica mijn favoriete nummer van de BSG soundtracks. Even de bass aanzetten; heerlijk.
Geef dan een linkquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:42 schreef chielsen het volgende:
Het album van S4 is echt te vet. Heb hem maar gedownload want ik moet nog een maand wachten op Amazon.com...
Ik krijg echt kippenvel van Kara Remembers... en eigenlijk de rest vd CD. Je moet het maar eens luisteren als je in je bed ligt, je wordt er bijna gelovig van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Olmos told the press roundtables he believes the "Plan" DVD will sell so well, the economics will guarantee more movies. Plural. And he notes that they photographed the Galactica sets in insane detail, so they can recreate them digitally any time they want.
quote:For now, Edward James Olmos just wants you BSG fans to buy The Plan on Blu-ray when it comes out on Oct. 27 (Eddie's really into Blu-ray for some reason), but he also insisted, "I can guarantee you this will not be the last movie on Battlestar Galactica." And what might that movie be about? Well, one fan wanted to know if Olmos had thought out about what happened to Adm. Bill Adama after the close of the series, and Olmos told us, "I've actually written an entire script already on exactly what happened to him. Let me put it to you this way: When you next see Adama, he will be in a rustic log cabin, and there will be a knock on the door. And it will be his old friend Col. Tigh saying, 'We have a problem.' And that's how the journey begins."
http://ca.eonline.com/ube(...)t_of_battlestar.htmlquote:As a matter of fact, I've got to tell you right now. Because of you all, what you're doing, because of the love for that world...I can guarantee that this will not be the last movie.
Mmm... maakt mij toch wel een beetje nieuswgierig.quote:"I've actually written an entire script already on exactly what happened to him. Let me put it to you this way: When you next see Adama, he will be in a rustic log cabin, and there will be a knock on the door. And it will be his old friend Col. Tigh saying, 'We have a problem.' And that's how the journey begins."
Dat ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Cerbie het volgende:
Ìk hoop eigenlijk dat ze niet nog meer gaan maken naast de al bestaande serie, films en Caprica. Stoppen op het hoogtepunt.
*wijst naar Stargate Atlantis*
Kan ie mooi samen met Richard Hatch produceren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Wat denken we hiervan?
[..]
[..]
[..]
http://ca.eonline.com/ube(...)t_of_battlestar.html
http://io9.com/5322385/olmos-the-plan-wont-be-the-last-bsg-movie
Het klinkt niet echt serieus... maar toch.
En dan knippen ze naar een shot van zombie Roslin die uit haar graf kruipt. Start credits.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Mmm... maakt mij toch wel een beetje nieuswgierig.
Ik zit echt niet te wachten op Apollo treurend om Dee en Starbuck in een hutje op de hei gehuld in niets dan een lendedoe...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:30 schreef planethugo het volgende:
ook over het verhaal na de landing op aarde kan natuurlijk nog veel verteld worden.
Yep, belachelijk: Betaal je er goedverdoeme nog voor krijg je die shit van Brein ook nog te zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef Cerbie het volgende:
Net Razor binnengekregen van Bol, maar 6,99¤
Bij deze mag BREIN alvast ge-airlocked worden met die 2min durende spamboodschap aan het begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat is voor mij ook de reden waarom ik niet meer in Nederlandse winkels of webshops mijn DVD's koop...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:29 schreef Cerbie het volgende:
Net Razor binnengekregen van Bol, maar 6,99¤
Bij deze mag BREIN alvast ge-airlocked worden met die 2min durende spamboodschap aan het begin
toch, alleen 125 euro squote:
http://www.theimportforums.com/viewtopic.php?p=460039#p460039quote:
Ja voor alle seizoenen, is echt niet duur hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
toch, alleen 125 euro s
Mwoch. Kan ik nog niet echt warm van worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:29 schreef dapluiz het volgende:
Battlestar an sich is iig nog niet dood
http://scifiwire.com/2009/08/confirmed-bryan-singer-to.php
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef FoXje het volgende:
Misschien kan de re-imagining ge-reimanigend (spelfouten: boeien) worden zodat we uitkomen op een cheasy 80's show met vliegende motoren
Wel als je de eerdere 3 seizoenen al hebt gekocht zoals de meeste mensen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:56 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ja voor alle seizoenen, is echt niet duur hoor
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef TDHS het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)-battlestar-director
Leuke combi. Ben benieuwd.
is de second coming datgene wat Richard Hatch in elkaar heeft gedraaid? zag er best goedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Ze kunnen toch gewoon BSG: The Second Coming als uitgangspunt nemen?
Klopt. Daarin wordt gedaan als Galactica 1980 nooit is gebeurd en ze Aarde dus nooit gevonden hebben, maar zich wel op een andere leefbare planeet hebben gevestigd en een hele nieuwe beschaving hebben opgebouwd. Een hele nieuwe generatie verder draait Galactica doelloos haar rondjes rond die planeet en staat op het punt om afgedankt te worden, maar net als de Presidente op bezoek komt voor de decommissioning ceremony vallen de Cylons weer aan en begint het spiel weer opnieuw.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
is de second coming datgene wat Richard Hatch in elkaar heeft gedraaid? zag er best goed
Bijna goedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:08 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Klopt. Daarin wordt gedaan als Galactica 1980 nooit is gebeurd en ze Aarde dus nooit gevonden hebben, maar zich wel op een andere leefbare planeet hebben gevestigd en een hele nieuwe beschaving hebben opgebouwd. Een hele nieuwe generatie verder draait Galactica doelloos haar rondjes rond die planeet en staat op het punt om afgedankt te worden, maar net als de Presidente op bezoek komt voor de decommissioning ceremony vallen de Cylons weer aan en begint het spiel weer opnieuw.
Waren de props en een aantal sets indertijd al niet gemaakt? Ze waren er best al ver mee, maar 9/11 heeft toen roet in het eten gegooid.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Migue het volgende:
[..]
Bijna goedHet verhaal wat je nu vertelt is het plot van Bryan Singer en Tom DeSanto's eerste poging een Battlestar Galactica remake te maken
Ja, concept arts en de eerste sets en modellen waren al in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:34 schreef kriele het volgende:
[..]
Waren de props en een aantal sets indertijd al niet gemaakt? Ze waren er best al ver mee, maar 9/11 heeft toen roet in het eten gegooid.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:54 schreef Aneurism het volgende:
Vond het juist wel realistisch dat er geen glazen raampje in zat maar dat het allemaal in het midden van de Battlestar werd geregeld. Deze CIC vind ik niets en tactisch gezien ook niets, 1 nuke en einde BS.
komt er een 2de versie of hoe zit het nuquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:46 schreef Mirel het volgende:
Raar dat er in feite nu een 2e re-imagining komt. In m'n hoofd blijft Moore's BSG de 'echte', ookal is het eigenlijk de lame 70's versie.
Ik las dit op wiki:quote:
Dus op zich is het logisch dat eventuele DVD box art nu bekend wordt ofzo. Neemt niet weg dat ze mensen die zomaar een dergelijk plaatje zonder hoe-wat-waarom posten gewoon op moeten knopen.quote:The film will premiere exclusively on DVD, Blu-ray and digital download on October 27, 2009. It is tentatively scheduled to air in November 2009 on Syfy.
Adama met hoed.... is dat al eerder te zien geweest of willen ze 'm nu plots dezelfde stijl meegeven als z'n vader in Capricaquote:
Dat is Cavilquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
Adama met hoed.... is dat al eerder te zien geweest of willen ze 'm nu plots dezelfde stijl meegeven als z'n vader in Caprica
Alles wat in de US is uitgezonden wordt in de US-topics niet in spoilertags gezet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Mogen die dingen over de laatste afleveringen misschien in spoilertags?
Plasterk is een cylon. Dat verklaart een hoop.quote:
Oh, ik had niet door dat dit een US-topic was. Waarom staat het niet in de titel ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alles wat in de US is uitgezonden wordt in de US-topics niet in spoilertags gezet.
Lezen op eigen risico dus.
Wel een beetje zwak van SciFi hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:33 schreef wdn het volgende:
SCI-FI channel heeft de eerste 3 uitgezonden en is sinds vrijdag weer met s1 eps 1 begonnen (daarom heb ik s4 gekocht zaterdag)
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar volgens deze timeline niet:quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Mirel het volgende:
Bij 1 uur 30 min is een stukje met Cavil en Tyrol en er staat 280 days after destruction of the colonies. Was Cavil toen niet allang ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had graag meer van de Cylon's reactie gezien op Pegasus, New Caprica etc. Vond het wel goed verder, ben sowieso wel een Cavil fan
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:20 schreef pdiscs het volgende:
Toch nog even een paar leuke plaatjes van Starbuck. Gewoon omdat het leuk is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Then go to your window and look up, they're as big as frakking asteroids!quote:
mee eens ik had ook liever het hoe en waarom wat meer verklaard zien wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef Migue het volgende:
Het viel wel flink tegen ja. Leuk voor de achtergrond, want daar speelde het zich ook af, maar erg veel toegevoegde waarde heeft het nu ook weer niet. Ik denk dat we het maar moeten zien als een cadeautje voor de fans.
Is het trouwens slecht van mij dat ik ontzettend hard moest lachen toen Cavil John neerstak?Want dat was echt zó gruwelijk vals dat ik niet meer bij kwam van het lachen.
Gratis kijken en dan nog klagen ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu bij s3e14. Vindt het nog steeds schijt irritant dat ik nergens seeders heb gevonden voor de mini serie die ervoor zat en nog steeds schijt irritant dat ik laatste ep. van s2 niet heb kunnen binnen halen
kom op je bent hollander of nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Gratis kijken en dan nog klagen ook.
dit of zoek eens beter, ik ben er vrij overtuigd van dat dat ding nog ergens rondzwerftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef Mirel het volgende:
waaaaaa heb je de season finale van S2 niet gezien. Gek. Zoek een private tracker.
Zijn zat goede torrents iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dit of zoek eens beter, ik ben er vrij overtuigd van dat dat ding nog ergens rondzwerft
Dit dus. Al zou het een 3 uur durend verslag zijn van Gaeta die Roslin oraal pleziert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
No more mr Nice Gaius!!.
.
Ik weet niet of ik nou lage verwachtingen had, maar ik vond het toch gewoon leuk om weer even "op Galactica" te zijn.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. Al zou het een 3 uur durend verslag zijn van Gaeta die Roslin oraal pleziert.
De hybrid is ook kaal en vrouwelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Van alle vrouwelijke figuren, dan de kale pakken![]()
Kijk es op isohuntquote:Op woensdag 28 oktober 2009 05:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
torrents genoeg te vinden die hem allemaal "healthy" vinden maar kan hem niet binnen halen. Gelukkig genoeg flashbacks vanuit s3 naar finale s2 dus het is goed te volgen (heb overigens wel deel 1 gezien van de laatste 2 dus dat scheelt een hoop). wie weet vraag ik ik wel battalestar galactica serie voor kerst..zou anders toch niet weten wat ik moet vragen haha
dat ik die vergeten benquote:
Tja... een vervolg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wat een butt product, dat "the Plan". De tieten waren wel ongeveer het hoogtepunt, ik zie liever een vervolg en een Caprica
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Een vervolg moet er echt NOOIT komen. Hooguit wat meer The Plan-achtige background films, maar die moeten dan wel beter uitgevoerd worden.
Caprica heb ik wel een goed gevoel over.
Starbuck op die planeet was dan wel weer cool!quote:
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. IIquote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef PPL het volgende:
Ik zou hem als laatste kijken al valt hij chronologisch in Seizoen 1.
Caprica is een pilot van een spin-off serie die momenteel in productie is. Deze speelt zich voor (zo'n 50 jaar dacht ik) alles van BSG af.quote:
Caprica is een pilot voor een nog te komen serie.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. II
(met daaraan gekoppeld het uit een airlock gooien van beide Cavils)
Dus The Plan moet je sowieso NA seizoen 2 kijken, al sluit ik inderdaad bij je aan dat hij prima als laatste te bekijken is
Als je The Plan na seizoen 2 kijkt, dan spoiler je een heleboel voor jezelf, bijvoorbeel de Final Fivequote:Op zondag 8 november 2009 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet waar. De ontdekking van Cavil is in Lay Down Your Burdens pt. II
(met daaraan gekoppeld het uit een airlock gooien van beide Cavils)
Dus The Plan moet je sowieso NA seizoen 2 kijken, al sluit ik inderdaad bij je aan dat hij prima als laatste te bekijken is
Ik heb een paar weken terug de hele serie incl. Minisodes van usenet gedownload. Het meeste was toen 80 dagen oud, dus met een beetje goede newsserver kan je alles nog in BluRay binnenhalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 05:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
torrents genoeg te vinden die hem allemaal "healthy" vinden maar kan hem niet binnen halen. Gelukkig genoeg flashbacks vanuit s3 naar finale s2 dus het is goed te volgen (heb overigens wel deel 1 gezien van de laatste 2 dus dat scheelt een hoop). wie weet vraag ik ik wel battalestar galactica serie voor kerst..zou anders toch niet weten wat ik moet vragen haha
Alles nog een keer kijkenquote:Op zondag 15 november 2009 19:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
klaar met seizoen 4
wat moet ik nu met mijn vrije tijd?
ja maar ik heb niet zo slurfje waar ik op kan wanken.quote:
zit er over te denken om hem orgineel te kopenquote:Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles nog een keer kijken![]()
Ik zit nog op seizoen 4 te wachten. Heb de eerste 3 seizoenen er veel sneller doorgejaagd dan ik had gedacht![]()
Awwww men!quote:
Kut helemaal aan de kippenvel hier als ik dit ziequote:
Dizer,quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kut helemaal aan de kippenvel hier als ik dit zie
Ik mis deze serie echt als geen ander.
Zo zin om alles nog een keer te kijken!
ik vind caprica goed, teminste, zover ik kan beoordelen binnen 2 eps. BSG was beter, maar daar kon ik ook weinig over zeggen na 2 eps. even afwachten dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef .Cake. het volgende:
Is Caprica een beetje goed?
Ben altijd beetje huiverig voor spin-offs, t wordt zelden net zo goed als de originele serie, en BSG was echt f*cking goed!
Nou... na de eerste twee afleveringen (miniseries) was ik om hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
BSG was beter, maar daar kon ik ook weinig over zeggen na 2 eps. even afwachten dus
Ja, Caprica is (vooralsnog) erg goed. Veel belovend, door de ontwikkeling van de Cylonsquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef .Cake. het volgende:
Is Caprica een beetje goed?
Ben altijd beetje huiverig voor spin-offs, t wordt zelden net zo goed als de originele serie, en BSG was echt f*cking goed!
Ik heb Caprica binnen. Maar heb geen zin om 2 episodes te kijken en te wachten. Ik merk het nu met V. 4 afleveringen en moet nu weer wachten. Je raakt je connectie met de serie op deze manier!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dizer,
Wellicht moet je caprica ook gaan kijken
Ik ben al met de 3de rerun bezig van BSG![]()
Nou hij was toch zeker over de 60 en dat jochie is nu nog geen 10 gok ik? Dus het klopt wel hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap de tijdlijn van Caprica niet helemaal. Volgens mij duurde het iets van 60 jaar na het begin van de eerste Cylons dat de hele oorlog begon. Zo oud was Adama toch niet in de serie?
Volgens deze wiki is hij 73 aan het einde van de serie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hij was toch zeker over de 60 en dat jochie is nu nog geen 10 gok ik? Dus het klopt wel hoor.
Dat kind in Caprica is de oude Adama in BSG.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel wazig dat hij zo'n jong kind heeft. Lee is namelijk 30-35 ongeveer....
Lee is niet eens de jongste, maar Zak...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
dan kijken we die wel @your placequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef MissMSX het volgende:
Weet iemand waar ik voor een zacht prijsje (een box van) alle seizoenen kan bestellen met engelse ondertiteling?
Waar heb je het in godsnaam over?quote:
Daar heeft hij het toch helemaal niet overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Joseph Adama = vader van William (Bill) Adama = vader van Lee Adama. Wat valt er niet te begrijpen?
Ouwe!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik word binnen 2 weken pappa, ben dik 41. Wat is je punt?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ouwe!
Het was het punt van Xaobotnik. Ik vind het opvallender dat hij al dik in de 70 zit ten tijde van het eind van de serie, goede conditie voor 'the old man'
Jah, relaties met een man die in het leger zit verlopen over het algemeen niet zo goed...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
er zijn wel meer opa's van die leeftijd die fitter zijn dan de gemiddelde 20ger en kinderen kunnen mannen sowieso hun hele leven produceren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ouwe!
Het was het punt van Xaobotnik. Ik vind het opvallender dat hij al dik in de 70 zit ten tijde van het eind van de serie, goede conditie voor 'the old man'
quote:I'm giving away a #Battlestar CYLON TOASTER to a random person who RTs this note by 5pmPT on 4/2 - http://bit.ly/coGTwC
Ik ben verdomme vlees en bloed!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik wil niet alle theorieën doorboren maar jullie beseffen wel dat dit een fictief persoon is?
Ik heb um op BR. Binnenkort maar eens opnieuw beginnenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Cerbie het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006922508/index.html
79,99¤ nu
Ik heb al een seizoen en Razor los, maar die box is goedkoper dan de rest van de seizoenen per stuk kopen..
Je bedoelt Baltar. Nu geef je impliciet toe dat je naar Charmed keek!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef Aneurism het volgende:
Baltazar speelt in de serie Flashforward als een autistische dude met amerikaans accent, iets totaal anders.
Charmed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Je bedoelt Baltar. Nu geef je impliciet toe dat je naar Charmed keek!![]()
Sjit....ik nu ook....
Veel geld verdienen voor de filmbazen en wanneer de hype een beetje tanende is je verliezen pakken en snel een nieuwe hype op de buis brengen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Migue het volgende:
Ik snap het einde van Lost eigenlijk nog steeds nietOf ja, ik snap wel hoe het afliep, maar ik heb niet begrepen wat nu het doel van het eiland was.
Het eiland had geen doel. Het eiland was een soort 'kurk' tussen onze leefwereld en 'het licht', wat symbool staat voor een Goddelijke energie of een hemel/hel. Op zich is daar niet echt een goede uitleg voor nodig. Die 'kurk' zorg voor een balans en die moest beschermd worden tegen invloed van buitenaf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Migue het volgende:
Ik snap het einde van Lost eigenlijk nog steeds nietOf ja, ik snap wel hoe het afliep, maar ik heb niet begrepen wat nu het doel van het eiland was.
Erg duidelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Het eiland had geen doel. Het eiland was een soort 'kurk' tussen onze leefwereld en 'het licht', wat symbool staat voor een Goddelijke energie of een hemel/hel. Op zich is daar niet echt een goede uitleg voor nodig. Die 'kurk' zorg voor een balans en die moest beschermd worden tegen invloed van buitenaf.
Dat snap ik, maar ik snap niet hoe zij dan tussen leven en dood kunnen reizen en waar het vliegtuig dan daadwerkelijk is gecrasht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Het eiland had geen doel. Het eiland was een soort 'kurk' tussen onze leefwereld en 'het licht', wat symbool staat voor een Goddelijke energie of een hemel/hel. Op zich is daar niet echt een goede uitleg voor nodig. Die 'kurk' zorg voor een balans en die moest beschermd worden tegen invloed van buitenaf.
als je een complete wiskundige formule verwachtte waarin helemaal werd uitgekauwd wat God is en wat hemel/hel etc is dan is dat idd niet duidelijk nee. Als je gewoon uitgaat van het concept goed/kwaad ying/yang en een balans daartussen die bewaakt moet worden, dan ben je klaar. Niemand die zich afvraagt waar The Force in Star Wars of de Magic van LOTR vandaan komt toch....quote:
ze kunnen niet tussen leven en dood reizen. De schrijvers hebben al geconfirmeerd dat het vliegtuig 'gewoon' is gecrasht op het eiland, en alles wat er op het eiland is gebeurd is ook echt gebeurd. Dus alles wat je in de afleveringen zag is echt gebeurd. Wat er NIET is gebeurd is die laatste alternatieve wereld (de ALT genoemd op internet). Dat is een soort vagevuur waar iedereen na zijn dood terecht kwam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik snap niet hoe zij dan tussen leven en dood kunnen reizen en waar het vliegtuig dan daadwerkelijk is gecrasht.
idd. Daarom zeg ik ook dat de finale van BSG in eerste instantie ietwat tegenviel kwa verklaringen etc maar na de lost finale ben ik daar helemaal op terug gekomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Mirel het volgende:
Lost finale was dom. Tijdens de LAATSTE ep het 'vagevuur' concept introduceren en het eiland aan de kant schuiven. Goed geschreven zeg.
ahhh, doe es antwoorden want ik heb kennelijk wat gemistquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:57 schreef LaTiNo het volgende:
Vergeleken met Lost werd in BSG best veel uit de doeken gedaan:
- waar de final 5 vandaan kwamen
- waarom ze zich niets meer herinnerden
- waarom de cylons de humans aanvielen
- waarom Baltar een Six zag
- waar de 13th colony heen was gegaan
- wanneer het hele verhaal zich afspeelde
- waarom Star Buck weer terug kwam
alleen jammer dat het weer van die korte webisodes wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef PPL het volgende:
Exclusive: 'Battlestar Galactica' sets up a Young Adama spinoff
http://featuresblogs.chic(...)estar-galactica.html
Dit is onjuist, de final 5 waren de afstammelingen van de 13e kolonie en bedachten de resurrection tech. In feite zijn ze geen cylons daar ze de tech zelf ontwikkelt hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:10 schreef Mirel het volgende:
1. Final 5 waren van een oude generatie Cylons die zich konden voorplanten. Ze bedachten de resurrection tech.
Cavil is de eerste en hij was ongelukkig in het bestaan. Vermoedelijk viel hij aan omdat de colonials aan de grens tests aan het uitvoeren waren (er is 1 aflevering die hier aandacht aan besteed). Cavil had het idee dat de mens niet zou veranderen en vroeger of later zouden aanvallen dus viel hij eerst aan. Hij wilde complete verwoesting maar faalde hierin.quote:2. Ze sloten zich aan bij de Centurions die 'onze' Cylons probeerden te maken. In ruil voor het stoppen van de 1e oorlog tegen de mensen kregen de Centurions resurrection tech van de Final 5 waarmee Cavil maakten als 1e dacht ik. Toen de rest erbij. Cavil werd leider en doodde de Final 5. Toen ze resurrecten zorgde hij ervoor dat ze zich niks herinnerden voor zijn eigen agenda.
Ze vielen aan vanwege cavils overtuiging dat de colonials vroeger of later zouden aanvallenquote:3. De Cylons vielen gewoon aan vanwege het rebellen enzo. (zien we misschien wel terug in Caprica)
De herkomst van six, baltar en later kara is niet helemaal duidelijk gemaakt. Ze refereren wel naar een hogere macht en lijken ook oneindig te kunnen leven (150.000 jaar later lopen ze nog steeds rond)quote:4. Die Six van Baltar was een (messenger/entity/engel) whatever van de hogere macht. Wat die hogere macht was, werd niet persé bedoeld als een god. Bij het einde zeiden de head-Six en head-Baltar iets, en Six zei toen 'You know it doesn't like to be called that way'. Vind dit wel netjes van de schrijvers
Ze kregen inderdaad oorlog met de cylons om wss dezelfde redenen dat de colonials oorlog voerde, uitbuiting van de cylons, dit omdat hun intelligentie-niveau was opgekrikt (in de laatste aflevering zie je baltar door ik vermoed new-york lopen en zie je dat de mensheid wederom bezig is met het ontwikkelen van robots. De final five zijn altijd afstammelingen van de 13th colony geweest, ze leefde zolang dankzij de resurrection tech. Uiteindelijk verloren zei de oorlog tegen de cylons en besloten om de andere colonials te gaan vinden om ze te waarschuwen, uiteindelijk kwamen ze te laat en was de oorlog al in volle gang. Om de oorlog te stoppen beloofde ze de cylons te helpen om meer menselijk te lijken en gaven ze de cylons de resurrection tech.quote:5. 13th Colony ging naar de verwoeste Aarde uit S4. Daar hadden ze hun eigen Cylons gemaakt. Of ze daar oorlog mee kregen weet ik niet. Wel dat op die planeet De robot Cylons rebelleerden tegen de skinjobs (wat de Final Five) ook waren. Ik weet eigenlijk niet zozeer of de Final Five voordat ze dood gingen op de verwoeste Aarde mensen waren die in een skinjob lichaam gingen, of dat ze allemaal daar al skinjobs waren.
Yup, dat vermoed ik ookquote:6. Het speelde zich 100.000 jaar geleden af. Bij het eind had je in beeld '100.000 years later' en zag je NYC.
Klopt ook, in de laatste aflevering neemt ze afscheid van apollo en verdwijnt ze ineensquote:7. Star Buck had een beetje een gelijknamige taak zoals head-Six en head-Baltar.
Hoe weet je zo zeker dat de F5 afstammelingen waren van de 13th colonie, en niet dat zij cylons waren die juist door de 13th colonie werden vernietigd? Het lijkt me 'logischer' dat zij als kunstmatige levensvormen ressurection-technologie kunnen ontwerpen en niet de humans?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:46 schreef muhahaha het volgende:
Dit is onjuist, de final 5 waren de afstammelingen van de 13e kolonie en bedachten de resurrection tech. In feite zijn ze geen cylons daar ze de tech zelf ontwikkelt hebben
[..]
Ze kregen inderdaad oorlog met de cylons om wss dezelfde redenen dat de colonials oorlog voerde, uitbuiting van de cylons, dit omdat hun intelligentie-niveau was opgekrikt (in de laatste aflevering zie je baltar door ik vermoed new-york lopen en zie je dat de mensheid wederom bezig is met het ontwikkelen van robots. De final five zijn altijd afstammelingen van de 13th colony geweest, ze leefde zolang dankzij de resurrection tech. Uiteindelijk verloren zei de oorlog tegen de cylons en besloten om de andere colonials te gaan vinden om ze te waarschuwen, uiteindelijk kwamen ze te laat en was de oorlog al in volle gang. Om de oorlog te stoppen beloofde ze de cylons te helpen om meer menselijk te lijken en gaven ze de cylons de resurrection tech.
[..]
In Caprica is het ook Zoe (mens) die ontdekt hoe je jezelf kan digitaliseren, de eerste stap die nodig is voor ressurection.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat de F5 afstammelingen waren van de 13th colonie, en niet dat zij cylons waren die juist door de 13th colonie werden vernietigd? Het lijkt me 'logischer' dat zij als kunstmatige levensvormen ressurection-technologie kunnen ontwerpen en niet de humans?
Was de 13th colonie overigens niet de oer-Cylon bevolkingsgroep die zich afsplitste.
Omdat de final 5 flashbacks kregen van de aanval op hun eigen stad. Tyrol herkent op de muur een silhouet die hij daar zelf tijdens de aanval heeft gemaakt (hij stond tijdens de explosies met zijn rug tegen de muur).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat de F5 afstammelingen waren van de 13th colonie, en niet dat zij cylons waren die juist door de 13th colonie werden vernietigd? Het lijkt me 'logischer' dat zij als kunstmatige levensvormen ressurection-technologie kunnen ontwerpen en niet de humans?
Was de 13th colonie overigens niet de oer-Cylon bevolkingsgroep die zich afsplitste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |