Als ze ons maar niet achterlatenmet een cliffhanger aan het einde van dit seizoen om er dan vervolgens nooit meer op terug te (kunnen) komen.quote:
Kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 09:26 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik het goed dat momenteel seizoen 3 bezig is?
Seizoen 2quote:Dus ik moet nog even door inhalen? En kan iemand mij vertellen wat Veronica aan het uitzenden is?
Cool, bedankt! Nog 1 vraagje: heeft veronica al veel van seizoen 2 uitgezonden? Of kan ik nog instappen ( heb de vorige aflevering gezien)quote:Op maandag 15 januari 2007 09:32 schreef PPL het volgende:
[..]
Klopt
21 januari weer een nieuwe uitzending
[..]
Seizoen 2
Ik dacht dat ze iets van twee afleveringen hebben uitgezonden nu.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Cool, bedankt! Nog 1 vraagje: heeft veronica al veel van seizoen 2 uitgezonden? Of kan ik nog instappen ( heb de vorige aflevering gezien)
Ik wist niet dat er een NL topic wasquote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef outcast_within het volgende:
heb je al in een gids gekeken?
een episode guide?
Het NL topic van bsg?
je mag ook gewoon zelf een paar seconden iets proberen te zoeken ipv het topic te blijven vervuilen met duts vragenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een NL topic was![]()
je mag ook gewoon zeggen dat je het niet weet hoor, ipv wedervragen te stellen![]()
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:11 schreef Nr.G het volgende:
Beetje vaag dat in de season 2 DVD-box maar 12 afleveringen zitten terwijl ik er toch echt een stuk of 20+ gedownload heb.
Het geld moet toch ergens vandaan komen... met al dat download-tuig.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?
Australische 2.0 versie heeft ze wel alle 20quote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat is dan de 2.0 box, er is ook een box 2.5 met de rest van de afleveringen, hoezo uitmelken ?
Amen ik doe precies hetzelfde met series. Ik ben nu met Stargate Atlantis bezig om de inhaalslag te maken naar de laatste aflevering daar 3x17. Ik moest wat aangezien BSG tot 21 jan weg was en ik moet zeggen dat SGA mij ook prima bevalt, dus die seizoenen schaf ik ook aan ( seizoen één heb ik al). De humor is veel leuker in die serie. Anyway vind ik het weer een beetje zwak dat als er geen vierde seizoen komt van de beste tv show van het moment dat we ook geen dvd film krijgen. Ze zullen toch het verhaal moeten eindigen en Moore heeft altijd gezegd dat het kon in een miniserie finale. Grote spoiler hier benedenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Engelse ook, vindt het echt een achterlijke zet om een seizoen in 2 delen op dvd uit te brengen, dat riekt naar ultieme geldklopperij...
En ik download eerst en daarna koop ik ook de dvd box, dus ben maar half tuig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee BSG is nog steeds de gouden haan voor voor Scifi, dat weten ze dus een vierde seizoen zal er komen, misschien met een kleiner budget of misschien minder afleveringen. Minder afleveringen is alleen maar een goede zaak, want de eerste 13 van seizoen één waren sterker dan al die losstaande afleveringen van de andere twee seizoenen bij elkaar. Afleveringen zoals Black Market zit niemand op te wachten.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Zoals hierboven ook werd gezegd, dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ze ons maar niet achterlatenmet een cliffhanger aan het einde van dit seizoen om er dan vervolgens nooit meer op terug te (kunnen) komen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef DooD het volgende:Dat zijn ook vermoedens die bij mij leven, maar toch... éérst zien, dan geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
zijn ze gebasseerd op contract verlengingen of werk agenda's van acteurs?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat zijn ook vermoedens die bij mij leven, maar toch... éérst zien, dan geloven.
Dan bieden ze maar betaalde downloads aan. Ik zou betalen voor BSGquote:Op maandag 15 januari 2007 11:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Het geld moet toch ergens vandaan komen... met al dat download-tuig.
()
Dat is het gewoon ook, want die volledige boxen hebben niks extra's of zo. Gewoon alle afleveringen los erop gekwakt, wat deleted scenes erbij en de podcasts en dat is het.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef Mattievandezolder het volgende:
Engelse ook, vindt het echt een achterlijke zet om een seizoen in 2 delen op dvd uit te brengen, dat riekt naar ultieme geldklopperij...
Ja idd, wat dat betreft hadden ze een voorbeeld mogen nemen aan de Star Trek boxen, die zijn wel iets duurder maar ze zien er echt supervet uit, zeker als ze allemaal naast elkaar in je kast staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is het gewoon ook, want die volledige boxen hebben niks extra's of zo. Gewoon alle afleveringen los erop gekwakt, wat deleted scenes erbij en de podcasts en dat is het.
Ze hadden er een veel mooier pakket van kunnen maken . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |