abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77217778
quote:
Al-Qaida traint Westerse vrouwen om bij ons zelfmoordaanslagen te plegen

Al-Qaida heeft in Jemen een groep blanke, westerse vrouwen opgeleid om in het Westen zelfmoordaanslagen te plegen. Ook een zeventigtal ex-gedetineerden, de meeste met een Amerikaans paspoort, zijn naar Jemen en Somalië gereisd en krijgen daar een opleiding van de jihadisten.

Al-Qaida zou al in ondermeer Amerika en andere Westerse landen in gevangenissen leden ronselen volgens een rapport dat in een Amerikaanse senaatscommissie opdook.

Nakende aanslag
De Amerikanen hebben Groot-Brittannië gewaarschuwd dat een aanslag van een blanke zelfmoordterroriste nakend is. Volgens het Joint Terrorism Analysis Centre, een dienst van MI5, zouden vliegtuigen, sportstadions, havens en elektriciteitscentrales zouden doelwitten zijn. Vrouwelijke terroristen hebben in het verleden vaker aanslagen voor Al-Qaida gepleegd in Irak en Israel, maar nog niet in het Westen. Terreurexperts zeggen in de Britse krant The Telegraph niet verbaasd te zijn dat Al-Qaida vrouwen met westers uiterlijk ronselt voor toekomstige aanslagen: "Het was de volgende logische stap".

De Al-Qaida-cel die deze vrouwen trainde bevindt zich in Jemen en zou eerder ook verantwoordelijk zijn voor de mislukte aanslag op de vlucht van Schiphol naar Detroit op tweede kerstdag.

No fly
Ondertussen is ook uitgelekt dat al verschillende reizigers die op de Amerikaanse "no fly list" staan gepoogd hebben toch te vliegen. De Britten lieten vorige week een Egyptenaar niet naar Miami vertrekken en een Saoedi mocht niet naar Chicago. Ook in Nairobi werd een man niet op de vlucht naar Dallas (via Amsterdam) gelaten. En op Sint-Maarten op de Caraïben mocht een man niet naar Los Angeles vertrekken. Ook in de States zelf waren er twee gevallen: één in Minneapolis en één in Fort Lauderdale.

Osama
De ondergedoken leider van het terreurnetwerk al-Qaida, Osama bin Laden, heeft ondertussen de Verenigde Staten met nieuwe terreuraanslagen bedreigd. "Amerika zal er nooit van kunnen dromen om in vrede te leven, zolang we niet in Palestina leven", zei hij in een geluidsboodschap die zondag door de Arabische televisiezender al-Jazeera werd uitgezonden. "Het is oneerlijk dat jullie van een veilig leven genieten, terwijl onze broeders in de Gazastrook zwaar lijden", voegde hij eraan toe. De aanvallen tegen de Verenigde Staten zullen niet stoppen, "zolang jullie Israël blijven steunen".

Bin Laden eiste in de boodschap ook het initiatief op voor de op kerstdag verijdelde poging van een Nigeriaan, om een Amerikaans vliegtuig bij de landing op Detroit op te blazen. De echtheid van de boodschap staat evenwel nog niet vast. (mvl)
http://hln.be/hln/nl/960/(...)agen-te-plegen.dhtml

Wat denken jullie waar of niet waar?
pi_77217907
Ook bij Al-Qaida is de recessie toegeslagen dus; scheelt weer vliegkosten
  zondag 24 januari 2010 @ 18:36:03 #3
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77217997
Nee dit is niet waar...net nu we wat minder diarree voor aanslagen hebben
Gaan ze ons hier weer bang voor maken...

Wat een gezeik waren we niet meer bang voor de moslims gaan ze ons wel bang maken voor de blanke terroristen
  zondag 24 januari 2010 @ 18:37:29 #4
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_77218054
goede zaak.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zondag 24 januari 2010 @ 18:42:33 #5
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_77218271
Zijn er ook dressingcode's? En wat betaald het?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_77218398
Is gewoon een onzinverhaal om onrust te zaaien. Als iedereen dit gaat geloven, wantrouwen we elkaar allemaal straks, en hebben ze wat ze willen.
An eye for an eye makes the whole world blind.
pi_77218563
O nee, snel voedsel inkopen en binnen blijven!
  zondag 24 januari 2010 @ 18:51:57 #8
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77218604
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:50 schreef OldJeller het volgende:
Als we dat gaan doen komen ze volgende week met een bericht dat er huis aan huis terroristen zijn
pi_77218650
Wat een propogandische bullshit
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_77218695
HLN? Dat is toch de Belgische Telegraaf?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_77218709
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:53 schreef Meki het volgende:
Wat een propogandische bullshit
Dat duurde lang
pi_77218801
Boeiend, zolang onze AIVD maar Westerse jongens en meisjes traint om ze tegen te houden.
pi_77219358
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er ook dressingcode's? En wat betaald het?
Ja... alleen Toscaanse sla dressing.
pi_77221202
73 vrouwen in 1 bed
pi_77221594
ach vrouwen en techniek, dat kan nooit goed gaan
  zondag 24 januari 2010 @ 20:32:56 #16
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_77222922
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja... alleen Toscaanse sla dressing.
Ik had het meer over de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_77222976
Wel slim, niemand verdenkt een westerse vrouw. Handige jongens, die terroristen.
pi_77223088
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ze hoeven alleen te lopen en baardmans drukt op een knop ws.
pi_77223103
Ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken, voor er een Westers exemplaar met dergelijke opvattingen betrapt wordt.
Het is bang zijn voor een spook. Angst om niets. Spoken bestaan ook niet tot het tegendeel bewezen is.

Maar ik kijk er kennelijk iets nuchterder tegenaan.
pi_77223181
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:03 schreef BountyHunter340 het volgende:
Zelfs een vrouw is capabel genoeg om op een knopje te drukken Maar door die vrouw op te offeren, kunnen de technische en religieuze breinen zichzelf sparen. Nogmaals, pientere jongens die Arabieren.
pi_77223224
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:36 schreef Chooselife het volgende:
Ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken, voor er een Westers exemplaar met dergelijke opvattingen betrapt wordt.
Het is bang zijn voor een spook. Angst om niets. Spoken bestaan ook niet tot het tegendeel bewezen is.

Maar ik kijk er kennelijk iets nuchterder tegenaan.
Speculeren kun je leren.
pi_77223341
Owwje allemaal van die verwende blanken die een nieuwe uitdaging zoeken in hun leven. Ga dan gewoon lekker Larpen met een groepje ofzo
  zondag 24 januari 2010 @ 20:44:59 #23
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77223568
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:40 schreef Thomas B. het volgende:
Owwje allemaal van die verwende blanken die een nieuwe uitdaging zoeken in hun leven. Ga dan gewoon lekker Larpen met een groepje ofzo
Ach er gaan ook zat blanke dames nu naar Ghana en dat soort landen voor de Sex .. dus ach ik kijk nergens meer van op ..
Of je nu naar Ghana en je laat vol spuiten met Aids of dat je naar een terroristen kamp gaat om je lijf vol te hangen met bommen ..
dood gaan we toch wel ..
Zo lang er gekken op de wereld rond lopen kijk ik nergens meer van op.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_77224556
Volgens Al-Qaida waren de volgende doelgroepen volgens hun ogen minderwaardig:

1) Westerlingen
2) Vrouwen (in Afghanistan mogen vrouwen niet eens onderwijs genieten)

En nu gaan ze hun eigen ideologie opofferen om zo hun doel te behalen, vreemde jongens.
pi_77224804
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:55 schreef Ruud het volgende:
73 vrouwen in 1 bed
Dus die geronselde vrouwen-martelaren zijn lesbisch.
pi_77224815
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef devuser_250 het volgende:
Volgens Al-Qaida waren de volgende doelgroepen volgens hun ogen minderwaardig:

1) Westerlingen
2) Vrouwen (in Afghanistan mogen vrouwen niet eens onderwijs genieten)

En nu gaan ze hun eigen ideologie opofferen om zo hun doel te behalen, vreemde jongens.
Neehoor, ze willen al die westerse hoeren toch kapot hebben. Zo slaan ze twee vliegen in één klap
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 21:08:56 #27
8781 crew  Frutsel
pi_77224838
quote:
http://www.depers.nl/buit(...)Qaeda-op-handen.html

Terreurnetwerk al-Qaeda staat op het punt een aanslag te plegen. Dat maakt de Amerikaanse terrorisme-monitor IntelCenter op uit een bandopname van al-Qaedaleider Osama bin Laden, die de Arabische nieuwszender al-Jazeera zondag heeft uitgezonden.

IntelCenter trekt de conclusie uit de zin ,,Vrede zij met hen die de leiding volgen'', die Bin Laden aan het begin en aan het einde van de opname gebruikt. Deze tekst zou de Saudische militant altijd uitspreken aan de vooravond van aanslagen. IntelCenter noemt als voorbeelden de terreuraanslagen in Londen in juli 2005 en een aanslag op de Deense ambassade in Pakistan, waardoor in juni 2008 negen doden vielen.

De inhoud van de boodschap en de manier waarop die is verspreid, maken het volgens IntelCenter ,,geloofwaardig'' dat op de geluidsband de stem van Bin Laden te horen is. Een Amerikaanse regeringsadviseur had zondag gezegd niet te weten of de opname authentiek is.
quote:
Britten verhogen terreurdreiging naar 'ernstig'
De Britse regering heeft het niveau van de terreurdreiging verhoogd. Die was 'substantieel' en is nu 'ernstig', het op één na hoogste niveau. Dat heeft de Britse minister van Binnenlandse Zaken Alan Johnson gezegd. Reden is dat inlichtingenexperts een aanslag nu inschatten als "hoogst waarschijnlijk".

De minister roept het Britse publiek op om goed op te letten en de politie te waarschuwen als het verdachte zaken opmerkt. Hij benadrukte dat er geen informatie is die erop wijst dat terroristen op het punt staan toe te slaan.

Aanleiding voor de verhoging is de toegenomen dreiging na de mislukte aanslag op een vlucht van Amsterdam naar Detroit tijdens Kerst.
Zie ook -->
Aanslag op vliegtuig Amsterdam-Detroit mislukt #3

Ik zet het hier wel ff bij in, net zo relevant als een eigen topic. Zou het om een aanslag louter in GB gaan dan?
pi_77224853
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:08 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dus die geronselde vrouwen-martelaren zijn lesbisch.
Ik denk niet dat ze daar voor de geile baardmannen zijn iig
pi_77225111
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daar voor de geile baardmannen zijn iig
Die hebben elkaar.
  zondag 24 januari 2010 @ 21:45:26 #30
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_77227101
Goed tegen de overbevolking.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 22:09:36 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_77228640
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:37 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Zelfs een vrouw is capabel genoeg om op een knopje te drukken Maar door die vrouw op te offeren, kunnen de technische en religieuze breinen zichzelf sparen. Nogmaals, pientere jongens die Arabieren.
En stomme wijven, die zich voor zoiets lenen.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:34:16 #32
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_77233451
De zoveelste bangmakerij...
Ohw overheid bescherm mij tegen het grote gevaar, neem mijn privacy!!!
pi_77237281
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:33 schreef Tardigrada het volgende:
Wel slim, niemand verdenkt een westerse vrouw. Handige jongens, die terroristen.
Tegenwoordig wel mag je hopen....
quote:
Een blanke Belgische vrouw uit het Brusselse heeft enkele weken geleden een terroristische zelfmoordaanslag gepleegd in de buurt van Bagdad. Het bericht dat gisteren door RTL France werd gelanceerd, wordt officieel niet bevestigd maar betrouwbare bronnen geven toe behoorlijk verveeld te zitten met het perslek.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G28KV1JS
pi_77237578
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:50 schreef OldJeller het volgende:
Vergeet het fluitje niet
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_77237606
quote:
Op maandag 25 januari 2010 02:59 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel mag je hopen....
[..]

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G28KV1JS
  maandag 25 januari 2010 @ 09:09:08 #36
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_77239263
PMS is a bitch?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 25 januari 2010 @ 09:28:40 #37
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77239637
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef donthate het volgende:
Nee dit is niet waar...net nu we wat minder diarree voor aanslagen hebben
Gaan ze ons hier weer bang voor maken...

Wat een gezeik waren we niet meer bang voor de moslims gaan ze ons wel bang maken voor de blanke terroristen
Alle blanke vrouwen een 100% controle op schiphol, je weet maar nooit.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 25 januari 2010 @ 10:33:24 #38
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_77240887
Waarom zouden westerse vrouwen dat doen? Als die terroristen winnen, dan mogen ze daarna niet eens meer zonder hoofddoekje op straat lopen.
Jesus hates you.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:35:10 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77240932
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
Waarom zouden westerse vrouwen dat doen? Als die terroristen winnen, dan mogen ze daarna niet eens meer zonder hoofddoekje op straat lopen.
Like they care! Dan zijn ze toch dood slimmie!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:36:35 #40
116015 SicSicSics
pi_77240976
Wat valt er eigenlijk te 'trainen'?

Het lijkt mij redelijk simpel... Dit is je gordel, je trekt aan dit touwtje en dan boem! Meer hoef je volgens mij niet te weten!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:45:21 #41
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_77241220
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Like they care! Dan zijn ze toch dood slimmie!
Waarom zouden ze dood willen? Alsof vrouwen die in het vrije westen zijn opgegroeid, de islamitische ideologie aan zouden willen hangen.
Jesus hates you.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:46:38 #42
116015 SicSicSics
pi_77241248
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
Waarom zouden ze dood willen? Alsof vrouwen die in het vrije westen zijn opgegroeid, de islamitische ideologie aan zouden willen hangen.
Ik vergelijk het altijd met anorexia. Waarom zou een vrouw niet willen eten terwijl er zoveel lekkere dingen zijn?
Fine, fuck you then!
  maandag 25 januari 2010 @ 10:56:01 #43
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_77241517
Goh, hoe onverwacht nu alle overheden iedereen doodsbang voor moslims hebben gemaakt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_77241727
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Wat valt er eigenlijk te 'trainen'?

Het lijkt mij redelijk simpel... Dit is je gordel, je trekt aan dit touwtje en dan boem! Meer hoef je volgens mij niet te weten!
en kijk niet zenuwachtig

Overigens snap ik hier net zoveel van als de naïevelingen die zich bij de farc aansluiten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_77266878
Als die moslimvrouwkes nou zelfmoord plegen dan maakt het niet uit, maar betrek ons er niet bij
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_77267324
Overduidelijk gevalletje bangmakerij. We moeten immers wel in onze broek blijven schijten voor terrorisme.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_77267522
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Overduidelijk gevalletje bangmakerij. We moeten immers wel in onze broek blijven schijten voor terrorisme.
Ja, anders kunnen ze al die anti-privacyregeltjes niet doorvoeren...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_77267697
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Hoezo? Er zijn zat vrouwen die voor de macht van de terreurleider vallen. Zich vervolgens eerst maandenlang laten volpompen om daarna een aanslag te plegen. Dit zien we al tientallen jaren bij links, dus waarom zou het ineens raar zijn als het om moslimsterreur gaat?
pi_77267732
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, anders kunnen ze al die anti-privacyregeltjes niet doorvoeren...
Je kan me wegzetten als een samenzwering-gek, maar ik ben er oprecht van overtuigd dat het daar wel degelijk iets mee heeft te maken. Houd de bevolking bang, dan slikken ze zelf de meest krankzinnige voorstellen als zoete koek. Zo werkt het nou eenmaal.
pi_77267785
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hoezo? Er zijn zat vrouwen die voor de macht van de leider vallen. Zich vervolgens eerst maandenlang laten volpompen om daarna een aanslag te plegen. Dit zien we al tientallen jaren bij links, dus waarom zou het ineens raar zijn als het om moslimsterreur gaat?
Links pleegt zelfmoordaanslagen? Vertel.
pi_77267882
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Links pleegt zelfmoordaanslagen? Vertel.
Zelfmoordaanslagen zijn inderdaad zeldzaam hoewel sommige best dichtbij komen. Neemt niet weg dat links vrouwen inzet voor terreur. Neem alleen Tanja Nijmeijer en zo zijn er honderden andere voorbeelden.
pi_77268093
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kan me wegzetten als een samenzwering-gek, maar ik ben er oprecht van overtuigd dat het daar wel degelijk iets mee heeft te maken. Houd de bevolking bang, dan slikken ze zelf de meest krankzinnige voorstellen als zoete koek. Zo werkt het nou eenmaal.
Ik was niet sarcastisch hé! Alleen een blinde ziet niet dat ze daarmee bezig zijn.
pi_77268123
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Zelfmoordaanslagen zijn inderdaad zeldzaam hoewel sommige best dichtbij komen. Neemt niet weg dat links vrouwen inzet voor terreur. Neem alleen Tanja Nijmeijer en zo zijn er honderden andere voorbeelden.
FARC is communistisch. Communisme en links zijn niet per se hetzelfde. Het is een extreem-links gedachtengoed. Ik vind het dan ook buitengewoon jammer dat je de term links gebruikt als Nijmeijer bij een of andere tak van de SP vertoeft.
pi_77268165
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik was niet sarcastisch hé! Alleen een blinde ziet niet dat ze daarmee bezig zijn.
Ooh Dan zitten we dus op een lijn
pi_77268257
quote:
De aanvallen tegen de Verenigde Staten zullen niet stoppen, "zolang jullie Israël blijven steunen".
Nou prima. Laat Israel zijn eigen boontjes doppen en ga weg daar.

Als ze dan iets anders verzinnen waarom ze het westen willen pesten kunnen we alsnog de hele gaza platnuken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77269455
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh Dan zitten we dus op een lijn
Zitten we niet vaak, maar nu dus wel. Gaaf
pi_77271394
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zitten we niet vaak, maar nu dus wel. Gaaf
Hierdoor zal ik dit topic nooit en te nimmer vergeten
pi_77271495
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hierdoor zal ik dit topic nooit en te nimmer vergeten
Nee we zitten wel vaker op een lijn behalve in de meeste topics over buitenlanders
pi_77271680
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee we zitten wel vaker op een lijn behalve in de meeste topics over buitenlanders
Ik hoop dat je een keer weet te overtuigen, maar acht de kans klein
pi_77272044
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een keer weet te overtuigen, maar acht de kans klein
Ik hoef niet te overtuigen of overtuigd te worden. Ieder z'n eigen mening en dat verandert toch niet. Is ook niks mis mee, een beetje strijd he?
pi_77272140
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik hoef niet te overtuigen of overtuigd te worden. Ieder z'n eigen mening en dat verandert toch niet. Is ook niks mis mee, een beetje strijd he?
Een beetje strijd maakt het forum er juist leuker op.
pi_77272238
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een beetje strijd maakt het forum er juist leuker op.
Ja daarom Als iedereen het overal mee eens zou zijn zou dit een kutforum zijn zeg Alleen bepaalde types verpesten het en dat is gruwelijk jammer.
pi_77272371
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja daarom Als iedereen het overal mee eens zou zijn zou dit een kutforum zijn zeg Alleen bepaalde types verpesten het en dat is gruwelijk jammer.
Het forum wordt al kutter omdat er heel wat users zijn geband.
pi_77272504
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het forum wordt al kutter omdat er heel wat users zijn geband.
Jammer he? Whiskey_Tango mis ik wel... wat is er met Meh7 gebeurd??
pi_77272686
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jammer he? Whiskey_Tango mis ik wel... wat is er met Meh7 gebeurd??
Mee eens, en Mattheus is ook pleite. Botte, en soms ongenuanceerde posts maar daarom wel een kleurrijke user. Halcon is ook weer verdwenen. Hetzelfde geldt voor voyeur. Dikke leegloop in NWS.

Waar Meh7 is weet ik niet. Gok op een ban.
pi_77272805
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mee eens, en Mattheus is ook pleite. Botte, en soms ongenuanceerde posts maar daarom wel een kleurrijke user. Halcon is ook weer verdwenen. Hetzelfde geldt voor voyeur. Dikke leegloop in NWS.

Waar Meh7 is weet ik niet. Gok op een ban.
NWS wordt steeds kutter. Alle leuke users gaan weg. Ook al waren we het niet met elkaar eens, ik had wel respect voor de anderen... alleen voor meki en meh7 kon ik geen enkel respect opbrengen...
pi_77272972
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

NWS wordt steeds kutter. Alle leuke users gaan weg. Ook al waren we het niet met elkaar eens, ik had wel respect voor de anderen... alleen voor meki en meh7 kon ik geen enkel respect opbrengen...
Tsja, het aantal leuke, vaste posters is zienderogen kleiner geworden. Erg jammer inderdaad. Merk nu ook dat ik de laatste weken minder tijd doorbreng op FOK!, simpelweg omdat de discussies niet meer zo scherp worden gevoerd.

Het waren soms pittige discussies, maar er werden wel zinnige dingen geschreven.
pi_77273932
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het aantal leuke, vaste posters is zienderogen kleiner geworden. Erg jammer inderdaad. Merk nu ook dat ik de laatste weken minder tijd doorbreng op FOK!, simpelweg omdat de discussies niet meer zo scherp worden gevoerd.

Het waren soms pittige discussies, maar er werden wel zinnige dingen geschreven.
Ben het 100% met je eens. Ik post nu meer in ONZ en KLB dan in NWS...
pi_77274800
Is het alweer bijna 1 april?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77274838
Opleiding tot zelfmoordterrorist.

Is dat WO of wat .
pi_77274888
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben het 100% met je eens. Ik post nu meer in ONZ en KLB dan in NWS...
Ben het ook eens met jou en Koos. Post ook minder. Mis ook bepaalde users. W_T bijvoorbeeld.
En zo zijn er meer.
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 00:38:50 #72
137949 Disana
pi_77276620
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mis ook bepaalde users. W_T bijvoorbeeld. .
Ja ik ook. Als kiespijn
pi_77277935
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef ethiraseth het volgende:
Goh, hoe onverwacht nu alle overheden iedereen doodsbang voor moslims hebben gemaakt.
Bang?
Niemand is bang voor moslims. Ik weet niet van jou?

Maar goed, we moeten met z'n allen zien samen te leven: moslim en autochtoon.

Maar bepaalde lieden gaan gewoon door. Zoals Westerse vrouwen gebruiken voor islamitische terreur of gewoon verder gaan met je islamisering in Europa, ondanks dat je organisatie (islam4uk) verboden is:
quote:
Anjem Choudary last night vowed to send out former Islam4UK devotees to establish Sharia law across Europe.

Following a recent ban by Home Secretary Alan Johnson, Choudary says his followers are already starting to move to the continent in a bid to spread their hardline Islamist message. The London-based cleric says Muslims have a duty to “Call for Sharia” wherever they can in the world. Speaking of his former Islam4UK supporters, Choudary added: “At the end of the day there is no prohibition for anyone to set up new organisations or platforms calling for something peaceful. “As long as they are not doing anything illegal under the Terrorism Act.

“We are most interested in establishing the Sharia in France and Rome. “We need to go to Rome and raise a banner saying the Day of Judgment will come when the Muslims take Rome. We will definitely conquer Rome one day.” Choudary also spoke of taking Sharia law to Austria, Switzerland, Spain and Germany.
http://www.dailystar.co.u(...)a-law-across-Europe/
pi_77278079
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 01:49 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Bang?
Niemand is bang voor moslims. Ik weet niet van jou?

Maar goed, we moeten met z'n allen zien samen te leven: moslim en autochtoon.

Maar bepaalde lieden gaan gewoon door. Zoals Westerse vrouwen gebruiken voor islamitische terreur of gewoon verder gaan met je islamisering in Europa, ondanks dat je organisatie (islam4uk) verboden is:
[..]

http://www.dailystar.co.u(...)a-law-across-Europe/
Sorry, maar mag ik daar even heel smakelijk on lachen? Ik weet dat een hoop religieuze debielen rondlopen, maar deze spannen de kroon.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77278573
Paranoïde Amerikanen zijn zelfs bang voor hun eigen schaduw. Komt natuurlijk ook doordat ze weten dat ze soms fout zitten maar toch doorgaan met hun foute acties. Ik zal dat land niet bezoeken voordat ze weer normaal doen.
quote:
It’s a Big World…So Why America!?

The security measures that the United States Department of Transportation doled out to the 14 countries it described as sponsors of terrorism or as being involved in terrorist activity or suffering at the hands of terrorism are measures that impose a strict set of instructions on travelers, the airline carrier and security apparatus at airports.

According to last Friday’s edition of Al-Watan newspaper, these instructions include prohibiting travelers from entering the toilet during the hour before arrival, prohibiting travelers from covering parts of their body with blankets also during the hour before arrival, prohibiting the pilot from telling travelers about the landmarks in US cities or of the plane’s location even if they just want to know the direction of Qibla [towards which Muslim pray], stopping the use of electronic maps in planes so that travelers cannot work out their location, keeping an eye on any passengers seen to be going to the toilet more than once during takeoff and in a short space of time, precautionary frisking before entering the plane in a practical manner leaving no areas untouched including passengers’ rear ends and other sensitive areas if necessary, and more security at airport lounges to keep an eye on the movement of passengers, and security personnel watching concealed areas at airports, especially toilets. It also includes inspection by way of full-body scanners with radiation that show the naked bodies of passengers.

In brief, the United States is about to say to the citizens of these 14 countries: “Leave us alone, we do not want you coming to our country!” whilst large groups of travelers from these countries are respond by saying “We swear we will not leave you!”

I understand that a student must travel to complete his studies, or a sick person with a terminal illness must travel in search of a cure amongst those who can’t stand him. But what I can’t understand is why a person would subject himself to all this hassle on the way to that country simply to be a tourist in a country that takes away the right to urinate and the right to cover up with a blanket and subjects travelers to radiation revealing everything they cover up, as well as forcing them to allow someone to touch their rear ends or other areas if necessary!

The United States has the right to do what it wants to protect itself and it has its reasons and justifications to do so. The actions of its enemies are still firmly stuck in its memory but we also have a right and we must preserve our dignity and safeguard it from humiliation. It’s a big world so why America?

Muhammad Diyab
pi_77279104
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja ik ook. Als kiespijn
Omdat jij het ook nooit met hem eens was. Er zijn ook nog mensen met respect voor de mening van anderen...
  dinsdag 26 januari 2010 @ 06:32:21 #77
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_77279119
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

FARC is communistisch.
Ooit ja. Nu is het gewoon een ordinaire geweldadige drugsbende. Heeft weinig met politieke overtuiging meer te maken.
[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')