Leuke bewering, kun je dat ook ondersteunen of gaan we gewoon maar wat roepen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dan nog niet die spelfout zien.
Sadness.
[..]
Want doneren doe je ook alleen maar, omdat de media het ophypet en totaal niet vanuit je menselijke gevoel.
Nee je hebt helemaal gelijk.
Tering zeg..
En omdat we die doden (nauwelijks) tegen kunnen houden en ziektes geen wederopbouw vereisen hoeven we ons daar ook niet schuldig over te voelen en kunnen we het nauwelijks verhelpen. Makkelijk. Een wrange praktische kantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Hier en daar een griep-epidimie, HIV, tsunami's etc. De natuur regelt wel iets denk ik dan.
Als je het dan zo vanzelfsprekend vindt dat Haiti Nederland toen niet hielp, waarom vindt je het dan ook vanzelfsprekend dat Nederland nu wel helpt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef Revolution-NL het volgende:
Heeft Haiti ons dan ook geholpen met de watersnoodramp??? Nou!? Nou!?.....
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als je het dan zo vanzelfsprekend vindt dat Haiti Nederland toen niet hielp, waarom vindt je het dan ook vanzelfsprekend dat Nederland nu wel helpt?
Gelukkig ben ik niet arrogant, dus krijgen ze geen cent van me. En ja ik zou hetzelfde van hen verlangen als het bij ons gebeurde, maar denk je dat dat gaat gebeuren? Nee precies....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:21 schreef EdAtTheBar het volgende:
De schaamteloze arrogantie waarmee mensen met hun domheid lopen te paraderen hier![]()
Op het moment dat het om leven of dood gaat dan maakt ver of dichtbij, blank of zwart, rijk of arm niet meer uit, maar dien je solidair te zijn en je menselijkheid te laten spreken. Je zou hetzelfde verlangen van hen als zoiets bij ons zou gebeuren.
50 euro gedoneerd![]()
Een zuivere egoïst.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet arrogant, dus krijgen ze geen cent van me. En ja ik zou hetzelfde van hen verlangen als het bij ons gebeurde, maar denk je dat dat gaat gebeuren? Nee precies....
Prima, daar kan ik mee leven. Egoistisch of niet, mijn geld word beter besteed dan aan die zinloze goede doelen.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Prima, daar kan ik mee leven. Egoistisch of niet, mijn geld word beter besteed dan aan die zinloze goede doelen.
Het heerlijke is dat regionale overheden miljoenen belastinggeld doneren, dat vrolijk door de rijksoverheid met belastinggeld wordt verdubbeld.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die geld doneren.
Je weet toch dat van je belasting geld zoveel % er ook al heen gaat...
Want ze hebben daar ook echt het geld om ons te helpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:30 schreef guapo het volgende:
Toen hier vorig jaar de crisis uitbrak hebben ze ons ook niet geholpen. Weet jewel hoeveel mensen hier afhankelijk zijn van de voedselbank?
Spanje dan, of de vs, had canada ons geholpen toen wij crisis hadde?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:20 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Want ze hebben daar ook echt het geld om ons te helpen natuurlijk.![]()
Daarnaast leeft zelfs iemand die hier afhankelijk is van de voedselbank in een relatief paradijs vergeleken bij de gemiddelde Haïtiaan op dit moment.
Nu noem je juist landen die door de crisis veel erger getroffen zijn dan Nederland.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
Spanje dan, of de vs, had canada ons geholpen toen wij crisis hadde?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef Mi_Mang het volgende:
Zo zie je maar hoe het zit met het moraal van sommige mensen. Hoe is dat zo gekomen? Slechte opvoeding? Ik ga vraag me dat serieus af. Hoe is jullie relatie met vrienden en familie? Kan je wel echte vrienden hebben als je zo egocentrisch van aard bent?
Fucking sad zijn sommige van jullie. Fcking sad.
Ga nou niet doen alsof dit de argumentatie is van iedere egocentrische mafkees die hier gepost heeft. Het gaat mij meer om: ' Ik geef niks want ik krijg ook niks van hen.' Die mensen zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wehehe. Wat is zo moeilijk om te begrijpen dat het al in onze belastingcentjes zit?
Mijn hart bloedt voor die arme kinderen ..serieus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:18 schreef Mi_Mang het volgende:
Zo zie je maar hoe het zit met het moraal van sommige mensen. Hoe is dat zo gekomen? Slechte opvoeding? Ik ga vraag me dat serieus af. Hoe is jullie relatie met vrienden en familie? Kan je wel echte vrienden hebben als je zo egocentrisch van aard bent?
Fucking sad zijn sommige van jullie. Fcking sad.
Ah okee, zo. Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:28 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof dit de argumentatie is van iedere egocentrische mafkees die hier gepost heeft. Het gaat mij meer om: ' Ik geef niks want ik krijg ook niks van hen.' Die mensen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |