SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:02 schreef Madine het volgende:
Door de meesten vast wel al gezien, maar blijkbaar nog niet gepost. Voor diegene die nog niet gezien hebt:
PreviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die derde preview zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnen
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
mooi zo morgen ook effe op jacht dan en die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef DarthNick het volgende:
Hehe, eindelijk me seizoen 2 binnenDe enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Mooi toch. Zijn het tenminste geen echte spoilers.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:56 schreef DooD het volgende:
die previews in de spoilers zetten je altijd op verkeerde benen.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels![]()
En die previews.. tjsaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Madine het volgende:
Ik heb seizoen 2 nog niet gevonden in de winkels![]()
En die previews.. tjsaaaaaIk heb hem gister al zien liggen bij de Free Record Shop voor 45 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting![]()
Ben ik ook nog binnengelopen vandaag.. hadden alleen seizoen 1, overal waar ik kwam hadden ze alleen seizoen 1 en de originele serie.![]()
Ben gisteren bij de MediaMarkt in Rotterdam Centrum geweest en de MM op Hoog Catherijne in Utrecht. Daar ben ik ook nog een FRS binnen gelopen. Bij 1 van die 3 hadden ze seizoen 2
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting![]()
Hmmm, ik ben vandaag ook nog een FRS en een van Leest binnengelopen... helaas ook nog geen seizoen 2...
Dinsdag maar weer eens verder zoeken!
Maar in ieder geval blij om te lezen dat ie in Nederland uit is gekomen!![]()
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Eigenlijk een simpel film techniekje, als je iemand van onderaf filmt, dan lijkt hij groter. Daarom werd Darth Vader ook altijd vanaf onder in beeld gebracht om hem die kolossale groote te geven en dat terwijl de acteur al een boom van een vent was . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten kijken op IMDb en ik ben best wel verbaasd over hoe klein sommigen van de crew zijn. De gast die Apollo speelt is bijvoorbeeld maar 1,75 en Tyrol is 1,80. Maar dat lijken echt allebei enorme gasten.
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
Ja, de techniek ken ik wel, maar toch vind ik het elke keer wel apart
Heb je die gozer die Chewbacca speelt wel eens gezien
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen.quote:Op zondag 31 december 2006 10:37 schreef rheingold het volgende:
leuke nieuwe serie, ben nu bezig met het eerste seizoen op dvd.Gaius
![]()
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden![]()
![]()
Lucky dat je korter moest wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Zow, niet al te lang geleden begonnen en ik ben eindelijk bij, jammer dat ik nog even moet wachten, maar het is iets korter als jullie moesten
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vindenIk ga dat binnenkort ook weer eens doen seizoen één, twee en drie snel achter elkaar kijken, om te bepalen in hoeverre de serie nu verandert is. Dat Lee en Starbuck verhaal mag van mij zo snel mogelijk afgerond worden. Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Ik vind juist dat grijze gebied goed. Dat geeft de personages veel meer diepgang en maakt de serie interessanter. Maar wat Starbuck en Apollo ben ik het wel met je eens ja...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef DooD het volgende:
Ach ja Seizoen één blijft voor meeste mensen het beste, maar dat is altijd zo toen was het verhaal nog zwart-wit en nu zitten we meer in grijs.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Zit ook hetzelfde bedrijf achterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef dapluiz het volgende:
Blijf trouwens de firefly achtige shaky cam ruimte-opnamen leuk vinden![]()
![]()
Voor de liefhebber die het topic gemist heeft:
[TK] Battlestar Galactica 2003 Miniseries + Season 1 DVDBurnt to the core but not broken![]()
No more mr nice gaiusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ben ook pas begonnen, pas bij episode 9 maar zeker interessante serie. Het sci-fi gehalte is vrij laag, en meer gefocussed op de characters wat ik wel kan waarderen.Gaius
![]()
Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Grappig hoe dat altijd uit verband lijkt te worden getrokken![]()
kugh tom cruise kuch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Die Apollo vond ik juist altijd erg kort, wel gespierd, maar kort.
mss dat de camera behalve je drie kilo dikker maakt, ook vijf centimer langer?
Dat zou die kilo's wel verklaren...![]()
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie nietAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Zolang BSG nog steeds bakken met lof verdient, zoals één van de beste shows bij IGN dan komt er zeker wel een seizoen vier. Publiciteit voor een netwerk dankzij een show is belangrijker dan kijkcijfers, maar als de lovende kritiek stopt dan vindt BSG gauw de dood denk ik. Het kost bakken met geld om een seizoen BSG te maken. De schrijver hebben het dus zelf in de hand.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik wil ook echt weten wie de laatste 5 cylons zijn en als ze de serie af maken moeten ze et wel goed doen ik zou t echt zwaar kut vinden als ze er een of ander snel kut eind aan maken dat verdiend die serie nietDe enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Net het einde van seizoen een gezien.. als er iets is wat ik niet had verwacht![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 18:29:23 ]![]()
Heb trouwens seizoen twee box eindelijk bemachtigd en moet je maar kijken wat de cliffhanger van seizoen twee is. Cliffhanger van seizoen één was goed, maar de cliffhanger van seizoen twee zorgde voor heel wat rellen in het BSG kamp :pquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef Intronic het volgende:
Net het einde van seizoen een gezien.. als er iets is wat ik niet had verwacht
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!![]()
Zo, ik heb de miniseries ook maar even gescoord vandaag. Vanavond maar weer eens even checken hoe het ook alweer allemaal begon
Zylons
Valt me mee dat er niet over commander "Odama" gepraat wordt daar, dat zou het wel compleet makenquote:
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Op de website van Veronica staat het ook nogale 'raar'.
Of ligt dit aan mij?Linkjequote:Voorafgaand
Veertig jaar na de Cylon-oorlog verklaren de Cylons de oorlog aan de mensheid.
Het leger is niet bestand tegen het krachtige wapen van de Cylons.
Alleen de Galactica kan ze nog redden van de ondergang.
De serie volgt de zoektocht van het gelijknamige schip naar een onbekende verafgelegen planeet, genaamd Aarde.
Aan boord bevinden zich de laatste menselijke overlevenden van de oorlog tegen de kunstmatige levensvormen: de Cylons.
De mensen maakten tot voor kort deel uit van de machtige Twaalf Koloniën, een grote en welvarende samenleving, die verspreid lag over twaalf planeten.
Nu Laura Roslin, de minister van onderwijs, de enige overlevende is, wordt zij aangewezen als president van de Dertiende Kolonies.
Haar nieuwe plan is om alle overgebleven schepen af te ronden en samen met de Galactica te vluchten, om nooit meer terug te keren...Burnt to the core but not broken![]()
![]()
Er is geen oorlogsverklaring Krachtige wapen? Raar omschreven hoor (...) Hoezo Galactica 'redden' -> ze zijn op de vlucht! Laura Roslin is niet de enige overlevende Wat nou president van de 'Dertiende Kolonies' Burnt to the core but not broken![]()
Je zou toch verwachten van een omroep dat ze iets meer affiniteit zouden hebben met datgene wat ze doen.
Maar nee hoor
Hebben ze dat dan ooit gehad ??quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Je zou toch verwachten van een omroep dat ze iets meer affiniteit zouden hebben met datgene wat ze doen.
Maar nee hoor![]()
![]()
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
Nope, anders hadden ze wel een consequent uitzendschema gehad voor alle scifi die ze uitzonden...quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben ze dat dan ooit gehad ??![]()
trouwens ff offtopic, die tekst in je sig komt toch uit Firefly? coole serie was dat, jammer dat er maar zo weinig van gemaakt is want het werd steeds beter naar mijn idee.Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
In de veronica gids staat dat ze een aflevering met de titel 'the man with nine lives' gaan uitzenden...
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_With_Nine_Lives
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?![]()
![]()
Ik heb hem nu aanstaan en het is een aflevering ergens in seizoen twee. Naja whatever, toch al gezien.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!![]()
Is het ook, maar dit bewijst wel weer dat ze a) niet weten wat ze uitzenden en b) dat men daar naast elkaar werkt . . .quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef roelofjan het volgende:
In de veronica gids staat dat ze een aflevering met de titel 'the man with nine lives' gaan uitzenden...
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?
Shattered, 2x01. Valt me wel mee dat ze het nu in breedbeeld uitzenden . . .quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb hem nu aanstaan en het is een aflevering ergens in seizoen twee. Naja whatever, toch al gezien.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
Ik heb nu pas de previes gezien. Ik kan niet wachten op de volgende afleveringBeing happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections![]()
Zo jammer als een zender haar eigen programma's niet begrijptquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef roelofjan het volgende:
Maar da's een aflevering uit de serie van 1979?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef DarthNick het volgende:
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?
opgezegd@fok.nl![]()
Klopt, lees ik net. Nu de foto's nog.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef DarthNick het volgende:
Stond Tricia Helfer (Number Six) nou in de playboy van deze maand?.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: