De rest van de ruimte doorzoekend naar Adamo en consortenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me telkens af wat de rest van de Cylon fleet doet? Ze komen elke keer maar met 2 of 3 basestars (deze keer dan 4). Wtf doet de rest? Tikkertje? :/
Good point.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me telkens af wat de rest van de Cylon fleet doet? Ze komen elke keer maar met 2 of 3 basestars (deze keer dan 4). Wtf doet de rest? Tikkertje? :/
Goede vraag!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Goede vraag!![]()
Het is onbekend hoeveel Basestars er nou precies zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze een deel nodig hebben om de twelve colonies te bewaken en orde te handhaven. Wellicht zijn daar ook nog colonial splintergroeperingen waar ze tegen vechten?
En de zoektocht naar de rag tag fleet gaat over een heel groot gebied, dus wellicht zijn de basetars die op zoek zijn naar Galactica uitgewaaierd over grote afstanden. En omdat de FTL ook maar een beperkte afstand kan overbruggen met 1 sprong kan het lang duren voor er veel versterking is?
Niet dat het op dit punt nog veel uit maakt voor Galactica of ze het nou op moet nemen tegen 4 of 20 basestars.![]()
was dat niet dat ze tijdens de aanvallen voor onderhoud ergens gedocked waren?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.
Maareh, hoe kan het trouwens dat de Pegasus niet technische storingen kreeg die de cylons bij de rest van vloot veroorzaakten?
Inderdaad en daarna hebben ze dat programma van Baltar zo snel mogelijk overal uitgesloopt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
was dat niet dat ze tijdens de aanvallen voor onderhoud ergens gedocked waren?
Bronquote:Pegasus, a Mercury class battlestar, has joined the Fleet.
She survived the attack by blind-jumping as the Cylons attacked the Scorpion Fleet Shipyards.
Je neemt aan dat er geen Battlestars meer zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.
Inderdaad zoals hierboven al gezegd. de Pegasus was op dat moment in dock voor een maandenlange overhaul. Alle genetwerkte systemen lagen op dat moment losgekoppeld.quote:Maareh, hoe kan het trouwens dat de Pegasus niet technische storingen kreeg die de cylons bij de rest van vloot veroorzaakten?
Zou kunnen ja, maar betwijfel of andere Battlestars het wel zo lang vol hadden kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je neemt aan dat er geen Battlestars meer zijn.
Er kunnen meer overlevende Battlestars zijn waar wij (nog) niks vanaf weten. Battlestars die in een soortgelijke situatie verkeerden als Pegasus bijvoorbeeld, voor onderhoud geheel losgekoppeld.
Of schepen die gebruikt werden voor deep space exploration en tijdig het nieuws hebben ontvangen?
Die vast wel. Maar daar heb je geen Basestar voor nodig om die onder controle te krijgen denk ik.quote:Maar ik doelde niet alleen op Battlestars enzo... maar ook gewoon insurgents, zoals die groeppering van Sam bijvoorbeeld op New Caprica.
Ok, de DVD box kopen dus.quote:Inderdaad zoals hierboven al gezegd. de Pegasus was op dat moment in dock voor een maandenlange overhaul. Alle genetwerkte systemen lagen op dat moment losgekoppeld.
Werd geloof ik uitgelegd in een extended version van de Pegasus aflevering.
Klopt, je hebt inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
True, ze maakten een blind jump, maar dat was omdat er geen tijd verder was om uberhaupt maar een route uit te zetten.
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uitquote:Maar wanneer kwamen ze er dan achter dat ze Baltars programma er uit moesten slopen omdat die de Cylons in staat zette controle over te nemen?
Cain zal dat naw idd redelijk snel door hebben gehad ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef PPL het volgende:
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uit
de lucht werden geschoten.
Men kreeg dat het probleem werd veroorzaakt doordat de Cylons toegang hadden tot Het Colonial network.
(Zie Mini-series voor wat er gebeurde met laatste MKVII squadron van de Galactica tijdens de slag om Caprica)
?
Mjah... dat is een goeie vraag.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
True, ze maakten een blind jump, maar dat was omdat er geen tijd verder was om uberhaupt maar een route uit te zetten.
Maar wanneer kwamen ze er dan achter dat ze Baltars programma er uit moesten slopen omdat die de Cylons in staat zette controle over te nemen?
De ontsnapping van Pegasus had weinig met volhouden te maken, Pegasus is niet het gevecht aangegaan met die basestars. Cain zegt eigenlijk dat ze gelijk de FTL drive hebben gebruikt toen ze doorhadden dat de Cylons hen niet konden zien op dradis door de nucleaire ontploffingen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar betwijfel of andere Battlestars het wel zo lang vol hadden kunnen houden.
Ik vraag me af of Pegasus überhaupt haar Vipers heeft ingezet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uit
de lucht werden geschoten.
Men kreeg dat het probleem werd veroorzaakt doordat de Cylons toegang hadden tot Het Colonial network.
(Zie Mini-series voor wat er gebeurde met laatste MKVII squadron van de Galactica tijdens de slag om Caprica)
Maar later zijn ze wel gevechten aangegaan met de Cylons. Weet niet of andere Battlestars ook op die manier hadden kunnen redden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mjah... dat is een goeie vraag.De meest logische verklaring lijkt mij dat alle schepen die daar tegelijk waren met Pegasus stilvielen, net als Galactica zal ook Pegasus berichten hebben gekregen van schepen waar alle systemen uitvielen.
Als je dan als enige schip weg weet te komen ga je al gauw op zoek naar de reden waarom dat bij jou niet gebeurde. En met wat militaire analisten komt je dan vanzelf bij je hele netwerk wat eruit ligt.
[quote]
True.
[quote]
De ontsnapping van Pegasus had weinig met volhouden te maken, Pegasus is niet het gevecht aangegaan met die basestars. Cain zegt eigenlijk dat ze gelijk de FTL drive hebben gebruikt toen ze doorhadden dat de Cylons hen niet konden zien op dradis door de nucleaire ontploffingen.
Yep, ze zijn direct gejumped ja.quote:Ik vraag me af of Pegasus überhaupt haar Vipers heeft ingezet.Cain heeft daar iig niks over gezegd (ook niet in de extendend edition). Daarnaast was Pegasus op dat moment min of meer buiten gebruik en was een groot deel van de crew weg.
Volgens mij is Pegasus vrijwel meteen weggesprongen, anders hadden ze die blind jump ook niet uit te hoeven voeren.
Ik wil hier hi-res versies van!quote:Maxim dresses Galactica
From left:
James Callis wears a poplin button-up shirt, $415, by Neil Barrett; velvet vest, $650, by Dolce & Gabbana; wool trousers with tuxedo stripes, $420, by Neil Barrett; and boots, Callis’ own.
Tahmoh Penikett wears a Japanese paper hand-knit circle sweater, $1,980, by Issey Miyake; sheer jersey scarf, $15, by American Apparel; New Rocker oiled denim trousers, $225, by CK39; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
Michael Trucco wears a coated gabardine trench coat with waist zippers, $1,895, by Gaultier Puissance Deux; placed rib V-neck sweater, $60, by Claiborne; High-Density cotton shirt, $440, by Issey Miyake; Ted jeans, $225, by J.Lindeberg; and leather Chelsea boots, $160, by Ben Sherman.
Aaron Douglas wears a washed velvet blazer, $350, by Juicy Men; mock V-neck sweater, $145, by Lenor Romano; pinstripe gabardine flat-front trousers, $80, by Claiborne; and leather and suede lace-up shoes, $550, by Emporio Armani.
Edward James Olmos wears a leather blazer by Giorgio Armani, from Holt Renfrew, Vancouver; cashmere sweater, $358, by Emporio Armani; trousers, $195, by Boss Black Hugo Boss; and shoes, Olmos’ own.
Jamie Bamber wears an Armored Blend coat, $365, by CK39; Dada/HK short-sleeve knit shirt, $178, by DDC Lab; wool trousers, $338, by Neil Barrett; and leather Chelsea boots, $160, by Ben Sherman.
From left:
Tricia Helfer wears a dotted jacket, $160, by Armani Exchange; long leather gloves, $30, by H&M; and Capri pants, $225, by Nine Lives.
James Callis wears a bomber jacket by Emporio Armani, price on request; and T-shirt with cummerbund print, $230, by Neil Barrett.
From left:
Katee Sackhoff wears a Natalia cardigan, $230, by Secrets of Charm; jersey, sequin, and chain cape, price on request, by Heatherette; leather belt, $440, by Versace; pencil skirt, $385, by Boss Black Hugo Boss; and polished calf Juliet heels, $120, by Calvin Klein.
Jamie Bamber wears a logo sweater, $495, and stretch wool gabardine trousers, $695, both by Gaultier Puissance Deux; and leather 1930s pointed lace-up shoes, $593, by Neil Barrett.
Michael Trucco wears a pinstripe gabardine sports coat, $189, by Claiborne; button-up shirt, $38, by Van Heusen; Pedal Vee T-shirt, $40, by Modern Amusement; trousers, $150, byBen Sherman; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
From left:
Tahmoh Penikett wears a washed lambskin zip-front sweater, $698, by John Varvatos; mock V-neck sweater, $145, by Lenor Romano; silver buckle, $365, on stingray strap, $370, by Pat Areias; Covert twill two-pleat trousers, $70, by Claiborne; and Hoop rubber dipped distressed military boots, $398, by DDC Lab.
Jamie Bamber wears a leather motorcycle jacket, $895, by Juicy Men.
Michael Trucco wears a Rugger leather bomber jacket, $995, by Gant; Dada/HK short-sleeve knit shirt, $178, by DDC Lab; fingerless gloves, $20, by H&M; Flyn/ZS boot-leg military trousers, $280, by DDC Lab; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
Grace Park wears a stretch tube dress by Veronique Branquinho, from Richard Kidd, Vancouver; hooded vest by Mike & Chris, from Holt Renfrew, Vancouver; and patent-leather heels with three buckled straps, $575, by Cesare Paciotti.
Tricia Helfer wears a Dolman deep V-neck top, $165, by CK39; cashmere long knit tank top, $450, by London Fog; satin tuxedo pants (from a suit, $995), by D&G; and suede knee-high boots, $550, by Boss Black Hugo Boss.
courtesy Maxim online
Magazine scans
mjah klopt ik heb ze ook voorbij zien komen maar aangezien ik ze al heb gezien en gebrand heb gaak ze niet nog een keer dlenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:40 schreef maartena het volgende:
Battlestar Galactica wordt al enige jaren (sinds het begin van de serie) uitgezonden in HDTV formaat op het TV station "Universal HD." Het probleem is alleen dat ze op dat station een paar maanden achter liggen op Sci-Fi Channel, en wie wil er nu zolang wachten.... "Univeral HD" is station dat zich richt op alleen HDTV uitzendingen, en moet net als andere stations wachten met het kopen van de rechten van een serie die eigendom is van een ander TV station.
Sci-Fi zelf zal uiteindelijk ook wel zelf overgaan naar het HDTV formaat in de VS, maar dat is financieel gezien ook een flinke investering natuurlijk.
Die hele serie is gewoon nep . . .quote:Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef outcast_within het volgende:
sommige van die foto's zijn wel erg nep![]()
als je dat vind wat doe je hier dan ?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die hele serie is gewoon nep . . .![]()
Lezen is ook een vak . . .quote:Op donderdag 21 december 2006 18:50 schreef Sc0tTy het volgende:
als je dat vind wat doe je hier dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |