quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef junkiexp het volgende:
Nu ben ben ik aan het solliciteren, maar ik zit in een dubio.
Om zich heen slaan, misschien?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wanneer je lichaam uitgeschakeld wordt gaat je bewustzijn mee in zo'n geval. De doodsangsten sla je uit tijdens de realisatie van het gevaar en/of het voelen van de (onbekende) pijn.
[..]
Ik zie dat witte licht (blauwe scherm) meer als het einde van een soort lucide droom (windows) en het begin van compleet onbewust zijn (wanneer de hersenen dus cognitieve functies uitschakelen t.b.v. zelfbehoud). Jij ziet het meer als een tussen-stadium, zoals ik je begrijp
tuuttuut! of broembroem?quote:
En pas maar op, voor je het weet zitten ze je op de benen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
een scene schoppen is idd iets wat je moet doen als het echt niet anders meer kan... kan wel gelijk op je achterste hielen staan maar daar wint niemand iets bij.
Source en sauce klinken inderdaad ongeveer hetzelfde in (Brits-)Engels...quote:Op maandag 18 januari 2010 11:49 schreef slindenau het volgende:
Sauce is trouwens: http://esoteriques.blogspot.com/2010/01/weg-met-balkenende.html
Hopelijk is dit opzettelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 05:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nee dit afstigtelijke ding dan naast alle pracht die we wel hebben in delft
Dat is zo’n 4chan-achtige meme. Wil je details weten (misschien minder geschikt op je werk): http://encyclopediadramatica.com/Saucequote:Op maandag 18 januari 2010 12:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Gevraagd naar een bronvermelding, antwoordt deze user:
[..]
Source en sauce klinken inderdaad ongeveer hetzelfde in (Brits-)Engels...
Tja, afgezien van de spelling en de spatieziekte is de hele zin ook nog eens kromquote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef ursel het volgende:
Dus die online failliesements verkopen hebben ook geen recht op "koop op afstand" wet ??
Je kan toch (doods)angsten uitstaan? Als ik een brand zie, sta ik doodsangsten uit...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Om zich heen slaan, misschien?
Dit is al de tweede keer, dus geen typefout.
En de rest was zo prachtig geschreven, dus ik hou het op een ztommigheid, mede gezien de usernaam.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Writersright het volgende:
[..]
Mee eens. Als ik naar hem kijk mis ik sowieso de vrivoligheid die Dick van Dyke geeft aan de rol. Bert is een beetje een sjacheraar, een schooier. Gaat van baan naar baan. Dat uit zich in de film heel goed doordat Bert een (hoewel redelijk fout) Cockney accent heeft en dat ook gebruikt in zijn liedjes. Juist die ruwheid van het karakter, het is geen nette knaap, komt hier naar voren.
Als je dat dan gaat vertalen naar het Nederlands mis je al veel door de vertaling van een puur Britse setting maar het gaat helemaal fout doordat die gast compleet zuiver zingt. Geef hem dan (bijv) een plat accent ofzo. Door iemand zo te laten zingen (en te acteren ws) ga je volledig in contrast met het karakter zoals het bedoeld is.
yp da nie lasig?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef RikKer93 het volgende:
Geef mij maar gewoon een QWERY toetsenbord.
Om bijdragen op Fok! te begrijpen moet je blijkbaar op de hoogte zijn van de idiootste sites.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat is zo’n 4chan-achtige meme. Wil je details weten (misschien minder geschikt op je werk): http://encyclopediadramatica.com/Sauce
Het is een opzettelijke fout, en niet bijster origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |