Nee he? Na Lost en PB nu ook voor BSG een langere break?!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:20 schreef Super7fighter het volgende:
Je bedoelt volgende maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met andere woorden een superafleveringalleen weer die Prelude to war muziek van Bear McCreary. Misschien na The shapes of things to come wel zijn beste stuk, maar schrijft hij geen nieuwe muziek meer voor de show?
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:56 schreef DooD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:09 schreef Dalamar het volgende:
Lekkere episode, nu wachten tot 21 januari
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:33 schreef PPL het volgende:
[..]Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Het is alleen jammer dat de clifhanger niet sterker was. Je had Adama kunnen horen zeggen Fire en dan wordt vervolgd. Dat had veel meer impact gehad van gaat hij het dan echt doen. Trouwens vond ik cool om te zien dat roslin iets gebroken heeft bij die ouwe door het Hera gedoe. In de CiC gaf hij haar haast geen blik waardig meer. Misschien levert dit wel een rif op tussen Adama en Roslin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Misschien kwamen ze uit een andere richting, waardoor ze makkelijker om de straling heen konden.quote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef Radeon_NL het volgende:
Baltars baard wordt ook met de aflevering meer. Hebben die Cyclon's nog geen scheermesjes uitgevonden ofzo.
Best wel klote dat we nu tot Januari moeten wachten.
Maar het vreemde is vindt ik het lukte de cyclon's wel om in 1x naar de algen planet te jumpen. Ik weet dat de jump technieken van de cyclons beter zijn. Maar dit is wel een heel stuk beter zeg.
Met baard lijkt hij meer op Jezus, is denk ik om zijn mogelijke rol als "verlosser" te benadrukken.quote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef Radeon_NL het volgende:
Baltars baard wordt ook met de aflevering meer. Hebben die Cyclon's nog geen scheermesjes uitgevonden ofzo.
Die horen bij de final five van de cylonsquote:Op zondag 17 december 2006 12:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Idd. vaag bij Tyrol. Lijkt wel alsof de halve cast een of ander goddelijke missie heb.![]()
Ik zie ze nu al op Olympus rond hangen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:19 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Die horen bij de final five van de cylons![]()
wellicht dat er een belangrijke rol voor haar is weggelegd. ze is nu ook MIA.quote:Op zondag 17 december 2006 15:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het kan natuurlijk een standaard religieus symbool zijn wat ook in de scrolls terugkomt...
Dat Kara gelovig is zei ze afgelopen aflevering nog tegen Lee.
Baltar is 'the chosen one'quote:Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wellicht dat er een belangrijke rol voor haar is weggelegd. ze is nu ook MIA..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |