*KUCH!*quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef Madine het volgende:
Computer says: "No"
Computer says: "February"
Ik vind haar zelfs aantrekkelijk. Het is een hele mooie damequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef Madine het volgende:
Computer says: "No"
Computer says: "February"
Dat was humorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:09 schreef Madine het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kdmo_KCsutI
Ik lig in een deuk, seizoen 3 bloopers.
(eerste minuut overslaan als je geen zin hebt in een dikke vette spoiler)
Da's idd lachen; ik was ook vrij verrast toen ik het voor het eerst hoordequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:54 schreef dapluiz het volgende:
Lol, nog niet allemaal gekeken, maar die diegene die ze hoofd stoot bij die raptor
Btw, tijdje geleden een scifi inside gekeken over BSG en ik wist echt niet dat jamie barber zo brits als de pest wasEcht een super dik accent waar je in de serie toch niks van merkt
Ach ja, en het was ook niet alsof het niet te verwachten wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat was humor![]()
En die spoilers ben ik over 2 weken toch weer vergeten . . .![]()
Frak yeah!quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef DarthNick het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat iedereen die vanaf nu Odama of Starbucks of whatever typt gewoon een ban4life krijgt in deze topics.... het is schandalig !!!!!!
Voor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef DarthNick het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat iedereen die vanaf nu Odama of Starbucks of whatever typt gewoon een ban4life krijgt in deze topics.... het is schandalig !!!!!!
Het valt niet op dat ik twee posts daarboven gewoon Adama typ hé?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat die 'O'dama intentional was
Of we vragen een (F)A om het tagje "debiele randmongool" achter zijn/haar naam te zetten . . .quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef DarthNick het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat iedereen die vanaf nu Odama of Starbucks of whatever typt gewoon een ban4life krijgt in deze topics.... het is schandalig !!!!!!![]()
naaahquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:24 schreef Madine het volgende:
[..]
Het valt niet op dat ik twee posts daarboven gewoon Adama typ hé?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef DarthNick het volgende:
De Peggy lag in dry dock tijdens de aanval, het netwerk was ontkoppeld voor lange tijd. Toen ze hoorden van de aanval hebben ze meteen een Blind Jump uitgevoerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:44 schreef Nr.G het volgende:
Ik ben pas halverwege season 2, maar zit toch met wat vragen.
1. waarom was de pegasus en zn vipers niet stuurloos door het cybran virus net als de hele moderne vloot?
De kans is vrij groot dat de overige nog niet bekende Cylons nog nooit zijn geresurect. Plannen van God en zo...quote:2. bij de recon van het resurrection ship waren duidelijk de verschillende modellen cylons te zien. Zo konden ze toch zien dat er maar een paar verschillende versies waren en dus checken met alle mensen in de vloot?
Écht wel. De Galactica is geboard en die aanval heeft ze behoorlijk wat Marines gekost. Het waren alleen maar Centurions hequote:3. voordat de pegasus bij de vloot kwam was er een aanval van cylons waar je zag dat een raider met cylons in de galactica was gecrashed. Daarna zag je nooit meer wat van deze cylons.
Kan iemand een en ander ophelderen zonder te veel te spoilen over wat nog gaat komen.
![]()
2x02 Valley of darknessquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:44 schreef Nr.G het volgende:
3. voordat de pegasus bij de vloot kwam was er een aanval van cylons waar je zag dat een raider met cylons in de galactica was gecrashed. Daarna zag je nooit meer wat van deze cylons.
Dan is de mijne een goed georganiseerde Cylon vloot:quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Die heb ik alweer een maandje thuisliggen. Australische import
Mijn Battlestar collectie is sowieso tamelijk rag-tag.
UK Miniseries
UK Season 1
AUS Season 2
En tja... 3. Dat zien we wel weer eind dit jaar
Zeker weten Exodus part two was daar het voorbeeld van en vervolgens hebben we niet echt meer een viperfight gezien, behalve met het killen van de Cylons om zo het virus in het res schip te krijgen. De een vindt dit jammer, maar aan de andere kant geeft dat de schrijvers wel tijd om aan char development te doen. Alleen of ze dat goed gedaan hebben is een tweede en velen in Amerika kotsen van de Starbuck/ Lee verhouding (ik ook) of het domme gezeik van Helo en het feit dat in Hero de tijdslijn verkracht werd door Eick.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind juist dat BSG daar een mooie balans tussen heeftZeker in het eerste en tweede seizoen. 3 is iets meer van de extremen volgens mij.
Wat is zo speciaal aan de UK versie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:55 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Dan is de mijne een goed georganiseerde Cylon vloot:
alles UK import, en al weer sinds oktober in huis!!!
Seizoen 3, doen we ook maar UK versie lijkt me!
Ik heb beide seizoen UK Importquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Die heb ik alweer een maandje thuisliggen. Australische import
Mijn Battlestar collectie is sowieso tamelijk rag-tag.
UK Miniseries
UK Season 1
AUS Season 2
En tja... 3. Dat zien we wel weer eind dit jaar
Er zijn niet echt veel verschillen, alleen is de US/UK versie uitgebreider. Daar zitten ook de podcasts op (vanaf 1x09, 1x01 tot 1x05 zijn opnieuw ingesproken door Moore/Eick), wat niet in de Nederlandse versie zit (seizoen 1). Seizoen 2 weet ik niet, die ga ik ook niet aanschaffen . . .quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een overzicht met de verschillen tussen de US, UK en NL versies? Dan bedoel ik vooral inhoudelijk welke de meeste extra's of extra lange afleveringen oid heeft.
Thnx voor info. Maar ben vooral nieuwsgierig hoe het zit met seizoen 2. Als seizoen 3 uitkomt, dan wil ik natuurlijk een versie met die web-eps al is het maar om alles zo compleet mogelijk te hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn niet echt veel verschillen, alleen is de US/UK versie uitgebreider. Daar zitten ook de podcasts op (vanaf 1x09, 1x01 tot 1x05 zijn opnieuw ingesproken door Moore/Eick), wat niet in de Nederlandse versie zit (seizoen 1). Seizoen 2 weet ik niet, die ga ik ook niet aanschaffen . . .
Volgens mij zitten op de NL versie van seizoen 2 ook podcasts.. heb nog niet de tijd gehad om die set goed te bekijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn niet echt veel verschillen, alleen is de US/UK versie uitgebreider. Daar zitten ook de podcasts op (vanaf 1x09, 1x01 tot 1x05 zijn opnieuw ingesproken door Moore/Eick), wat niet in de Nederlandse versie zit (seizoen 1). Seizoen 2 weet ik niet, die ga ik ook niet aanschaffen . . .
Ik zal vast niet goed opgelet hebben maar hoe werd die tijdslijn dan precies verkracht ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:07 schreef DooD het volgende:
[..]
Zeker weten Exodus part two was daar het voorbeeld van en vervolgens hebben we niet echt meer een viperfight gezien, behalve met het killen van de Cylons om zo het virus in het res schip te krijgen. De een vindt dit jammer, maar aan de andere kant geeft dat de schrijvers wel tijd om aan char development te doen. Alleen of ze dat goed gedaan hebben is een tweede en velen in Amerika kotsen van de Starbuck/ Lee verhouding (ik ook) of het domme gezeik van Helo en het feit dat in Hero de tijdslijn verkracht werd door Eick.
hmm zover ik weet heeft data niet een tatoo laten zetten en rookt hij sigaren en speelt hij poker.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Is het iemand anders al eens opgevallen dat Gaeta redelijk wat gelijkenissen vertoont met Data uit TNG?
Dat zeker . . .quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:03 schreef Shogo het volgende:
Mwoah ik vind het er toch best aangenaam uitzien.![]()
Tis helemaal langs mij heen gegaan, maar blijkbaar verscheen er dus in de loop van de week een bericht op AICN dat BSG geen vierde seizoen zou krijgen.quote:Battlestar Galactica Is Safe For Now! Whew!
Written by Stephanie Sanchez / Brian Sebastian
Friday, 12 January 2007
Ok kiddies, we heard one of the nastiest rumors on the net that we’ve heard in a long time….over at Ain't It Cool News they reported a rumor that Battlestar Gallactica would not be renewed for another season. Thankfully, our reporter, Brian Sebastian, was coincidentally covering the TCAs (Television Critics Association) today in Pasadena, California and was at the NBC - Sci-Fi - Bravo reception over at the Ritz Carlton when we heard the news. So, he took the rumor and put it to the test.
Is Battlestar Galactica being renewed for a fourth season?
Ain’t It Cool News posted the rumor earlier today as it reads,
"From an untested source. If this is someone frakking with us we will strike at him down with the all the fury and anger AICN can muster:
'One of my co-workers is the sister of a Battlestar Galactica [staff function deleted]. She says he just told her the show wasn't being renewed! Get to the bottom of this!!!'
I got a bad feeling about this. Every time we heard something about the "Galactica" made-for-DVD movie, sources always stated it wouldn't happen if the show didn't get a fourth season."
So we tested and here’s what we have been told. Straight from Lana Kim, the Sci-Fi Channel publicist, told Brian directly that no, that is not the case. BSG has not been cancelled and there’s has been no talk of cancellation or the show not being renewed for another season. So unless they haven’t let the publicist and talent know, the feel and word at the TCA’s is that BSG is safe with only a timeslot change for the rest of the current season.
Since its premiere in 2003, "Battlestar" has aired on Friday nights. Starting January 21, 2007, the show will move to a new night and a new time - Sundays at 10p.m. ET/PT. It's set to follow the premiere of the new original series "The Dresden Files" at 9p.m.
“Number Six,” Tricia Helfer, was in attendance today at the reception to tout BSG’s success and exciting future.
So there you go, straight from Sci-Fi’s mouth to your ears, or eyes better said. AICN can now strike this down with all the fury and anger they promised. Have at it!
Double Update! Mark Verheiden confirms that the show has not been cancelled!
Below is a copy of what he posted on his blog.
Battlestar Galactica Has NOT Been Cancelled
Ain't It Cool News has a "rumor" that the show has been cancelled, interesting since I read the rumor at my desk in the BSG offices, after a day of story discussion. Needless to say, the rumor is false. It has not been cancelled. New episodes debuts SUNDAY JANUARY 21 at 10:00 PM, our new day and time. Move along now, there's no story here, just set those TiVos...
bron
quote:"Galactica" Producers Talk Film Version
In an interview with the Chicago Tribune, "Battlestar Galactica" producers Ron Moore and David Eick confirmed they are developing and will be making a DVD/TV premiere film version of the show.
The film, which will feature all the same cast and crew, will bridge the gap between the TV show's third and fourth seasons but will NOT resolve the cliffhanger left at the end of season three.
Moore and Eick say that cliffhanger "will take the show in a new and shocking direction". Moore and Eick also say they will go forward with the film unless the show does not come back for a fourth season. If that is the case then the film is off as well.
bron
Als ze ons maar niet achterlatenmet een cliffhanger aan het einde van dit seizoen om er dan vervolgens nooit meer op terug te (kunnen) komen.quote:
Kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 09:26 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik het goed dat momenteel seizoen 3 bezig is?
Seizoen 2quote:Dus ik moet nog even door inhalen? En kan iemand mij vertellen wat Veronica aan het uitzenden is?
Cool, bedankt! Nog 1 vraagje: heeft veronica al veel van seizoen 2 uitgezonden? Of kan ik nog instappen ( heb de vorige aflevering gezien)quote:Op maandag 15 januari 2007 09:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt
21 januari weer een nieuwe uitzending
[..]
Seizoen 2
Ik dacht dat ze iets van twee afleveringen hebben uitgezonden nu.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Cool, bedankt! Nog 1 vraagje: heeft veronica al veel van seizoen 2 uitgezonden? Of kan ik nog instappen ( heb de vorige aflevering gezien)
Ik wist niet dat er een NL topic wasquote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef outcast_within het volgende:
heb je al in een gids gekeken?
een episode guide?
Het NL topic van bsg?
je mag ook gewoon zelf een paar seconden iets proberen te zoeken ipv het topic te blijven vervuilen met duts vragenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een NL topic was![]()
je mag ook gewoon zeggen dat je het niet weet hoor, ipv wedervragen te stellen![]()
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:11 schreef Nr.G het volgende:
Beetje vaag dat in de season 2 DVD-box maar 12 afleveringen zitten terwijl ik er toch echt een stuk of 20+ gedownload heb.
Het geld moet toch ergens vandaan komen... met al dat download-tuig.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?
Australische 2.0 versie heeft ze wel alle 20quote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?
Amen ik doe precies hetzelfde met series. Ik ben nu met Stargate Atlantis bezig om de inhaalslag te maken naar de laatste aflevering daar 3x17. Ik moest wat aangezien BSG tot 21 jan weg was en ik moet zeggen dat SGA mij ook prima bevalt, dus die seizoenen schaf ik ook aan ( seizoen één heb ik al). De humor is veel leuker in die serie. Anyway vind ik het weer een beetje zwak dat als er geen vierde seizoen komt van de beste tv show van het moment dat we ook geen dvd film krijgen. Ze zullen toch het verhaal moeten eindigen en Moore heeft altijd gezegd dat het kon in een miniserie finale. Grote spoiler hier benedenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Engelse ook, vindt het echt een achterlijke zet om een seizoen in 2 delen op dvd uit te brengen, dat riekt naar ultieme geldklopperij...
En ik download eerst en daarna koop ik ook de dvd box, dus ben maar half tuig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee BSG is nog steeds de gouden haan voor voor Scifi, dat weten ze dus een vierde seizoen zal er komen, misschien met een kleiner budget of misschien minder afleveringen. Minder afleveringen is alleen maar een goede zaak, want de eerste 13 van seizoen één waren sterker dan al die losstaande afleveringen van de andere twee seizoenen bij elkaar. Afleveringen zoals Black Market zit niemand op te wachten.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Zoals hierboven ook werd gezegd, dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ze ons maar niet achterlatenmet een cliffhanger aan het einde van dit seizoen om er dan vervolgens nooit meer op terug te (kunnen) komen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef DooD het volgende:Dat zijn ook vermoedens die bij mij leven, maar toch... éérst zien, dan geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
zijn ze gebasseerd op contract verlengingen of werk agenda's van acteurs?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat zijn ook vermoedens die bij mij leven, maar toch... éérst zien, dan geloven.
Dan bieden ze maar betaalde downloads aan. Ik zou betalen voor BSGquote:Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Het geld moet toch ergens vandaan komen... met al dat download-tuig.
()
Dat is het gewoon ook, want die volledige boxen hebben niks extra's of zo. Gewoon alle afleveringen los erop gekwakt, wat deleted scenes erbij en de podcasts en dat is het.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Engelse ook, vindt het echt een achterlijke zet om een seizoen in 2 delen op dvd uit te brengen, dat riekt naar ultieme geldklopperij...
Ja idd, wat dat betreft hadden ze een voorbeeld mogen nemen aan de Star Trek boxen, die zijn wel iets duurder maar ze zien er echt supervet uit, zeker als ze allemaal naast elkaar in je kast staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is het gewoon ook, want die volledige boxen hebben niks extra's of zo. Gewoon alle afleveringen los erop gekwakt, wat deleted scenes erbij en de podcasts en dat is het.
Ze hadden er een veel mooier pakket van kunnen maken . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |