quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:43 schreef DarthNick het volgende:
Dat zou uiteraard kunnen, maar dat zou ik beetje simpel vinden. Ik had meteen de gedachte omdat hij een Viper piloot is hij zeker ook op visuele navigatie moet kunnen vertrouwen als z'n instrumenten zouden uitvallen. Dan zou het best kunnen dat hij snel het verband legde.
Dat is het intro van de oude serie. Wel leuk 'for old times sake', maar niet zo passend.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:09 schreef ThunderChild het volgende:
"There are those who believe... that life here... began out there. Far across the universe. With tribes of humans... who may have been the forefathers of the Egyptians... or the Toltecs... or the Mayans... that they may have been the architects of the Great Pyramids... or the lost civilizations of Lemuria... or Atlantis... Some believe that there may yet be brothers of man... who even now fight to survive... somewhere beyond the heavens."
Je moet wat verzinnen en dit topic is zowel voor de oude als voor de nieuwe serie. Denk niet dat de mods twee topics laat lopen . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:23 schreef Capetown het volgende:
Dat is het intro van de oude serie. Wel leuk 'for old times sake', maar niet zo passend.
Veronica heeft 'm opgekocht, maar wanneer ze 'm gaan uitzenden is nog niet bekend. Misschien pas andat ze 'klaar' zijn met het restant aan Enterprise afleveringen die ze nog hebben . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:44 schreef DzjieDub het volgende:
Gaat dit nog worden uitgezonden op de NL tv, of op de BBC of zo? Ben zo onderhand toch wel erg benieuwd na al die goede verhalen die ik erover heb gehoord
Zo'n nevel is zo groot, en ziet er van andere kant zo anders uit dat ik echt denk dat ze aan dezelfde kant van de Nevel zitten. Apollo kan onmogelijk inschatten hoe zo'n nevel er van de andere kant uitziet.quote:
Die andere twee topics waren anders wel alleen voor de nieuwe serie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moet wat verzinnen en dit topic is zowel voor de oude als voor de nieuwe serie. Denk niet dat de mods twee topics laat lopen . . .
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik vind twee weken wachten gewoon te lang. Dat kunnen ze niet maken!![]()
Die blog met het doorlezen van de script was ook grappig. Adama die een grap maakt over visioenen van de president en zichzelf. "I think she saw visions of me being naked or something"quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef Opa Bokma het volgende:
hebbik al gedaan, niet veel spoilers overigens. Leuk om te zien dan Starbuck net zo lacht als ze IRL doet
Ja, ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef DarthNick het volgende:
Nee de aarde zal zeker niet in een paar afleveringen gevonden worden hoor dat gaat nog wel even duren, maar wat ze wel zouden kunnen doen na zeg bv. seizoen 3 (mocht dat er komen) dat ze samen met de aarde de 12 andere koloniën gaan terug veroveren en de Cylons eens en vooraltijd te verslaan (indien mogelijk). Ik zeg ook maar iets hoor, zou in ieder geval wel vette space battles opleveren en ik hou wel van m'n space battles
Of de eerste Star Trek officier die ze ontmoeten is Data, die ze meteen onder vuur nemen waarop Picard de Galactica opblaast en Boomer haar dagen als vermaakdame op Risa moet slijtenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:33 schreef Witchfynder het volgende:
"Battlestar Galactica, this is captain Archer of the Enterprise..."
En Starbuck zal wel Bashir achter zich aan krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of de eerste Star Trek officier die ze ontmoeten is Data, die ze meteen onder vuur nemen waarop Picard de Galactica opblaast en Boomer haar dagen als vermaakdame op Risa moet slijten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:53 schreef remlof het volgende:
Eén ding ging me effe te snel in de laatste aflevering (Home pt 2):Van Kobol naar de Galactica snap ik nog wel, Adama was immers met een dropship naar de planneet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste stap was voor mij ook een raadsel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |