abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44564783
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me telkens af wat de rest van de Cylon fleet doet? Ze komen elke keer maar met 2 of 3 basestars (deze keer dan 4). Wtf doet de rest? Tikkertje? :/
De rest van de ruimte doorzoekend naar Adamo en consorten
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:14:49 #102
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_44564955
quote:
Ik vraag me telkens af wat de rest van de Cylon fleet doet? Ze komen elke keer maar met 2 of 3 basestars (deze keer dan 4). Wtf doet de rest? Tikkertje? :/
Good point.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:25:32 #103
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44565220
quote:
Goede vraag!

Het is onbekend hoeveel Basestars er nou precies zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze een deel nodig hebben om de twelve colonies te bewaken en orde te handhaven. Wellicht zijn daar ook nog colonial splintergroeperingen waar ze tegen vechten?
En de zoektocht naar de rag tag fleet gaat over een heel groot gebied, dus wellicht zijn de basetars die op zoek zijn naar Galactica uitgewaaierd over grote afstanden. En omdat de FTL ook maar een beperkte afstand kan overbruggen met 1 sprong kan het lang duren voor er veel versterking is?

Niet dat het op dit punt nog veel uit maakt voor Galactica of ze het nou op moet nemen tegen 4 of 20 basestars.
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:30:25 #104
19479 Mr.J
pi_44565360
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Goede vraag!

Het is onbekend hoeveel Basestars er nou precies zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze een deel nodig hebben om de twelve colonies te bewaken en orde te handhaven. Wellicht zijn daar ook nog colonial splintergroeperingen waar ze tegen vechten?
En de zoektocht naar de rag tag fleet gaat over een heel groot gebied, dus wellicht zijn de basetars die op zoek zijn naar Galactica uitgewaaierd over grote afstanden. En omdat de FTL ook maar een beperkte afstand kan overbruggen met 1 sprong kan het lang duren voor er veel versterking is?

Niet dat het op dit punt nog veel uit maakt voor Galactica of ze het nou op moet nemen tegen 4 of 20 basestars.
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.

Maareh, hoe kan het trouwens dat de Pegasus niet technische storingen kreeg die de cylons bij de rest van vloot veroorzaakten?
pi_44565483
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.

Maareh, hoe kan het trouwens dat de Pegasus niet technische storingen kreeg die de cylons bij de rest van vloot veroorzaakten?
was dat niet dat ze tijdens de aanvallen voor onderhoud ergens gedocked waren?
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:37:38 #106
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44565569
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:34 schreef outcast_within het volgende:

[..]

was dat niet dat ze tijdens de aanvallen voor onderhoud ergens gedocked waren?
Inderdaad en daarna hebben ze dat programma van Baltar zo snel mogelijk overal uitgesloopt.
Om dat programma maar niet te gebruiken hebben ze zelfs een 'blinde' FTL-jump gemaakt.
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:37:44 #107
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_44565572
Yup wat ik me voor me kan halen wel ja.
Live for the moment. Because it may never come again.
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:41:41 #108
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44565696
Even opgezocht...
quote:
Pegasus, a Mercury class battlestar, has joined the Fleet.
She survived the attack by blind-jumping as the Cylons attacked the Scorpion Fleet Shipyards.
Bron
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:48:53 #109
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44565903
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Je neemt aan dat er geen Battlestars meer zijn.
Er kunnen meer overlevende Battlestars zijn waar wij (nog) niks vanaf weten. Battlestars die in een soortgelijke situatie verkeerden als Pegasus bijvoorbeeld, voor onderhoud geheel losgekoppeld.
Of schepen die gebruikt werden voor deep space exploration en tijdig het nieuws hebben ontvangen?

Maar ik doelde niet alleen op Battlestars enzo... maar ook gewoon insurgents, zoals die groeppering van Sam bijvoorbeeld op New Caprica.
quote:
Inderdaad zoals hierboven al gezegd. de Pegasus was op dat moment in dock voor een maandenlange overhaul. Alle genetwerkte systemen lagen op dat moment losgekoppeld.
Werd geloof ik uitgelegd in een extended version van de Pegasus aflevering.
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:49:17 #110
19479 Mr.J
pi_44565918
True, ze maakten een blind jump, maar dat was omdat er geen tijd verder was om uberhaupt maar een route uit te zetten.

Maar wanneer kwamen ze er dan achter dat ze Baltars programma er uit moesten slopen omdat die de Cylons in staat zette controle over te nemen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:53:46 #111
19479 Mr.J
pi_44566066
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Je neemt aan dat er geen Battlestars meer zijn.
Er kunnen meer overlevende Battlestars zijn waar wij (nog) niks vanaf weten. Battlestars die in een soortgelijke situatie verkeerden als Pegasus bijvoorbeeld, voor onderhoud geheel losgekoppeld.
Of schepen die gebruikt werden voor deep space exploration en tijdig het nieuws hebben ontvangen?
Zou kunnen ja, maar betwijfel of andere Battlestars het wel zo lang vol hadden kunnen houden.

Maar who knows.
quote:
Maar ik doelde niet alleen op Battlestars enzo... maar ook gewoon insurgents, zoals die groeppering van Sam bijvoorbeeld op New Caprica.
Die vast wel. Maar daar heb je geen Basestar voor nodig om die onder controle te krijgen denk ik.
quote:
Inderdaad zoals hierboven al gezegd. de Pegasus was op dat moment in dock voor een maandenlange overhaul. Alle genetwerkte systemen lagen op dat moment losgekoppeld.
Werd geloof ik uitgelegd in een extended version van de Pegasus aflevering.
Ok, de DVD box kopen dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.J op 19-12-2006 13:03:27 ]
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:57:23 #112
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44566177
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
True, ze maakten een blind jump, maar dat was omdat er geen tijd verder was om uberhaupt maar een route uit te zetten.
Klopt, je hebt inderdaad gelijk.
quote:
Maar wanneer kwamen ze er dan achter dat ze Baltars programma er uit moesten slopen omdat die de Cylons in staat zette controle over te nemen?
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uit
de lucht werden geschoten.
Men kreeg dat het probleem werd veroorzaakt doordat de Cylons toegang hadden tot Het Colonial network.
(Zie Mini-series voor wat er gebeurde met laatste MKVII squadron van de Galactica tijdens de slag om Caprica)

?
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:02:22 #113
19479 Mr.J
pi_44566346
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef PPL het volgende:

Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uit
Men kreeg dat het probleem werd veroorzaakt doordat de Cylons toegang hadden tot Het Colonial network.
(Zie Mini-series voor wat er gebeurde met laatste MKVII squadron van de Galactica tijdens de slag om Caprica)

?
Cain zal dat naw idd redelijk snel door hebben gehad ja.

(I know, gisteren toevallig nog gezien. )
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:12:19 #114
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44566694
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:

Mjah... dat is een goeie vraag. De meest logische verklaring lijkt mij dat alle schepen die daar tegelijk waren met Pegasus stilvielen, net als Galactica zal ook Pegasus berichten hebben gekregen van schepen waar alle systemen uitvielen.
Als je dan als enige schip weg weet te komen ga je al gauw op zoek naar de reden waarom dat bij jou niet gebeurde. En met wat militaire analisten komt je dan vanzelf bij je hele netwerk wat eruit ligt.
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:53 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Zou kunnen ja, maar betwijfel of andere Battlestars het wel zo lang vol hadden kunnen houden.
De ontsnapping van Pegasus had weinig met volhouden te maken, Pegasus is niet het gevecht aangegaan met die basestars. Cain zegt eigenlijk dat ze gelijk de FTL drive hebben gebruikt toen ze doorhadden dat de Cylons hen niet konden zien op dradis door de nucleaire ontploffingen.
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef PPL het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Pegasus überhaupt haar Vipers heeft ingezet. Cain heeft daar iig niks over gezegd (ook niet in de extendend edition). Daarnaast was Pegasus op dat moment min of meer buiten gebruik en was een groot deel van de crew weg.
Volgens mij is Pegasus vrijwel meteen weggesprongen, anders hadden ze die blind jump ook niet uit te hoeven voeren.
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:27:08 #115
19479 Mr.J
pi_44570522
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Mjah... dat is een goeie vraag. De meest logische verklaring lijkt mij dat alle schepen die daar tegelijk waren met Pegasus stilvielen, net als Galactica zal ook Pegasus berichten hebben gekregen van schepen waar alle systemen uitvielen.
Als je dan als enige schip weg weet te komen ga je al gauw op zoek naar de reden waarom dat bij jou niet gebeurde. En met wat militaire analisten komt je dan vanzelf bij je hele netwerk wat eruit ligt.
[quote]

True.

[quote]
De ontsnapping van Pegasus had weinig met volhouden te maken, Pegasus is niet het gevecht aangegaan met die basestars. Cain zegt eigenlijk dat ze gelijk de FTL drive hebben gebruikt toen ze doorhadden dat de Cylons hen niet konden zien op dradis door de nucleaire ontploffingen.
Maar later zijn ze wel gevechten aangegaan met de Cylons. Weet niet of andere Battlestars ook op die manier hadden kunnen redden.
quote:
Ik vraag me af of Pegasus überhaupt haar Vipers heeft ingezet. Cain heeft daar iig niks over gezegd (ook niet in de extendend edition). Daarnaast was Pegasus op dat moment min of meer buiten gebruik en was een groot deel van de crew weg.
Volgens mij is Pegasus vrijwel meteen weggesprongen, anders hadden ze die blind jump ook niet uit te hoeven voeren.
Yep, ze zijn direct gejumped ja.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:48:29 #116
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44630168
Ik hoorde vanmiddag dat ze na de kerst BSG in HDTV gaan uitzenden, weet iemand of dit waar is ??

Dit zou echt te relaxed zijn ik vind het zo jammer dat het in normale kwaliteit word uitgezonden en dan zeker voor een sci-fi channel
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 21 december 2006 @ 16:00:18 #117
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44630511
^Ik heb er niks over gehoord, maar het zou echt super wezen!
quote:
Maxim dresses Galactica

From left:
James Callis wears a poplin button-up shirt, $415, by Neil Barrett; velvet vest, $650, by Dolce & Gabbana; wool trousers with tuxedo stripes, $420, by Neil Barrett; and boots, Callis’ own.

Tahmoh Penikett wears a Japanese paper hand-knit circle sweater, $1,980, by Issey Miyake; sheer jersey scarf, $15, by American Apparel; New Rocker oiled denim trousers, $225, by CK39; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.

Michael Trucco wears a coated gabardine trench coat with waist zippers, $1,895, by Gaultier Puissance Deux; placed rib V-neck sweater, $60, by Claiborne; High-Density cotton shirt, $440, by Issey Miyake; Ted jeans, $225, by J.Lindeberg; and leather Chelsea boots, $160, by Ben Sherman.

Aaron Douglas wears a washed velvet blazer, $350, by Juicy Men; mock V-neck sweater, $145, by Lenor Romano; pinstripe gabardine flat-front trousers, $80, by Claiborne; and leather and suede lace-up shoes, $550, by Emporio Armani.

Edward James Olmos wears a leather blazer by Giorgio Armani, from Holt Renfrew, Vancouver; cashmere sweater, $358, by Emporio Armani; trousers, $195, by Boss Black Hugo Boss; and shoes, Olmos’ own.

Jamie Bamber wears an Armored Blend coat, $365, by CK39; Dada/HK short-sleeve knit shirt, $178, by DDC Lab; wool trousers, $338, by Neil Barrett; and leather Chelsea boots, $160, by Ben Sherman.

From left:
Tricia Helfer wears a dotted jacket, $160, by Armani Exchange; long leather gloves, $30, by H&M; and Capri pants, $225, by Nine Lives.

James Callis wears a bomber jacket by Emporio Armani, price on request; and T-shirt with cummerbund print, $230, by Neil Barrett.

From left:
Katee Sackhoff wears a Natalia cardigan, $230, by Secrets of Charm; jersey, sequin, and chain cape, price on request, by Heatherette; leather belt, $440, by Versace; pencil skirt, $385, by Boss Black Hugo Boss; and polished calf Juliet heels, $120, by Calvin Klein.

Jamie Bamber wears a logo sweater, $495, and stretch wool gabardine trousers, $695, both by Gaultier Puissance Deux; and leather 1930s pointed lace-up shoes, $593, by Neil Barrett.

Michael Trucco wears a pinstripe gabardine sports coat, $189, by Claiborne; button-up shirt, $38, by Van Heusen; Pedal Vee T-shirt, $40, by Modern Amusement; trousers, $150, byBen Sherman; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.

From left:
Tahmoh Penikett wears a washed lambskin zip-front sweater, $698, by John Varvatos; mock V-neck sweater, $145, by Lenor Romano; silver buckle, $365, on stingray strap, $370, by Pat Areias; Covert twill two-pleat trousers, $70, by Claiborne; and Hoop rubber dipped distressed military boots, $398, by DDC Lab.

Jamie Bamber wears a leather motorcycle jacket, $895, by Juicy Men.

Michael Trucco wears a Rugger leather bomber jacket, $995, by Gant; Dada/HK short-sleeve knit shirt, $178, by DDC Lab; fingerless gloves, $20, by H&M; Flyn/ZS boot-leg military trousers, $280, by DDC Lab; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.

Grace Park wears a stretch tube dress by Veronique Branquinho, from Richard Kidd, Vancouver; hooded vest by Mike & Chris, from Holt Renfrew, Vancouver; and patent-leather heels with three buckled straps, $575, by Cesare Paciotti.

Tricia Helfer wears a Dolman deep V-neck top, $165, by CK39; cashmere long knit tank top, $450, by London Fog; satin tuxedo pants (from a suit, $995), by D&G; and suede knee-high boots, $550, by Boss Black Hugo Boss.

courtesy Maxim online

Magazine scans
Ik wil hier hi-res versies van!
  donderdag 21 december 2006 @ 18:14:37 #118
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44634348
die wil ik ook wel
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 21 december 2006 @ 18:40:47 #119
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44634950
Battlestar Galactica wordt al enige jaren (sinds het begin van de serie) uitgezonden in HDTV formaat op het TV station "Universal HD." Het probleem is alleen dat ze op dat station een paar maanden achter liggen op Sci-Fi Channel, en wie wil er nu zolang wachten.... "Univeral HD" is station dat zich richt op alleen HDTV uitzendingen, en moet net als andere stations wachten met het kopen van de rechten van een serie die eigendom is van een ander TV station.

Sci-Fi zelf zal uiteindelijk ook wel zelf overgaan naar het HDTV formaat in de VS, maar dat is financieel gezien ook een flinke investering natuurlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_44635007
sommige van die foto's zijn wel erg nep
  donderdag 21 december 2006 @ 18:45:55 #121
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_44635058
Zo te zien heb ik vanalles gemist
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 21 december 2006 @ 18:46:26 #122
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44635068
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:40 schreef maartena het volgende:
Battlestar Galactica wordt al enige jaren (sinds het begin van de serie) uitgezonden in HDTV formaat op het TV station "Universal HD." Het probleem is alleen dat ze op dat station een paar maanden achter liggen op Sci-Fi Channel, en wie wil er nu zolang wachten.... "Univeral HD" is station dat zich richt op alleen HDTV uitzendingen, en moet net als andere stations wachten met het kopen van de rechten van een serie die eigendom is van een ander TV station.

Sci-Fi zelf zal uiteindelijk ook wel zelf overgaan naar het HDTV formaat in de VS, maar dat is financieel gezien ook een flinke investering natuurlijk.
mjah klopt ik heb ze ook voorbij zien komen maar aangezien ik ze al heb gezien en gebrand heb gaak ze niet nog een keer dlen
pi_44635126
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef outcast_within het volgende:
sommige van die foto's zijn wel erg nep
Die hele serie is gewoon nep . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 21 december 2006 @ 18:50:03 #124
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44635156
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

als je dat vind wat doe je hier dan ?
pi_44635204
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:50 schreef Sc0tTy het volgende:
als je dat vind wat doe je hier dan ?
Lezen is ook een vak . . .
pi_44635410
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

kijk dan. minder realistisch als in de serie zelf. een stuk minder
pi_44636233
quote:
Edward James Olmos wears a leather blazer by Giorgio Armani, from Holt Renfrew, Vancouver; cashmere sweater, $358, by Emporio Armani; trousers, $195, by Boss Black Hugo Boss; and shoes, Olmos’ own.
It suits the Old Man. Als 'ie dit in de serie zou dragen dan ging Roslin direct overstag.
  donderdag 21 december 2006 @ 19:46:24 #128
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44636743
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Madine het volgende:

[..]

It suits the Old Man. Als 'ie dit in de serie zou dragen dan ging Roslin direct overstag.
Ik vind het meer iets dat een man zou dragen die zich achter Amsterdam Centraal laat verwennen door underaged allochtone jongens
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 21 december 2006 @ 19:55:46 #129
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44637059
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:00 schreef outcast_within het volgende:

[..]

kijk dan. minder realistisch als in de serie zelf. een stuk minder
Het was een fotoshoot van Maxim met het oog op de mode van 2007.
Deze kleding heeft verder niks met Galactica te maken.

Ik vind 't juist wel leuk om ze een keer fatsoenlijk gekleed te zien zonder die uniformen.
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik vind het meer iets dat een man zou dragen die zich achter Amsterdam Centraal laat verwennen door underaged allochtone jongens
Hehe viel me dus niet als enige op.
Wat Trucco draagt in de laatste foto ziet er beter uit.
pi_44645495
neej ze staan niet op de raptor bedoel ik. had net zo jou erin kunnen painten
pi_44714545
quote:
[message=27182007,noline]wildhagen schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:09[/message]:
http://www.youtube.com/watch?v=vRN1gpPHZXU

Om in de stemming te blijven
hijsfijn
pi_44718130
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:30 schreef outcast_within het volgende:

[..]

hijsfijn
Nice
  maandag 25 december 2006 @ 16:33:24 #133
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_44734815
Wanneer is de volgende uitzending eigenlijk?
opgezegd@fok.nl
pi_44734872
21 januari.
  woensdag 27 december 2006 @ 14:19:01 #135
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44766985
Een berichtje tussendoor.
quote:
Battlestar Galactica Online in ontwikkeling.

In april verklaarde Ronald D. Moore, maker van de TV-serie Battlestar Galactica al tegen Reuters dat hij positief stond tegenover het ontwikkelen van een game, gebaseerd op de huidige serie.
Volgens bronnen van de website WorthPlaying is het spel nu daadwerkelijk in ontwikkeling.
Het spel zou in oktober al klaar moeten zijn en voorlopig alleen op de Xbox 360 uitkomen.
Het genre is nog niet bekend, maar het zou gericht zijn op 'online masses' waarmee er niet zo heel veel keuze meer overblijft.
Bron: FoK! Games
  woensdag 27 december 2006 @ 18:17:12 #136
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44769495
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:19 schreef PPL het volgende:
Een berichtje tussendoor.
[..]

Bron: FoK! Games
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  woensdag 27 december 2006 @ 19:03:08 #137
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_44770839
Nop nog niet, zou hem voor kerst krijgen maar ik moet wachten
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  woensdag 27 december 2006 @ 20:25:03 #138
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44773784
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:03 schreef DarthNick het volgende:
Nop nog niet, zou hem voor kerst krijgen maar ik moet wachten
Mjah had voor mezelf nog geen kerst cadeau gekocht, dus denk pik deze op vandaag, maar hij was nergens te bekennen. En ik wil nu eindelijk wel eens de tweede helft van seizoen twee in goede kwalitieit zien. Ik haat het dat BSG geen HDTV is, zoals dat met prison break en Heroes wel het geval is als ik ze binnen haal.
pi_44777261
Is episode 11 de laatste geweest tot nu?
  woensdag 27 december 2006 @ 21:57:45 #140
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44777465
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef 1972 het volgende:
Is episode 11 de laatste geweest tot nu?
Ja.
21 januari deel 12
pi_44798944
Okay.. na tijdens de saaie feestdagen flink wat afleveringen teruggekeken te hebben moet ik tot één conclusie komen: Doc. Cottle heerst!
  donderdag 28 december 2006 @ 18:10:40 #142
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_44800009
Ik ben sinds gisteren maar weer eens begonnen met de seizoen 2 dvd box
Want een maand zonder galactica heb ik geen zin in
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:04:13 #143
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44812638
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef DooD het volgende:

[..]

Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?
Op mijn werk hebben we hem, volgens mij ook nog wel in vrij grote aantallen. Precies weet ik het niet, want ik ben nu een week met vakantie.

Fame Amsterdam, als je echt geinteresseerd bent.

Ik heb de afgelopen week in sneltreinvaart seizoen 3 er doorheen gejaagd, voorzover verkrijgbaar natuurlijk En ik moet zeggen dat ik de ontwikkelingen allemaal erg interessant vind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:14:47 #144
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44821226
Ik heb trouwens de ratings gezien van Hero, UFB en The Passage maar alle drie haalde ze maar een 1,3 rating dat is toch wel zorgelijk. Vervolgens veranderen ze weer het tijdslot naar zondagavond om 22:00 in Amerika dus de ratings zullen wel verder dalen. Met andere woorden ik begin me toch wel zorgen te maken dat Seizoen 3 wel eens het laatste seizoen zal zijn. BSG is enorm populair met dvdsales, itunes en de illegale kanalen, maar het draait toch wel om de advertentieinkomsten.

Bovendien gaan er nu al geruchten over een twee uur durende dvd film die in maart geschoten gaat worden, met andere woorden lijkt het wel of BSG na seizoen drie de bijl gaat krijgen. Ik hoop van niet maar je weet maar nooit. De kijkcijfers liegen er nu niet meer om een 1,5 of 1,6 rating was minder erg als een 1,3
pi_44821485
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef DooD het volgende:

[..]

Ja ik heb hem via www.cd-wow.nl
Battlestar Galactica: Complete Season Two (6 Disc Set)
DVD Region 2 & 4
EUR 24.99 »
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:33:00 #146
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44821768
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef DooD het volgende:
Ik heb trouwens de ratings gezien van Hero, UFB en The Passage maar alle drie haalde ze maar een 1,3 rating dat is toch wel zorgelijk. Vervolgens veranderen ze weer het tijdslot naar zondagavond om 22:00 in Amerika dus de ratings zullen wel verder dalen. Met andere woorden ik begin me toch wel zorgen te maken dat Seizoen 3 wel eens het laatste seizoen zal zijn. BSG is enorm populair met dvdsales, itunes en de illegale kanalen, maar het draait toch wel om de advertentieinkomsten.

Bovendien gaan er nu al geruchten over een twee uur durende dvd film die in maart geschoten gaat worden, met andere woorden lijkt het wel of BSG na seizoen drie de bijl gaat krijgen. Ik hoop van niet maar je weet maar nooit. De kijkcijfers liegen er nu niet meer om een 1,5 of 1,6 rating was minder erg als een 1,3
Als ze het verhaal maar afmaken

Om maar een citaat van Bender uit Futurama aan te halen: "Ah, another classic science fiction show cancelled before it's time..."

Laten we hopen van niet.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:06:09 #147
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44822741
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Als ze het verhaal maar afmaken
Misschien met die film ?
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:45:53 #148
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44823989
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:06 schreef PPL het volgende:

[..]

Misschien met die film ?
Ja, die mogelijkheid zag ik al aankomen, als die er komt natuurlijk. Naja ik heb liever dat een serie zijn verhaal afmaakt in wat minder seizoenen dan dat ze maar doorgaan totdat de kijkcijfers inzakken.
pi_44829033
Ik moet zeggen dat er dit seizoen nogal wat afleveringen waren die nauwelijks wat toevoegde aan het echte verhaal. De namen van de afleveringen weet ik zo niet, Hero was er eentje van in ieder geval. Jammer dat ze met de "losse" verhalen het geheel zo vertragen...

Ik ben nl. reuze benieuwd welke kant het opgaat met Baltar en de 5 missende cylons... DAT wil ik weten en niet lastig gevallen worden met de Starbuck en Apollo's affaire! Voor zoiets zet ik GTST wel aan :=)
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:27:23 #150
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44829333
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef 1972 het volgende:

Ik ben nl. reuze benieuwd welke kant het opgaat met Baltar en de 5 missende cylons... DAT wil ik weten en niet lastig gevallen worden met de Starbuck en Apollo's affaire! Voor zoiets zet ik GTST wel aan :=)
Daar heb je een goed punt ja! En ook de ontwikkeling van Tyrol zijn interessant. Misschien dat die verhalen wel ergens bij elkaar gaan komen! Toch vond ik die box-aflevering wel heel erg mooi moet ik zeggen.

Nee maar ff serieus, ik ben heel benieuwd wat er in aflevering 12 gaat gebeuren. Ik vind dat het eigenlijk nier meer zo spannend is geweest sinds het einde van Seizoen 1.
pi_44833707
Het verhaal moet gewoon netjes afgemaakt worden, niet met een haastklus. Maar van mij hoeft het ook niet eindelijk te duren hoor. Als er na het huidige seizoen nog één komt waarin ze alle eindjes aan elkaar knopen ben ik tevreden.
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:52:55 #152
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44835736
Ik denk dat de Vloot al redelijk dichtbij is hoor. De aanwijzingen worden steeds concreter, Eye of Jupiter en zo. Het is de eerste God die genoemd wordt die ook een planeet is in ons zonnestelsel.

Dus het zou goed kunnen dat ze in de tweede helft en die film al een heel eind naar Aarde komen.
pi_44848414
Door de meesten vast wel al gezien, maar blijkbaar nog niet gepost. Voor diegene die nog niet gezien hebt:

Previews
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zaterdag 30 december 2006 @ 09:58:50 #154
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44850329
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 03:02 schreef Madine het volgende:
Door de meesten vast wel al gezien, maar blijkbaar nog niet gepost. Voor diegene die nog niet gezien hebt:

Previews
SPOILER
SPOILER
Die derde preview zegt:
SPOILER
Geil
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:39:59 #155
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_44854804
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnen
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:56:35 #156
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44856984
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef DarthNick het volgende:
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnen
mooi zo morgen ook effe op jacht dan en die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:19:59 #157
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44857652
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:56 schreef DooD het volgende:
die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.
Mooi toch. Zijn het tenminste geen echte spoilers.
pi_44862455
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels

En die previews.. tjsaaaaa
SPOILER
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:08:01 #159
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_44863361
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Madine het volgende:
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels

En die previews.. tjsaaaaa
SPOILER
Ik heb hem gister al zien liggen bij de Free Record Shop voor 45 euro
pi_44864361
Ben ik ook nog binnengelopen vandaag.. hadden alleen seizoen 1, overal waar ik kwam hadden ze alleen seizoen 1 en de originele serie.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:43:17 #161
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_44864589
Ben gisteren bij de MediaMarkt in Rotterdam Centrum geweest en de MM op Hoog Catherijne in Utrecht. Daar ben ik ook nog een FRS binnen gelopen. Bij 1 van die 3 hadden ze seizoen 2
pi_44869627
Hmmm, ik ben vandaag ook nog een FRS en een van Leest binnengelopen... helaas ook nog geen seizoen 2...

Dinsdag maar weer eens verder zoeken!

Maar in ieder geval blij om te lezen dat ie in Nederland uit is gekomen!
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:37:40 #163
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44875121
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.

Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
pi_44875296
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.

Eigenlijk een simpel film techniekje, als je iemand van onderaf filmt, dan lijkt hij groter. Daarom werd Darth Vader ook altijd vanaf onder in beeld gebracht om hem die kolossale groote te geven en dat terwijl de acteur al een boom van een vent was . . .
  zondag 31 december 2006 @ 01:27:35 #165
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44878990
Ja, de techniek ken ik wel, maar toch vind ik het elke keer wel apart

Heb je die gozer die Chewbacca speelt wel eens gezien
pi_44883216
leuke nieuwe serie, ben nu bezig met het eerste seizoen op dvd.
pi_44932640
quote:
Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef rheingold het volgende:
leuke nieuwe serie, ben nu bezig met het eerste seizoen op dvd.
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen. Gaius
pi_44933144
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:40:20 #169
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44936695
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Lucky dat je korter moest wachten Ik ga dat binnenkort ook weer eens doen seizoen één, twee en drie snel achter elkaar kijken, om te bepalen in hoeverre de serie nu verandert is. Dat Lee en Starbuck verhaal mag van mij zo snel mogelijk afgerond worden. Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:06:08 #170
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44937163
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef DooD het volgende:
Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.
Ik vind juist dat grijze gebied goed. Dat geeft de personages veel meer diepgang en maakt de serie interessanter. Maar wat Starbuck en Apollo ben ik het wel met je eens ja...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:24:39 #171
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44937598
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:

Zit ook hetzelfde bedrijf achter
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:14:30 #172
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_44940156
Voor de liefhebber die het topic gemist heeft:
[TK] Battlestar Galactica 2003 Miniseries + Season 1 DVD
pi_44940962
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:10 schreef Intronic het volgende:

[..]

Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen. Gaius
No more mr nice gaius
pi_44941266
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:

Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.
pi_44942148
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.
kugh tom cruise kuch.

mss dat de camera behalve je drie kilo dikker maakt, ook vijf centimer langer?
Dat zou die kilo's wel verklaren...
pi_44951879
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:41 schreef outcast_within het volgende:

[..]

No more mr nice gaius
Lol dat vond ik zo'n droge uitspraak
pi_44955434
Mijn favoriet is:

"Frackin' hypochondriac. There's one on every bloody ship!"
- Doc. Cottle
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:41:38 #178
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44961085
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie niet
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:35:52 #179
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44967219
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie niet
Zolang BSG nog steeds bakken met lof verdient, zoals één van de beste shows bij IGN dan komt er zeker wel een seizoen vier. Publiciteit voor een netwerk dankzij een show is belangrijker dan kijkcijfers, maar als de lovende kritiek stopt dan vindt BSG gauw de dood denk ik. Het kost bakken met geld om een seizoen BSG te maken. De schrijver hebben het dus zelf in de hand.
pi_44980054
Net het einde van seizoen een gezien.. als er iets is wat ik niet had verwacht

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 18:29:23 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:11:19 #181
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_44983666
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Intronic het volgende:
Net het einde van seizoen een gezien.. als er iets is wat ik niet had verwacht
Heb trouwens seizoen twee box eindelijk bemachtigd en moet je maar kijken wat de cliffhanger van seizoen twee is. Cliffhanger van seizoen één was goed, maar de cliffhanger van seizoen twee zorgde voor heel wat rellen in het BSG kamp :p
  woensdag 3 januari 2007 @ 21:09:27 #182
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44985942
Zo, ik heb de miniseries ook maar even gescoord vandaag. Vanavond maar weer eens even checken hoe het ook alweer allemaal begon
pi_44995804
Holy canoli.. Veronica gaat ook weer eens verder met BSG: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=23526
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:53:08 #184
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_44998876
Zylons

donderdag 4 januari 2007 @ 11:09:16 #185
19529 Fendy
True Spirit
pi_44999239
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Zylons

Valt me mee dat er niet over commander "Odama" gepraat wordt daar, dat zou het wel compleet maken
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:48:33 #186
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_45000261
Op de website van Veronica staat het ook nogale 'raar'.
Of ligt dit aan mij?
quote:
Voorafgaand

Veertig jaar na de Cylon-oorlog verklaren de Cylons de oorlog aan de mensheid.
Het leger is niet bestand tegen het krachtige wapen van de Cylons.
Alleen de Galactica kan ze nog redden van de ondergang.
De serie volgt de zoektocht van het gelijknamige schip naar een onbekende verafgelegen planeet, genaamd Aarde.
Aan boord bevinden zich de laatste menselijke overlevenden van de oorlog tegen de kunstmatige levensvormen: de Cylons.
De mensen maakten tot voor kort deel uit van de machtige Twaalf Koloniën, een grote en welvarende samenleving, die verspreid lag over twaalf planeten.
Nu Laura Roslin, de minister van onderwijs, de enige overlevende is, wordt zij aangewezen als president van de Dertiende Kolonies.
Haar nieuwe plan is om alle overgebleven schepen af te ronden en samen met de Galactica te vluchten, om nooit meer terug te keren...
Linkje
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:50:29 #187
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_45000310
  • Er is geen oorlogsverklaring
  • Krachtige wapen? Raar omschreven hoor (...)
  • Hoezo Galactica 'redden' -> ze zijn op de vlucht!
  • Laura Roslin is niet de enige overlevende
  • Wat nou president van de 'Dertiende Kolonies'
  • Burnt to the core but not broken
      donderdag 4 januari 2007 @ 12:36:14 #188
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_45001412
    Je zou toch verwachten van een omroep dat ze iets meer affiniteit zouden hebben met datgene wat ze doen.
    Maar nee hoor
    pi_45001643
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 12:36 schreef Rock-shocker het volgende:
    Je zou toch verwachten van een omroep dat ze iets meer affiniteit zouden hebben met datgene wat ze doen.
    Maar nee hoor
    Hebben ze dat dan ooit gehad ??
    pi_45008342
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 12:44 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hebben ze dat dan ooit gehad ??
    Nope, anders hadden ze wel een consequent uitzendschema gehad voor alle scifi die ze uitzonden...

trouwens ff offtopic, die tekst in je sig komt toch uit Firefly? coole serie was dat, jammer dat er maar zo weinig van gemaakt is want het werd steeds beter naar mijn idee.
    Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
    pi_45015938
    In de veronica gids staat dat ze een aflevering met de titel 'the man with nine lives' gaan uitzenden...

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_With_Nine_Lives

Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?

donderdag 4 januari 2007 @ 20:44:13 #192
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_45017578
    Ik heb hem nu aanstaan en het is een aflevering ergens in seizoen twee. Naja whatever, toch al gezien.
    pi_45021501
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef roelofjan het volgende:
    In de veronica gids staat dat ze een aflevering met de titel 'the man with nine lives' gaan uitzenden...

Is het ook, maar dit bewijst wel weer dat ze a) niet weten wat ze uitzenden en b) dat men daar naast elkaar werkt . . .
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef Rock-shocker het volgende:
    Ik heb hem nu aanstaan en het is een aflevering ergens in seizoen twee. Naja whatever, toch al gezien.
    Shattered, 2x01. Valt me wel mee dat ze het nu in breedbeeld uitzenden . . .
      donderdag 4 januari 2007 @ 22:53:24 #194
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_45022723
    Woei, heb de dvd-sets via RAF binnen!
    The Internets, I needs it..
    pi_45041809
    Ik heb nu pas de previes gezien. Ik kan niet wachten op de volgende aflevering
    Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
      vrijdag 5 januari 2007 @ 19:10:33 #196
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_45049435
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef roelofjan het volgende:

Zo jammer als een zender haar eigen programma's niet begrijpt
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:18:59 #197
    52150 DarthNick
    The man with the plan
    pi_45061155
    Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?
    pi_45062594
    Computer says: "No"

Computer says: "February"
      zaterdag 6 januari 2007 @ 09:20:24 #199
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_45067183
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef DarthNick het volgende:
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 6 januari 2007 @ 10:45:24 #200
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_45067872
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef DarthNick het volgende:
    Klopt, lees ik net. Nu de foto's nog. .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')