De media steeds meer beheerst door grote bedrijven? Kun je dat ook onderbouwen met cijfers? Net iets meer dan 20 jaar geleden was alleen publieke tv toegestaan en mochten bedrijven niet eens een Nederlandse tv-zender beginnenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef Zeug het volgende:
Ook wordt de media steeds meer beheerst door grote bedrijven, en die bedrijven bepalen wat er wordt laten zien op tv en in de kranten.
Welk Netwerk-fragment was dat? Kan me daar niks van herinneren.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef De_Logica het volgende: Daarnaast ziet iedereen ook wel dat de media beheerst wordt door diezelfde groep, daar was het Netwerk-fragmentje een mooi voorbeeld van toen iemand Wilders begon te verdedigen en ineens niet meer verder mocht praten.
Ik zie alleen dit stukje:quote:Op maandag 1 februari 2010 11:57 schreef Koewam het volgende:
[..]
Welk Netwerk-fragment was dat? Kan me daar niks van herinneren.
wat een fantasie heb je.....quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Picchia het volgende:
Die mensen die fel tegen de vrijheid van meningsuiting zijn hoor je tegenwoordig steeds minder. En dat hebben we voor een groot deel ook wel aan Wilders te danken.
asjeblieft ... geloof je nu zelf in je eigen leugentjes ?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef De_Logica het volgende:
Het is een publiek geheim dat we niet in een vrij land leven. Democratie bestaat niet meer,
Geloof jij in je eigen leugens? Geef eens een bron over waar Wilders heeft gezegd dat ze geen vrijheid van meningsuiting mogen hebben?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat een fantasie heb je.....
er waren 5 tot 10 jaar terug geen mensen in Nederland die fel tegen de vrijheid van meningsuiting waren en als er wel een paar enkelingen waren dan hielden zij hun mond.
er valt dus niks aan Wilders te danken... geen credits voor je haatzaaiende held deze keer
die overigens kampioen is in het aangeven van onwelvallige meningen bij de politie, en ooit riep dat de koran verboden moet worden en in het algemeen vind hij dat islamieten geen bestaansrecht hebben in Nederland en dus geen recht op menngsuiting in Nederland..... best wel een grote bedreiging voor de vrije meningsuiting die hr Wilders..
[..]
asjeblieft ... geloof je nu zelf in je eigen leugentjes ?
meerdere keren verklaart Wilders dat islamieten niet in Nederland horen en niet in de Nederlandse cultuur passen,quote:Op maandag 1 februari 2010 12:21 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Geloof jij in je eigen leugens? Geef eens een bron over waar Wilders heeft gezegd dat ze geen vrijheid van meningsuiting mogen hebben?
Dus omdat jij iets in zijn woorden denkt te horen moet ik het maar van je aannemen? Ga eens serieus naar hem luisteren ipv anderen napraten.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
meerdere keren verklaart Wilders dat islamieten niet in Nederland horen en niet in de Nederlandse cultuur passen,
aldus.... ontkent hij het bestaansrecht van islamieten in Nederland en impliciet ontkent hij dus het recht op meningsuiting...
hij zegt dat niet hardop....maar het zit verpakt in de stellingname: "ze motteuh oprottuuhhh"
je gaat toch niet zeuren dat ik bronnen moet geven dat hij het bestaansrecht van islamieten niet erkent ?
Sinds er allerlei volledig irrationele privacywetten gemaakt worden die er ook nog eens doorheen komen, als het volk echt nog iets te zeggen had, had dit er nooit gekomen. En als je denkt dat er alleen iets kan veranderen na een grote staatsgreep gaat er nog iets mis, er zijn wel meer manieren.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Bluesdude het volgende:
maar leg jij eens uit sinds wanneer Nederland geen democratie meer is ????
heb ik een staatsgreep gemist?
Die haatzaaier is al te veel aan het woord...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:29 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Dus omdat jij iets in zijn woorden denkt te horen moet ik het maar van je aannemen? Ga eens serieus naar hem luisteren ipv anderen napraten.
ja doeiiiii.... je zit een politiekcorrect masker op te houden...natuurlijk wilt hij dat ze oprotteuhhh, natuurlijk ben je het er mee eens....quote:En ja, ik ga wel zeuren om een bron, al geef je een filmpje en vertel je erbij welke woorden hij specifiek gebruikt om de Islamieten legaal als een gehele groep buitenspel te zetten. Want nu ben je dingen in zijn mond aan het leggen die hij nooit gezegd en nooit bedoeld heeft.
je zeurt, overdrijft, fantaseert...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:31 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Sinds er allerlei volledig irrationele privacywetten gemaakt worden die er ook nog eens doorheen komen, als het volk echt nog iets te zeggen had, had dit er nooit gekomen. En als je denkt dat er alleen iets kan veranderen na een grote staatsgreep gaat er nog iets mis, er zijn wel meer manieren.
.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die haatzaaier is al te veel aan het woord...
Maar wel onbetrouwbaar van jou dat je nu ontkent dat hij islamieten wegwenst.
Kom er gewoon eerlijk voor uit.. De schijn van politiekcorrectheid ophouden is nog walgelijker
[..]
ja doeiiiii.... je zit een politiekcorrect masker op te houden...natuurlijk wilt hij dat ze oprotteuhhh, natuurlijk ben je het er mee eens....
maar .... hoe zat met die opheffing van de democratie in Nederland...?
wanneer is dat gebeurd ?
waarover gesproken ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef De_Logica het volgende:
Als er iemand jarenlang de schijn van politiek correctheid heeft opgehouden, dan is het wel het CDA de PvdA. Van hen mocht er jarenlang niet over gesproken worden,
welke groep is ongelijk behandeld ? die groep die politiekcorrect de schijn van fatsoenlijk burgerschap ophoudt ?quote:dát is de reden dat Wilders nu zo groot word. Als ze die groep vroeger zoals elk andere groep hadden behandeld hadden we nu niks over Wilders gehoord.
Pimquote:Op maandag 1 februari 2010 11:56 schreef DrDentz het volgende:
Omdat ik godverredomme een mening heb!
Is er iets mis met die wens? Je mag toch wensen wat je wilt!!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Bluesdude het volgende:
Maar wel onbetrouwbaar van jou dat je nu ontkent dat hij islamieten wegwenst.
Ja, meestal van noordafrikaanse origine.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:00 schreef Hexagon het volgende:
Ten tweede lopen er gekken in NL rond die helaas geweld gebruiken tegen mensen.
Mohammed B. is geboren in Amsterdamquote:Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, meestal van noordafrikaanse origine.
Er staat al in de wet dat je criminelen die geen Nederlander zijn, tot ongewenst vreemdeling kan verklaren en dan kan uitzetten.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Is er iets mis met die wens? Je mag toch wensen wat je wilt!!
Uitzetten wil hij echter hooguit criminele allochtonen. Daar rept hij met geen woord over islamieten.
Wat dacht je van het zogenaamde assimilatie-contract en loyaliteitsverklaring, waarbij een verbod op een bepaalde manier van denken bovenaan staat? Lees je eens in.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:21 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Geloof jij in je eigen leugens? Geef eens een bron over waar Wilders heeft gezegd dat ze geen vrijheid van meningsuiting mogen hebben?
Nee, meestal niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, meestal van noordafrikaanse origine.
Mohammed Bouyeri mag dan geboren zijn in Amsterdam, hij is toch van Marokkaanse afkomst.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mohammed B. is geboren in Amsterdam
Wat kun jij lekker draaien, hè?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er staat al in de wet dat je criminelen die geen Nederlander zijn, tot ongewenst vreemdeling kan verklaren en dan kan uitzetten.
Wat voor een wets artikel zou je hier nog verder aan moeten wijden ?
Ik kan heel goed draaien. Maar je kunt je toch wel voorstellen dat je iemand met de Nederlandse nationalteit niet kan uitzetten ? Waar wil je ze naar uitzetten ? En voor wie zou dat gelden ?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat kun jij lekker draaien, hè?
Weer heb ik het niet over criminelen die geen Nederlander zijn, maar over allochtone criminelen. En die kunnen best (ook) Nederlander zijn. En op dit moment is er nog geen wet die het mogelijk maakt om die figuren uit te zetten.
Dan nog klopte het niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Mohammed Bouyeri mag dan geboren zijn in Amsterdam, hij is toch van Marokkaanse afkomst.
En ik had het over afkomst, dus.
Dat kan nu inderdaad niet. Maar er zou een wet kunnen komen dat iemand met 2 nationaliteiten, bij ernstig crimineel gedrag, de Nederlandse nationaliteit kwijt kan raken. Dan heeft ie er nog een en kan hij hier wonen met verblijfsvergunning. En wat doen we met criminele burgers met een verblijfsvergunning?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik kan heel goed draaien. Maar je kunt je toch wel voorstellen dat je iemand met de Nederlandse nationalteit niet kan uitzetten ? Waar wil je ze naar uitzetten ? En voor wie zou dat gelden ?
Jawel hoor, de meeste geweldsdelicten in Nederland worden gepleegd door mensen met een noordafrikaans uiterlijk. Kijk maar naar 'opsporing verzocht'.quote:
volgens mij in het hele "vrije" westenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
In zowat heel Europa is de vrijheid van meningsuiting ernstig in gevaar.
En hoeveel generaties wou je dat 'de Marokkanen' na blijven dragen? 1, 5, 10, 100?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Mohammed Bouyeri mag dan geboren zijn in Amsterdam, hij is toch van Marokkaanse afkomst.
En ik had het over afkomst, dus.
Er wordt wel steeds vaker gedreigd met censuur op internetquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef sigme het volgende:
Belangrijkste 'vrijheid van meningsuiting' is dat er geen censuur vooraf wordt opgelegd door de overheid. Indien iemand iets beweert wat de machthebbers onwelgevallig is, heeft de machthebber niet het recht publicatie van die mening te verbieden.
Die vrijheid wordt niet bedreigd.
Ok, Cohen heeft een lelijk akkefietje op z'n naam staan.
Maar hoe vaak gebeurt dat ook daadwerkelijk door de overheid?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Er wordt wel steeds vaker gedreigd met censuur op internet
Als ik een "klap op de voorhoofd-smilie" had, dan had ik hem hier nu gebruikt.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel hoor, de meeste geweldsdelicten in Nederland worden gepleegd door mensen met een noordafrikaans uiterlijk. Kijk maar naar 'opsporing verzocht'.
Het is al eens voorgesteld en ''t Is een kwestie van tijd voor dat gaat gebeuren.. Ze zijn al hard bezig privacy af te schaffen, daadwerkelijk censuur opleggen is simpelweg de volgende stap.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar hoe vaak gebeurt dat ook daadwerkelijk door de overheid?
Ahaquote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het is al eens voorgesteld en ''t Is een kwestie van tijd voor dat gaat gebeuren.. Ze zijn al hard bezig privacy af te schaffen, daadwerkelijk censuur opleggen is simpelweg de volgende stap.
Censuur vooraf door de overheid? Kom ik niet tegen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Er wordt wel steeds vaker gedreigd met censuur op internet
Maar dat vind ik minder bedreigend dan vanuit de overheid. Er zijn fora waar je alles kan zeggen, en er zijn fora waar je je aan een bepaalde etiquette moet houden (zoals hier), daar is niks mis mee. Als mensen het er niet mee eens zijn, hebben ze de vrijheid naar een beter geschikte plek te gaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha
Volgens mij is er veel vaker sprake van zelfscensuur door bijvoorbeeld kranten en internetfora
Dat voorstel heb ik gemist (ik volg het nieuws niet erg trouw).quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het is al eens voorgesteld en ''t Is een kwestie van tijd voor dat gaat gebeuren.. Ze zijn al hard bezig privacy af te schaffen, daadwerkelijk censuur opleggen is simpelweg de volgende stap.
ow ja, ik was even vergeten waar jij je informatie vandaan haalt. Je laat je niet hinderen door enige vorm van kennis ofwel?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel hoor, de meeste geweldsdelicten in Nederland worden gepleegd door mensen met een noordafrikaans uiterlijk. Kijk maar naar 'opsporing verzocht'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |