De rest van de ruimte doorzoekend naar Adamo en consortenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me telkens af wat de rest van de Cylon fleet doet? Ze komen elke keer maar met 2 of 3 basestars (deze keer dan 4). Wtf doet de rest? Tikkertje? :/
Good point.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me telkens af wat de rest van de Cylon fleet doet? Ze komen elke keer maar met 2 of 3 basestars (deze keer dan 4). Wtf doet de rest? Tikkertje? :/
Goede vraag!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef Crazykill het volgende:
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Goede vraag!![]()
Het is onbekend hoeveel Basestars er nou precies zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze een deel nodig hebben om de twelve colonies te bewaken en orde te handhaven. Wellicht zijn daar ook nog colonial splintergroeperingen waar ze tegen vechten?
En de zoektocht naar de rag tag fleet gaat over een heel groot gebied, dus wellicht zijn de basetars die op zoek zijn naar Galactica uitgewaaierd over grote afstanden. En omdat de FTL ook maar een beperkte afstand kan overbruggen met 1 sprong kan het lang duren voor er veel versterking is?
Niet dat het op dit punt nog veel uit maakt voor Galactica of ze het nou op moet nemen tegen 4 of 20 basestars.![]()
was dat niet dat ze tijdens de aanvallen voor onderhoud ergens gedocked waren?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.
Maareh, hoe kan het trouwens dat de Pegasus niet technische storingen kreeg die de cylons bij de rest van vloot veroorzaakten?
Inderdaad en daarna hebben ze dat programma van Baltar zo snel mogelijk overal uitgesloopt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
was dat niet dat ze tijdens de aanvallen voor onderhoud ergens gedocked waren?
Bronquote:Pegasus, a Mercury class battlestar, has joined the Fleet.
She survived the attack by blind-jumping as the Cylons attacked the Scorpion Fleet Shipyards.
Je neemt aan dat er geen Battlestars meer zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Er zijn geen Battlestars meer over en buiten een Battlestar doet een viper war weinig damage tegen een basestar.
Inderdaad zoals hierboven al gezegd. de Pegasus was op dat moment in dock voor een maandenlange overhaul. Alle genetwerkte systemen lagen op dat moment losgekoppeld.quote:Maareh, hoe kan het trouwens dat de Pegasus niet technische storingen kreeg die de cylons bij de rest van vloot veroorzaakten?
Zou kunnen ja, maar betwijfel of andere Battlestars het wel zo lang vol hadden kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je neemt aan dat er geen Battlestars meer zijn.
Er kunnen meer overlevende Battlestars zijn waar wij (nog) niks vanaf weten. Battlestars die in een soortgelijke situatie verkeerden als Pegasus bijvoorbeeld, voor onderhoud geheel losgekoppeld.
Of schepen die gebruikt werden voor deep space exploration en tijdig het nieuws hebben ontvangen?
Die vast wel. Maar daar heb je geen Basestar voor nodig om die onder controle te krijgen denk ik.quote:Maar ik doelde niet alleen op Battlestars enzo... maar ook gewoon insurgents, zoals die groeppering van Sam bijvoorbeeld op New Caprica.
Ok, de DVD box kopen dus.quote:Inderdaad zoals hierboven al gezegd. de Pegasus was op dat moment in dock voor een maandenlange overhaul. Alle genetwerkte systemen lagen op dat moment losgekoppeld.
Werd geloof ik uitgelegd in een extended version van de Pegasus aflevering.
Klopt, je hebt inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
True, ze maakten een blind jump, maar dat was omdat er geen tijd verder was om uberhaupt maar een route uit te zetten.
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uitquote:Maar wanneer kwamen ze er dan achter dat ze Baltars programma er uit moesten slopen omdat die de Cylons in staat zette controle over te nemen?
Cain zal dat naw idd redelijk snel door hebben gehad ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef PPL het volgende:
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uit
de lucht werden geschoten.
Men kreeg dat het probleem werd veroorzaakt doordat de Cylons toegang hadden tot Het Colonial network.
(Zie Mini-series voor wat er gebeurde met laatste MKVII squadron van de Galactica tijdens de slag om Caprica)
?
Mjah... dat is een goeie vraag.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef Mr.J het volgende:
True, ze maakten een blind jump, maar dat was omdat er geen tijd verder was om uberhaupt maar een route uit te zetten.
Maar wanneer kwamen ze er dan achter dat ze Baltars programma er uit moesten slopen omdat die de Cylons in staat zette controle over te nemen?
De ontsnapping van Pegasus had weinig met volhouden te maken, Pegasus is niet het gevecht aangegaan met die basestars. Cain zegt eigenlijk dat ze gelijk de FTL drive hebben gebruikt toen ze doorhadden dat de Cylons hen niet konden zien op dradis door de nucleaire ontploffingen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar betwijfel of andere Battlestars het wel zo lang vol hadden kunnen houden.
Ik vraag me af of Pegasus überhaupt haar Vipers heeft ingezet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het moment dat hun MkVII vipers doodhingen in de ruimte en vervolgens uit
de lucht werden geschoten.
Men kreeg dat het probleem werd veroorzaakt doordat de Cylons toegang hadden tot Het Colonial network.
(Zie Mini-series voor wat er gebeurde met laatste MKVII squadron van de Galactica tijdens de slag om Caprica)
Maar later zijn ze wel gevechten aangegaan met de Cylons. Weet niet of andere Battlestars ook op die manier hadden kunnen redden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mjah... dat is een goeie vraag.De meest logische verklaring lijkt mij dat alle schepen die daar tegelijk waren met Pegasus stilvielen, net als Galactica zal ook Pegasus berichten hebben gekregen van schepen waar alle systemen uitvielen.
Als je dan als enige schip weg weet te komen ga je al gauw op zoek naar de reden waarom dat bij jou niet gebeurde. En met wat militaire analisten komt je dan vanzelf bij je hele netwerk wat eruit ligt.
[quote]
True.
[quote]
De ontsnapping van Pegasus had weinig met volhouden te maken, Pegasus is niet het gevecht aangegaan met die basestars. Cain zegt eigenlijk dat ze gelijk de FTL drive hebben gebruikt toen ze doorhadden dat de Cylons hen niet konden zien op dradis door de nucleaire ontploffingen.
Yep, ze zijn direct gejumped ja.quote:Ik vraag me af of Pegasus überhaupt haar Vipers heeft ingezet.Cain heeft daar iig niks over gezegd (ook niet in de extendend edition). Daarnaast was Pegasus op dat moment min of meer buiten gebruik en was een groot deel van de crew weg.
Volgens mij is Pegasus vrijwel meteen weggesprongen, anders hadden ze die blind jump ook niet uit te hoeven voeren.
Ik wil hier hi-res versies van!quote:Maxim dresses Galactica
From left:
James Callis wears a poplin button-up shirt, $415, by Neil Barrett; velvet vest, $650, by Dolce & Gabbana; wool trousers with tuxedo stripes, $420, by Neil Barrett; and boots, Callis’ own.
Tahmoh Penikett wears a Japanese paper hand-knit circle sweater, $1,980, by Issey Miyake; sheer jersey scarf, $15, by American Apparel; New Rocker oiled denim trousers, $225, by CK39; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
Michael Trucco wears a coated gabardine trench coat with waist zippers, $1,895, by Gaultier Puissance Deux; placed rib V-neck sweater, $60, by Claiborne; High-Density cotton shirt, $440, by Issey Miyake; Ted jeans, $225, by J.Lindeberg; and leather Chelsea boots, $160, by Ben Sherman.
Aaron Douglas wears a washed velvet blazer, $350, by Juicy Men; mock V-neck sweater, $145, by Lenor Romano; pinstripe gabardine flat-front trousers, $80, by Claiborne; and leather and suede lace-up shoes, $550, by Emporio Armani.
Edward James Olmos wears a leather blazer by Giorgio Armani, from Holt Renfrew, Vancouver; cashmere sweater, $358, by Emporio Armani; trousers, $195, by Boss Black Hugo Boss; and shoes, Olmos’ own.
Jamie Bamber wears an Armored Blend coat, $365, by CK39; Dada/HK short-sleeve knit shirt, $178, by DDC Lab; wool trousers, $338, by Neil Barrett; and leather Chelsea boots, $160, by Ben Sherman.
From left:
Tricia Helfer wears a dotted jacket, $160, by Armani Exchange; long leather gloves, $30, by H&M; and Capri pants, $225, by Nine Lives.
James Callis wears a bomber jacket by Emporio Armani, price on request; and T-shirt with cummerbund print, $230, by Neil Barrett.
From left:
Katee Sackhoff wears a Natalia cardigan, $230, by Secrets of Charm; jersey, sequin, and chain cape, price on request, by Heatherette; leather belt, $440, by Versace; pencil skirt, $385, by Boss Black Hugo Boss; and polished calf Juliet heels, $120, by Calvin Klein.
Jamie Bamber wears a logo sweater, $495, and stretch wool gabardine trousers, $695, both by Gaultier Puissance Deux; and leather 1930s pointed lace-up shoes, $593, by Neil Barrett.
Michael Trucco wears a pinstripe gabardine sports coat, $189, by Claiborne; button-up shirt, $38, by Van Heusen; Pedal Vee T-shirt, $40, by Modern Amusement; trousers, $150, byBen Sherman; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
From left:
Tahmoh Penikett wears a washed lambskin zip-front sweater, $698, by John Varvatos; mock V-neck sweater, $145, by Lenor Romano; silver buckle, $365, on stingray strap, $370, by Pat Areias; Covert twill two-pleat trousers, $70, by Claiborne; and Hoop rubber dipped distressed military boots, $398, by DDC Lab.
Jamie Bamber wears a leather motorcycle jacket, $895, by Juicy Men.
Michael Trucco wears a Rugger leather bomber jacket, $995, by Gant; Dada/HK short-sleeve knit shirt, $178, by DDC Lab; fingerless gloves, $20, by H&M; Flyn/ZS boot-leg military trousers, $280, by DDC Lab; and leather ankle boots, $495, by Emporio Armani.
Grace Park wears a stretch tube dress by Veronique Branquinho, from Richard Kidd, Vancouver; hooded vest by Mike & Chris, from Holt Renfrew, Vancouver; and patent-leather heels with three buckled straps, $575, by Cesare Paciotti.
Tricia Helfer wears a Dolman deep V-neck top, $165, by CK39; cashmere long knit tank top, $450, by London Fog; satin tuxedo pants (from a suit, $995), by D&G; and suede knee-high boots, $550, by Boss Black Hugo Boss.
courtesy Maxim online
Magazine scans
mjah klopt ik heb ze ook voorbij zien komen maar aangezien ik ze al heb gezien en gebrand heb gaak ze niet nog een keer dlenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:40 schreef maartena het volgende:
Battlestar Galactica wordt al enige jaren (sinds het begin van de serie) uitgezonden in HDTV formaat op het TV station "Universal HD." Het probleem is alleen dat ze op dat station een paar maanden achter liggen op Sci-Fi Channel, en wie wil er nu zolang wachten.... "Univeral HD" is station dat zich richt op alleen HDTV uitzendingen, en moet net als andere stations wachten met het kopen van de rechten van een serie die eigendom is van een ander TV station.
Sci-Fi zelf zal uiteindelijk ook wel zelf overgaan naar het HDTV formaat in de VS, maar dat is financieel gezien ook een flinke investering natuurlijk.
Die hele serie is gewoon nep . . .quote:Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef outcast_within het volgende:
sommige van die foto's zijn wel erg nep![]()
als je dat vind wat doe je hier dan ?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die hele serie is gewoon nep . . .![]()
Lezen is ook een vak . . .quote:Op donderdag 21 december 2006 18:50 schreef Sc0tTy het volgende:
als je dat vind wat doe je hier dan ?
kijk dan. minder realistisch als in de serie zelf. een stuk minderquote:Op donderdag 21 december 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die hele serie is gewoon nep . . .![]()
It suits the Old Man. Als 'ie dit in de serie zou dragen dan ging Roslin direct overstag.quote:Edward James Olmos wears a leather blazer by Giorgio Armani, from Holt Renfrew, Vancouver; cashmere sweater, $358, by Emporio Armani; trousers, $195, by Boss Black Hugo Boss; and shoes, Olmos’ own.
Ik vind het meer iets dat een man zou dragen die zich achter Amsterdam Centraal laat verwennen door underaged allochtone jongensquote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Madine het volgende:
[..]
It suits the Old Man. Als 'ie dit in de serie zou dragen dan ging Roslin direct overstag.
Het was een fotoshoot van Maxim met het oog op de mode van 2007.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
kijk dan. minder realistisch als in de serie zelf. een stuk minder
Hehe viel me dus niet als enige op.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets dat een man zou dragen die zich achter Amsterdam Centraal laat verwennen door underaged allochtone jongens![]()
hijsfijnquote:[message=27182007,noline]wildhagen schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:09[/message]:
http://www.youtube.com/watch?v=vRN1gpPHZXU
Om in de stemming te blijven
Bron: FoK! Gamesquote:Battlestar Galactica Online in ontwikkeling.
In april verklaarde Ronald D. Moore, maker van de TV-serie Battlestar Galactica al tegen Reuters dat hij positief stond tegenover het ontwikkelen van een game, gebaseerd op de huidige serie.
Volgens bronnen van de website WorthPlaying is het spel nu daadwerkelijk in ontwikkeling.
Het spel zou in oktober al klaar moeten zijn en voorlopig alleen op de Xbox 360 uitkomen.
Het genre is nog niet bekend, maar het zou gericht zijn op 'online masses' waarmee er niet zo heel veel keuze meer overblijft.
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:19 schreef PPL het volgende:
Een berichtje tussendoor.
[..]
Bron: FoK! Games
Mjah had voor mezelf nog geen kerst cadeau gekocht, dus denk pik deze op vandaag, maar hij was nergens te bekennen. En ik wil nu eindelijk wel eens de tweede helft van seizoen twee in goede kwalitieit zien. Ik haat het dat BSG geen HDTV is, zoals dat met prison break en Heroes wel het geval is als ik ze binnen haal.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:03 schreef DarthNick het volgende:
Nop nog niet, zou hem voor kerst krijgen maar ik moet wachten
Ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef 1972 het volgende:
Is episode 11 de laatste geweest tot nu?
Op mijn werk hebben we hem, volgens mij ook nog wel in vrij grote aantallen. Precies weet ik het niet, want ik ben nu een week met vakantie.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef DooD het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Ja ik heb hem via www.cd-wow.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef DooD het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?
Als ze het verhaal maar afmakenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef DooD het volgende:
Ik heb trouwens de ratings gezien van Hero, UFB en The Passage maar alle drie haalde ze maar een 1,3 rating dat is toch wel zorgelijk. Vervolgens veranderen ze weer het tijdslot naar zondagavond om 22:00 in Amerika dus de ratings zullen wel verder dalen. Met andere woorden ik begin me toch wel zorgen te maken dat Seizoen 3 wel eens het laatste seizoen zal zijn. BSG is enorm populair met dvdsales, itunes en de illegale kanalen, maar het draait toch wel om de advertentieinkomsten.
Bovendien gaan er nu al geruchten over een twee uur durende dvd film die in maart geschoten gaat worden, met andere woorden lijkt het wel of BSG na seizoen drie de bijl gaat krijgen. Ik hoop van niet maar je weet maar nooit. De kijkcijfers liegen er nu niet meer om een 1,5 of 1,6 rating was minder erg als een 1,3![]()
Misschien met die film ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Als ze het verhaal maar afmaken![]()
Ja, die mogelijkheid zag ik al aankomen, als die er komt natuurlijk. Naja ik heb liever dat een serie zijn verhaal afmaakt in wat minder seizoenen dan dat ze maar doorgaan totdat de kijkcijfers inzakken.quote:
Daar heb je een goed punt ja! En ook de ontwikkeling van Tyrol zijn interessant. Misschien dat die verhalen wel ergens bij elkaar gaan komen! Toch vond ik die box-aflevering wel heel erg mooi moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef 1972 het volgende:
Ik ben nl. reuze benieuwd welke kant het opgaat met Baltar en de 5 missende cylons... DAT wil ik weten en niet lastig gevallen worden met de Starbuck en Apollo's affaire! Voor zoiets zet ik GTST wel aan :=)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:02 schreef Madine het volgende:
Door de meesten vast wel al gezien, maar blijkbaar nog niet gepost. Voor diegene die nog niet gezien hebt:
PreviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die derde preview zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnen
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
mooi zo morgen ook effe op jacht dan en die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef DarthNick het volgende:
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnenDe enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Mooi toch. Zijn het tenminste geen echte spoilers.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:56 schreef DooD het volgende:
die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels![]()
En die previews.. tjsaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Madine het volgende:
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels![]()
En die previews.. tjsaaaaaIk heb hem gister al zien liggen bij de Free Record Shop voor 45 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting![]()
Ben ik ook nog binnengelopen vandaag.. hadden alleen seizoen 1, overal waar ik kwam hadden ze alleen seizoen 1 en de originele serie.![]()
Ben gisteren bij de MediaMarkt in Rotterdam Centrum geweest en de MM op Hoog Catherijne in Utrecht. Daar ben ik ook nog een FRS binnen gelopen. Bij 1 van die 3 hadden ze seizoen 2
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting![]()
Hmmm, ik ben vandaag ook nog een FRS en een van Leest binnengelopen... helaas ook nog geen seizoen 2...
Dinsdag maar weer eens verder zoeken!
Maar in ieder geval blij om te lezen dat ie in Nederland uit is gekomen!![]()
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Eigenlijk een simpel film techniekje, als je iemand van onderaf filmt, dan lijkt hij groter. Daarom werd Darth Vader ook altijd vanaf onder in beeld gebracht om hem die kolossale groote te geven en dat terwijl de acteur al een boom van een vent was . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
Ja, de techniek ken ik wel, maar toch vind ik het elke keer wel apart
Heb je die gozer die Chewbacca speelt wel eens gezien
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen.quote:Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef rheingold het volgende:
leuke nieuwe serie, ben nu bezig met het eerste seizoen op dvd.Gaius
![]()
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden![]()
![]()
Lucky dat je korter moest wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vindenIk ga dat binnenkort ook weer eens doen seizoen één, twee en drie snel achter elkaar kijken, om te bepalen in hoeverre de serie nu verandert is. Dat Lee en Starbuck verhaal mag van mij zo snel mogelijk afgerond worden. Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Ik vind juist dat grijze gebied goed. Dat geeft de personages veel meer diepgang en maakt de serie interessanter. Maar wat Starbuck en Apollo ben ik het wel met je eens ja...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef DooD het volgende:
Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Zit ook hetzelfde bedrijf achterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden![]()
![]()
Voor de liefhebber die het topic gemist heeft:
[TK] Battlestar Galactica 2003 Miniseries + Season 1 DVDBurnt to the core but not broken![]()
No more mr nice gaiusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen.Gaius
![]()
Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken![]()
kugh tom cruise kuch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.
mss dat de camera behalve je drie kilo dikker maakt, ook vijf centimer langer?
Dat zou die kilo's wel verklaren...![]()
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie nietAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Zolang BSG nog steeds bakken met lof verdient, zoals één van de beste shows bij IGN dan komt er zeker wel een seizoen vier. Publiciteit voor een netwerk dankzij een show is belangrijker dan kijkcijfers, maar als de lovende kritiek stopt dan vindt BSG gauw de dood denk ik. Het kost bakken met geld om een seizoen BSG te maken. De schrijver hebben het dus zelf in de hand.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie nietDe enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Net het einde van seizoen een gezien.. als er iets is wat ik niet had verwacht![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 18:29:23 ]![]()
Heb trouwens seizoen twee box eindelijk bemachtigd en moet je maar kijken wat de cliffhanger van seizoen twee is. Cliffhanger van seizoen één was goed, maar de cliffhanger van seizoen twee zorgde voor heel wat rellen in het BSG kamp :pquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Intronic het volgende:
Net het einde van seizoen een gezien.. als er iets is wat ik niet had verwacht
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Zo, ik heb de miniseries ook maar even gescoord vandaag. Vanavond maar weer eens even checken hoe het ook alweer allemaal begon
Zylons
Valt me mee dat er niet over commander "Odama" gepraat wordt daar, dat zou het wel compleet makenquote:
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Op de website van Veronica staat het ook nogale 'raar'.
Of ligt dit aan mij?Linkjequote:Voorafgaand
Veertig jaar na de Cylon-oorlog verklaren de Cylons de oorlog aan de mensheid.
Het leger is niet bestand tegen het krachtige wapen van de Cylons.
Alleen de Galactica kan ze nog redden van de ondergang.
De serie volgt de zoektocht van het gelijknamige schip naar een onbekende verafgelegen planeet, genaamd Aarde.
Aan boord bevinden zich de laatste menselijke overlevenden van de oorlog tegen de kunstmatige levensvormen: de Cylons.
De mensen maakten tot voor kort deel uit van de machtige Twaalf Koloniën, een grote en welvarende samenleving, die verspreid lag over twaalf planeten.
Nu Laura Roslin, de minister van onderwijs, de enige overlevende is, wordt zij aangewezen als president van de Dertiende Kolonies.
Haar nieuwe plan is om alle overgebleven schepen af te ronden en samen met de Galactica te vluchten, om nooit meer terug te keren...Burnt to the core but not broken![]()
![]()
Er is geen oorlogsverklaring Krachtige wapen? Raar omschreven hoor (...) Hoezo Galactica 'redden' -> ze zijn op de vlucht! Laura Roslin is niet de enige overlevende Wat nou president van de 'Dertiende Kolonies' Burnt to the core but not broken![]()
Je zou toch verwachten van een omroep dat ze iets meer affiniteit zouden hebben met datgene wat ze doen.
Maar nee hoor
Hebben ze dat dan ooit gehad ??quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Je zou toch verwachten van een omroep dat ze iets meer affiniteit zouden hebben met datgene wat ze doen.
Maar nee hoor![]()
![]()
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
Nope, anders hadden ze wel een consequent uitzendschema gehad voor alle scifi die ze uitzonden...quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze dat dan ooit gehad ??![]()
trouwens ff offtopic, die tekst in je sig komt toch uit Firefly? coole serie was dat, jammer dat er maar zo weinig van gemaakt is want het werd steeds beter naar mijn idee.Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
In de veronica gids staat dat ze een aflevering met de titel 'the man with nine lives' gaan uitzenden...
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_With_Nine_Lives
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?![]()
![]()
Ik heb hem nu aanstaan en het is een aflevering ergens in seizoen twee. Naja whatever, toch al gezien.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Is het ook, maar dit bewijst wel weer dat ze a) niet weten wat ze uitzenden en b) dat men daar naast elkaar werkt . . .quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef roelofjan het volgende:
In de veronica gids staat dat ze een aflevering met de titel 'the man with nine lives' gaan uitzenden...
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?
Shattered, 2x01. Valt me wel mee dat ze het nu in breedbeeld uitzenden . . .quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb hem nu aanstaan en het is een aflevering ergens in seizoen twee. Naja whatever, toch al gezien.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
Ik heb nu pas de previes gezien. Ik kan niet wachten op de volgende afleveringBeing happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections![]()
Zo jammer als een zender haar eigen programma's niet begrijptquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef roelofjan het volgende:
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef DarthNick het volgende:
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?
opgezegd@fok.nl![]()
Klopt, lees ik net. Nu de foto's nog.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef DarthNick het volgende:
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: