Nee hoor want al in de Pilot hebben ze die software vervangen. Ze hadden die software wel al vast op die vipers gezet maar nooit geimplementeerd.quote:Op zondag 12 december 2004 18:12 schreef Radeon_NL het volgende:
Apollo had de Mark 2 van de vader, en die Mark VII waren allemaal vernietigd door de cyclons. Doordat de cyclons een "trojan" in de software hadden. Omdat Six veel van de code had geschreven voor Baltar. En ze hadden niet meer zoveel vipers aan boord om dat de galactica eigenlijk een museum zo worden. Maar is allemaal toch een beetje anders gelope als men dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 720 is een stand alone DVD speler die ook DivX afspeelt! Heb nog nooit problemen gehad, tot deze ep9. Versie weet ik zo niet (zit op mijn werk), maar is via de standaard manier verkregenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:03 schreef Radeon_NL het volgende:
Welke versie heb je gedownload?? Philips 720 wat voor apperaat is dat ook misschien handig philips heeft zoveel dingen gemaakt. Wat doet die niet goed?
Misschien denken ze dat het huidige publiek een beetje energiewapen-moe is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:57 schreef Wuder het volgende:
Ik ben door de winterstop van StarTrek: Enterprise maar ook begonnen met Battlestar Galactica te kijken. Alhoewel de originele mij totaal niet trok, vind ik deze geweldig!
Heel spannend en ik hou van dat donkere sfeertje
Wat mij wel opvalt, is dat er ondanks men al ruimteschepen bouwt met sneller-dan-licht-snelheden, men nog steeds gewoon 9mm en ouderwetse geweren gebruikt... komop... dat er voor vuurwapens gekozen wordt is wel aardig, maar maakt er tenminste wat moois van, zoals in Aliens..
Na het kijken van de pilot snap ik nu eindelijk waarom er sommige dingen zo "ouderwets" is (bv telefoondraden)..quote:Op zondag 19 december 2004 08:06 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat het huidige publiek een beetje energiewapen-moe is.
Waar ik altijd wel moe van word zijn die gekleurde korte streepjes waar ze in veel series mee schieten. Dat noemen ze dan een "laser". Iedereen weet wat een laser werkelijk doet, dus ik vind een aantal producers een beetje flauw. Heb BG2 nog niet gezien, maar ik mag dus aannemen dat het een verbetering is en ze geen "lasers" gebruiken?
Mijn interesse in BG2 is gewekt. BG1 vond ik als klein kind erg boeiend. Nu is het echt nostalgie en behoorlijk cheesy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |