Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:19 schreef PPL het volgende:
Een berichtje tussendoor.
[..]
Bron: FoK! Games
Mjah had voor mezelf nog geen kerst cadeau gekocht, dus denk pik deze op vandaag, maar hij was nergens te bekennen. En ik wil nu eindelijk wel eens de tweede helft van seizoen twee in goede kwalitieit zien. Ik haat het dat BSG geen HDTV is, zoals dat met prison break en Heroes wel het geval is als ik ze binnen haal.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:03 schreef DarthNick het volgende:
Nop nog niet, zou hem voor kerst krijgen maar ik moet wachten
Ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef 1972 het volgende:
Is episode 11 de laatste geweest tot nu?
Op mijn werk hebben we hem, volgens mij ook nog wel in vrij grote aantallen. Precies weet ik het niet, want ik ben nu een week met vakantie.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef DooD het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Ja ik heb hem via www.cd-wow.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef DooD het volgende:
[..]
Zeer goed nieuws en ik kijk er zeker wel naar uit, als het maar geen haastklus is geworden. Heeft iemand trouwens de seizoen 2 box al gesignaleerd in Nederland. De release stond op 23-12-06?
Als ze het verhaal maar afmakenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:14 schreef DooD het volgende:
Ik heb trouwens de ratings gezien van Hero, UFB en The Passage maar alle drie haalde ze maar een 1,3 rating dat is toch wel zorgelijk. Vervolgens veranderen ze weer het tijdslot naar zondagavond om 22:00 in Amerika dus de ratings zullen wel verder dalen. Met andere woorden ik begin me toch wel zorgen te maken dat Seizoen 3 wel eens het laatste seizoen zal zijn. BSG is enorm populair met dvdsales, itunes en de illegale kanalen, maar het draait toch wel om de advertentieinkomsten.
Bovendien gaan er nu al geruchten over een twee uur durende dvd film die in maart geschoten gaat worden, met andere woorden lijkt het wel of BSG na seizoen drie de bijl gaat krijgen. Ik hoop van niet maar je weet maar nooit. De kijkcijfers liegen er nu niet meer om een 1,5 of 1,6 rating was minder erg als een 1,3![]()
Misschien met die film ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Als ze het verhaal maar afmaken![]()
Ja, die mogelijkheid zag ik al aankomen, als die er komt natuurlijk. Naja ik heb liever dat een serie zijn verhaal afmaakt in wat minder seizoenen dan dat ze maar doorgaan totdat de kijkcijfers inzakken.quote:
Daar heb je een goed punt ja! En ook de ontwikkeling van Tyrol zijn interessant. Misschien dat die verhalen wel ergens bij elkaar gaan komen! Toch vond ik die box-aflevering wel heel erg mooi moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:17 schreef 1972 het volgende:
Ik ben nl. reuze benieuwd welke kant het opgaat met Baltar en de 5 missende cylons... DAT wil ik weten en niet lastig gevallen worden met de Starbuck en Apollo's affaire! Voor zoiets zet ik GTST wel aan :=)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:02 schreef Madine het volgende:
Door de meesten vast wel al gezien, maar blijkbaar nog niet gepost. Voor diegene die nog niet gezien hebt:
PreviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die derde preview zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnen
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
mooi zo morgen ook effe op jacht dan en die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef DarthNick het volgende:
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnenDe enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Mooi toch. Zijn het tenminste geen echte spoilers.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:56 schreef DooD het volgende:
die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels![]()
En die previews.. tjsaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Madine het volgende:
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels![]()
En die previews.. tjsaaaaaIk heb hem gister al zien liggen bij de Free Record Shop voor 45 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting![]()
Ben ik ook nog binnengelopen vandaag.. hadden alleen seizoen 1, overal waar ik kwam hadden ze alleen seizoen 1 en de originele serie.![]()
Ben gisteren bij de MediaMarkt in Rotterdam Centrum geweest en de MM op Hoog Catherijne in Utrecht. Daar ben ik ook nog een FRS binnen gelopen. Bij 1 van die 3 hadden ze seizoen 2
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting![]()
Hmmm, ik ben vandaag ook nog een FRS en een van Leest binnengelopen... helaas ook nog geen seizoen 2...
Dinsdag maar weer eens verder zoeken!
Maar in ieder geval blij om te lezen dat ie in Nederland uit is gekomen!![]()
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Eigenlijk een simpel film techniekje, als je iemand van onderaf filmt, dan lijkt hij groter. Daarom werd Darth Vader ook altijd vanaf onder in beeld gebracht om hem die kolossale groote te geven en dat terwijl de acteur al een boom van een vent was . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
Ja, de techniek ken ik wel, maar toch vind ik het elke keer wel apart
Heb je die gozer die Chewbacca speelt wel eens gezien
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen.quote:Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef rheingold het volgende:
leuke nieuwe serie, ben nu bezig met het eerste seizoen op dvd.Gaius
![]()
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden![]()
![]()
Lucky dat je korter moest wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vindenIk ga dat binnenkort ook weer eens doen seizoen één, twee en drie snel achter elkaar kijken, om te bepalen in hoeverre de serie nu verandert is. Dat Lee en Starbuck verhaal mag van mij zo snel mogelijk afgerond worden. Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Ik vind juist dat grijze gebied goed. Dat geeft de personages veel meer diepgang en maakt de serie interessanter. Maar wat Starbuck en Apollo ben ik het wel met je eens ja...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef DooD het volgende:
Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Zit ook hetzelfde bedrijf achterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden![]()
![]()
Voor de liefhebber die het topic gemist heeft:
[TK] Battlestar Galactica 2003 Miniseries + Season 1 DVDBurnt to the core but not broken![]()
No more mr nice gaiusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen.Gaius
![]()
Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken![]()
kugh tom cruise kuch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.
mss dat de camera behalve je drie kilo dikker maakt, ook vijf centimer langer?
Dat zou die kilo's wel verklaren...![]()
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie nietAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Zolang BSG nog steeds bakken met lof verdient, zoals één van de beste shows bij IGN dan komt er zeker wel een seizoen vier. Publiciteit voor een netwerk dankzij een show is belangrijker dan kijkcijfers, maar als de lovende kritiek stopt dan vindt BSG gauw de dood denk ik. Het kost bakken met geld om een seizoen BSG te maken. De schrijver hebben het dus zelf in de hand.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie nietDe enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: