abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30067351

"There are those who believe... that life here... began out there. Far across the universe. With tribes of humans... who may have been the forefathers of the Egyptians... or the Toltecs... or the Mayans... that they may have been the architects of the Great Pyramids... or the lost civilizations of Lemuria... or Atlantis... Some believe that there may yet be brothers of man... who even now fight to survive... somewhere beyond the heavens."

Vorige delen:
- Battlestar Galactica Miniserie
- De nieuwe Battlestar Galactica Miniserie - Deel 2

Some usefull sites:
- http://www.scifi.com/battlestar
- http://galactica.emedian.net
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_30067366
De laatste van deel 2:
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:43 schreef DarthNick het volgende:
Dat zou uiteraard kunnen, maar dat zou ik beetje simpel vinden. Ik had meteen de gedachte omdat hij een Viper piloot is hij zeker ook op visuele navigatie moet kunnen vertrouwen als z'n instrumenten zouden uitvallen. Dan zou het best kunnen dat hij snel het verband legde.
pi_30067538
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:09 schreef ThunderChild het volgende:

"There are those who believe... that life here... began out there. Far across the universe. With tribes of humans... who may have been the forefathers of the Egyptians... or the Toltecs... or the Mayans... that they may have been the architects of the Great Pyramids... or the lost civilizations of Lemuria... or Atlantis... Some believe that there may yet be brothers of man... who even now fight to survive... somewhere beyond the heavens."
Dat is het intro van de oude serie. Wel leuk 'for old times sake', maar niet zo passend.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:44:45 #4
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_30067881
Gaat dit nog worden uitgezonden op de NL tv, of op de BBC of zo? Ben zo onderhand toch wel erg benieuwd na al die goede verhalen die ik erover heb gehoord
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_30067928
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:23 schreef Capetown het volgende:
Dat is het intro van de oude serie. Wel leuk 'for old times sake', maar niet zo passend.
Je moet wat verzinnen en dit topic is zowel voor de oude als voor de nieuwe serie. Denk niet dat de mods twee topics laat lopen . . .
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:44 schreef DzjieDub het volgende:
Gaat dit nog worden uitgezonden op de NL tv, of op de BBC of zo? Ben zo onderhand toch wel erg benieuwd na al die goede verhalen die ik erover heb gehoord
Veronica heeft 'm opgekocht, maar wanneer ze 'm gaan uitzenden is nog niet bekend. Misschien pas andat ze 'klaar' zijn met het restant aan Enterprise afleveringen die ze nog hebben . . .
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:53:34 #6
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_30068027
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:10 schreef ThunderChild het volgende:
De laatste van deel 2:
[..]
Zo'n nevel is zo groot, en ziet er van andere kant zo anders uit dat ik echt denk dat ze aan dezelfde kant van de Nevel zitten. Apollo kan onmogelijk inschatten hoe zo'n nevel er van de andere kant uitziet.
opgezegd@fok.nl
pi_30068163
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:47 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Je moet wat verzinnen en dit topic is zowel voor de oude als voor de nieuwe serie. Denk niet dat de mods twee topics laat lopen . . .
[..]
Die andere twee topics waren anders wel alleen voor de nieuwe serie.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_30081856
Dit is deel drie?

Anyway. Ik wou toch even mijn frustratie uiten hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik vind twee weken wachten gewoon te lang. Dat kunnen ze niet maken!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:42:22 #9
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_30082597
Die video blogs op de Scifi site zijn geweldig moeten julliue maar ook eens gaan kijken
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_30082699
hebbik al gedaan, niet veel spoilers overigens. Leuk om te zien dan Starbuck net zo lacht als ze IRL doet
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:46:29 #11
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_30082758
Nee de aarde zal zeker niet in een paar afleveringen gevonden worden hoor dat gaat nog wel even duren, maar wat ze wel zouden kunnen doen na zeg bv. seizoen 3 (mocht dat er komen) dat ze samen met de aarde de 12 andere koloniën gaan terug veroveren en de Cylons eens en vooraltijd te verslaan (indien mogelijk). Ik zeg ook maar iets hoor, zou in ieder geval wel vette space battles opleveren en ik hou wel van m'n space battles
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:48:33 #12
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_30082844
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef Opa Bokma het volgende:
hebbik al gedaan, niet veel spoilers overigens. Leuk om te zien dan Starbuck net zo lacht als ze IRL doet
Die blog met het doorlezen van de script was ook grappig. Adama die een grap maakt over visioenen van de president en zichzelf. "I think she saw visions of me being naked or something"
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_30083026
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef DarthNick het volgende:
Nee de aarde zal zeker niet in een paar afleveringen gevonden worden hoor dat gaat nog wel even duren, maar wat ze wel zouden kunnen doen na zeg bv. seizoen 3 (mocht dat er komen) dat ze samen met de aarde de 12 andere koloniën gaan terug veroveren en de Cylons eens en vooraltijd te verslaan (indien mogelijk). Ik zeg ook maar iets hoor, zou in ieder geval wel vette space battles opleveren en ik hou wel van m'n space battles
Ja, ik ook maar ik denk dat de ontknoping net iets complexer zal zijn. Die cylon/terran babies zullen er ook wel iets mee te maken hebben. Misschien een gezamelijk inzicht dat samenleven de oplossing is? Dit natuurlijk na een paar vette space-battles!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:35:38 #14
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_30105658
Ja wat mij laatst te binnenschoot is ook best interessant voor een paar verhaallijnen, als de BSG de aarde vind, en erachter komt dat de meeste geloven hier maar uit 1 god bestaan ze de Cylon link zullen leggen. Of het kan betekenen dat de Cylons de mensen van de 13de kolonie zijn.. etc. you know what i mean
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:21:23 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30107416
<- Space Battle Fetishjist
The Internets, I needs it..
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:16:11 #16
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_30109475
Yo, Dr_Crouton, same here, je kent me stukje over hoe de BSG de aarde vind, of beter gezegd andersom
pi_30117848
Dat Cylons de mensen van de 13de kolonie zijn lijkt me moeilijk kunnen, fysiologisch gezien ook, want wat verklaart die robots dan?

Dat eerste is zeker wel interessant maar ook wel antropologisch te verklaren. Bij hen is nooit de drive geweest om maar één god te vereren. Desondanks wel een interessant gegeven om in het verhaal te schrijven.

Ik vraag me toch wel af wat voor Aarde ze aan zullen treffen: deze of een in de toekomst? of iets geheeeeel anders? (zoals in Andromeda)
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:56:26 #18
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30118260
"Captain's log, stardate 51002.5.."
The Internets, I needs it..
pi_30119190
"Battlestar Galactica, this is captain Archer of the Enterprise..."
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:44:32 #20
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_30119416
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:33 schreef Witchfynder het volgende:
"Battlestar Galactica, this is captain Archer of the Enterprise..."
Of de eerste Star Trek officier die ze ontmoeten is Data, die ze meteen onder vuur nemen waarop Picard de Galactica opblaast en Boomer haar dagen als vermaakdame op Risa moet slijten
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:00:41 #21
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_30123622
hehe lol, die is wel goed. Maar ik denk echt geen Star Trek taferelen te zullen aantreffen in BSG ookal is Ronald D. Moore nu verantwoordelijk voor BSG.
pi_30123966
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Of de eerste Star Trek officier die ze ontmoeten is Data, die ze meteen onder vuur nemen waarop Picard de Galactica opblaast en Boomer haar dagen als vermaakdame op Risa moet slijten
En Starbuck zal wel Bashir achter zich aan krijgen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:53:35 #23
104871 remlof
Europees federalist
pi_30130260
Eén ding ging me effe te snel in de laatste aflevering (Home pt 2):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30131781
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:53 schreef remlof het volgende:
Eén ding ging me effe te snel in de laatste aflevering (Home pt 2):
SPOILER
Van Kobol naar de Galactica snap ik nog wel, Adama was immers met een dropship naar de planneet...

De eerste stap was voor mij ook een raadsel...
SPOILER
pi_30131936
Ik ben verslingert aan BG.

Verkapt TVP dus.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')