bronquote:Nieuws | 19 januari 2010 - Onder het kopje ‘we hebben weer zo’n bericht’ stellen we jullie graag voor aan de 15-jarige Roemeen Ionut Savin. Deze fijne vent is zwaar verslaafd aan Counter-Strike en ging door het lint toen zijn adoptiemoeder vertelde dat de internetaansluiting zou worden afgesloten. Ionut flipte toen hij dat hoorde, pakte een mes en stak zijn moeder dood.
Vervolgens heeft hij al het geld dat hij kon vinden gepakt en is hij naar een internetcafé gegaan, om daar alsnog Counter-Strike te spelen. Hij heeft zich daarna aangegeven bij de politie en wacht nu op zijn rechtzaak. Overigens was het spelen van Counter-Strike in 2010 niet het enige afwijkende gedrag dat Ionut vertoonde. Ionut had verder geen vrienden en kwam op school eigenlijk niet meer opdagen.
Fok-verslavingen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef Stokkie_ het volgende:
Dit heeft natuurlijk weinig met Counterstrike te maken. Dit kan voorkomen met alle soorten verslavingen, games, drugs of iedere andere Hobby.
quote:
Zoiets?quote:Nieuws | 19 januari 2010 - Onder het kopje ‘we hebben weer zo’n bericht’ stellen we jullie graag voor aan de 15-jarige Nederlander Northside. Deze fijne vent is zwaar verslaafd aan Fok en ging door het lint toen een admin vertelde dat hij een maandban zou krijgen. Northside flipte toen hij dat hoorde, pakte een mes en stak Yvonne dood.
Vervolgens heeft hij alle accounts die hij kon vinden gehackt en is hij naar een internetcafé gegaan, om daar alsnog te posten. Hij heeft zich daarna aangegeven bij de politie en wacht nu op zijn rechtzaak. Overigens was het posten op Fok in 2010 niet het enige afwijkende gedrag dat Northside vertoonde. Northside had verder geen vrienden en kwam op school eigenlijk niet meer opdagen.
zo is het beterquote:
De moeder had het nooit zover moeten laten komen met z'n verslaving en veel eerder moeten ingrijpen, nu ontnam ze een verslaafde z'n drug en die ging daardoor compleet door het lint. Iets wat je kan verwachten als je een zwaar verslaafde opeens cold turkey zet. De gast is gewoon ziek en zij heeft daaraan meegeholpen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:08 schreef Stuart het volgende:
Zo'n zieke geest mag NOOIT meer worden 'losgelaten' in de maatschappij. Ook niet na 20+ jaren behandeling (wat zo iemand overigens niet verdiend). Afmaken zou eigenlijk het beste zijn
Dat is wel heel makkelijk geoordeeld. Feit blijft dat dit persoon als duidelijk ziek in zijn hoofd moet zijn geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De moeder had het nooit zover moeten laten komen met z'n verslaving en veel eerder moeten ingrijpen, nu ontnam ze een verslaafde z'n drug en die ging daardoor compleet door het lint. Iets wat je kan verwachten als je een zwaar verslaafde opeens cold turkey zet. De gast is gewoon ziek en zij heeft daaraan meegeholpen.
En dus maar meteen afmaken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk geoordeeld. Feit blijft dat dit persoon als duidelijk ziek in zijn hoofd moet zijn geweest
Dat is wat hij deed. Ik ben erg 'an eye for an eye'quote:
typo's trekt mensen snap dat nouquote:
"Northside flipte toen hij dat hoorde, pakte een mes en stak Yvonne dood."quote:
Ja, inderdaad. Ik zat me al af te vragen wat een jonge dood is. Iemand die op jonge leeftijd doodgaat, of iemand die pas geleden is overleden.....quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef helldeskr het volgende:
jonge dood ?
jongen doodt , denk ik ?
Dat is wel absuurd. De moeder heeft volgens mij ook een opvoed taak laten liggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:08 schreef Stuart het volgende:
Zo'n zieke geest mag NOOIT meer worden 'losgelaten' in de maatschappij. Ook niet na 20+ jaren behandeling (wat zo iemand overigens niet verdiend). Afmaken zou eigenlijk het beste zijn
mmhhhh Dav1d toevallig....?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:12 schreef garriej het volgende:
[..]
bron
ik weet niet of het al ergens gepost is, maar dit is toch wel heel erg ziek. ik geloof nog steeds niet dat games echt verslavend zijn maar voor deze jongen man lijkt het echt een harddrugs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |