abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77376393
Ik ben zielsgelukkig met mijn vriend! Ik zou hem echt niet kwijt willen, we hebben grote toekomstplannen en hebben ons ingeschreven voor een huisje.

Voor ik mijn vriend leerde kennen heb ik Rens leren kennen op vakantie, er hong direct een vreselijke spanning, we hebben nooit iets samen gedaan. Wel vanaf dag 1 contact blijven houden via MSN.

Het klinkt zo stom en raar, maar na 2,5 jaar zit deze jongen(22) nog steeds in me hoofd. Soms periodes niet en andere periodes weer iedere dag. Hij kan me zo erg in de war maken met zijn woorden, de dingen die hij doet, zijn uiterlijk etc. Ik weet ook dat hij voor mij een zwak heeft. Daarbij zijn er periodes dat ik maanden niet aan hem denk maar soms dan voel ik me zo misselijk omdat hij in me hoofd zit.

Maar toch wil ik niks met deze jongen, het kan niet, het mag niet. Ik ben gelukkig en ze zeggen dat het gras aan de overkant altijd groener is. Ik weet nu wat ik heb en daar ga ik het ook mee doen. Ik ben hartstikke gelukkig.

Nog meer mensen die dit herkennen? Een geweldige relatie hebben, maar toch dat soort gevoelens hebben of hebben gehad? Hoe ga je er mee om?

Groetjes, Melanie.
pi_77376431
misschien dat je op de een of andere manier hem toch blijft missen ?!
hoiiiiiii
pi_77376657
Meteen van je MSN afgooien.

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 28-01-2010 19:13:45 ]
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_77376746
probeer het een keer uit. misschien valt het tegen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_77376843
quote:
Het klinkt zo stom en raar, maar na 2,5 jaar zit deze jongen(22) nog steeds in me hoofd.
Dat komt hierdoor:
quote:
Wel vanaf dag 1 contact blijven houden via MSN.
Als je gelukkig bent in je huidige relatie, waarom dan de kat op het spek binden?
Gewoon contact verbreken, klaar, opgelost, slotje.

Zo fucking moeilijk kan het toch niet zijn? Sterker nog, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door contact te blijven houden en krampachtig tegen jezelf vertellen dat je echt niks voor hem voelt.

Dus of contact verbreken of uitmaken met je vriend en Rens tegen de klippen van de hel op neuken luidt het devies
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77376891
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef melanietjee18jr het volgende:

Maar toch wil ik niks met deze jongen, het kan niet, het mag niet. Ik ben gelukkig en ze zeggen dat het gras aan de overkant altijd groener is. Ik weet nu wat ik heb en daar ga ik het ook mee doen. Ik ben hartstikke gelukkig.
Waarom niet?
pi_77377041
Ik spreek hem niet echt vaak of zo.

Ik wil niets met hem, ik ben gelukkig zo en ik ben ook absoluut niet verliefd op hem.
pi_77377102
verwijder hem voordat het fout gaat.
pi_77377125
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef melanietjee18jr het volgende:

Ik wil niets met hem, ik ben gelukkig zo en ik ben ook absoluut niet verliefd op hem.
En nu eerlijk?
vosss is de naam,
pi_77377245
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef melanietjee18jr het volgende:

Wat is dan het probleem?
pi_77377317
Ik meen het, anders had ik het ook wel toegegeven ben hier namelijk anoniem.
Ik heb er heeeel soms last van, bijv eergister zei die tegen me: Als jij je vriend niet had gehad, hadden wij allang samen naar dat hotel gegaan, waar we elkaar hebben ontmoet;) Misschien dat ik je ooit kan betovere met me krullen.
pi_77377350
Wat hebben jullie in dat hotel gedaan, slet!!!
vosss is de naam,
pi_77377379
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:52 schreef vosss het volgende:
Kopje koffie gedronken maar nou ben ik wel benieuwd met of zonder melk?
pi_77377385
En waarom heb je toen niet tegen hem gezegd:
quote:

Dit is gewoon wachten op gezeik en is niet eerlijk tegenover je vriend
vosss is de naam,
pi_77377402
Ach je bent natuurlijk wel blij met die aandacht.

Misschien moet je iets duidelijker zijn in jouw communicatie richting deze krullenbol.
pi_77377458
Uiteraard hebben we seks gehad en nog veel meer, dat wil je toch horen?
pi_77377515
Voor sommige mensen heb je gewoon een zwak, ook al ben je gelukkig met je relatie. Je kunt ze ontwijken als het je zorgen geeft, of je kunt genieten van dat kriebeltje als je diegene ziet of er een praatje mee maakt en het daarbij laten. In jouw geval zou ik zeggen dat je meer gezeik hebt van dit contact (want blijkbaar ga je erdoor twijfelen) dan dat je er lol van hebt dus zou ik er mee kappen.
pi_77377563
Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen je vriend. Vertel hem dat je nog e.e.a. moet doen voordat je klaar bent je echt 100% aan hem te geven.

Neem vervolgens een weekje o.i.d. met Rens om elkaar eens echt goed te verwennen, dan is die spanning weg en kun je pas echt verder met je vriend. Als je vriend echt van je houdt begrijpt hij heus wel dat dit belangrijk is voor je en zal hij dit initiatief alleen maar toejuichen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:58:43 #19
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_77377605
Jezus, wat ben jij erg.

Je blijft het maar ontkennen en aan de tekst van die Rene te horen wil hij jou super graag.

Dit is echt niet fait tegenover je vriend.
Gewoon eerlijk vertellen dat je contact hebt of alle contact met die Rene verbreken is de enige goede en eerlijke oplossing.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_77377646
Natuurlijk ben ik blij met deze aandacht, wat wil je nou horen dan?

Ik open dit topic om te vragen of meer mensen dit hebben. Ik ben niet verliefd op hem, alleen ben ik hem die vakantie leuk gaan vinden, hij zat toen in een relatie dus we hebben inderdaad beetje gepoeld, wat gedronken en daar bleef het inderdaad bij.

Ik vond hem leuk, maar ik wist ook dat hij voor zijn vriendin koos ondanks dat hij ook spanning bij mij voelde heeft hij voor zijn relatie gekozen. En logisch hij zat al ruim een jaar in die relatie. Ik heb uiteindelijk ook een nieuwe vriend gekregen waar ik nu al bijna 2 jaar mee samen ben.

Mijn gevoelens voor R zijn zo goed als over, ik denk soms nog wel eens aan hem. Maar ik weet ook dat ik nu gewoon gelukkig ben en ik niet anders meer hoef.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:59:48 #21
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_77377652
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef melanietjee18jr het volgende:
Ik meen het, anders had ik het ook wel toegegeven ben hier namelijk anoniem.
Ik heb er heeeel soms last van, bijv eergister zei die tegen me: Als jij je vriend niet had gehad, hadden wij allang samen naar dat hotel gegaan, waar we elkaar hebben ontmoet;) Misschien dat ik je ooit kan betovere met me krullen.
en dan zit jij natuurlijk helemaal warm en sexy aan die lekkere leeuw zijn krullende lokken te denken. Das bijna net zo goed als vreemdgaan meisje

iidg knal em uit je lijst voordat er echt wat gebeurt want ik voel iets aan me water.

p.s. denk je wel eens aan hem tijdens sex met je echte vriend?
pi_77377751
Nee ik fantaseer niet over hem, nogmaals het zijn periodes waarin ik af en toe aan hem denk.
pi_77377824
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef HugoBaas het volgende:
Jezus, wat ben jij erg.

Je blijft het maar ontkennen en aan de tekst van die Rene te horen wil hij jou super graag.

Dit is echt niet fait tegenover je vriend.
Gewoon eerlijk vertellen dat je contact hebt of alle contact met die Rene verbreken is de enige goede en eerlijke oplossing.

Haha mijn vriend weet van het contact, wij zijn namelijk eerlijk tegen elkaar. Hij weet ook dat we elkaar leuk vonden.

9van de 10 gesprekken bestaan uit hoe met elkaar gaat, wat de ander gaat doen in het weekend, hoe het gaat op zijn werk, en soms vraagt hij me zelfs liefdesadvies als hij een leuke meid ergens hebt ontmoet.
pi_77377835
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:54 schreef melanietjee18jr het volgende:
Uiteraard hebben we seks gehad en nog veel meer, dat wil je toch horen?
Inderdaad wil ik dat horen. Ik vraag me wel af waarom je dat niet gewoon in de OP zegt, want daar zei je het volgende:
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef melanietjee18jr het volgende:

Voor ik mijn vriend leerde kennen heb ik Rens leren kennen op vakantie, er hong direct een vreselijke spanning, we hebben nooit iets samen gedaan. Wel vanaf dag 1 contact blijven houden via MSN.
Dus je hebt sex met hem gehad en je denkt steeds aan hem.

Hoe zou jij je voelen als jouw vriend een dergelijk verhaal tegenover jou vertelde over een meid waar hij al sex mee gehad heeft en die al dik 2 jaar door zn hoofd blijft spoken?

Ik gok zomaar niet tof.

Dus als ik jou was zou ik gewoon eerlijk zijn naar je huidige vriend toe
vosss is de naam,
pi_77377858
quote:
Hij weet ook dat we elkaar leuk vonden.
En ook dat je hem tegen de klippen van de hel op geneukt hebt in dat hotel?
vosss is de naam,
pi_77377896
Ow nu heb je ineens weer niet met hem geneukt. WTF, je weet ook niet wat je wilt he !!!
vosss is de naam,
pi_77377938
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Inderdaad wil ik dat horen. Ik vraag me wel af waarom je dat niet gewoon in de OP zegt, want daar zei je het volgende:
[..]

Dus je hebt sex met hem gehad en je denkt steeds aan hem.

Hoe zou jij je voelen als jouw vriend een dergelijk verhaal tegenover jou vertelde over een meid waar hij al sex mee gehad heeft en die al dik 2 jaar door zn hoofd blijft spoken?

Ik gok zomaar niet tof.

Dus als ik jou was zou ik gewoon eerlijk zijn naar je huidige vriend toe

Tsjonge, als je me post leest is te zien dat ik absoluut geen seks hebt gehad met die jongen. Zelfs niet mee gekust. Ik zei dat alleen maar omdat het lijkt alsof je dat wilde horen ofzo.

Toen ik hem had ontmoet zat hij in een relatie(De relatie was overigs niet al te best)Maar wij hebben niets met elkaar gedaan, simpelweg omdat hij al een jaar lang met een meisje was.
pi_77378047
OK, niet geneukt. Prima. Wat wil je nou eigenlijk verder?

Als die spanning er is gaat dat nooit werken op den duur om vriendschappelijk met elkaar om te blijven gaan. Vroeg of laat gaat er eentje voor de bijl en dat weet je zelf ook heus wel.

Dus als je echt, echt, ECHT gelukkig bent in je huidige relatie verbreek je alle contact.
Wel zo fair naar je vriend toe en die krullebol zal het ook wel begrijpen dunkt me
vosss is de naam,
pi_77378065
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:52 schreef vosss het volgende:
Jij kent mij niet, ik post hier wat en ik dwing jou niet hier op te reageren. Als je mijn start post leest dan zie je goed dat ik heb geschreven dat er niets was gebeurt die vakantie. Maar als jij zo graag iets anders wilt horen, prima.
pi_77378128
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef vosss het volgende:

Als die spanning er is gaat dat nooit werken op den duur om vriendschappelijk met elkaar om te blijven gaan. Vroeg of laat gaat er eentje voor de bijl en dat weet je zelf ook heus wel.

Dus als je echt, echt, ECHT gelukkig bent in je huidige relatie verbreek je alle contact.
Wel zo fair naar je vriend toe en die krullebol zal het ook wel begrijpen dunkt me
Ze wil gewoon die krullenbol achter de hand houden mocht haar huidige relatie crashen.

Een relatie op je 18de is gemiddeld gezien niet voor het leven.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:13:30 #31
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_77378164
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef vosss het volgende:

Dit dus.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_77378212
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef melanietjee18jr het volgende:

[..]

Tsjonge, als je me post leest is te zien dat ik absoluut geen seks hebt gehad met die jongen. Zelfs niet mee gekust. Ik zei dat alleen maar omdat het lijkt alsof je dat wilde horen ofzo.
Je draait er nu een beetje omheen. Het enige wat wij willen is dat je naar ons, en naar jezelf toe, eerlijk bent. Hoe kun je immers anders ook eerlijk zijn tegenover je vriend.

Het is nogal een ongeloofwaardig verhaal. Ik denk dat er sowieso meer gebeurt is dan dat je nu verteld. Misschien leest je vriend hier mee en durf je het daarom niet te posten. Ik zou er gewoon eerlijk voor uitkomen als ik jou was en ook eerlijk zijn tegenover je vriend. Het is toch gebeurd voordat jullie iets hadden? Dan zou hij er ook niet moeilijk over moeten doen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_77378219
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ze wil gewoon die krullenbol achter de hand houden mocht haar huidige relatie crashen.
Ja duh! Denk je dat ik zo achterlijk ben als ik eruit zie of wat?? !!

Ik wil het haar gewoon zelf horen zeggen; dát probeer ik uit te lokken
vosss is de naam,
pi_77378221
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Een relatie op je 18de is gemiddeld gezien niet voor het leven.

Weetje? Laat het ook maar! Blijkbaar kan hier niet serieus worden gepost.

Dat jij nou zo in elkaar zit, en je iemand achter de hand wilt voor als je relatie eventueel mis loopt moet je zelf weten. Ik zit iig zo niet in elkaar.
pi_77378236
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja duh! Denk je dat ik zo achterlijk ben als ik eruit zie of wat?? !!

Ik wil het haar gewoon zelf horen zeggen; dát probeer ik uit te lokken
sorry
pi_77378252
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef melanietjee18jr het volgende:

[..]

Dat jij nou zo in elkaar zit, en je iemand achter de hand wilt voor als je relatie eventueel mis loopt moet je zelf weten. Ik zit iig zo niet in elkaar.
WAT_WIL_JE_DAN???
vosss is de naam,
pi_77378265
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

sorry
Np
vosss is de naam,
pi_77378327
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Je draait er nu een beetje omheen. Het enige wat wij willen is dat je naar ons, en naar jezelf toe, eerlijk bent. Hoe kun je immers anders ook eerlijk zijn tegenover je vriend.

Het is nogal een ongeloofwaardig verhaal. Ik denk dat er sowieso meer gebeurt is dan dat je nu verteld. Misschien leest je vriend hier mee en durf je het daarom niet te posten. Ik zou er gewoon eerlijk voor uitkomen als ik jou was en ook eerlijk zijn tegenover je vriend. Het is toch gebeurd voordat jullie iets hadden? Dan zou hij er ook niet moeilijk over moeten doen.
Het maakt ook niet uit wat andere denken, ik weet wel beter.

Als er iets was gebeurt had ik het wel toegeven. Maar er valt weinig toe te geven want er is niets gebeurt. Simpelweg omdat hij al een jaar een vriendin had op dat moment.
pi_77378356
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef melanietjee18jr het volgende:

[..]

Ach ik ben niet degene die in een huidige relatie aan een ander loopt te denken. Ik ben niet degene die een zekere versierpoging niet direct de kop indrukt.

Je bent gewoon blij met de aandacht en deze krullenbol heeft voor jou nog voldoende potentie om het contact warm te houden. Wat zou je anders nog met hem moeten? Je hebt immers de prins op het witte paard al binnen?
pi_77378521
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ach ik ben niet degene die in een huidige relatie aan een ander loopt te denken. Ik ben niet degene die een zekere versierpoging niet direct de kop indrukt.

Je bent gewoon blij met de aandacht en deze krullenbol heeft voor jou nog voldoende potentie om het contact warm te houden. Wat zou je anders nog met hem moeten? Je hebt immers de prins op het witte paard al binnen?
Nou gelukkig maar dat jij die gene niet bent.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:36:13 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77379039
ach. soms als ik mijn vriendin aanduw denk ik wel eens aan een ex of zo. voel ik me daarover schuldig? neen!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:39:51 #42
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77379188
Je moet ouder en daardoor hopelijk wijzer worden.

A. Je wil niks met hem
B. Je kan niks met hem
C. Er is geen probleem, behalve overbodige zelfmarteling.

Contact verbreken zou ik je aan willen raden.
(Of een trio met je vriend...? )
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:40:31 #43
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_77379217
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef melanietjee18jr het volgende:

[..]

Het maakt ook niet uit wat andere denken, ik weet wel beter.

Als er iets was gebeurt had ik het wel toegeven. Maar er valt weinig toe te geven want er is niets gebeurt. Simpelweg omdat hij al een jaar een vriendin had op dat moment.
Wat kom je hier dan vragen?
Als je wel beter weet?

Je ziet het zelf nog niet.Maar wacht maar af iedereen in dit topic krijgt gelijk. Uiteindelijk.
pi_77379761
Ik snap dat het een beetje ingewikkeld is, en als ik jullie had geweest had ik hoogwaarschijnlijk het zelfde gezegt.

Ik stel deze vraag of meerdere mensen zoiets wel s hebben gehad.
pi_77379920
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:54 schreef melanietjee18jr het volgende:
Ik snap dat het een beetje ingewikkeld is, en als ik jullie had geweest had ik hoogwaarschijnlijk het zelfde gezegt.

Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand anders door mn hoofd spookte... Heel simpel op te lossen. Contact verbreken, binnen no-time ben je er van af.
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:19:38 #46
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_77380889
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:54 schreef melanietjee18jr het volgende:

Er zijn hordes mensen die dat weleens hebben gehad en die hebben toen het contact verbroken, omdat het anders fout gaat.

Voorbeelden genoeg.

Dat jij dat niet inziet vind ik en vele anderen met mij nogal raar en dom.
pi_77384239

[ Bericht 100% gewijzigd door melanietjee18jr op 28-01-2010 17:48:03 ]
pi_77384284
Wat een dikke bull hier weer.

Waarom zou TS het contact moeten verbreken?
Dat is pas onvolwassen. Alsof je jezelf vanaf het moment dat je een relatie neemt voorgoed moet afschermen van alle mogelijke verleidingen. Als dat al zou kunnen.

Ik geloof daar echt niet in. Je zult nou eenmaal je hele leven lang mensen tegenkomen waar je best wel wat mee zou willen doen, zelfs waar je verliefd op wordt. Als je dat angstvallig gaat proberen te vermijden, gaat een relatie zeker uit. Dat hoeft ook helemaal niet. Verliefdheden zijn van die cruciale momenten in een relatie dat je jezelf afvraagt of je nog bij je huidige partner wil blijven. Als de relatie dan goed zit, kom je na een paar dagen/ hooguit paar weken tot de conclusie dat je niets liever wil dan blijven bij je partner - want dan zie je in dat je die verliefdheid van je helemaal niet zo goed kent, dat je waarschijnlijk gewoon behoefte had aan spanning, aan chemie, en dat je diegene alleen ziet op de leuke momenten, terwijl je partner altijd met jou opgescheept zit. En dan ga je dat ook waarderen.

Ik ben tijdens mijn relatie ook 1 keer verliefd geweest op iemand anders, nog wel vlak voordat mijn vriendin twee weken op vakantie ging - zonder mij. Heb het eerlijk verteld, zij reageerde van "dat gebeurt iedereen wel eens," - want dat is ook zo - "maar hoe ver gaat dit? Wil je iets met haar?" Door haar rustige reactie voelde ik me gewaardeerd en begrepen en (opnieuw) geliefd. Ik heb hier toen over nagedacht, opnieuw voor mijn vriendin gekozen, resultaat: gelukkigere periode met mijn vriendin dan ooit.

Hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.

Edit: en mensen die zeggen "je moet het contact verbreken, anders gaat het zeker fout" leven kennelijk in een wereld van driften ipv keuzes en gezond verstand. Jeez... je kunt je toch wel beheersen.
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_77384394
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:44 schreef melanietjee18jr het volgende:

Toch niet het contact verbroken?
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_77384705
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef Domensino het volgende:

[..]

Toch niet het contact verbroken?
Ik heb geen idee hoe ik mijn acount zou moeten verwijderen, jij bent de enigste die een beetje fatsoenlijk reageert. Ik heb al veel forums gehad waar ik lid van ben en 1tje al jaren en nog nooit ben ik daar uitgescholden voor SLET. Ik heb inderdaad het contact niet verbroken nee, en of ik dat ga doen? Absoluut niet! Ik stelde hier een simpele vraag voor andermans ervaring en niet om in no time verwijten te krijgen. Ik spreek die jongen zo af en toe als hij aan het werk is over normale zaken. Ik ben niet verliefd, dat ben ik op mijn vriend. Ik heb een zwak voor hem, omdat ik voor ik mijn vriend leerde kennen: Veel contact met hem had(ook telefonisch) en ik hem leuk heb gevonden. maar het beeinvloedt mijn relatie niet. Het zijn bepaalde momenten.

Heel erg bedankt voor je post! Als ik ook maar een beetje denk dat het contact met R mijn relatie zou beeinvloeden had ik het allang verbroken. Ik ben geen naief meisje dat niet weet waar ze mee bezig is.ik ben een 18 jarige met al 2 jaar een relatie die geweldig is.

En daarbij kan er vrij weinig gebeuren: Hij woont in Limburg en ik in Noord-Holland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')