Dat komt hierdoor:quote:Het klinkt zo stom en raar, maar na 2,5 jaar zit deze jongen(22) nog steeds in me hoofd.
Als je gelukkig bent in je huidige relatie, waarom dan de kat op het spek binden?quote:Wel vanaf dag 1 contact blijven houden via MSN.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef melanietjee18jr het volgende:
Maar toch wil ik niks met deze jongen, het kan niet, het mag niet. Ik ben gelukkig en ze zeggen dat het gras aan de overkant altijd groener is. Ik weet nu wat ik heb en daar ga ik het ook mee doen. Ik ben hartstikke gelukkig.
En nu eerlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef melanietjee18jr het volgende:
Ik spreek hem niet echt vaak of zo.
Ik wil niets met hem, ik ben gelukkig zo en ik ben ook absoluut niet verliefd op hem.
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef melanietjee18jr het volgende:
Ik spreek hem niet echt vaak of zo.
Ik wil niets met hem, ik ben gelukkig zo en ik ben ook absoluut niet verliefd op hem.
Kopje koffie gedronken maar nou ben ik wel benieuwd met of zonder melk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:52 schreef vosss het volgende:
Wat hebben jullie in dat hotel gedaan, slet!!!
quote:Ik wil niets met hem, ik ben gelukkig zo en ik ben ook absoluut niet verliefd op hem.
en dan zit jij natuurlijk helemaal warm en sexy aan die lekkere leeuw zijn krullende lokken te denken. Das bijna net zo goed als vreemdgaan meisjequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef melanietjee18jr het volgende:
Ik meen het, anders had ik het ook wel toegegeven ben hier namelijk anoniem.
Ik heb er heeeel soms last van, bijv eergister zei die tegen me: Als jij je vriend niet had gehad, hadden wij allang samen naar dat hotel gegaan, waar we elkaar hebben ontmoet;) Misschien dat ik je ooit kan betovere met me krullen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef HugoBaas het volgende:
Jezus, wat ben jij erg.
Je blijft het maar ontkennen en aan de tekst van die Rene te horen wil hij jou super graag.
Dit is echt niet fait tegenover je vriend.
Gewoon eerlijk vertellen dat je contact hebt of alle contact met die Rene verbreken is de enige goede en eerlijke oplossing.
Inderdaad wil ik dat horen. Ik vraag me wel af waarom je dat niet gewoon in de OP zegt, want daar zei je het volgende:quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:54 schreef melanietjee18jr het volgende:
Uiteraard hebben we seks gehad en nog veel meer, dat wil je toch horen?
Dus je hebt sex met hem gehad en je denkt steeds aan hem.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef melanietjee18jr het volgende:
Voor ik mijn vriend leerde kennen heb ik Rens leren kennen op vakantie, er hong direct een vreselijke spanning, we hebben nooit iets samen gedaan. Wel vanaf dag 1 contact blijven houden via MSN.
En ook dat je hem tegen de klippen van de hel op geneukt hebt in dat hotel?quote:Hij weet ook dat we elkaar leuk vonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |