Wat moet je ermee?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:00 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek nog steeds een officer uniform
Tof stofje
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Uniforms_(RDM)
helemaal niksquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat moet je ermee?
btw... fok-Wiki toevoeging aan de OP is![]()
Ja het blijft moeilijk om die aflevering te overtreffen vrees ik. Sowieso zijn de spacebattles nu minder vet zonder The Peggy erbij. Het is alleen jammer dat we nooit te zien hebben gekregen hoe de Cylons zich moesten aanpassen aan 2 battlestars. Normaal is het zo een baseship jumped in en de RTF jumpte weg omdat Galactica nog geeneens van een baseship kon winnen. Met de Peggy erbij hoef je neit weg te jumpen je richt de voorkant van the peggy op die baseship en een antal seconden later is het over voor die baseshipquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef Dalamar het volgende:
Hey cool, m'n ava staat 2 keer onder het kopje Bsg Usa junks![]()
Damn I'm hooked!
[edit]
En nu nog maar 1 keer![]()
[/edit]
Mag dit stukje ook effe in de openingspost? Is wel een van m'n favo momenten uit Season 3.
Battlestar Galactica - The Adama Tactic
En daarvoor is het van cruciaal belang dat je weet of er met mk2 of 7 gevlogen wordt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:16 schreef PPL het volgende:
De verhaallijn is heerlijk hoor, maar af en toe wil ik ook wel wat hakken zien!
Nee, dat is interesse.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
En daarvoor is het van cruciaal belang dat je weet of er met mk2 of 7 gevlogen wordt?
Dat zat ik me laatst ook af te vragen. Galactica en Pegasus hadden samen al hun handen vol aan een aantal Cylon Basestars. Nu Galactica het zonder Pegasus moet doen en in een twijfelachtige staat verkeert vraag ik me af wat er gebeurt als ze tegenover een aantal Basestars staan...quote:Wat is eigenlijk de huidige slagkracht van Galactica?
Ze hebben wat op hun flikker gehad bij de evacuatie van New Caprica en daarna nog toen ze een ressurection ship wilden infecteren met dat virus.
Lijkt mij logisch dat je zoveel mogelijk achterlaat als je weet dat het om een zelfmoord missie gaat...quote:De Pegasus had een en ander achtergelaten bij de vloot voordat ze de Galactica te hulp schoten, maar hoeveel en wat precies?
Pegasus had Galactica weer helemaal voorzien van Raptors en Vipers. Nu ze de R&V's van Pegasus ook hebben lijkt me dat genoeg...quote:Hoeveel vipers zouden ze nu hebben (MkII / Mk VII)?
Zij er raptors bijgebouwd door de Pegasus?
Waarom deden ze dan afgelopen week dan 5 trips, als er zoveel raptors zijn had het ook in 2x gekunt. Galactica is niet echt overcrowded dus ze kunnen makkelijk de Galactica vol stouwen met passagiers en de trip in 2x doen door dat stelsel heen. Natuurlijk is dat minder drama en was Kat afvoeren een stuk moeilijker, maar ze zeggen het ene en doen dan het andere in seizoen 3 end at is wel jammer. Ze zeiden dat Pegasus 4 airwings had en Galactica 2, dat maakt zes en Lee had al zijn vliegtuigen achter gelaten, dus over vipers zit ik ook niet in. En Galactica die overleeft het echt niet tegenover een baseship. Ze hebben geen zwaar geschut zoals The Peggy dat wel had, maar aankomende week gaan we het zien hoe goed de Galactica in vorm is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zat ik me laatst ook af te vragen. Galactica en Pegasus hadden samen al hun handen vol aan een aantal Cylon Basestars. Nu Galactica het zonder Pegasus moet doen en in een twijfelachtige staat verkeert vraag ik me af wat er gebeurt als ze tegenover een aantal Basestars staan...
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat Galactica faciliteiten heeft om zelf wat reparaties uit te voeren (op kleine schaal?). Het lijkt mij het soort schip dat gebouwd is om voor langere tijd self-sustaining te zijn (niet onder deze omstandigheden natuurlijk). Zie bijvoorbeeld dat water-recycling systeem, de andere schepen beschikken daar niet over. Pegasus gaat daarin nog een stap verder met een eigen Raptor en Viper facility.
Maar dat repareren valt denk ik niet mee, Galactica ziet er al sinds het begin van seizoen 3 zwaar gehavend uit.
[..]
Lijkt mij logisch dat je zoveel mogelijk achterlaat als je weet dat het om een zelfmoord missie gaat...
[..]
Pegasus had Galactica weer helemaal voorzien van Raptors en Vipers. Nu ze de R&V's van Pegasus ook hebben lijkt me dat genoeg...
stop maar in de wikiquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef Dalamar het volgende:
Hey cool, m'n ava staat 2 keer onder het kopje Bsg Usa junks![]()
Damn I'm hooked!
[edit]
En nu nog maar 1 keer![]()
[/edit]
Mag dit stukje ook effe in de openingspost? Is wel een van m'n favo momenten uit Season 3.
Battlestar Galactica - The Adama Tactic
volgens mij zien ze hem liever niet terug.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:39 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Volgens de spoilers wordt Balta aan Adama afgeleverd in ruil voor Eye of The Jupiter
Aan de galg misschien wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij zien ze hem liever niet terug.
Voor het realisme zou het beter zijn om het niet te doen.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:30 schreef Breetai het volgende:
Het word toch tijd om de galactica weer op te lappen. Zoals de battles nu gaan lijkt het mij een aflopende zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
sorryquote:Op woensdag 13 december 2006 07:25 schreef outcast_within het volgende:
call me crazy maar moeten spoilers niet in spoiler tags?
Er staat er iig een op de site van sci-fi channel. Of hij 19 seconden duurt weet ik nietquote:Op woensdag 13 december 2006 22:48 schreef samjustme het volgende:
Ik heb alleen een korte trailer kunnen vinden van de volgende aflevering. Duurt slechts 19 seconden.
Is er een andere?
http://www.youtube.com/watch?v=3oYxek3TOTI
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef ThunderChild het volgende:
Zet mij ook maar in het lijstje . . .![]()
Kunnen jullie zelf via de fok wiki.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:50 schreef samjustme het volgende:
Mij ook
Let uit, hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:45 schreef outcast_within het volgende:
Zet jezelf in de wiki en je zit er automatisch in het volgende topic in (Y)
Lees mijn bovenstaande postquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:37 schreef Radeon_NL het volgende:
Denk dat de Eye of Jupiter wel een erg lauwe ep wordt hoor heb aleen aantal stukjes gezien op youtube kan niet wachten.
Ben trouwens erg benieuwd of de Galatica ooit zijn slagkracht ooit weer ze oorspronkelijk slagkracht terug krijgt
Ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:18 schreef FoXje het volgende:
Is er morgen een nieuwe ep?
Bluf of heeft ie meer nukes van de Peggy gekregen ?quote:Adama's counter-proposal: make any move to take the Eye and we'll nuke the planet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
Je doelt op de ontzetting van New Caprica? Dat waren wel een zwaar gehavende BS Galactica (atmospheric jump) en beide battlestars hadden geen vipers ter verdediging (Galactica's vipers waren op de planeet en Pegasus had ze achtergelaten bij de vloot).quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Galactica en Pegasus hadden samen al hun handen vol aan een aantal Cylon Basestars. Nu Galactica het zonder Pegasus moet doen en in een twijfelachtige staat verkeert vraag ik me af wat er gebeurt als ze tegenover een aantal Basestars staan...
Nee he? Na Lost en PB nu ook voor BSG een langere break?!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:20 schreef Super7fighter het volgende:
Je bedoelt volgende maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met andere woorden een superafleveringalleen weer die Prelude to war muziek van Bear McCreary. Misschien na The shapes of things to come wel zijn beste stuk, maar schrijft hij geen nieuwe muziek meer voor de show?
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:56 schreef DooD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:09 schreef Dalamar het volgende:
Lekkere episode, nu wachten tot 21 januari
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:33 schreef PPL het volgende:
[..]Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Het is alleen jammer dat de clifhanger niet sterker was. Je had Adama kunnen horen zeggen Fire en dan wordt vervolgd. Dat had veel meer impact gehad van gaat hij het dan echt doen. Trouwens vond ik cool om te zien dat roslin iets gebroken heeft bij die ouwe door het Hera gedoe. In de CiC gaf hij haar haast geen blik waardig meer. Misschien levert dit wel een rif op tussen Adama en Roslin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Misschien kwamen ze uit een andere richting, waardoor ze makkelijker om de straling heen konden.quote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef Radeon_NL het volgende:
Baltars baard wordt ook met de aflevering meer. Hebben die Cyclon's nog geen scheermesjes uitgevonden ofzo.
Best wel klote dat we nu tot Januari moeten wachten.
Maar het vreemde is vindt ik het lukte de cyclon's wel om in 1x naar de algen planet te jumpen. Ik weet dat de jump technieken van de cyclons beter zijn. Maar dit is wel een heel stuk beter zeg.
Met baard lijkt hij meer op Jezus, is denk ik om zijn mogelijke rol als "verlosser" te benadrukken.quote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef Radeon_NL het volgende:
Baltars baard wordt ook met de aflevering meer. Hebben die Cyclon's nog geen scheermesjes uitgevonden ofzo.
Die horen bij de final five van de cylonsquote:Op zondag 17 december 2006 12:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Idd. vaag bij Tyrol. Lijkt wel alsof de halve cast een of ander goddelijke missie heb.![]()
Ik zie ze nu al op Olympus rond hangen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:19 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Die horen bij de final five van de cylons![]()
wellicht dat er een belangrijke rol voor haar is weggelegd. ze is nu ook MIA.quote:Op zondag 17 december 2006 15:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het kan natuurlijk een standaard religieus symbool zijn wat ook in de scrolls terugkomt...
Dat Kara gelovig is zei ze afgelopen aflevering nog tegen Lee.
Baltar is 'the chosen one'quote:Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wellicht dat er een belangrijke rol voor haar is weggelegd. ze is nu ook MIA..
Dat wist ik nog niet. Kent iemand toevallig het psychologisch model waarop dit is gebaseerd? (Of gebaseerd kan zijn)quote:There are twelve models of Cylon agents, representing twelve personality archetypes that the Cylons have witnessed in humanity.
Oh wacht, ze zijn natuurlijk gekoppeld aan de dierenriem/sterrenbeelden.quote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
Van de BSG wiki:
[..]
Dat wist ik nog niet. Kent iemand toevallig het psychologisch model waarop dit is gebaseerd? (Of gebaseerd kan zijn)
Ik ga ff zoeken iig. Ben benieuwd welke persoonlijkheid die laatste vijf hebben![]()
quote:Ram (Aries): 21 maart - 20 april
actief sportief ondernemend
tactloos spontaan geestdriftig
agressief impulsief moedig
ongeduldig egocentrisch heethoofdig
De Ram is een energiek en geïnspireerd persoon, een initiatiefnemer die risico's niet uit de weg gaat. Omdat hij onafhankelijk is ingesteld, heeft hij de goedkeuring van anderen niet per definitie nodig. Hij verzet zich dan ook sterk als andere mensen hem denkwijzen of werkmethoden proberen op te leggen.
Zijn temperament is groot. Hij kan snel boos worden, maar is dat nooit lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij is een mens die snel vergeet en vergeeft. Inherent aan een dergelijk temperament is zijn directheid en het gegeven dat hij te hard van stapel kan lopen. Hij gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn.
Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het liefst alleen. Werkt hij in teamverband, dan heeft hij moeite met het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten snel zijn geduld verliezen. Het gevoel dat hij gehinderd wordt door anderen is dan sterk aanwezig.
Stier (Taurus): 21 april - 20 mei
rustig krachtig productief
vasthoudend eenvoudig realistisch
trouw praktisch conservatief
hebzuchtig traag geduldig
De Stier heeft een evenwichtig karakter: hij is niet snel boos en aandacht en liefde worden door hem gemakkelijk gegeven en ontvangen. Hij is vrij meegaand. Willen mensen daarvan misbruik maken, dan hebben ze een probleem: als hij eenmaal boos is dan gaat dat niet zomaar weer over. In een dergelijke boze bui zegt of doet hij soms dingen waar hij later spijt van kan krijgen.
Hij is zeer gesteld op gemak en comfort. Hij ontspant het liefst in een omgeving waarin hij van alle gemakken voorzien is. Als het aan hem zou liggen dan vermijdt hij moeilijke en/of spannende situaties. Hij moet zichzelf soms dwingen de meest noodzakelijke dingen te doen.
In zijn werk is hij geduldig en rustig. Hij gaat vaak langzaam te werk. Het is voor hem van belang dat alle feiten boven tafel komen. Hij is een doorzetter: hoe lang het ook duurt, hij zal de resultaten krijgen die hij wil.
Tweelingen (Gemini) 21 mei - 21 juni
flexibel intelligent vrolijk
vlot luchtig oppervlakkig
contactgericht aanpassend objectief
nieuwsgierig veranderlijk dubbelzinnig
Tweelingen zijn mensen met een uitgesproken voorkeur voor afwisseling. Zij houden van reizen, van het zien van nieuwe dingen en het ontmoeten van nieuwe mensen. Het interesseert hen weinig hoe lang iets meegaat, als het hen maar stimuleert. Spelletjes vinden zij altijd leuk, als ze maar snel gaan.
Zij hebben een goed verstand en een snelle manier van denken. Zij vinden het leuk om nieuwe dingen te leren, hetzij uit boeken, hetzij van mensen. Duurt het echter te lang voordat er een antwoord op hun vragen komt of is het antwoord te moeilijk dan verliezen zij snel hun aandacht.
Zij zijn speelse personen met wisselende stemmingen. Zij zullen nooit lang verdrietig of ongelukkig zijn: zodra er iets nieuws of interessants langs komt, zijn zij hun stemming alweer vergeten. Hun grootste vijand is sleur en de daarbij behorende verveling.
Kreeft (Cancer): 22 juni - 22 juli
gevoelig verzorgend wisselvallig
humeurig gastvrij huiselijk
sentimenteel afhankelijk schuchter
kwetsbaar zelfmedelijdend overgevoelig
De Kreeft is een gevoelig persoon, niet alleen emotioneel, maar ook sensitief. Hij is gevoelig voor de (onuitgesproken) signalen die elk mens uitzendt. In conversaties zal hij hoogstwaarschijnlijk net die zaken waar de ander niet over kon of wilde praten, opmerken. Is de omgeving gevuld met negatieve emoties dan kan hij daar last van hebben.
Hij heeft een plek nodig waar hij alleen kan zijn met zijn gedachten. Wat er ook verandert in zijn leven, dit zal altijd het eerste zijn waar hij naar op zoek gaat. Naast de behoefte aan emotionele steun moet hij er zeker van zijn dat degene waar hij van houdt, ook van hem houdt. Hij moet van hem of haar op aan kunnen en samen creëert hij een plek waar hij op terug kan vallen.
Ontbreekt er iets aan zijn leefomstandigheden dan is dat direct merkbaar: hij kan onzeker worden en in zijn schulp kruipen. In een dergelijke periode is hij bijna zelfzuchtig: hij probeert "zijn portie" liefde, warmte en aandacht ten koste van anderen te krijgen.
Leeuw (Leo): 23 juli - 23 augustus
zelfvertrouwend trots vertrouwenwekkend
royaal edel stralend
bazig arrogant warm
leidend organiserend ijdel
De Leeuw is een sterke persoonlijkheid. Hij beschikt over veel wilskracht. Als hij eenmaal een besluit genomen heeft, dan is hij hier niet gemakkelijk van af te brengen: hij zal blijven proberen zijn doel te bereiken. Hij is een harde werker die in staat is om anderen te laten doen wat hij wil. Dit kan er echter toe leiden dat hij anderen gaat manipuleren.
Hij staat graag in het middelpunt van de aandacht. Hij heeft daar ook een zekere flair voor, alhoewel dat soms wat misplaatst overkomt. Hij is een gevoelig en warm mens, trots en met zelfrespect. Hij sluit geen compromissen: zijn zelfrespect is voor hem net zo belangrijk als het respect van anderen. Eerlijkheid en openheid staan bij hem voorop.
Tijdens zijn leven kan hij, dankzij zijn persoonlijkheid en zijn harde werken, meermalen in een leiderspositie terecht komen.
Maagd (Virgo): 24 augustus - 23 september
ordelijk zorgvuldig dienstbaar
correct ijverig nuchter
helder kritisch kleinzielig
preuts degelijk zakelijk
Maagden zijn precieze en leergierige personen, stipt en met gevoel voor orde en netheid. Zij stellen hoge eisen aan zichzelf en verwachten dat eigenlijk ook van anderen. Zij kunnen dan ook vaak teleurgesteld zijn in anderen. Chaotische situaties in werk- en leefomgeving zijn eigenlijk hun "aartsvijand": zij voelen zich daarin absoluut niet thuis.
Zij hebben een heldere kijk op mensen en situaties: die doorzien zij snel. Gaat er iets fout dan zullen zij dit vrijwel meteen duidelijk maken. Dit wordt hen niet altijd in dank afgenomen en leidt soms tot botsingen. Directe kritiek wordt maar zelden positief opgepakt, tenzij het tactvol verpakt is.
Maagden hebben er behoefte aan zich nuttig te voelen, met name door anderen te helpen. Zij hebben er geen problemen mee om hun eigen wensen opzij te zetten als iemand die zij graag mogen iets anders wil. Mensen waarderen hen hierom.
Weegschaal (Libra): 24 september - 23 oktober
tactvol meegaand aardig
zachtmoedig vredelievend bemiddelend
gemakzuchtig frivool manipulatief
vleierig conflict flirterig
De Weegschaal is een warm en gevoelig persoon, die beschikt over een sterke wilskracht. Voor hem is gezelschap van anderen belangrijk. Buiten "de groep" vallen is een verschrikking voor hem. Hij zal over het algemeen vrij ver gaan in zijn inspanning om erbij te horen.
Voor hem zijn harmonie en rust kenmerken van een goede relatie. Hij heeft oog voor schoonheid en verhoudingen en hij houdt van mooie zaken: mensen, dingen, kunst en cultuur. Lelijkheid - of dit nu uiterlijk is of innerlijk - roept bij hem afkeer op. Dit teken heeft echter ook een andere kant: sommige mensen hebben juist een hang naar het opzoeken van confrontaties en competities, zowel in spelvorm als in het dagelijkse leven.
Hij is sterk in het helder weergeven van een probleem en de meerdere kanten hiervan. Dit maakt hem zeer geschikt als bemiddelaar of adviseur. Vraag echter niet aan hem om snel een beslissing te nemen: juist doordat hij alle kanten van een zaak ziet, wil hij deze rustig door kunnen denken voordat hij een beslissing neemt.
Schorpioen (Scorpio): 24 oktober - 22 november
intens vastberaden diepgravend
volhardend beheerst observerend
wraakzuchtig hartstochtelijk gesloten
fanatiek jaloers diepzinnig
De Schorpioen is een sterk en gecompliceerd persoon, trots en gevoelig. Zijn gevoelens zijn niet makkelijk onder woorden te brengen, laat staan uit te leggen. Als hij van iemand houdt, dan doet hij dat heel intens, met hart en ziel. Het is voor hem erg moeilijk om luchtig met dergelijke gevoelens om te gaan. Doet een ander dat wel, dan kan hij daar eigenlijk geen begrip voor opbrengen.
Zijn gevoelens zijn dan ook vrij snel gekwetst. Ondanks het feit dat hij dan direct in de aanval gaat - het teken Schorpioen is niet voor niets één van de felste strijders van de dierenriem - verliest hij niet snel zijn humeur. Gebeurt dit wel, dan kan degene die zijn boosheid over zich af heeft geroepen beter maken dat hij of zij wegkomt: vergeten en vergeven komt niet in zijn woordenboek voor.
Anderen hebben soms moeite hem te begrijpen en ondanks de aantrekkingskracht worden vriendschappen moeilijk gesloten. Is het eenmaal zover, dan gaan deze vriendschappen heel lang mee.
Boogschutter (Saggitarius): 23 november - 21 december
spontaan tolerant rondreizend
open onrealistisch sportief
overdreven idealistisch extrovert
levenslustig rusteloos eigenwijs
De Boogschutter is een positief en opgewekt persoon, vriendelijk en nieuwsgierig. Mensen zijn graag bij hem in de buurt en hij is altijd op zoek naar mensen: hetzij om mee te spelen, hetzij om antwoorden te krijgen op zijn vragen. Vindt hij de antwoorden niet bij mensen, dan neust hij in boeken die hem kunnen helpen bij zijn zoektocht naar kennis. Daarbij is hij niet altijd zorgvuldig genoeg: soms trekt hij te vroeg conclusies.
De Boogschutter beschikt over een grote hoeveelheid energie die hij kwijt moet kunnen, hetzij in het spelen van spelletjes, hetzij in activiteiten buiten de deur. Kan hij niet naar buiten, dan dreigt het gevaar dat hij wat stil wordt.
Hij vindt het soms lastig om binnen de grenzen die door anderen aan hem opgelegd zijn, te leven. Zijn sterke vrijheidsdrang speelt hem dan parten. Hij wil in ieder geval vrij zijn in het sluiten van vriendschappen: daarin neemt hij zeker geen "bevelen" aan. Hij is een gedisciplineerd persoon met een grote zelfbeheersing.
Steenbok (Capricornicus): 22 december - 20 januari
hardwerkend organiserend geduldig
serieus betrouwbaar onzeker
voorzichtig structurerend nauwgezet
formeel gereserveerd conservatief
De Steenbok is een praktisch ingesteld persoon. Voor hem telt eigenlijk alleen de werkelijkheid. Het ongrijpbare, fantasie of jezelf mooier voordoen dan je bent - het interesseert hem niet of weinig. Het is voor hem van belang dat zaken zin of nut hebben. Hij is geïnteresseerd in tastbare resultaten.
Eenmaal volwassen, hecht hij veel waarde aan status en aan de resultaten die zijn werk opleveren. Om zijn ambities te verwezenlijken werkt hij hard. Alhoewel hij ieder het zijne gunt, staat het hem tegen als een ander zaken in de schoot geworpen krijgt.
Doordat hij het leven zeer serieus neemt, legt dit zelfde leven een zware druk op hem. Hij heeft een apart gevoel voor humor, waarmee hij zijn eigen ernst wat kan afzwakken: hij is vaak zelf het slachtoffer van zijn eigen grappen.
Waterman (Aquarius): 21 januari - 19 februari
origineel vrijheidlievend rebels
democratisch wetenschappelijk afstandelijk
onbevooroordeeld koel anti-autoritair
intellectueel modern onvoorspelbaar
De Waterman is een sterk individu: vrij van geest en altijd op zoek naar nieuwe zaken en denkbeelden. Vastgeroeste denkwijzen en patronen boezemen hem afkeer in. Hij keert zich af van mensen die hem proberen in te tomen of ideeën op te leggen: hij wil zijn eigen weg kiezen.
Hij staat niet alleen open voor nieuwigheden, hij is ook standvastig. Een eenmaal genomen besluit zal hij niet zomaar over boord zetten. Hij kan dan ook wel eens het verwijt krijgen dat hij "koppig" is.
Als hij zich in een team bevindt, streeft hij ernaar te doen wat voor iedereen het beste is met inachtneming van zijn eigen behoeften. Op het moment dat het groepsbelang in strijd is met zijn eigen behoeften kan dit problemen opleveren. Echter, hij zal er altijd naar streven dat een ieder zijn deel krijgt.
Vissen (Pisces): 20 februari - 20 maart
emotioneel hulpvaardig dromerig
besluiteloos zacht duldzaam
fantasievol mild ontvankelijk
helderziend normloos menslievend
Vissen zijn mensen met een groot talent: zij zijn in staat om zich echt in anderen te verplaatsen. Zij begrijpen de behoeften van anderen en het geeft hen een goed gevoel als ze iemand kunnen helpen.
Dit talent heeft ook een keerzijde: omdat zij zo gevoelig zijn bestaat het gevaar dat zij snel stemmingen en emoties van anderen oppikken en overnemen. Met name als zij in de buurt zijn van boze, verdrietige of ongelukkige mensen is dit lastig. Toch kunnen zij de mensen niet mijden. Hun grootste vijand is eenzaamheid.
Zij zijn vaak wat verlegen, kwetsbare personen. Zij zullen zich pas openstellen voor anderen als zij die kunnen vertrouwen. De tranen schieten hen soms snel in de ogen. Alhoewel dit geen negatieve eigenschap is, kan dit behoorlijk frustrerend zijn.
Iddquote:Op zondag 17 december 2006 23:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
FOR FRACK'S SAKE, HET IS ADAMA!!!
niet NIET niet O-FRACKING-DAMA!!!
[afbeelding]DAMA!!!
Geilquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:51 schreef Wuder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Internets, I needs it..
Doe ik zelfs op de werkvloer . . .quote:
Inderdaad....quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:09 schreef Dalamar het volgende:
Lekkere episode, nu wachten tot 21 januari
Briljantquote:Op zondag 17 december 2006 10:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brother Cavil
Cavil "I am ... improvising, throwing something sweet in the pot."
gniffelquote:Op zondag 17 december 2006 23:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
[afbeelding]DAMA!!!
Het vervult mijn hart met grote vreugde dat ik nu weet dat jij 2 episodes hebt gekeken. Verder vind ik het ook een zeer intelectueel stimulerend feit dat je het tof vond. Deze mening zal weer veel stof op laten waaien dunkt mij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:48 schreef Frautie het volgende:
Gister éindelijk de laatste 2 epi's gekeken...was weer tof!!
Krijgen we trouwens een kerststop? Of gaan ze gewoon door?
Le-zen muts.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:48 schreef Frautie het volgende:
Gister éindelijk de laatste 2 epi's gekeken...was weer tof!!
Krijgen we trouwens een kerststop? Of gaan ze gewoon door?
Ben je altijd zo friggin langdradig?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:50 schreef outcast_within het volgende:
Het vervult mijn hart met grote vreugde dat ik nu weet dat jij 2 episodes hebt gekeken. Verder vind ik het ook een zeer intelectueel stimulerend feit dat je het tof vond. Deze mening zal weer veel stof op laten waaien dunkt mij.
M.b.t tot uw laatste vraag kan ik U mededelen dat de serie gewoon doorgaat voor mensen met een v.i.p. pas en mensen die deze mensen kennen. Voor de anderen is het wachten geblazen.
Maar wees gerust, ik ben in het bezit van zo een pas. Dus je kunt rustig je wekelijkse portie bsg halen.
Rest mij de vraag: Neuken?
Jaaaaaaa...zoiets kreeg ik al teruglezende ook al doorquote:
Je zou er frakking ogressief van worden jaquote:Op zondag 17 december 2006 23:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
[afbeelding]DAMA!!!
whehe just my way of introducing you into the wonderfull world of wiki, als je het stoort moet je het maar wijzigenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:06 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Je zou er frakking ogressief van worden ja
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
whehe just my way of introducing you into the wonderfull world of wiki, als je het stoort moet je het maar wijzigen
idd... maar aan de andere kant zal Adama de "Temple of Five" nooit in handen laten vallen van de Cylons. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:57 schreef Salamander het volgende:
Geduld is een schone zaak naar het schijnt. Maar het is wel lang wachten inderdaad.
Vond de laatste aflevering eerst niet zo heel denderend, maar na nog een keer kijken wil ik toch wel heel snel de rest zien.
Maar Adama gaat natuurlijk nooit de planeet nuken als Lee en Kara daar zijn.
Ja..quote:Is er verder niemand die het opvalt dat ze de Temple of Five hebben gevonden en er ook vijf onbekende Cylon modellen zijn? Lijkt me geen toeval?
quote:
Amen to thatquote:Op zondag 17 december 2006 23:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
[afbeelding]DAMA!!!
Eerst lezen, dan posten dus voortaan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:03 schreef Frautie het volgende:
Jaaaaaaa...zoiets kreeg ik al teruglezende ook al door
De rest van de ruimte doorzoekend naar Adamo en consortenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me telkens af wat de rest van de Cylon fleet doet? Ze komen elke keer maar met 2 of 3 basestars (deze keer dan 4). Wtf doet de rest? Tikkertje? :/
Good point.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me telkens af wat de rest van de Cylon fleet doet? Ze komen elke keer maar met 2 of 3 basestars (deze keer dan 4). Wtf doet de rest? Tikkertje? :/
Goede vraag!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Goede vraag!![]()
Het is onbekend hoeveel Basestars er nou precies zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze een deel nodig hebben om de twelve colonies te bewaken en orde te handhaven. Wellicht zijn daar ook nog colonial splintergroeperingen waar ze tegen vechten?
En de zoektocht naar de rag tag fleet gaat over een heel groot gebied, dus wellicht zijn de basetars die op zoek zijn naar Galactica uitgewaaierd over grote afstanden. En omdat de FTL ook maar een beperkte afstand kan overbruggen met 1 sprong kan het lang duren voor er veel versterking is?
Niet dat het op dit punt nog veel uit maakt voor Galactica of ze het nou op moet nemen tegen 4 of 20 basestars.![]()
was dat niet dat ze tijdens de aanvallen voor onderhoud ergens gedocked waren?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.
Maareh, hoe kan het trouwens dat de Pegasus niet technische storingen kreeg die de cylons bij de rest van vloot veroorzaakten?
Inderdaad en daarna hebben ze dat programma van Baltar zo snel mogelijk overal uitgesloopt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
was dat niet dat ze tijdens de aanvallen voor onderhoud ergens gedocked waren?
Bronquote:Pegasus, a Mercury class battlestar, has joined the Fleet.
She survived the attack by blind-jumping as the Cylons attacked the Scorpion Fleet Shipyards.
Je neemt aan dat er geen Battlestars meer zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.
Inderdaad zoals hierboven al gezegd. de Pegasus was op dat moment in dock voor een maandenlange overhaul. Alle genetwerkte systemen lagen op dat moment losgekoppeld.quote:Maareh, hoe kan het trouwens dat de Pegasus niet technische storingen kreeg die de cylons bij de rest van vloot veroorzaakten?
Zou kunnen ja, maar betwijfel of andere Battlestars het wel zo lang vol hadden kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je neemt aan dat er geen Battlestars meer zijn.
Er kunnen meer overlevende Battlestars zijn waar wij (nog) niks vanaf weten. Battlestars die in een soortgelijke situatie verkeerden als Pegasus bijvoorbeeld, voor onderhoud geheel losgekoppeld.
Of schepen die gebruikt werden voor deep space exploration en tijdig het nieuws hebben ontvangen?
Die vast wel. Maar daar heb je geen Basestar voor nodig om die onder controle te krijgen denk ik.quote:Maar ik doelde niet alleen op Battlestars enzo... maar ook gewoon insurgents, zoals die groeppering van Sam bijvoorbeeld op New Caprica.
Ok, de DVD box kopen dus.quote:Inderdaad zoals hierboven al gezegd. de Pegasus was op dat moment in dock voor een maandenlange overhaul. Alle genetwerkte systemen lagen op dat moment losgekoppeld.
Werd geloof ik uitgelegd in een extended version van de Pegasus aflevering.
Klopt, je hebt inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
True, ze maakten een blind jump, maar dat was omdat er geen tijd verder was om uberhaupt maar een route uit te zetten.
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uitquote:Maar wanneer kwamen ze er dan achter dat ze Baltars programma er uit moesten slopen omdat die de Cylons in staat zette controle over te nemen?
Cain zal dat naw idd redelijk snel door hebben gehad ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef PPL het volgende:
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uit
de lucht werden geschoten.
Men kreeg dat het probleem werd veroorzaakt doordat de Cylons toegang hadden tot Het Colonial network.
(Zie Mini-series voor wat er gebeurde met laatste MKVII squadron van de Galactica tijdens de slag om Caprica)
?
Mjah... dat is een goeie vraag.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
True, ze maakten een blind jump, maar dat was omdat er geen tijd verder was om uberhaupt maar een route uit te zetten.
Maar wanneer kwamen ze er dan achter dat ze Baltars programma er uit moesten slopen omdat die de Cylons in staat zette controle over te nemen?
De ontsnapping van Pegasus had weinig met volhouden te maken, Pegasus is niet het gevecht aangegaan met die basestars. Cain zegt eigenlijk dat ze gelijk de FTL drive hebben gebruikt toen ze doorhadden dat de Cylons hen niet konden zien op dradis door de nucleaire ontploffingen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar betwijfel of andere Battlestars het wel zo lang vol hadden kunnen houden.
Ik vraag me af of Pegasus überhaupt haar Vipers heeft ingezet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uit
de lucht werden geschoten.
Men kreeg dat het probleem werd veroorzaakt doordat de Cylons toegang hadden tot Het Colonial network.
(Zie Mini-series voor wat er gebeurde met laatste MKVII squadron van de Galactica tijdens de slag om Caprica)
Maar later zijn ze wel gevechten aangegaan met de Cylons. Weet niet of andere Battlestars ook op die manier hadden kunnen redden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mjah... dat is een goeie vraag.De meest logische verklaring lijkt mij dat alle schepen die daar tegelijk waren met Pegasus stilvielen, net als Galactica zal ook Pegasus berichten hebben gekregen van schepen waar alle systemen uitvielen.
Als je dan als enige schip weg weet te komen ga je al gauw op zoek naar de reden waarom dat bij jou niet gebeurde. En met wat militaire analisten komt je dan vanzelf bij je hele netwerk wat eruit ligt.
[quote]
True.
[quote]
De ontsnapping van Pegasus had weinig met volhouden te maken, Pegasus is niet het gevecht aangegaan met die basestars. Cain zegt eigenlijk dat ze gelijk de FTL drive hebben gebruikt toen ze doorhadden dat de Cylons hen niet konden zien op dradis door de nucleaire ontploffingen.
Yep, ze zijn direct gejumped ja.quote:Ik vraag me af of Pegasus überhaupt haar Vipers heeft ingezet.Cain heeft daar iig niks over gezegd (ook niet in de extendend edition). Daarnaast was Pegasus op dat moment min of meer buiten gebruik en was een groot deel van de crew weg.
Volgens mij is Pegasus vrijwel meteen weggesprongen, anders hadden ze die blind jump ook niet uit te hoeven voeren.
Ik wil hier hi-res versies van!quote:Maxim dresses Galactica
From left:
James Callis wears a poplin button-up shirt, $415, by Neil Barrett; velvet vest, $650, by Dolce & Gabbana; wool trousers with tuxedo stripes, $420, by Neil Barrett; and boots, Callis’ own.
Tahmoh Penikett wears a Japanese paper hand-knit circle sweater, $1,980, by Issey Miyake; sheer jersey scarf, $15, by American Apparel; New Rocker oiled denim trousers, $225, by CK39; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
Michael Trucco wears a coated gabardine trench coat with waist zippers, $1,895, by Gaultier Puissance Deux; placed rib V-neck sweater, $60, by Claiborne; High-Density cotton shirt, $440, by Issey Miyake; Ted jeans, $225, by J.Lindeberg; and leather Chelsea boots, $160, by Ben Sherman.
Aaron Douglas wears a washed velvet blazer, $350, by Juicy Men; mock V-neck sweater, $145, by Lenor Romano; pinstripe gabardine flat-front trousers, $80, by Claiborne; and leather and suede lace-up shoes, $550, by Emporio Armani.
Edward James Olmos wears a leather blazer by Giorgio Armani, from Holt Renfrew, Vancouver; cashmere sweater, $358, by Emporio Armani; trousers, $195, by Boss Black Hugo Boss; and shoes, Olmos’ own.
Jamie Bamber wears an Armored Blend coat, $365, by CK39; Dada/HK short-sleeve knit shirt, $178, by DDC Lab; wool trousers, $338, by Neil Barrett; and leather Chelsea boots, $160, by Ben Sherman.
From left:
Tricia Helfer wears a dotted jacket, $160, by Armani Exchange; long leather gloves, $30, by H&M; and Capri pants, $225, by Nine Lives.
James Callis wears a bomber jacket by Emporio Armani, price on request; and T-shirt with cummerbund print, $230, by Neil Barrett.
From left:
Katee Sackhoff wears a Natalia cardigan, $230, by Secrets of Charm; jersey, sequin, and chain cape, price on request, by Heatherette; leather belt, $440, by Versace; pencil skirt, $385, by Boss Black Hugo Boss; and polished calf Juliet heels, $120, by Calvin Klein.
Jamie Bamber wears a logo sweater, $495, and stretch wool gabardine trousers, $695, both by Gaultier Puissance Deux; and leather 1930s pointed lace-up shoes, $593, by Neil Barrett.
Michael Trucco wears a pinstripe gabardine sports coat, $189, by Claiborne; button-up shirt, $38, by Van Heusen; Pedal Vee T-shirt, $40, by Modern Amusement; trousers, $150, byBen Sherman; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
From left:
Tahmoh Penikett wears a washed lambskin zip-front sweater, $698, by John Varvatos; mock V-neck sweater, $145, by Lenor Romano; silver buckle, $365, on stingray strap, $370, by Pat Areias; Covert twill two-pleat trousers, $70, by Claiborne; and Hoop rubber dipped distressed military boots, $398, by DDC Lab.
Jamie Bamber wears a leather motorcycle jacket, $895, by Juicy Men.
Michael Trucco wears a Rugger leather bomber jacket, $995, by Gant; Dada/HK short-sleeve knit shirt, $178, by DDC Lab; fingerless gloves, $20, by H&M; Flyn/ZS boot-leg military trousers, $280, by DDC Lab; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
Grace Park wears a stretch tube dress by Veronique Branquinho, from Richard Kidd, Vancouver; hooded vest by Mike & Chris, from Holt Renfrew, Vancouver; and patent-leather heels with three buckled straps, $575, by Cesare Paciotti.
Tricia Helfer wears a Dolman deep V-neck top, $165, by CK39; cashmere long knit tank top, $450, by London Fog; satin tuxedo pants (from a suit, $995), by D&G; and suede knee-high boots, $550, by Boss Black Hugo Boss.
courtesy Maxim online
Magazine scans
mjah klopt ik heb ze ook voorbij zien komen maar aangezien ik ze al heb gezien en gebrand heb gaak ze niet nog een keer dlenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:40 schreef maartena het volgende:
Battlestar Galactica wordt al enige jaren (sinds het begin van de serie) uitgezonden in HDTV formaat op het TV station "Universal HD." Het probleem is alleen dat ze op dat station een paar maanden achter liggen op Sci-Fi Channel, en wie wil er nu zolang wachten.... "Univeral HD" is station dat zich richt op alleen HDTV uitzendingen, en moet net als andere stations wachten met het kopen van de rechten van een serie die eigendom is van een ander TV station.
Sci-Fi zelf zal uiteindelijk ook wel zelf overgaan naar het HDTV formaat in de VS, maar dat is financieel gezien ook een flinke investering natuurlijk.
Die hele serie is gewoon nep . . .quote:Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef outcast_within het volgende:
sommige van die foto's zijn wel erg nep![]()
als je dat vind wat doe je hier dan ?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die hele serie is gewoon nep . . .![]()
Lezen is ook een vak . . .quote:Op donderdag 21 december 2006 18:50 schreef Sc0tTy het volgende:
als je dat vind wat doe je hier dan ?
kijk dan. minder realistisch als in de serie zelf. een stuk minderquote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die hele serie is gewoon nep . . .![]()
It suits the Old Man. Als 'ie dit in de serie zou dragen dan ging Roslin direct overstag.quote:Edward James Olmos wears a leather blazer by Giorgio Armani, from Holt Renfrew, Vancouver; cashmere sweater, $358, by Emporio Armani; trousers, $195, by Boss Black Hugo Boss; and shoes, Olmos’ own.
Ik vind het meer iets dat een man zou dragen die zich achter Amsterdam Centraal laat verwennen door underaged allochtone jongensquote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Madine het volgende:
[..]
It suits the Old Man. Als 'ie dit in de serie zou dragen dan ging Roslin direct overstag.
Het was een fotoshoot van Maxim met het oog op de mode van 2007.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
kijk dan. minder realistisch als in de serie zelf. een stuk minder
Hehe viel me dus niet als enige op.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets dat een man zou dragen die zich achter Amsterdam Centraal laat verwennen door underaged allochtone jongens![]()
hijsfijnquote:[message=27182007,noline]wildhagen schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:09[/message]:
http://www.youtube.com/watch?v=vRN1gpPHZXU
Om in de stemming te blijven
Bron: FoK! Gamesquote:Battlestar Galactica Online in ontwikkeling.
In april verklaarde Ronald D. Moore, maker van de TV-serie Battlestar Galactica al tegen Reuters dat hij positief stond tegenover het ontwikkelen van een game, gebaseerd op de huidige serie.
Volgens bronnen van de website WorthPlaying is het spel nu daadwerkelijk in ontwikkeling.
Het spel zou in oktober al klaar moeten zijn en voorlopig alleen op de Xbox 360 uitkomen.
Het genre is nog niet bekend, maar het zou gericht zijn op 'online masses' waarmee er niet zo heel veel keuze meer overblijft.
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:19 schreef PPL het volgende:
Een berichtje tussendoor.
[..]
Bron: FoK! Games
Mjah had voor mezelf nog geen kerst cadeau gekocht, dus denk pik deze op vandaag, maar hij was nergens te bekennen. En ik wil nu eindelijk wel eens de tweede helft van seizoen twee in goede kwalitieit zien. Ik haat het dat BSG geen HDTV is, zoals dat met prison break en Heroes wel het geval is als ik ze binnen haal.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:03 schreef DarthNick het volgende:
Nop nog niet, zou hem voor kerst krijgen maar ik moet wachten
Ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef 1972 het volgende:
Is episode 11 de laatste geweest tot nu?
Op mijn werk hebben we hem, volgens mij ook nog wel in vrij grote aantallen. Precies weet ik het niet, want ik ben nu een week met vakantie.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef DooD het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Ja ik heb hem via www.cd-wow.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef DooD het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?
Als ze het verhaal maar afmakenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef DooD het volgende:
Ik heb trouwens de ratings gezien van Hero, UFB en The Passage maar alle drie haalde ze maar een 1,3 rating dat is toch wel zorgelijk. Vervolgens veranderen ze weer het tijdslot naar zondagavond om 22:00 in Amerika dus de ratings zullen wel verder dalen. Met andere woorden ik begin me toch wel zorgen te maken dat Seizoen 3 wel eens het laatste seizoen zal zijn. BSG is enorm populair met dvdsales, itunes en de illegale kanalen, maar het draait toch wel om de advertentieinkomsten.
Bovendien gaan er nu al geruchten over een twee uur durende dvd film die in maart geschoten gaat worden, met andere woorden lijkt het wel of BSG na seizoen drie de bijl gaat krijgen. Ik hoop van niet maar je weet maar nooit. De kijkcijfers liegen er nu niet meer om een 1,5 of 1,6 rating was minder erg als een 1,3![]()
Misschien met die film ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Als ze het verhaal maar afmaken![]()
Ja, die mogelijkheid zag ik al aankomen, als die er komt natuurlijk. Naja ik heb liever dat een serie zijn verhaal afmaakt in wat minder seizoenen dan dat ze maar doorgaan totdat de kijkcijfers inzakken.quote:
Daar heb je een goed punt ja! En ook de ontwikkeling van Tyrol zijn interessant. Misschien dat die verhalen wel ergens bij elkaar gaan komen! Toch vond ik die box-aflevering wel heel erg mooi moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef 1972 het volgende:
Ik ben nl. reuze benieuwd welke kant het opgaat met Baltar en de 5 missende cylons... DAT wil ik weten en niet lastig gevallen worden met de Starbuck en Apollo's affaire! Voor zoiets zet ik GTST wel aan :=)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:02 schreef Madine het volgende:
Door de meesten vast wel al gezien, maar blijkbaar nog niet gepost. Voor diegene die nog niet gezien hebt:
PreviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die derde preview zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnen
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
mooi zo morgen ook effe op jacht dan en die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef DarthNick het volgende:
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnenDe enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Mooi toch. Zijn het tenminste geen echte spoilers.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:56 schreef DooD het volgende:
die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels![]()
En die previews.. tjsaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Madine het volgende:
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels![]()
En die previews.. tjsaaaaaIk heb hem gister al zien liggen bij de Free Record Shop voor 45 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting![]()
Ben ik ook nog binnengelopen vandaag.. hadden alleen seizoen 1, overal waar ik kwam hadden ze alleen seizoen 1 en de originele serie.![]()
Ben gisteren bij de MediaMarkt in Rotterdam Centrum geweest en de MM op Hoog Catherijne in Utrecht. Daar ben ik ook nog een FRS binnen gelopen. Bij 1 van die 3 hadden ze seizoen 2
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting![]()
Hmmm, ik ben vandaag ook nog een FRS en een van Leest binnengelopen... helaas ook nog geen seizoen 2...
Dinsdag maar weer eens verder zoeken!
Maar in ieder geval blij om te lezen dat ie in Nederland uit is gekomen!![]()
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Eigenlijk een simpel film techniekje, als je iemand van onderaf filmt, dan lijkt hij groter. Daarom werd Darth Vader ook altijd vanaf onder in beeld gebracht om hem die kolossale groote te geven en dat terwijl de acteur al een boom van een vent was . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
Ja, de techniek ken ik wel, maar toch vind ik het elke keer wel apart
Heb je die gozer die Chewbacca speelt wel eens gezien
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen.quote:Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef rheingold het volgende:
leuke nieuwe serie, ben nu bezig met het eerste seizoen op dvd.Gaius
![]()
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden![]()
![]()
Lucky dat je korter moest wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vindenIk ga dat binnenkort ook weer eens doen seizoen één, twee en drie snel achter elkaar kijken, om te bepalen in hoeverre de serie nu verandert is. Dat Lee en Starbuck verhaal mag van mij zo snel mogelijk afgerond worden. Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Ik vind juist dat grijze gebied goed. Dat geeft de personages veel meer diepgang en maakt de serie interessanter. Maar wat Starbuck en Apollo ben ik het wel met je eens ja...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef DooD het volgende:
Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Zit ook hetzelfde bedrijf achterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden![]()
![]()
Voor de liefhebber die het topic gemist heeft:
[TK] Battlestar Galactica 2003 Miniseries + Season 1 DVDBurnt to the core but not broken![]()
No more mr nice gaiusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen.Gaius
![]()
Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken![]()
kugh tom cruise kuch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.
mss dat de camera behalve je drie kilo dikker maakt, ook vijf centimer langer?
Dat zou die kilo's wel verklaren...![]()
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie nietAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Zolang BSG nog steeds bakken met lof verdient, zoals één van de beste shows bij IGN dan komt er zeker wel een seizoen vier. Publiciteit voor een netwerk dankzij een show is belangrijker dan kijkcijfers, maar als de lovende kritiek stopt dan vindt BSG gauw de dood denk ik. Het kost bakken met geld om een seizoen BSG te maken. De schrijver hebben het dus zelf in de hand.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie nietDe enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Net het einde van seizoen een gezien.. als er iets is wat ik niet had verwacht![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 18:29:23 ]![]()
Heb trouwens seizoen twee box eindelijk bemachtigd en moet je maar kijken wat de cliffhanger van seizoen twee is. Cliffhanger van seizoen één was goed, maar de cliffhanger van seizoen twee zorgde voor heel wat rellen in het BSG kamp :pquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Intronic het volgende:
Net het einde van seizoen een gezien.. als er iets is wat ik niet had verwacht
Zo, ik heb de miniseries ook maar even gescoord vandaag. Vanavond maar weer eens even checken hoe het ook alweer allemaal begon
Zylons
Valt me mee dat er niet over commander "Odama" gepraat wordt daar, dat zou het wel compleet makenquote:
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Op de website van Veronica staat het ook nogale 'raar'.
Of ligt dit aan mij?Linkjequote:Voorafgaand
Veertig jaar na de Cylon-oorlog verklaren de Cylons de oorlog aan de mensheid.
Het leger is niet bestand tegen het krachtige wapen van de Cylons.
Alleen de Galactica kan ze nog redden van de ondergang.
De serie volgt de zoektocht van het gelijknamige schip naar een onbekende verafgelegen planeet, genaamd Aarde.
Aan boord bevinden zich de laatste menselijke overlevenden van de oorlog tegen de kunstmatige levensvormen: de Cylons.
De mensen maakten tot voor kort deel uit van de machtige Twaalf Koloniën, een grote en welvarende samenleving, die verspreid lag over twaalf planeten.
Nu Laura Roslin, de minister van onderwijs, de enige overlevende is, wordt zij aangewezen als president van de Dertiende Kolonies.
Haar nieuwe plan is om alle overgebleven schepen af te ronden en samen met de Galactica te vluchten, om nooit meer terug te keren...Burnt to the core but not broken![]()
![]()
Er is geen oorlogsverklaring Krachtige wapen? Raar omschreven hoor (...) Hoezo Galactica 'redden' -> ze zijn op de vlucht! Laura Roslin is niet de enige overlevende Wat nou president van de 'Dertiende Kolonies' Burnt to the core but not broken![]()
Je zou toch verwachten van een omroep dat ze iets meer affiniteit zouden hebben met datgene wat ze doen.
Maar nee hoor
Hebben ze dat dan ooit gehad ??quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Je zou toch verwachten van een omroep dat ze iets meer affiniteit zouden hebben met datgene wat ze doen.
Maar nee hoor![]()
![]()
Nope, anders hadden ze wel een consequent uitzendschema gehad voor alle scifi die ze uitzonden...quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze dat dan ooit gehad ??![]()
trouwens ff offtopic, die tekst in je sig komt toch uit Firefly? coole serie was dat, jammer dat er maar zo weinig van gemaakt is want het werd steeds beter naar mijn idee.Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
In de veronica gids staat dat ze een aflevering met de titel 'the man with nine lives' gaan uitzenden...
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_With_Nine_Lives
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?![]()
![]()
Ik heb hem nu aanstaan en het is een aflevering ergens in seizoen twee. Naja whatever, toch al gezien.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Is het ook, maar dit bewijst wel weer dat ze a) niet weten wat ze uitzenden en b) dat men daar naast elkaar werkt . . .quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef roelofjan het volgende:
In de veronica gids staat dat ze een aflevering met de titel 'the man with nine lives' gaan uitzenden...
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?
Shattered, 2x01. Valt me wel mee dat ze het nu in breedbeeld uitzenden . . .quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb hem nu aanstaan en het is een aflevering ergens in seizoen twee. Naja whatever, toch al gezien.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
Ik heb nu pas de previes gezien. Ik kan niet wachten op de volgende afleveringBeing happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections![]()
Zo jammer als een zender haar eigen programma's niet begrijptquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef roelofjan het volgende:
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef DarthNick het volgende:
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?
opgezegd@fok.nl![]()
Klopt, lees ik net. Nu de foto's nog.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef DarthNick het volgende:
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?.
![]()
*KUCH!*quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef Madine het volgende:
Computer says: "No"
Computer says: "February"[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik vind haar zelfs aantrekkelijk. Het is een hele mooie damequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef Madine het volgende:
Computer says: "No"
Computer says: "February"Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections![]()
In afwachting tot de 21ste heb ik maar weer seizoen 1 in de DVD speler geduwd. Zitten toch wel een paar érg sterke afleveringen bij.
En Number Six is tenminste nog echt een kutwijf
Ik hoop echt dat mijn internetverbinding is opgeleverd tegen die tijd...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=kdmo_KCsutI
Ik lig in een deuk, seizoen 3 bloopers.
(eerste minuut overslaan als je geen zin hebt in een dikke vette spoiler)
[ Bericht 21% gewijzigd door Madine op 09-01-2007 02:15:11 ]![]()
Dat was humorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:09 schreef Madine het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kdmo_KCsutI
Ik lig in een deuk, seizoen 3 bloopers.
(eerste minuut overslaan als je geen zin hebt in een dikke vette spoiler)![]()
En die spoilers ben ik over 2 weken toch weer vergeten . . .![]()
Lol, nog niet allemaal gekeken, maar die diegene die ze hoofd stoot bij die raptor
Btw, tijdje geleden een scifi inside gekeken over BSG en ik wist echt niet dat jamie barber zo brits als de pest wasEcht een super dik accent waar je in de serie toch niks van merkt
![]()
![]()
Da's idd lachen; ik was ook vrij verrast toen ik het voor het eerst hoordequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:54 schreef dapluiz het volgende:
Lol, nog niet allemaal gekeken, maar die diegene die ze hoofd stoot bij die raptor
Btw, tijdje geleden een scifi inside gekeken over BSG en ik wist echt niet dat jamie barber zo brits als de pest wasEcht een super dik accent waar je in de serie toch niks van merkt
![]()
Vind het Britse accent veel mooier trouwensHadden ze pa niet Brits kunnen leren?
Ach ja, en het was ook niet alsof het niet te verwachten wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat was humor![]()
En die spoilers ben ik over 2 weken toch weer vergeten . . .![]()
![]()
Maare, mijn favoriet was toch Adama die tegen Baltar zei: "Eat shit and die! Uhrk!" Die hadden ze in de serie moeten stoppen![]()
![]()
Kunnen we niet afspreken dat iedereen die vanaf nu Odama of Starbucks of whatever typt gewoon een ban4life krijgt in deze topics.... het is schandalig !!!!!!
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
Frak yeah!quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef DarthNick het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat iedereen die vanaf nu Odama of Starbucks of whatever typt gewoon een ban4life krijgt in deze topics.... het is schandalig !!!!!!You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.![]()
Voor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef DarthNick het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat iedereen die vanaf nu Odama of Starbucks of whatever typt gewoon een ban4life krijgt in deze topics.... het is schandalig !!!!!!
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Hoe komen mensen daar überhaupt bij...Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Het valt niet op dat ik twee posts daarboven gewoon Adama typ hé?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat die 'O'dama intentional was![]()
![]()
Of we vragen een (F)A om het tagje "debiele randmongool" achter zijn/haar naam te zetten . . .quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef DarthNick het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat iedereen die vanaf nu Odama of Starbucks of whatever typt gewoon een ban4life krijgt in deze topics.... het is schandalig !!!!!!![]()
![]()
naaahquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:24 schreef Madine het volgende:
[..]
Het valt niet op dat ik twee posts daarboven gewoon Adama typ hé?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef DarthNick het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat iedereen die vanaf nu Odama of Starbucks of whatever typt gewoon een ban4life krijgt in deze topics.... het is schandalig !!!!!!![]()
![]()
Ik ben pas halverwege season 2, maar zit toch met wat vragen.
1. waarom was de pegasus en zn vipers niet stuurloos door het cybran virus net als de hele moderne vloot?
2. bij de recon van het resurrection ship waren duidelijk de verschillende modellen cylons te zien. Zo konden ze toch zien dat er maar een paar verschillende versies waren en dus checken met alle mensen in de vloot?
3. voordat de pegasus bij de vloot kwam was er een aanval van cylons waar je zag dat een raider met cylons in de galactica was gecrashed. Daarna zag je nooit meer wat van deze cylons.
Kan iemand een en ander ophelderen zonder te veel te spoilen over wat nog gaat komen.
![]()
![]()
De Peggy lag in dry dock tijdens de aanval, het netwerk was ontkoppeld voor lange tijd. Toen ze hoorden van de aanval hebben ze meteen een Blind Jump uitgevoerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:44 schreef Nr.G het volgende:
Ik ben pas halverwege season 2, maar zit toch met wat vragen.
1. waarom was de pegasus en zn vipers niet stuurloos door het cybran virus net als de hele moderne vloot?De kans is vrij groot dat de overige nog niet bekende Cylons nog nooit zijn geresurect. Plannen van God en zo...quote:2. bij de recon van het resurrection ship waren duidelijk de verschillende modellen cylons te zien. Zo konden ze toch zien dat er maar een paar verschillende versies waren en dus checken met alle mensen in de vloot?Écht wel. De Galactica is geboard en die aanval heeft ze behoorlijk wat Marines gekost. Het waren alleen maar Centurions hequote:3. voordat de pegasus bij de vloot kwam was er een aanval van cylons waar je zag dat een raider met cylons in de galactica was gecrashed. Daarna zag je nooit meer wat van deze cylons.
Kan iemand een en ander ophelderen zonder te veel te spoilen over wat nog gaat komen.
![]()
2x02 Valley of darknessquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:44 schreef Nr.G het volgende:
3. voordat de pegasus bij de vloot kwam was er een aanval van cylons waar je zag dat een raider met cylons in de galactica was gecrashed. Daarna zag je nooit meer wat van deze cylons.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
Die heb ik alweer een maandje thuisliggen. Australische import
Mijn Battlestar collectie is sowieso tamelijk rag-tag.
UK Miniseries
UK Season 1
AUS Season 2
En tja... 3. Dat zien we wel weer eind dit jaar
Die UK versies zijn nog beter ook dan die ruk NL versie . . .![]()
En nog goedkoper ook.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Mijn ouders wisten mij te verrassen met seizoen 2
Ik probeer mijn pa ook hooked te krijgen, hij kan er alleen niet tegen als er gesproken wordt in de serie, hij wil schieten zien :p![]()
Ik vind juist dat BSG daar een mooie balans tussen heeftZeker in het eerste en tweede seizoen. 3 is iets meer van de extremen volgens mij.
Dan is de mijne een goed georganiseerde Cylon vloot:quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Rock-shocker het volgende:
UK Miniseries
UK Season 1
AUS Season 2
alles UK import, en al weer sinds oktober in huis!!!
Seizoen 3, doen we ook maar UK versie lijkt me!Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
Zeker weten Exodus part two was daar het voorbeeld van en vervolgens hebben we niet echt meer een viperfight gezien, behalve met het killen van de Cylons om zo het virus in het res schip te krijgen. De een vindt dit jammer, maar aan de andere kant geeft dat de schrijvers wel tijd om aan char development te doen. Alleen of ze dat goed gedaan hebben is een tweede en velen in Amerika kotsen van de Starbuck/ Lee verhouding (ik ook) of het domme gezeik van Helo en het feit dat in Hero de tijdslijn verkracht werd door Eick.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind juist dat BSG daar een mooie balans tussen heeftZeker in het eerste en tweede seizoen. 3 is iets meer van de extremen volgens mij.
Wat is zo speciaal aan de UK versie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:55 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Dan is de mijne een goed georganiseerde Cylon vloot:
alles UK import, en al weer sinds oktober in huis!!!
Seizoen 3, doen we ook maar UK versie lijkt me!![]()
Heeft iemand eigenlijk een overzicht met de verschillen tussen de US, UK en NL versies? Dan bedoel ik vooral inhoudelijk welke de meeste extra's of extra lange afleveringen oid heeft.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
Ik heb beide seizoen UK Importquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Rock-shocker het volgende:
UK Miniseries
UK Season 1
AUS Season 2
Seizoen 3 ook wel volgend jaar een keer
Seizoen 2 alweer helemaal opnieuw gekeken, geweldig
Er zijn niet echt veel verschillen, alleen is de US/UK versie uitgebreider. Daar zitten ook de podcasts op (vanaf 1x09, 1x01 tot 1x05 zijn opnieuw ingesproken door Moore/Eick), wat niet in de Nederlandse versie zit (seizoen 1). Seizoen 2 weet ik niet, die ga ik ook niet aanschaffen . . .quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een overzicht met de verschillen tussen de US, UK en NL versies? Dan bedoel ik vooral inhoudelijk welke de meeste extra's of extra lange afleveringen oid heeft.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
Thnx voor info. Maar ben vooral nieuwsgierig hoe het zit met seizoen 2. Als seizoen 3 uitkomt, dan wil ik natuurlijk een versie met die web-eps al is het maar om alles zo compleet mogelijk te hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn niet echt veel verschillen, alleen is de US/UK versie uitgebreider. Daar zitten ook de podcasts op (vanaf 1x09, 1x01 tot 1x05 zijn opnieuw ingesproken door Moore/Eick), wat niet in de Nederlandse versie zit (seizoen 1). Seizoen 2 weet ik niet, die ga ik ook niet aanschaffen . . .
Als iedereen over paar jaar alle seizoenen op dvd heeft komen natuurlijk de HD versies op BR/HD-DVD.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
Volgens mij zitten op de NL versie van seizoen 2 ook podcasts.. heb nog niet de tijd gehad om die set goed te bekijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn niet echt veel verschillen, alleen is de US/UK versie uitgebreider. Daar zitten ook de podcasts op (vanaf 1x09, 1x01 tot 1x05 zijn opnieuw ingesproken door Moore/Eick), wat niet in de Nederlandse versie zit (seizoen 1). Seizoen 2 weet ik niet, die ga ik ook niet aanschaffen . . .![]()
Ik wilde niet wachten op de NL versie omdat ik de miniserie en S1 al had in de UK versie, en toen kwam die bij play.com in de aanbieding dus toen had ik zoiets van: kopen!!!
vandaar dat ik S3 ook wel daar ga halen. Bovendien zitten er niet die irritante Brein reclames in, je hebt meteen het menu en dan kan je beginnen met kijken!Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
Ik zal vast niet goed opgelet hebben maar hoe werd die tijdslijn dan precies verkracht ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:07 schreef DooD het volgende:
[..]
Zeker weten Exodus part two was daar het voorbeeld van en vervolgens hebben we niet echt meer een viperfight gezien, behalve met het killen van de Cylons om zo het virus in het res schip te krijgen. De een vindt dit jammer, maar aan de andere kant geeft dat de schrijvers wel tijd om aan char development te doen. Alleen of ze dat goed gedaan hebben is een tweede en velen in Amerika kotsen van de Starbuck/ Lee verhouding (ik ook) of het domme gezeik van Helo en het feit dat in Hero de tijdslijn verkracht werd door Eick.![]()
![]()
Sharon die van de een op de andere aflevering opeens zichbaar veel verder is in de zwangerschap terwijl niets anders erop duidt dat er een tijdsprong is gemaakt?![]()
Misschien dat de zwangerschap bij Cylons anders verloopt dan bij mensen.
Als een zakje magnetronpopcorn zeker? Eerst gebeurt er helemaal niets en in één keer breekt de hel los. Ze noemen die Cylons niet voor niets toasters.![]()
Is het iemand anders al eens opgevallen dat Gaeta redelijk wat gelijkenissen vertoont met Data uit TNG?
hmm zover ik weet heeft data niet een tatoo laten zetten en rookt hij sigaren en speelt hij poker.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Is het iemand anders al eens opgevallen dat Gaeta redelijk wat gelijkenissen vertoont met Data uit TNG?
Maar heel veel weet ik niet van data. Behalve dan de rare schmink![]()
![]()
Bijna, maar toch niet.
Mja vooral de kleine maniertjes vallen af en toe op. En het is toch wel de grootste autist die er op Galactica rondloopt...
Maar dat is geen belediding. Data was cool.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Dat nieuwerwetse Star Trek ken ik nie, al komt die witte me wel bekend voor. Maar als we gaan vergelijken heb ik er nog wel één:![]()
Capta'n! There are Cylons on the starboard bow!
En ik vind die Chief ook wel redelijk Schots klinken.![]()
Mja. Maar volgens mij is Tyrol geen hoofd genie.
Ik vind Tyrol wel een van de sympathiekste gasten uit de serie trouwens.
En Cally is schattig
Ze heeft een iets betere haircut gekregen sindsdien dus ik vind het nog steeds een tof wijf.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ze heeft inderdaad wel iets. Ze is geen vamp zoals Grace Park of Tricia Helfer, maar de cuteness factor is redelijk hoog.![]()
Uhuh.
Ik bedoel maar. Jammer genoeg weinig foto's van d'r te vinden.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
gister zijn de eerste afleveringen van seizoen 3 in hdtv uitgekomenecht jammer dat dit zo laat is aangezien ik geen zin heb om die nu te gaan kijken maar kga ze wel bewaren en in de zomervakantie een marathon ^^
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
En ik heb sinds vandaag de pb foto's van Tricia (nr 6) ook al op verschillende weblogs langs zien komen![]()
![]()
Tricia Helfer pics @ http://pop.wizbangblog.co(...)des-playboy.php#more
In BSG is ze erg aantrekkelijk maar op die foto's vind ik haar niet zo bijzonder hoor![]()
Edit: op de meeste van deze pics vind ik ze een stuk mooier, maar die zijn wel niet naakt natuurlijk![]()
[ Bericht 30% gewijzigd door LSDsmurf op 13-01-2007 22:26:50 ]Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)![]()
Dat zeker . . .quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:03 schreef Shogo het volgende:
Mwoah ik vind het er toch best aangenaam uitzien.![]()
![]()
![]()
Tis helemaal langs mij heen gegaan, maar blijkbaar verscheen er dus in de loop van de week een bericht op AICN dat BSG geen vierde seizoen zou krijgen.quote:Battlestar Galactica Is Safe For Now! Whew!
Written by Stephanie Sanchez / Brian Sebastian
Friday, 12 January 2007
Ok kiddies, we heard one of the nastiest rumors on the net that we’ve heard in a long time….over at Ain't It Cool News they reported a rumor that Battlestar Gallactica would not be renewed for another season. Thankfully, our reporter, Brian Sebastian, was coincidentally covering the TCAs (Television Critics Association) today in Pasadena, California and was at the NBC - Sci-Fi - Bravo reception over at the Ritz Carlton when we heard the news. So, he took the rumor and put it to the test.
Is Battlestar Galactica being renewed for a fourth season?
Ain’t It Cool News posted the rumor earlier today as it reads,
"From an untested source. If this is someone frakking with us we will strike at him down with the all the fury and anger AICN can muster:
'One of my co-workers is the sister of a Battlestar Galactica [staff function deleted]. She says he just told her the show wasn't being renewed! Get to the bottom of this!!!'
I got a bad feeling about this. Every time we heard something about the "Galactica" made-for-DVD movie, sources always stated it wouldn't happen if the show didn't get a fourth season."
So we tested and here’s what we have been told. Straight from Lana Kim, the Sci-Fi Channel publicist, told Brian directly that no, that is not the case. BSG has not been cancelled and there’s has been no talk of cancellation or the show not being renewed for another season. So unless they haven’t let the publicist and talent know, the feel and word at the TCA’s is that BSG is safe with only a timeslot change for the rest of the current season.
Since its premiere in 2003, "Battlestar" has aired on Friday nights. Starting January 21, 2007, the show will move to a new night and a new time - Sundays at 10p.m. ET/PT. It's set to follow the premiere of the new original series "The Dresden Files" at 9p.m.
“Number Six,” Tricia Helfer, was in attendance today at the reception to tout BSG’s success and exciting future.
So there you go, straight from Sci-Fi’s mouth to your ears, or eyes better said. AICN can now strike this down with all the fury and anger they promised. Have at it!
Double Update! Mark Verheiden confirms that the show has not been cancelled!
Below is a copy of what he posted on his blog.
Battlestar Galactica Has NOT Been Cancelled
Ain't It Cool News has a "rumor" that the show has been cancelled, interesting since I read the rumor at my desk in the BSG offices, after a day of story discussion. Needless to say, the rumor is false. It has not been cancelled. New episodes debuts SUNDAY JANUARY 21 at 10:00 PM, our new day and time. Move along now, there's no story here, just set those TiVos...
bron
Dat was dus blijkbaar niet correct, maar 100% zekerheid is er nog altijd niet...![]()
de laatste paragraaf zegt dat er nog nieuw afleveringen komen, maar die behoren tot seizoen 3. dus wat mij betreft is het nog steeds onzeker dat er een seizoen 4 komt. of vergis ik mij hier?![]()
Vooral deze 2
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections![]()
Vandaag aan seizoen 1 begonnen naar aanleiding van de Veronica-uitzondingen. Ben benieuwd!Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
The Outside Agency - Frack (Motherfracked up by Ophidian)![]()
Industrial Hardcore met wat BSG Samples, altijd leuk om te horen
Nog een weekje
quote:"Galactica" Producers Talk Film Version
In an interview with the Chicago Tribune, "Battlestar Galactica" producers Ron Moore and David Eick confirmed they are developing and will be making a DVD/TV premiere film version of the show.
The film, which will feature all the same cast and crew, will bridge the gap between the TV show's third and fourth seasons but will NOT resolve the cliffhanger left at the end of season three.
Moore and Eick say that cliffhanger "will take the show in a new and shocking direction". Moore and Eick also say they will go forward with the film unless the show does not come back for a fourth season. If that is the case then the film is off as well.
bron![]()
Zo, gisteren een kleine inhaalslag gedaan van BSG, wat een coole serie zeg! Heb dvd 1 & 2 van seizoen 1 bekeken. Wat meer actie en veel minder knullig dan Stargate of Star Trek. Het doet mij een beetje aan Firefly denken.
Geweldig ook om Olmos weer op het scherm te zien met diezelfde stoïcijnse blik. Begrijp ik het goed dat momenteel seizoen 3 bezig is? Dus ik moet nog even door inhalen? En kan iemand mij vertellen wat Veronica aan het uitzenden is?Too lazy to be an evil genius..
Als ze ons maar niet achterlatenmet een cliffhanger aan het einde van dit seizoen om er dan vervolgens nooit meer op terug te (kunnen) komen.quote:
Burnt to the core but not broken![]()
Kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 09:26 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik het goed dat momenteel seizoen 3 bezig is?
21 januari weer een nieuwe uitzendingSeizoen 2quote:Dus ik moet nog even door inhalen? En kan iemand mij vertellen wat Veronica aan het uitzenden is?Burnt to the core but not broken![]()
Cool, bedankt! Nog 1 vraagje: heeft veronica al veel van seizoen 2 uitgezonden? Of kan ik nog instappen ( heb de vorige aflevering gezien)quote:Op maandag 15 januari 2007 09:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt
21 januari weer een nieuwe uitzending
[..]
Seizoen 2Too lazy to be an evil genius..
Ik dacht dat ze iets van twee afleveringen hebben uitgezonden nu.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Cool, bedankt! Nog 1 vraagje: heeft veronica al veel van seizoen 2 uitgezonden? Of kan ik nog instappen ( heb de vorige aflevering gezien)
Wellicht dat ze je verder kunnen helpen in dit topic: Battlestar Galactica - NL/Veronica afleveringen #1
Wat betreft instappen, ja dat kan.
Misschien dat je dan even moet bijlezen in de Battlestar WIki wat er tot nu toe gebeurd is.
(Of je kijkt die afleveringen gewoon ff)Burnt to the core but not broken![]()
Ik wist niet dat er een NL topic wasquote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef outcast_within het volgende:
heb je al in een gids gekeken?
een episode guide?
Het NL topic van bsg?![]()
je mag ook gewoon zeggen dat je het niet weet hoor, ipv wedervragen te stellen
Too lazy to be an evil genius..
Beetje vaag dat in de season 2 DVD-box maar 12 afleveringen zitten terwijl ik er toch echt een stuk of 20+ gedownload heb.
[edit] niet goed gekeken, er zitten 5x4=20 afleveringen in![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door Nr.G op 15-01-2007 13:52:58 ]![]()
je mag ook gewoon zelf een paar seconden iets proberen te zoeken ipv het topic te blijven vervuilen met duts vragenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een NL topic was![]()
je mag ook gewoon zeggen dat je het niet weet hoor, ipv wedervragen te stellen![]()
en de link naar het nl topic staat gewoon in de startpost
![]()
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:11 schreef Nr.G het volgende:
Beetje vaag dat in de season 2 DVD-box maar 12 afleveringen zitten terwijl ik er toch echt een stuk of 20+ gedownload heb.![]()
![]()
Het geld moet toch ergens vandaan komen... met al dat download-tuig.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?
()
Burnt to the core but not broken![]()
Download tuig die bijna gedwongen worden omdat het bijna niet uitgezonden word hier ?
Ok sinds kort dan![]()
![]()
Australische 2.0 versie heeft ze wel alle 20quote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?
Engelse ook, vindt het echt een achterlijke zet om een seizoen in 2 delen op dvd uit te brengen, dat riekt naar ultieme geldklopperij...
En ik download eerst en daarna koop ik ook de dvd box, dus ben maar half tuig!Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
Het is jammer genoeg erg populair op het moment...Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Amen ik doe precies hetzelfde met series. Ik ben nu met Stargate Atlantis bezig om de inhaalslag te maken naar de laatste aflevering daar 3x17. Ik moest wat aangezien BSG tot 21 jan weg was en ik moet zeggen dat SGA mij ook prima bevalt, dus die seizoenen schaf ik ook aan ( seizoen één heb ik al). De humor is veel leuker in die serie. Anyway vind ik het weer een beetje zwak dat als er geen vierde seizoen komt van de beste tv show van het moment dat we ook geen dvd film krijgen. Ze zullen toch het verhaal moeten eindigen en Moore heeft altijd gezegd dat het kon in een miniserie finale. Grote spoiler hier benedenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Engelse ook, vindt het echt een achterlijke zet om een seizoen in 2 delen op dvd uit te brengen, dat riekt naar ultieme geldklopperij...
En ik download eerst en daarna koop ik ook de dvd box, dus ben maar half tuig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee BSG is nog steeds de gouden haan voor voor Scifi, dat weten ze dus een vierde seizoen zal er komen, misschien met een kleiner budget of misschien minder afleveringen. Minder afleveringen is alleen maar een goede zaak, want de eerste 13 van seizoen één waren sterker dan al die losstaande afleveringen van de andere twee seizoenen bij elkaar. Afleveringen zoals Black Market zit niemand op te wachten.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Helemaal mee eens!
Het begon met een mini-serie, eigenlijk ook wel mooi als het daarmee eindigt. All of this has happened before and all of this will happen again
Zoals hierboven ook werd gezegd, dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ze ons maar niet achterlatenmet een cliffhanger aan het einde van dit seizoen om er dan vervolgens nooit meer op terug te (kunnen) komen.
SciFi is gewoon een ramp kwa ratings volgens mij, ik las een paar maanden geleden zelfs dat ze over zijn gegaan op het uitzenden van Worstel wedstrijden op SciFi. :S
BSG is dé meest gerenomeerde serie van SciFi, die zie ik ze niet zo even cancellen. Dan blijft er niks meer over van de hele zender...![]()
Ja, die zender berust volgens mij op de trouwe aanhang van een grote hoeveelheid Battlestar geeks...
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef DooD het volgende:Dat zijn ook vermoedens die bij mij leven, maar toch... éérst zien, dan geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken![]()
zijn ze gebasseerd op contract verlengingen of werk agenda's van acteurs?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat zijn ook vermoedens die bij mij leven, maar toch... éérst zien, dan geloven.![]()
Ze hebben alle acteurs na seizoen één toch een contract voor vijf seizoenen laten tekenen? Dat heb ik tenminste ergens gelezen, waar weet ik helaas niet meer.![]()
Dan bieden ze maar betaalde downloads aan. Ik zou betalen voor BSGquote:Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Het geld moet toch ergens vandaan komen... met al dat download-tuig.
()
opgezegd@fok.nl![]()
Dat is het gewoon ook, want die volledige boxen hebben niks extra's of zo. Gewoon alle afleveringen los erop gekwakt, wat deleted scenes erbij en de podcasts en dat is het.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ze hadden er een veel mooier pakket van kunnen maken . . .![]()
Ja idd, wat dat betreft hadden ze een voorbeeld mogen nemen aan de Star Trek boxen, die zijn wel iets duurder maar ze zien er echt supervet uit, zeker als ze allemaal naast elkaar in je kast staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is het gewoon ook, want die volledige boxen hebben niks extra's of zo. Gewoon alle afleveringen los erop gekwakt, wat deleted scenes erbij en de podcasts en dat is het.
Ze hadden er een veel mooier pakket van kunnen maken . . .![]()
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
Dan zou ik ze dus echt nooooit kopen. Veel te duur.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Die trek dozen zien er wel leuk uit, maar zijn nog steeds gewoon de losse afleveringen op een schijfje gepleurd . . .![]()
Ja, maar met een shitload aan extra's op een extra dvd erbij, en dan niet een korte making of en een deleted scene hier en daar, maar meer dan genoeg extra's die ook nog de moeite waard zijn om te bekijken...Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
Forum Opties Forumhop: Hop naar: