Ik kan edits lezen dude.quote:
Ergens in je verhaal, proef ik, dat je van haar houdt. En dat is niet verkeerd. Dat kan je namelijk ook gewoon als goede vriend. Ga samen hulp zoeken en als dat niet lukt moet je de relatie verbreken als zijnde vaste vriend. Maar wees dan gewoon een goede vriend en help haar daar waar het nodig is. Maar ga niet jezelf opofferen voor haar in de hoop dat het ooit wel weer goed komt.quote:
http://communities.zeelandnet.nl/data/bps/index.php?page=13&showpage=63155quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:58 schreef inter123 het volgende:
volgens mij is het al een @ fight en catfights zijn leuk alleen voor mij wat minder nu =P
Zou gewoon wat eerlijke meningen willen horen. Over wat te doen nu. Voor mij is het een serieus onderwerp iig. En ben mss gewoon op zoek naar een bevestiging dat het verbreken van de relatie een juiste keuze was, zelfs al lijkt het op het moment niet zo en ze me bedreigt met het beeeindigen van haar leven.
Klinkt als een wurgcontract. En dat maakt een relatie niet fijn. Met dit dreigement wil ze niet beschikken over haar eigen leven maar over die van jou. Claim gedrag waar je nooit vanaf komt. Verbreek de relatie en blijf een goede vriend als dat mogelijk is. Sterkte met je te nemen beslissing.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:58 schreef inter123 het volgende:
en ze me bedreigt met het beeeindigen van haar leven.
Onvoorwaardelijke liefde gaat niet echt samen met het egocentrismequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef Glaskamer19 het volgende:
Maar één ding is zeker, je kan een hoop lol met ze beleven, seks is nooit een probleem, net zoals de onvoorwaardelijke liefde?
idd een vriend van mij had naar zijn verhalen nog nachtmerries ervan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:20 schreef zwaaibaai het volgende:
Been there, done that, still wearing the shirt.
Een kleine uiteenzetting van haar leugens:
* zij had kanker. Dat bleek uiteraard niet waar te zijn.
* haar moeder had kanker. Quess again: het was niet waar...
* Ze was geadopteerd. Raad eens....
Verder loog ze over werkelijk alles, zelfs de kleinste dingen. Dus heb ik het uitgemaakt. Daarna ben ik iemand anders tegen gekomen, waarop zij allerlei roddels de wereld in hielp over haar. Vervolgens zou ik haar verkracht hebben toen zij ( huh zij? ik had het uitgemaakt..) het uitgemaakt had. Daarna ben ik van een aantal postorder bedrijven lid geworden en werden er bestellingen uit mijn naam gemaakt. En ze heeft me nog een tijdje gestalkt.
Run Forrest Run!!! En blijf weg. Dreigen met zelfmoord is iets anders dan het daadwerkelijk doen. In haar beleving is het de dood of de gladiolen, dus zal zij dit nog wel even volhouden. Tot zij een ander krijgt uiteraard, dan ben je outcast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |