Duwen maar, jongens!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:26 schreef Deetch het volgende:
Misschien moet je je lichten aan doen dan zien de invoegers je ook. Verder terechte klacht trouwens, net als mensen die direct na het verdringingsvak met 60 km per uur invoegen. Waar is godverdomme die hele invoegstrook dan nog voor?
Als je niet snapt waar het vandaan komt misschien? En het alleen gebruikt als naam voor "een volledig toetsenbord met alle letters apart vermeld met hun eigen toets" in tegenstelling tot "een telefoontoetsenbord met cijfers die je meerdere keren indrukt om een letter te krijgen"?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Hoe krijg je het voorelkaar om "qwerty" verkeerd te tikken?.
[..]
Tsja, brandweerlieden hè.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bij 0:39 laten ze die brandcard ff 2 verdiepingen naar beneden vallen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:30 schreef PushyGurl het volgende:
die moesten ze tegen de muur zetten en met een metrieur afschieten
Bah, goed bereid lamsvleesquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
lamsvlees vind ik echt heerlijk, tenzij goed bereid.
Lagwekkend taalgebruik...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:35 schreef haagse_sjonnie het volgende:
Met de verkiezingen in het vooruitzicht zien we in de media weer teveel bullshit verkondigd worden.
Er is in Den Haag wijk Ypenburg zelf al "virtueel" een coffeshop gesloten door VVD..
Geen jullie mening over het Cannabisbeleid in Nederland, het is toch belaggelijk !!
In Amerika is het al zover dat de Cannabisclubs als paddenstoelen uit de grond schieten....
Politiek kom met een echt verhaal en zorg voor een gereguleerd beleid !!!
En de doodzieke mensen (MS en Parkinson bv) die geholpen kunnen worden met cannabis op recept...help die mensen.
Geen originele fout, maar wel een echte tvpquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:28 schreef Ralphmeister het volgende:
Het faillissement komt er zo en zo aan?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef melanietjee18jr het volgende:
Voor ik mijn vriend leerde kennen heb ik Rens leren kennen op vakantie, er hong direct een vreselijke spanning, we hebben nooit iets samen gedaan. Wel vanaf dag 1 contact blijven houden via MSN.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
Lost but not least: veroorzaker moet aftreden.
Die heeft in ieder geval geen universitaire graat in Nederlandse taal- en letterkundequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef twiFight het volgende:
Vroeger hadden mannen nog wat ruggegraad en gingen ze zelf op zoek.
quote:
tenzij i.p.v. mits vind ik erger!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan daar serieus een nare brok van krijgen als ik zoiets tik![]()
want het is niet alsof ik het niet weet![]()
Hele flauwe TVP. Maar ik blijf het een schattige spelfout vinden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:29 schreef quirina het volgende:
Dit gaat alleen maar verder en verder en ze gaat steeds verder over je grens heen.
Ik vind het nog knap van je dat je dat zolang volhoud, ik had het in ieder geval niet volgehouden.
Krijgt ze hulp van proffesionals? RIAG of psych?
Misschien is het een idee om daar samen naar toe te gaan?
Dan voelt zij zich geholpen en dan kan jij jezelf daar ook uiten. Ik denk niet dat ze bij een riag/psych leugens tegen je gaat houden want daar prikken ze toch zo doorheen.
Tsja en anders.. Ik zou ook op een gegeven moment breken met zo'n persoon.
Ik kan niet tegen leugens en ik kan helemaal niet tegen claimerig/chanteerderig gedrag.
Rijg een reiger aan een lans.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef Hyperdude het volgende:
Als je veroordeeld bent, en je straf hebt uitgezeten; mag je wel NL kindjes aan je lans reigen, maar geen Thaise kids?![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:25 schreef doctor.starbucks het volgende:
*knip*
Nu worden broodjes kroket/frikandel uit de magnetron verkocht, maar het meer en deel vd leerlingen gaat buiten de deur om een hapje te scoren.
*knip*
Rare afkorting die het lezen er niet echt makkelijk op maakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:12 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
dit is toch iets wat zoveel mensen doen en ik wil het ook ff doen, omdat het zo onglfijk handig is
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende:
Ik denk dat Arjen een heel sterk vermoeden heeft dat Erik de mol is. En Erik wordt hier erg nerveus van. Let maar eens op zijn reactie als Arjan hem confromteert met mollenacties.
Ik lijd meequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef Ixnay het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar gebruik je een zin waarbij je denkt dat je begint met een onderwerp dat toch een leidend voorwerp blijkt te zijn. Storend.
En waarom een spatie voor elk ? of !quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef bloedhondje het volgende:
Wat vind jij ?
Porrce maakt toch geen auto speciaal voor vrouwen en homos ?
Ik ben man en ik vind hem gaaf !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |