Wat moet je ermee?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:00 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek nog steeds een officer uniform
Tof stofje
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Uniforms_(RDM)
helemaal niksquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat moet je ermee?
btw... fok-Wiki toevoeging aan de OP is![]()
Ja het blijft moeilijk om die aflevering te overtreffen vrees ik. Sowieso zijn de spacebattles nu minder vet zonder The Peggy erbij. Het is alleen jammer dat we nooit te zien hebben gekregen hoe de Cylons zich moesten aanpassen aan 2 battlestars. Normaal is het zo een baseship jumped in en de RTF jumpte weg omdat Galactica nog geeneens van een baseship kon winnen. Met de Peggy erbij hoef je neit weg te jumpen je richt de voorkant van the peggy op die baseship en een antal seconden later is het over voor die baseshipquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef Dalamar het volgende:
Hey cool, m'n ava staat 2 keer onder het kopje Bsg Usa junks![]()
Damn I'm hooked!
[edit]
En nu nog maar 1 keer![]()
[/edit]
Mag dit stukje ook effe in de openingspost? Is wel een van m'n favo momenten uit Season 3.
Battlestar Galactica - The Adama Tactic
En daarvoor is het van cruciaal belang dat je weet of er met mk2 of 7 gevlogen wordt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:16 schreef PPL het volgende:
De verhaallijn is heerlijk hoor, maar af en toe wil ik ook wel wat hakken zien!
Nee, dat is interesse.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
En daarvoor is het van cruciaal belang dat je weet of er met mk2 of 7 gevlogen wordt?
Dat zat ik me laatst ook af te vragen. Galactica en Pegasus hadden samen al hun handen vol aan een aantal Cylon Basestars. Nu Galactica het zonder Pegasus moet doen en in een twijfelachtige staat verkeert vraag ik me af wat er gebeurt als ze tegenover een aantal Basestars staan...quote:Wat is eigenlijk de huidige slagkracht van Galactica?
Ze hebben wat op hun flikker gehad bij de evacuatie van New Caprica en daarna nog toen ze een ressurection ship wilden infecteren met dat virus.
Lijkt mij logisch dat je zoveel mogelijk achterlaat als je weet dat het om een zelfmoord missie gaat...quote:De Pegasus had een en ander achtergelaten bij de vloot voordat ze de Galactica te hulp schoten, maar hoeveel en wat precies?
Pegasus had Galactica weer helemaal voorzien van Raptors en Vipers. Nu ze de R&V's van Pegasus ook hebben lijkt me dat genoeg...quote:Hoeveel vipers zouden ze nu hebben (MkII / Mk VII)?
Zij er raptors bijgebouwd door de Pegasus?
Waarom deden ze dan afgelopen week dan 5 trips, als er zoveel raptors zijn had het ook in 2x gekunt. Galactica is niet echt overcrowded dus ze kunnen makkelijk de Galactica vol stouwen met passagiers en de trip in 2x doen door dat stelsel heen. Natuurlijk is dat minder drama en was Kat afvoeren een stuk moeilijker, maar ze zeggen het ene en doen dan het andere in seizoen 3 end at is wel jammer. Ze zeiden dat Pegasus 4 airwings had en Galactica 2, dat maakt zes en Lee had al zijn vliegtuigen achter gelaten, dus over vipers zit ik ook niet in. En Galactica die overleeft het echt niet tegenover een baseship. Ze hebben geen zwaar geschut zoals The Peggy dat wel had, maar aankomende week gaan we het zien hoe goed de Galactica in vorm is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zat ik me laatst ook af te vragen. Galactica en Pegasus hadden samen al hun handen vol aan een aantal Cylon Basestars. Nu Galactica het zonder Pegasus moet doen en in een twijfelachtige staat verkeert vraag ik me af wat er gebeurt als ze tegenover een aantal Basestars staan...
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat Galactica faciliteiten heeft om zelf wat reparaties uit te voeren (op kleine schaal?). Het lijkt mij het soort schip dat gebouwd is om voor langere tijd self-sustaining te zijn (niet onder deze omstandigheden natuurlijk). Zie bijvoorbeeld dat water-recycling systeem, de andere schepen beschikken daar niet over. Pegasus gaat daarin nog een stap verder met een eigen Raptor en Viper facility.
Maar dat repareren valt denk ik niet mee, Galactica ziet er al sinds het begin van seizoen 3 zwaar gehavend uit.
[..]
Lijkt mij logisch dat je zoveel mogelijk achterlaat als je weet dat het om een zelfmoord missie gaat...
[..]
Pegasus had Galactica weer helemaal voorzien van Raptors en Vipers. Nu ze de R&V's van Pegasus ook hebben lijkt me dat genoeg...
stop maar in de wikiquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef Dalamar het volgende:
Hey cool, m'n ava staat 2 keer onder het kopje Bsg Usa junks![]()
Damn I'm hooked!
[edit]
En nu nog maar 1 keer![]()
[/edit]
Mag dit stukje ook effe in de openingspost? Is wel een van m'n favo momenten uit Season 3.
Battlestar Galactica - The Adama Tactic
volgens mij zien ze hem liever niet terug.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:39 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Volgens de spoilers wordt Balta aan Adama afgeleverd in ruil voor Eye of The Jupiter
Aan de galg misschien wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij zien ze hem liever niet terug.
Voor het realisme zou het beter zijn om het niet te doen.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:30 schreef Breetai het volgende:
Het word toch tijd om de galactica weer op te lappen. Zoals de battles nu gaan lijkt het mij een aflopende zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |